Суспільно корисні роботи

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Калинка
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 08 червня 2017, 11:23
Регіон: Черновицкая область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Калинка »

Відповідно до ст. 325-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, виконання стягнення у вигляді суспільно корисних робіт здійснюється шляхом залучення порушників до суспільно корисної праці, вид якої визначається відповідним органом місцевого самоврядування. 

За виконання суспільно корисних робіт порушнику нараховується плата за виконану ним роботу. Оплата праці здійснюється погодинно за фактично відпрацьований час у розмірі не меншому, ніж встановлений законом мінімальний розмір оплати праці. 

Робота таких порушників фіксується в табелі виходу на роботу особи, до якої застосовано адміністративне стягнення у вигляді суспільно корисних робіт, форма якого є Додаток 22 до Порядку виконання адміністративних стягнень у вигляді громадських робіт, виправних робіт та суспільно корисних робіт, затвердженого Наказом Мінюсту від 19.03.2013 № 474/5. 

В звязку з цим виникає питання: 

1. Які правовідносини виникають між підприємством чи органом місцевого самоврядування з порушником (особою, що відбуває адмінстягнення)? Трудові чи цивільно-правові? 

2. Чи треба укладати з такою особою трудовий договір чи договір ЦПХ? 

3. Чи сплачуються з плати за суспільно-корисні роботи ЄСВ, ПДФО та ВЗ? 

4. Хто має сплачувати ці внески: підприємство чи виконавча служба?

5. Якщо в бюджеті села немає передбачених асигнувань на суспільно корисні роботи, чи має право установа приймати порушників до рішення сесії "Про внесення змін до бюджету"?


Відповісти

Повернутись до “Різне”