ПТК "Клієнт Казначейства - Казначейство"

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
Аватар користувача
Шаптала Микола
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 07 лютого 2017, 11:05
Регіон: Полтавская область
Звідки: Україна

Повідомлення Шаптала Микола »

Yulllika писав:Добрий день. Підкажіть будь-ласка в чому може бути причина, якщо юридичні та фінансові проведено казначейством а на платіжні доручення Відхилено Помилка не знайдено бюджетне зобов’язання?
А Ви імпортували платіжки через СДО Клієнта-Імпорт, чи через СДО Введення документів-Імпорт? Через 1 варіант само не проставляє КЕКВ, хоч вони в DBF -  є.

Аватар користувача
ssvet_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 209
З нами з: 07 липня 2011, 17:37
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення ssvet_ubr »

Всі документи (крім лікарняних тощо) вводяться через модуль СДО Введення документів - імпорт документів

Yulllika
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 16 лютого 2017, 13:29
Регіон: Харьковская область

Повідомлення Yulllika »

Шаптала Микола писав:
Yulllika писав:Добрий день. Підкажіть будь-ласка в чому може бути причина, якщо юридичні та фінансові проведено казначейством а на платіжні доручення Відхилено Помилка не знайдено бюджетне зобов’язання?
А Ви імпортували платіжки через СДО Клієнта-Імпорт, чи через СДО Введення документів-Імпорт? Через 1 варіант само не проставляє КЕКВ, хоч вони в DBF -  є.
імпортували через СДО Введення документів-Імпорт документів. dbf файл формуємо в Мережа_М.
Доречі в казначействі як і у всіх нічого не знают та відмахуються.

Аватар користувача
Шаптала Микола
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 07 лютого 2017, 11:05
Регіон: Полтавская область
Звідки: Україна

Повідомлення Шаптала Микола »

Сьогодні відправляв на казначейство юридичні і фінансові зобовязання, то повернуло з помилкою"Внутр. номер : 2538423
Тип : Юридичні зобов`язання
Статус : Відхилений Казначейством (Помилка імпорту документа:ORA-06502: PL/SQL: numeric or value error: number precision too large (23.03.2017 11:54:20))"
Ось така халепа.

Аватар користувача
Шаптала Микола
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 07 лютого 2017, 11:05
Регіон: Полтавская область
Звідки: Україна

Повідомлення Шаптала Микола »

Трохи намагався розібратися, і ось що вийшло: на сайті ДКСУ скачать документ зі структурою транспортного файлу, і там написано, що поле "KFK N 6 КФК (*для місцевих бюджетів)", але з нового року дане поле має 7 цифр! А помилка "error: number precision too large" перекладається як "цифра занадто велика", тобто не виправлено поля імпорту.

Взагалі-то хто небудь працює в цій системі?

marina76300
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 223
З нами з: 21 травня 2012, 11:22
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення marina76300 »

Доброго дня ! А хтось вже проводив через цю программу розподіл фінансування?

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

Шаптала Микола писав:Трохи намагався розібратися, і ось що вийшло: на сайті ДКСУ скачать документ зі структурою транспортного файлу, і там написано, що поле "KFK N 6 КФК (*для місцевих бюджетів)", але з нового року дане поле має 7 цифр! А помилка "error: number precision too large" перекладається як "цифра занадто велика", тобто не виправлено поля імпорту.

Взагалі-то хто небудь працює в цій системі?
"KFK" как было 6 символов, так и осталось. Но с нового года заполняется не это поле, а поле "КРК", которое и есть 7-символьное (не зависимо от того перешел местный бюджет на ПЦМ или нет) . Вы набираете платежные документы в "Курьере"? Скорее всего что-то у Вас в ней не обновилось. Откройте свой дбф, который не тянет СДО и посмотрите, что у Вас прописано в полях "KFK" и "KPK". И попробуйте поработать в "Финдокументах", эта программа не такая уж и плохая, несмотря на массу вопросов по ее работе ))

Аватар користувача
Melkaya
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 16 січня 2017, 12:40
Регіон: Киевская область

Повідомлення Melkaya »

Добрый день! Я конечно не надеялась на то что с первого раза получится, но это адский ад :18:
 
Я пытаюсь импортировать фінансове зобовязання. Но  через СДО Введення документів-Імпорт,  не получается,  оно вообще не видит файл, после нажатие кнопки "импорт", старица обновляется и все пропадает, а через СДО: АРМ Клієнта после импорта выдает кучу ошибок. 
Формирую в Мереже, и когда в казну несу, все правильно. Это первый файл который я попыталась импортировать. Фінансове на зарплату.
Помогите, а то нет сил :15:
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Аватар користувача
Melkaya
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 16 січня 2017, 12:40
Регіон: Киевская область

Повідомлення Melkaya »

Вот такое в бумажном виде финансовое.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

Через АРМ Клиента ошибки по той причине, что Вы импортируете файл финансовых ff*.dbf, а тип файла выбираете DBF-файл(BARS). Это совершенно разные типы файлов, поэтому и выдает система такие ошибки по каждой строке.

Что касается АРМ СДО Введення документів-Імпорт, уточню:
- выбираем из списка тип файла "Фінансові зобов'язання"
- нажимаем кнопку "Вибрати" и через обзор ищем наш файл финансовых
- нажимаем кнопку "Імпортувати".
После этого у Вас не было никакого сообщения об ошибке и содержимое файла так и не появился в списке?

Аватар користувача
Melkaya
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 16 січня 2017, 12:40
Регіон: Киевская область

Повідомлення Melkaya »

Не было ни сообщения об ошибке, и файл не появился в списке. Просто обновляется страница и файл пропадает. Вот я на фото попыталась отобразить, там где красная стрелка, это я подгрузила файл, а там где желтая, это после того как я нажала Імпортувати.

TanyuxaTan
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 20 лютого 2017, 14:49
Регіон: Тернопольская область

Повідомлення TanyuxaTan »

Документы нужно импортировать под ключем бухгалтера (тогда они видны). Если их импортировать под ключами директора или печати, то они импортируются, но их не видно. Перейдите на бухгалтера и они там будут.

Аватар користувача
Шаптала Микола
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 07 лютого 2017, 11:05
Регіон: Полтавская область
Звідки: Україна

Повідомлення Шаптала Микола »

Щоб побачити проімпортовані документи, треба тиснути "перечитати", попередньо вибравши потрібний "тип файлу".

Аватар користувача
Melkaya
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 16 січня 2017, 12:40
Регіон: Киевская область

Повідомлення Melkaya »

Теперь я не могу зайти под собственным ключом. Я этот вопрос задавала своему програмисту, он сказал что нужно просто из списка выбрать второе ФИО. Но, эффект тот же! Может чего то еще не хватает? Спасибо.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

"Клієнт Казначейства - Казначейство" працює лише на браузері Internet Explorer, а Ви намагаєтесь авторизуватись за допомогою Google Chrome!

TanyuxaTan
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 20 лютого 2017, 14:49
Регіон: Тернопольская область

Повідомлення TanyuxaTan »

Если Заходите под этим ключом впервые и второе имя из списка не помогло, то Вам лучше обратиться к програмистам в Казне или кто занимался у Вас всеми этими бумажками по СДО и ключам. (У меня так было, выяснилось - чего-то там недозарегистрировали))))

Аватар користувача
Melkaya
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 16 січня 2017, 12:40
Регіон: Киевская область

Повідомлення Melkaya »

yaoleg писав:"Клієнт Казначейства - Казначейство" працює лише на браузері Internet Explorer, а Ви намагаєтесь авторизуватись за допомогою Google Chrome!
Нет, нет, это Mozilla, изначально только в нем получается работать. В данный момент, я могу только смотреть выписки под ключом директора.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Аватар користувача
Melkaya
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 16 січня 2017, 12:40
Регіон: Киевская область

Повідомлення Melkaya »

TanyuxaTan писав:Если Заходите под этим ключом впервые и второе имя из списка не помогло, то Вам лучше обратиться к програмистам в Казне или кто занимался у Вас всеми этими бумажками по СДО и ключам. (У меня так было, выяснилось - чего-то там недозарегистрировали))))
Спасибо, значит так и есть.

Ver_lena
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 163
З нами з: 31 березня 2011, 11:22
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення Ver_lena »

Добрий день, підкажіть, будь ласка, а після того, як відправляєте фінансові та платіжки, як видно, що вони оплачені?

Як відправляєте на перевірку договора та акти виконаних робіт? Їх потрібно сканувати?
Востаннє редагувалось 14 квітня 2017, 15:54 користувачем Ver_lena, всього редагувалось 1 раз.

Ver_lena
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 163
З нами з: 31 березня 2011, 11:22
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення Ver_lena »

І ще хотіла спитати - програмне забезпечення встановлює програміст казначейства чи можна спробувати самому?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Вибираєте вид документу і дату документу і дивитесь статус документу.
Програми встановлює клієнт самостійно, є покрокова інструкція, яка знаходиться на диску.

Ver_lena
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 163
З нами з: 31 березня 2011, 11:22
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення Ver_lena »

Спасибо, а как с договорами и актами выполненных работ?

ТКП
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 24 березня 2017, 22:59
Регіон: Полтавская область

Повідомлення ТКП »

Добрый вечер!
Казначейство настойчиво рекомендует перейти на так называемую систему дистанционного обслуживания.
В последнее время отказываются принимать документы на флешке.
Имеем ли мы право не переходить на СДО? И на сколько правомерны действия Казначейства. Какой законодательный акт "обязует" нас перейти на СДО?

Motrenko Oxana
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 68
З нами з: 08 червня 2015, 08:17
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 16 разів

Повідомлення Motrenko Oxana »

Доброго дня! Скажіть хтось довідки про зміни до кошторису та плану асигнувань, реєстри змін зведених показників кошторисів та планів асигнувань через СДО відправляти пробував?

Гольник Роман7
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 30 березня 2016, 11:47

Повідомлення Гольник Роман7 »

Підскажіть будь-ласка чи потрібно підписувати і зберігати паперові варіанти платіжок (для контролюючих органів)?

Наталія БВПД
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 51
З нами з: 14 січня 2016, 12:08
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення Наталія БВПД »

І мене також це цікавить. будь -ласка підкажіть. А також усі інші документи(договори,акти, юр. та фін. зобов'язання) ?!

Наталія БВПД
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 51
З нами з: 14 січня 2016, 12:08
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення Наталія БВПД »

Поділіться будь-ласка і допоможіть почавшому бухгалтеру працювати з СДО. як бути з документами, просто підшивати оригінали документів (акти, рахунки, відомості на виплату зарплати і т.д..)в м/о 2 і видруковувати виписку ?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Платіжки та зобов'язання - це не первинні документи, тому їх підшивати не обов'язково. Виписку можете роздруковувати в розрізі КЕКВ, так як вона найбільш повна.

Наталія БВПД
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 51
З нами з: 14 січня 2016, 12:08
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення Наталія БВПД »

дякую!я зрозуміла)

Sneman
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 61 раз

Повідомлення Sneman »

Garvir писав:
yaoleg писав:Перевстановіть Java і все буде нормально.
Підкажіть, будь ласка, у нас програма JAVA, яку надало казначейство, не працює. Коли входиш по ключу -- видає помилку про аплети. Пробували встановити останню версію версію JAVA -- ситуація та ж. В чому може бути причина? напишіть, будь ласка, назву версії JAVA, на якій програма коректно працює. Дякую.
Причина может быть в том, например, что java установлена 64-разрядная, а "клиент-казначейство" запускаете через 32-разрядный интернет-експлорер. Если у Вас система на машине Вин7, то скачайте отсюда https://java.com/ru/download/manual.jsp 
версию
Windows В автономном режиме
размер файла: 54.83 MB
Перед установкой новой версии удалите старую через "Панель управления"-"установка и удаление программ"

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”