ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
Tanya25
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 05 лютого 2013, 15:46
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Берислав

Повідомлення Tanya25 »

ssvet_ubr, Ви писали повідомлення "Хто відправляв юридичні,фінансові і платіжки набрані в мережі,підкажіть,як ви їх імпортуєте? через який модуль? АРМ керівника, клієнта чи СДО введення документів? Так як імпортуються по-різному, і файл імпортований з модулю "введення документів" не видно в модулі АРМ клієнта у списку "введені документи" у мене таж сама біда, але крім цього, коли я все підписую і відправляю через модуль СДО введення документів казначеї не бачуть їх як документи СДО(не бачуть наших віз) а лише електронні файли .Це стосується фінансових та юридичних, та розподілу.В результаті чого потрібний паперовий носій.Як Ви вийшли з цієї ситуації????

Аватар користувача
ssvet_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 209
З нами з: 07 липня 2011, 17:37
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення ssvet_ubr »

Арм клієнта для платежів 37 групи ( лікарняні). Все решта тільки через СДО "введення документів ". Паперові копії не треба ( інспектор сама розібралася потім).

Аватар користувача
ssvet_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 209
З нами з: 07 липня 2011, 17:37
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення ssvet_ubr »

Візи казначеї і не побачать. Просто система без віз нічого нікуди не посилає. І перш ніж документи одержить казначейство, вони всі перепідписуються технічними підписами ( і інструкції про це написано). Тому відправити без віз просто неможливо.

Tanya25
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 05 лютого 2013, 15:46
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Берислав

Повідомлення Tanya25 »

ssvet_ubr, в мене казначеї все одно вимагають паперові носії платіжних доручень, так як вони не входять у них в опер день.((( А довідки про внесення змін зовсім не можу втянути в СДО

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Якщо документи подаються через СДО, то паперовий носій не потрібен ні клієнту, ні казначейству. Якщо казначеї цього не розуміють, нехай прочитають регламент роботи з клієнтами СДО, там написано, які документи додаються до опердня!

Аватар користувача
ssvet_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 209
З нами з: 07 липня 2011, 17:37
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення ssvet_ubr »

Паперові платіжки в мене вимагали, поки сам інспектор не розібралась, що може бути підтвердженням про проведену операцію (десь там знайшла,те що підійшло для відділу обліку і звітності)

Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

За інструкцією встановила програму для СДО і криптосервер, в якому є останнє повідомлення, що клієнт підключений до серверу. Але не запускається програма, пише веб-сторінка не доступна. Що я зробила не так?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10290
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

tinamar писав:За інструкцією встановила програму для СДО і криптосервер, в якому є останнє повідомлення, що клієнт підключений до серверу. Але не запускається програма, пише веб-сторінка не доступна. Що я зробила не так?
Может какой то компонент не установили к примеру джаву!

Motrenko Oxana
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 68
З нами з: 08 червня 2015, 08:17
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 16 разів

Повідомлення Motrenko Oxana »

tinamar писав:За інструкцією встановила програму для СДО і криптосервер, в якому є останнє повідомлення, що клієнт підключений до серверу. Але не запускається програма, пише веб-сторінка не доступна. Що я зробила не так?
у мене таке ж було, вимкнула Скайп і почало працювати

Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

Motrenko Oxana писав:
tinamar писав:За інструкцією встановила програму для СДО і криптосервер, в якому є останнє повідомлення, що клієнт підключений до серверу. Але не запускається програма, пише веб-сторінка не доступна. Що я зробила не так?
у мене таке ж було, вимкнула Скайп і почало працювати
Так, дійсно, вимкнула скайп, з"явилося віконечко вхід в систему, але виникла інша поблема: при вході запитує токен з підписом, але коли ставлю будь-який із ключів, пише невірно введений пін-код, хоча вводжу пароль такий же як і той, що вказували при виготовленні ключів. Один ключ мені вже заблокувало, це його тепер виготовляти заново, самому не розблокуєш? І чому мені пише невірний пароль, де я можу взнати, чи я його вводжу неправильний, чи мені при виготовленні ключів його не такий записали?

Аватар користувача
ssvet_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 209
З нами з: 07 липня 2011, 17:37
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення ssvet_ubr »

tinamar , коли ставите токен - видає два варіанти вибору - один діючий, а один - ні. Попробуйте інший відбір (у мене перший - недіючий, а другий працює)

Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

ssvet_ubr писав:tinamar ,  коли ставите токен - видає два варіанти вибору - один діючий, а один - ні. Попробуйте інший відбір  (у мене перший - недіючий, а другий працює)
Дякую за допомогу, але вибирала обидва варіанти, результат однаковий.

Аватар користувача
ssvet_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 209
З нами з: 07 липня 2011, 17:37
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення ssvet_ubr »

Дзвоніть на 044 286 82 31  - мені допомогли, так як в казначействі просто не передали документи на підключення (в мене так було).
Востаннє редагувалось 12 липня 2016, 11:13 користувачем ssvet_ubr, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

ssvet_ubr писав:Дзвоніть на 044 286 82 31 (Дружиніна Інна) - мені допомогла, так як в казначействі просто не передали документи на підключення (в мене так було).
Дякую, це номер телефона спеціаліста з СДО?

Аватар користувача
ssvet_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 209
З нами з: 07 липня 2011, 17:37
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення ssvet_ubr »

Вона займається технічною стороною. Для консультацій по СДО - (044)2814958, 2855626

КЗОЗ ПЦПМСД
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 83
З нами з: 23 травня 2016, 14:28
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 10 разів

Повідомлення КЗОЗ ПЦПМСД »

Подскажите, когда подкрепляю платежки (в импорте документов) появилось подкрепить сканокопию. Какой документ нужно подкреплять. И еще когда загрузила платежки через время захожу их там нет. Что это может быть?

Аватар користувача
ssvet_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 209
З нами з: 07 липня 2011, 17:37
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення ssvet_ubr »

КЗОЗ ПЦПМСД, к платежкам ничего не прикрепляете, просто подписать и отправить.
Что-бы увидеть свои платежки нужно правильно поставить выборку: тип файла (финансовые, юридические или платежки), дату импорта и нажать кнопку "Перечитати".
Если документ подписан одним только бухгалтером - вы его не увидите, пока не подпишите всеми тремя ключами. После первой подписи - импортированый документ как-бы "пропадает" из вида. После второй - тоже, после третьей - появляется статус "завизированный" и не "пропадает", можно посылать в банк

dimon
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 09 квітня 2012, 14:55
Регіон: Черновицкая область
Звідки: Чернівці
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення dimon »

ssvet_ubr писав:Вона займається технічною стороною. Для консультацій по СДО - (044)2814958, 2855626
Чи можна  дзвонити по цьому тел. будь -кому...?

Аватар користувача
ssvet_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 209
З нами з: 07 липня 2011, 17:37
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення ssvet_ubr »


dimon
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 09 квітня 2012, 14:55
Регіон: Черновицкая область
Звідки: Чернівці
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення dimon »

ssvet_ubr писав:Так, це звідси http://www.treasury.gov.ua/main/uk/publ ... cle/264713
Ок. дякую!

Beinwell
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 22 травня 2016, 15:22
Регіон: Киевская область
Звідки: Київ

Повідомлення Beinwell »

Якщо на обидва сертифікати пише що не зареєстровані в системі це значить, що цього користувача не додали до системи. Або не було додатків, або в вказаному серійному номері сертифікату цифрового підпису в додатках 3 до договору СДО помилка.
Востаннє редагувалось 14 липня 2016, 16:20 користувачем Beinwell, всього редагувалось 1 раз.

КЗОЗ ПЦПМСД
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 83
З нами з: 23 травня 2016, 14:28
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 10 разів

Повідомлення КЗОЗ ПЦПМСД »

спасибо большое

ангелочок
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 27 лютого 2013, 15:55
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення ангелочок »

ssvet_ubr писав:Арм клієнта  для платежів 37 групи ( лікарняні).  Все решта тільки через СДО "введення документів ". Паперові  копії не треба ( інспектор сама розібралася потім).
Підкажіть покроково як імпуртувати лікарняні 3711 в в модулі Арм клієнта імпорт документів,у мене під час імпорту появилися платіжні документи, де було написано що вони готові до імпорту після того як натиснула на імпортувати вибрані документи пише що рахунок 3711 недоступний на дебет користувачеві.Що робити?

Аватар користувача
ssvet_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 209
З нами з: 07 липня 2011, 17:37
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення ssvet_ubr »

Лікарняні імпортуйте в іншому модулі - АРМ клієнта, там і вручну можна створити платіжки

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Потрібно вже відвикати від паперових носіїв інформаці, йде повільний, але незворотній перехід на електронний документообіг у всіх органах виконавчої влади.

Tanya25
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 05 лютого 2013, 15:46
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Берислав

Повідомлення Tanya25 »

ДОПОМОЖІТЬ!!!!!!! Відправила зар.плату, а в казначействі нічого не бачать! Спочатку в статусі документів було написано "відправлено в казначейство", а потім "перепідписано".Нічого не розумію! Хто перепідписав і чому, і з якого дива казначеї не бачуть документів?

Аватар користувача
ssvet_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 209
З нами з: 07 липня 2011, 17:37
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення ssvet_ubr »

Tanya25, "перепідписано" це так треба (прочитайте про статуси в інструкції). В системі інколи бувають "сбої" (наприклад, перезавантаження криптосерверу), протягом одного дня, як правило, все вирішується.

uzenyuk79@mail.ru
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 11 жовтня 2015, 20:28
Регіон: Кировоградская область

Повідомлення uzenyuk79@mail.ru »

Доброго дня. Підскажіть будь-ласка. Сільська рада має намір виплатити учасникам АТО матеріальну допомогу, у казначействі сказали що потрібні лектронні ключі які виготовляються тільки у казначействві що підписати електронний реєстр на виплату допомоги учасникам АТО. Який потрібен наказ адміністратору реєстрації ВПР АЦСК? Якщо я правильно зрозуміла то потртібне розпорядження сільського голови "Про призначення відповідальних осіб за експлуатацію клієнтської частини та за накладання електронного цифрового підпису у системі дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс" “Клієнт Казначейства — Казначейство” , але у нас немає такого договору із казначейсвом? Допоможіть розібратись!

Natalee21
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 18
З нами з: 06 липня 2016, 09:24
Регіон: Херсонская область

Повідомлення Natalee21 »

Добрий день!
Підскажідь будь ласка - кто в даній програмі відправляв розпорядження з рахунку 3142........ на рахунок 3531.........., як у Вас казначейство підписує?
Бо в нас дане розпорядження на стадії опрацювання в казні пише помилку що р.3531 не підходить до 3142 , після чого приносим той же ДБФ і він нормально опрацьовується. Може треба кудись писать дзвонить щоб поправили програму. Дякую.

Македонский
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 138
З нами з: 16 березня 2015, 16:06
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 71 раз

Повідомлення Македонский »

uzenyuk79@mail.ru писав:Доброго дня. Підскажіть будь-ласка. Сільська рада має намір виплатити  учасникам АТО  матеріальну  допомогу, у  казначействі сказали що потрібні  лектронні  ключі  які  виготовляються  тільки у казначействві  що  підписати  електронний реєстр на  виплату допомоги учасникам АТО. Який  потрібен  наказ адміністратору реєстрації ВПР АЦСК? Якщо я  правильно зрозуміла то  потртібне  розпорядження  сільського  голови "Про призначення відповідальних осіб за  експлуатацію клієнтської частини та за накладання електронного цифрового підпису у системі дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс" “Клієнт Казначейства — Казначейство” , але  у  нас  немає  такого   договору із  казначейсвом?  Допоможіть  розібратись!
Ваша проблема не касается подключения к СДО.
Вам сюда http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=159&t=6595

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”