VOV писав:Будемо надіятися що все буде працювати добре
Большое спасибо за обновление. Очень хорошо получилось. Еще бы добавить для учета продуктов питания (как предлагалось выше), то программа станет незаменимой. Как говорится все включено.
VOV писав:Будемо надіятися що все буде працювати добре
Большое спасибо за обновление. Очень хорошо получилось. Еще бы добавить для учета продуктов питания (как предлагалось выше), то программа станет незаменимой. Как говорится все включено.
Для обліку продуктів харчування все і так є. Не вистачає можливо деяких форм документів. Але механікапрацює: внести залишки, вносити надходження та витрачання можна і отримувати актуальний залишок продуктів хоч кожного дня не проблема. Користуйтеся, вносьте дані. А от як набереться достатньо даних (хоча б за місяць роботи) тоді зможу на їх основі зробити документи потреба в яких виникне.
С вами согласна. Ввожу данные, оцениваю работу программы в разрезе.
Уже есть вопрос (может не уместный) но все же:
"Облік актів" -> "Введення залишку на початок" -> "Аналітичні дані" -> "МВО" (матеріально відповідальна особа), при вводе данных пишет ошибку "Введенный текст не соответсвует ни одному из элементов списка", правильно ли я понимаю, что элемент списка вводится в "Довідники"-> "Особовий склад"? Спасибо
Prana2002 писав:С вами согласна. Ввожу данные, оцениваю работу программы в разрезе.
Уже есть вопрос (может не уместный) но все же:
"Облік актів" -> "Введення залишку на початок" -> "Аналітичні дані" -> "МВО" (матеріально відповідальна особа), при вводе данных пишет ошибку "Введенный текст не соответсвует ни одному из элементов списка", правильно ли я понимаю, что элемент списка вводится в "Довідники"-> "Особовий склад"? Спасибо
Так, всі аналітичні дані вводяться у відповідні довідники. Що до МВО то вірно з довідника Особовий склад + до того ще потрібно для тих людей що є МВО в довіднику поставити помітку що вони є МВО. І тому в списку МВО буде відображатися не весь особовий склад установи а лише ті які є МВО (ті що з відмітками)
Для внесення розпорядження в довіднику повинен бути котловий рахуннок і реєстраційні або особові які обов'язково!!! підпорядковані котловому. Тоді все буде працювати.
У модулі бухгалтерського обліку кнопка "Меморіальні ордери" і в самому кінці списку ордерів "Картка обліку фактичних видатків". Але ж перед цим обовязково слід внести всі проводки на восьмисоті рахунки які мають попадати у картку.
tawa писав:Підкажіть чому у нас не формуються картки обліку фактичних і касових видатків(все заповнено), і в ексель не вигружаються бланки,наприклад оборотки
Важко сказати, не бачачи внесених даних.
Можете скинути файл даних на електронну почту я подивлюся і скажу причину.
Герасименко Татьяна писав:VOV, Доброго дня. Хочу отримати ключ, щоб спробувати працювати в вашій програмі. На електронну адресу написала назву та код підприємства.
VOV, доброго дня! Підкажіть будь-ласка, як додати в довідники одержувачів з одним ЄДРПОУ:
наприклад, я імпортувала платіжки в програму і автоматично в довідник одержувачів записався "хххххххх УК/с. ххххх/11010100
і мені потрібно додати в одержувачі УК у хххххх.р-нi/ххххххх.р-н/41035001, а код ЄДРПОУ у них однаковий?
tinamar писав:VOV, доброго дня! Підкажіть будь-ласка, як додати в довідники одержувачів з одним ЄДРПОУ:
наприклад, я імпортувала платіжки в програму і автоматично в довідник одержувачів записався "хххххххх УК/с. ххххх/11010100
і мені потрібно додати в одержувачі УК у хххххх.р-нi/ххххххх.р-н/41035001, а код ЄДРПОУ у них однаковий?
Для таких випадків я рекомендую таке. У довіднику одержувач має одну назву яка найбільш відповідає цьому одержувачу. При створенні платіжного доручення вибирається цей одержувач і підставляється(автоматично) його назва, яку тут же вручну можана змінити на потрібну в даний момент. А так як у програмі реалізовано механізм дублювання платіжних доручень то наступну слід створювати із найбільш підходящої (з уже правильною назвою одержувача).
Але якщо користуватися для набору платіжних доручень сторонніми програмами і втягувати їх, то в довідник автоматично запишеться одержувач з назвою яку програма зустріне першою. З такою назвою одержувач і буде знаходитися в довіднику. Назву можна виправити за потреби в довіднику. Судячи з власного досвіду, кілька назв для одного одержувача потрібно лише для створення платіжних доручень про що я пояснив вище. У вашому ж випадку мені здається немає потреби тримати дві назви для одного одержувача (тому це програмно і не було реалізовано).
Якщо можете то поясніть на конкретному прикладі в яких документах (крім платіжних доручень) у Вас будуть фігурувати дві назви одного одержувача і я зможу прокоментувати вам конкретну ситуацію.
Люсія написав:Добрий день!!!!!!!! Дайте відповідь будь ласка на попереднє питання "Сільська рада надає субвенцію районному бюджету" якими проводками відобразити
[font='Noto Sans', sans-serif]
Нараховано субвенцію Дт 802 Кр 675
Виділено асигнування Дт 321 Кр 702
Перераховано субвенцію Дт 675 КР 321[/font]
[font='Noto Sans', sans-serif]Занесла в програму проведення по перерахуванню субвенції автоматично з платіжки, а в 6-й м/о запитує одержувача[/font]
Я щойно проконсультувався в бухгалтерів які перераховують субвенції із своїх бюджетів то мені сказали що вони в себе проводять ці платежі Дт802 Кт321 без заходження в розрахунки з кредиторами. Пояснюють тим, що в даному випадку казначейство не є кредитором, тому і не повинно відображатися в шостому ордері. В 4 і 6 ордерах відображаються розрахунки по яким заключено договори на роботи чи послуги. Субвенцію ж до таких платежів не відносять.
Якщо у Вас є якась інша інформація по цьому, то дайте ссилку де почитати, бажано з посиланнями на якість офіційні видання або нормативні документи.
VOV, і я так раніше робила, поки заповняла м/о вручну, а думаю в програмі робитиму як потрібно, прочитала тут же на форумі, а наскільки це правильно, не знаю http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=166&t=6479
tinamar писав:VOV, і я так раніше робила, поки заповняла м/о вручну, а думаю в програмі робитиму як потрібно, прочитала тут же на форумі, а наскільки це правильно, не знаю http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=166&t=6479
Зрозуміло. Я спробую уточнити в темі, де задавалося запитання, щоб розвіяти всі сумніви і вияснити як же все таки правильно. Тому що по факту хтось робить не правильно ;)
Prana2002 писав:Доборого дня. Чи є можливість добавити модуль для розрахунків батьківської плати (дитячий садок), та облік продуктів харчування (прихід, витрата, залишок)?
З виходом версії 12.4.2 в програму добавлені функції для повноцінного обліку харчування, робота яких опробувана на конкретних даних в робочих умовах. Можливості програми по обліку харчування я показував тут: http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 560#p62559
Тому для усіх установ які займаються обліком харчування, складають оборотки по 232 рахунку, ведуть 11 і 12 ордери, відомості надходження та витрачання продуктів харчування, вищитують використання продуктів до затверджених норм є можливість спростити свою роботу.
VOV, дякую, читала в темі про субвенції: не буду заводити м/о 6, а зразу віднесу суму на 802.
Дуже подобається Ваша програма, але потрібен час на її вивчення, якого завжди не вистачає: я розумію, що якщо все внести і заповнити, майже все формується автоматично - але краще почати з початку року, Попробувала імпортувати з АРМ Бюджет планування, чомусь не втяглося, хоча платіжки імпортуються; і також не вдалося втягти доходи установи. Запитання виникають в процесі роботи, наприклад бланки для заповнення другої сторони м/о 5 в програмі не має? Ще спробую доповнення по продуктах харчування, хоч зараз їх в мене не має, але пропали деякі файли в ексель по продуктах харчування декілька місяців, своєчасно не роздрукувала, думаю в програмі швидше наберу.
tinamar писав:VOV, дякую, читала в темі про субвенції: не буду заводити м/о 6, а зразу віднесу суму на 802.
Дуже подобається Ваша програма, але потрібен час на її вивчення, якого завжди не вистачає: я розумію, що якщо все внести і заповнити, майже все формується автоматично - але краще почати з початку року, Попробувала імпортувати з АРМ Бюджет планування, чомусь не втяглося, хоча платіжки імпортуються; і також не вдалося втягти доходи установи. Запитання виникають в процесі роботи, наприклад бланки для заповнення другої сторони м/о 5 в програмі не має? Ще спробую доповнення по продуктах харчування, хоч зараз їх в мене не має, але пропали деякі файли в ексель по продуктах харчування декілька місяців, своєчасно не роздрукувала, думаю в програмі швидше наберу.
У мене є багато установ які вже багато років працюють в цій програмі без використання інших програм і дуже задоволені бо я стараюся виправляти всі незручності які виникають при роботі. В них все працює автоматично, я часто з ними спілкуюся щоб зробити їх роботу ще простішою.
Другої сторони м/о 5 немає, бо надіюся вирішити цю проблему створенням зарплатного модуля, який ніяк не зроблю через складність самого завдання. А хочеться щоб все працювало просто і доступно кожному, як тільки вдасться створити таке рішення, то буде зразу ж добавлено в програму.
Всі запитання які виникають в процесі роботи задавайте. Обгрунтовану відповідь гарантую ;)
VOV, Добрий день , я запустила програму версії 12.2.7 и не користувалась, а тепер хочу отримати електронні ключі. На указану адресу відправилв повідомлення, а мені відповіли "сообщение не было принято-недопустимый почтовый ящик. Местные rbudijet@mail.ru почтовый ящик недоступен:
пользователь не найден". Що робити далі?
Лорик1631 писав:VOV, Добрий день , я запустила програму версії 12.2.7 и не користувалась, а тепер хочу отримати електронні ключі. На указану адресу відправилв повідомлення, а мені відповіли "сообщение не было принято-недопустимый почтовый ящик. Местные rbudijet@gmail.com почтовый ящик недоступен:
пользователь не найден". Що робити далі?
Ящик rbudjet@gmail.com працює. Можливо ви помилилися у назві ящика, лишня буква "і".
Востаннє редагувалось 10 серпня 2021, 15:41 користувачем VOV, всього редагувалось 1 раз.
Лорик1631 писав:Да дійсно була лишня буква"і". А як обновити програму?
В листі я надіслав посилання по якому можна оновити програму. При виході нової версії всім користувачам розсилаються листи з посиланням на нову версію. Таке ж посилання оновлюється у підписі моїх повідомлень на цьому форумі..