"РБюджет"

Аватар користувача
nessa-iness
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 160
З нами з: 08 січня 2015, 16:53
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 56 разів
Подякували: 58 разів

Повідомлення nessa-iness »

Саме смішне, що нормальному антивірусу "Касперському" - нормально, без проблем, а безкоштовний Аваст на нього "плюється". Я відключила аваст, запустила програму, потім включила аваст і все, більше не плювався.

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

nessa-iness писав:Саме смішне, що нормальному антивірусу "Касперському" - нормально, без проблем, а безкоштовний Аваст на нього "плюється". Я відключила аваст, запустила програму, потім включила аваст і все, більше не плювався.
Аваст буде плюватися при наступному оновленні. Тому це тимчасове вирішення проблеми. Крім аваста, наскільки знаю, всі інші антивіруси нормально ставляться до програми.

Аватар користувача
nessa-iness
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 160
З нами з: 08 січня 2015, 16:53
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 56 разів
Подякували: 58 разів

Повідомлення nessa-iness »

Хочеться подякувати розробнику за цю програму РБюджет. Майже місяць тестували, все позаносили і о, щастя - касові, фактичні, асигнування, головна, ордери - все тягне саме і стає як треба. А сьогодні всі договори та акти на єдату занесла одним чарівним кліком і від радості що "завантажено n договорів та n актів і накладних, помилок -0" вирішила написати цей коммент)))) Дуже підходить сільським радам, так як є можливість формувати розпорядження та передачу з загального до спецфонду.

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

nessa-iness писав:Хочеться подякувати розробнику за цю програму РБюджет. Майже місяць тестували, все позаносили і о, щастя - касові, фактичні, асигнування, головна, ордери - все тягне саме і стає як треба. А сьогодні всі договори та акти на єдату занесла одним чарівним кліком і від радості що "завантажено n договорів та n актів і накладних, помилок -0" вирішила написати цей коммент)))) Дуже підходить сільським радам, так як є можливість формувати розпорядження та передачу з загального до спецфонду.
Дуже приємно, що Вам сподобалося!

Хочу наголосити, що програма тестується в реальних умовах на достатньо великих установах з сильною загрузкою основних функцій (у них програма працює на максимумі можливостей), тому для менших установ (рівня сільської ради або розпорядника нижнього рівня з кількома функціями) всепрацює з запасом і майже без помилок. Але якщо в когось якась функція працює з явними помилками або видає результат не такий як від неї очікували (можливо в когось якісь особливості роботи, не враховані в програмі), завжди можете звернутися з описом проблеми і я спробую виправити або знайти якийсь спосіб отримати потрібний Вам результат.

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

До уваги користувачів, тих хто користується модулем обліку договорів для занесення даних на сайт Є-Дата

       Повідомляю що починаючи з версії 16.1.6 яка випущена 01.02.2018 р. внесено зміни у модуль облік договорів у зв’язку із впровадженням нових csv-шаблонів.

      Відтепер для внесення на сайт Є-Дата потрібно вибирати нові шаблони. По старим шаблонам дані експортовані з програми РБюджет не вноситимуться. Тому при виборі функції «Завантажити» слід користатися полем «виберіть файл (новий формат)».

      Нові шаблони дають можливості для більш повного заповнення документів на сайті Є-Дата. А саме вносити суму в т.ч. ПДВ в договорах, додаткових угодах та актах накладних, вносити предмет договору (що є обов’язковим полем), вносити підстави додаткової угоди.
     В зв’язку з цим змінені форми введення/редагування відповідних документів у модулі обліку договорів. Програма намагатиметься сама повністю контролювати внесення сум ПДВ (при виборі «з ПДВ») та відслідковувати наростаючі суми як самого договору так і суми його ПДВ при внесенні додаткових угод до цих договорів, хоча все таки потрібно перевіряти ці суми щоб не допустити якоїсь помилки.
     Також при редагуванні договорів є можливість вибрати код ДК 021(cpv-код) який експортується на сайт. І хоча поки що допускається внесення договорів на сайт без вибору цього коду але неодноразово було наголошено про необхідність вибору цього коду, тому його бажано все таки заповнювати.

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Людмила Деревянченко писав:Скачала программу "РБюджет", не запускается, что делать?
Якщо не запускається можна скачати і втановити Рантайм Аксес2003.
http://rbudjet.com.ua/obnov/AccessRuntime2003.exe

Можливо після цього запуститься.

Грищенко Татьяна66
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 09 серпня 2016, 10:29

Повідомлення Грищенко Татьяна66 »

Доброго дня!)А на коли ви плануєте розробити нарахування заробітної плати в Рбюджет?

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Грищенко Татьяна66 писав:Доброго дня!)А на коли ви плануєте розробити нарахування заробітної плати в Рбюджет?
Важко сказати, планував в цьому році але через складність і неоднозначність законодавчої бази починаю сумніватися в тому що вийде щось зробити зручне і функціональне, тому поки що удосконалюю те що є.

Ландыш
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 05 квітня 2013, 21:14
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Ландыш »

Добрый день. Установили программу. Подскажите как настроить счета. Мы организация 3 уровня у нас один реестрационный счет, подчиненных ему нет. Спасибо

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Ландыш писав:Добрый день. Установили программу. Подскажите как настроить счета. Мы организация 3 уровня у нас один реестрационный счет, подчиненных ему нет. Спасибо
Щоб ввести реєстраційний рахунок потрібно спочатку ввести рахунок фінансування загального фонду (рахунок вищестоящої організації з якої надходять кошти на ваш реєстраційний) а потім власне Ваш рахунок з підпорядкуванням до рахунку фінансування. При цьому, у випадку використання 7 значних кодів КПКВ місцевого бюджету перед ввееднням рахунку потрібно у довіднику бюджетної класифікації ввести код КПКВ у відповідний рохділ класифікації.

Ландыш
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 05 квітня 2013, 21:14
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Ландыш »

А если у нас нет счета фінансування, по другому нельзя, или только узнавать у вышестоящей его.

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Ландыш писав:А если у нас нет счета фінансування, по другому нельзя, или только узнавать у вышестоящей его.
Можна і не взнавати а просто набрати будь який номер рахунку (а також номер рахунку видно в виписці казначейства). Вірний рахунок необхідно вводити лише тим хто робить заявку на фінансування (є і такі).

Ландыш
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 05 квітня 2013, 21:14
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Ландыш »

Подскажите есть ли возможность разделять счета 2313 на 2313/1, 2313/2 в ордерах и как настроить?

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Ландыш писав:Подскажите есть ли возможность разделять счета 2313 на 2313/1, 2313/2 в ордерах и как настроить?
Є можливість розділяти але не на 1,2,3... а на дріб код класифікації з фондом.
Для цього у плані рахункв потрібно вибрати 2313, вибрати зверху "аналітика", вибрати аналітичний рахунок "Фінанс" та відмітити "Виділяти в головній книзі".
В результаті цього в меморіальних ордерах і головній книзі даний рахунок буде розподілятися відповідно до вибраного рівня "Фінанс" а саме функції відповідно введених реєстаційних рахунків.

ТОМ
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 01 грудня 2014, 15:30
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення ТОМ »

VOV, Добрий день!
З початку місяця користуюсь програмою РБюджет, дуже рада, що знайшла її. Поступово освоюю.
WIN XP, Access 2007, Excel 2007
1. Підкажіть, будьласка, як можна зберегти і роздрукувати звіт "Аналіз до норми" в розділі обліку продуктів харчування, чи він доступний тільки для перегляду.
2. Книга складського обліку в форматі Excel в графі витрачання не правильно проставляє вагу (наприклад 1114,000 замість 1,114, але не у всіх позиціях книги), хоча залишок розрахований вірно. В Access в форматі перегляду цифри записані вірно. Не знаю, як вислати приклад файлу.
Заздалегідь вдячна!

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

ТОМ писав:VOV, Добрий день!
З початку місяця користуюсь програмою РБюджет, дуже рада, що знайшла її. Поступово освоюю.
WIN XP, Access 2007, Excel 2007
1. Підкажіть, будьласка, як можна зберегти і роздрукувати звіт "Аналіз до норми" в розділі обліку продуктів харчування, чи він доступний тільки для перегляду.
2. Книга складського обліку в форматі Excel в графі витрачання не правильно проставляє вагу (наприклад 1114,000 замість 1,114, але не у всіх позиціях книги), хоча залишок розрахований вірно. В Access в форматі перегляду цифри записані вірно. Не знаю, як вислати приклад файлу.
Заздалегідь вдячна!
1. Аналіз до норм роздрукувати можна як і будь який документ за допомогою комбінації клавіш <Ctrl> + <P>. Про це вказано в настанові користувача в оснаннньому пункті (мібуть потрібно перенести повище бо не всі дочитують до цього...). Експорт в Ексель цього документу не передбачено через те що документ досить складний в розрахунку (а як наслідок і в процедурі експорту) і є розробленим саме для відображення цього аналізу, тому забезпечувати відповідність до якогось нормативного документу шляхом послідуючого редагування не має потреби.
2. Така проблема вже виникала. Я думав що вдалося її вирішити. Виходить що ні. Спробую ще раз розібратися та виправити.

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Проблему із книгою складського обліку вирішив. Можна перезавантажити та встановити оновлення за посиланням у підписі.

ТОМ
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 01 грудня 2014, 15:30
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення ТОМ »

Дякую за швидку відповідь! Велика потреба виводу на друк акта списання продуктів харчування у вигляді меню-вимоги, тому що  часто приходиться коректувати. На форумі часто запитують про меню-вимогу.... Якщо ніяк вона не планується, скажіть, та й не будем надіятись) Excel на допомогу!

ТОМ
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 01 грудня 2014, 15:30
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення ТОМ »

Не очікувала такої швидкої допомоги! Проблему зі складською книгою вирішено!! ДЯКУЮ!!!!!!!!!

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

ТОМ писав:Дякую за швидку відповідь! Велика потреба виводу на друк акта списання продуктів харчування у вигляді меню-вимоги, тому що  часто приходиться коректувати. На форумі часто запитують про меню-вимогу.... Якщо ніяк вона не планується, скажіть, та й не будем надіятись) Excel на допомогу!
Я часто чув про меню вимогу але я не можу уявити як саме реалізувати введення цього документу в програму. 
Справа в тому що зараз реалізовано введення витрачання продуктів харчування за день у розрізі вікових груп по яких відбувається аналіз викоритання до норм. Меню вимога передбачає внесення того ж списку продуктів але ще із розбивкою на сніданок, обід, полудень, вечерю. Якщо ввети цю розбивку то доведеться вносити в 4 рази більше інформації (а для централізованих бухгалтерій це неможливо), яка все одно буде сумуватися для виконання аналізу. Я думаю що це дуже погіршить зручність введення інформації. Якби можна було не ділити на ці 4 категорії тоо можна було б спробувати згенерувати загальне меню-вимогу за день в розрахунку на 1 людину згідно внесених продуктів на списання та кільості дітей, що харчувалися. Якщо такий документ допоможе, то я можу це реалізувати зовсім не міняючи форми вводу а лише добавивши форму вивду документу. А ще я уявляю що меню вимогу по факту робить не бухгалтер а людина яка безпосереднього готує, а бухгалтер лише розносить надходження і витрачання продуктів (що і було реалізовано так як програма призначена для бухгалтерів).

ТОМ
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 01 грудня 2014, 15:30
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення ТОМ »

Ви праві, по факту цю роботу робить не бухгалтер, але там стільки помилок, що правильний варіант виводиться бухгалтером і постійні правки призводять до постійного переписування. В моєму випадку (харчування в школі) досить було б виводу на друк (без зміни форми вводу (можливо така потреба є і в інших шкіл) акта списання продуктів у вигляді меню-вимоги , немає розбивки на сніданок, обід,і т.п.

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

ТОМ писав:Ви праві, по факту цю роботу робить не бухгалтер, але там стільки помилок, що правильний варіант виводиться бухгалтером і постійні правки призводять до постійного переписування. В моєму випадку (харчування в школі) досить було б виводу на друк (без зміни форми вводу (можливо така потреба є і в інших шкіл) акта списання продуктів у вигляді меню-вимоги , немає розбивки на сніданок, обід,і т.п.
Якщо спробувати вивести продукти які введені на списання у вигляді меню-вимоги (типова форма 3-4а) то вийде документ в якому можна буде заповнити лише останню колонку "Разом на дітей". Більшого розподілу інформації не ускладнюючи форми вводу досягти не вдасться.
Як варіант можливо зробити вивід такого документу (із заповненою колонкою "Разом на дітей") та постими іншими колонками у Ексель, а далі (людина яка повинна робити цю форму) дозаповнює розбивку на сніданок і т.д та окремі страви щоб зійшлася сума із колонкою всього. Для цього навіть можна добавити формулу контролю. 
Тобто тоді алгоритм роботи має бути такий:
1. Відповідальна за продукти людина подає загальні кількості продуктів які витрачені за день, не роблячи меню вимогу
2. Бухгалтер вносить цей список на списання
3. Виводиться у Ексель меню-вимога із заповненою останньою колонкою та контролем та передається відповідальній за продукти людині
4. Відповідальна за продукти людина дозаповнює в цьому файлі всі інші колонки, звіряючись з контролем щоб не наробити помилок
5. Роздруковується готова форма яка точно відповідає внесеному акту списання за даний день
Такий варіант роботи підійде?

ТОМ
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 01 грудня 2014, 15:30
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення ТОМ »

В моєму випадку дуже підійде, тому що клеїти із акта списання в Екселі меню-вимогу набагато важче.

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

ТОМ писав:В моєму випадку дуже підійде, тому що клеїти із акта списання в Екселі меню-вимогу набагато важче.
Тоді я спробую це зробити найближчим часом.
Лиша одне питання по списку продуктів. У бланку внесено фіксований список продуктів (вважаю досить застарілий), у прикладах заповнення бачу що використовують власні списки. Якщо цей список буде формуватися лише із конкретних продуктів що внесені в акті, чим буде зменшено розмір бланку для зручності, так буде нормально?

ТОМ
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 01 грудня 2014, 15:30
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення ТОМ »

УРРРРРААААА!!!!!!!! Для мене буде зручно! Для інших незнаю....

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

ТОМ писав:УРРРРРААААА!!!!!!!!  Для мене буде зручно! Для інших незнаю....
Добре. Так і зроблю.
Як зроблю - повідомлю, щоб Ви протестували.

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

ТОМ писав:В моєму випадку дуже підійде, тому що клеїти із акта списання в Екселі меню-вимогу набагато важче.
В версії програми 16.1.7 добавив можливість формувати "Меню-вимогу" з контролем послідуючого заповнення. Складність введення не підвищував тому документ Меню-вимога формується по конкретно введеному документу списання. Можуть виникати проблеми при введенні кількох документів по різних вікових групах за день. Не знаю що робити в такому випадку: формувати по кожному документу чи спільне Меню-вимогу за день (але як тоді розділяти вікові групи і чи потрібно розділяти). Тому всі кому цікавий даний документ пропоную спробувати і висловити свої зауваження та пропозиції.

Подолинная Ольга
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 31 жовтня 2017, 14:59
Звідки: Ukraine, Voronkov
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Подолинная Ольга »

ПІДСКАЖІТЬ БУДЬ- ЛАСКА, ВСТАНОВЛЮЮ ОНОВЛЕННЯ , А ВИБИВАЄ ПОМИЛКУ
Ошибка
---------------------------
D:\Database\РБюджет.exe



Произошла ошибка при попытке переименования файла в папке назначения:

MoveFile: сбой; код 5.

Отказано в доступе.



Нажмите «Повтор», чтобы повторить, «Пропустить», чтобы пропустить файл (не рекомендуется) или «Прервать» для выхода.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10304
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Подолинная Ольга писав:ПІДСКАЖІТЬ БУДЬ- ЛАСКА, ВСТАНОВЛЮЮ ОНОВЛЕННЯ , А ВИБИВАЄ ПОМИЛКУ
Ошибка
---------------------------
D:\Database\РБюджет.exe



Произошла ошибка при попытке переименования файла в папке назначения:

MoveFile: сбой; код 5.

Отказано в доступе.



Нажмите «Повтор», чтобы повторить, «Пропустить», чтобы пропустить файл (не рекомендуется) или «Прервать» для выхода.
закройте программу, значит прога запущена и инсталятор не может заменить файл

Подолинная Ольга
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 31 жовтня 2017, 14:59
Звідки: Ukraine, Voronkov
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Подолинная Ольга »

Не виходить, перегрузила навіть комп, а вибиває цю помилку

Відповісти

Повернутись до “Безкоштовні програми”