"РБюджет"

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Будемо надіятися що все буде працювати добре

Prana2002
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 19 травня 2016, 16:33
Регіон: Одесская область

Повідомлення Prana2002 »

VOV писав:Будемо надіятися що все буде працювати добре
Большое спасибо за обновление. Очень хорошо получилось.   Еще бы добавить для учета продуктов питания (как предлагалось выше), то программа станет незаменимой. Как говорится все включено.

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Prana2002 писав:
VOV писав:Будемо надіятися що все буде працювати добре
Большое спасибо за обновление. Очень хорошо получилось.   Еще бы добавить для учета продуктов питания (как предлагалось выше), то программа станет незаменимой. Как говорится все включено.
Для обліку продуктів харчування все і так є. Не вистачає можливо деяких форм документів. Але механікапрацює: внести залишки, вносити надходження та витрачання можна і отримувати актуальний залишок продуктів хоч кожного дня не проблема. Користуйтеся, вносьте дані. А от як набереться достатньо даних (хоча б за місяць роботи) тоді зможу на їх основі зробити документи потреба в яких виникне.

Prana2002
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 19 травня 2016, 16:33
Регіон: Одесская область

Повідомлення Prana2002 »

С вами согласна. Ввожу данные, оцениваю работу программы в разрезе.  
Уже есть вопрос (может не уместный) но все же:
"Облік актів" -> "Введення залишку на початок" -> "Аналітичні дані" -> "МВО" (матеріально відповідальна особа), при вводе данных пишет ошибку "Введенный текст не соответсвует ни одному из элементов списка", правильно ли я понимаю, что элемент списка вводится в "Довідники"-> "Особовий склад"? Спасибо

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Prana2002 писав:С вами согласна. Ввожу данные, оцениваю работу программы в разрезе.  
Уже есть вопрос (может не уместный) но все же:
"Облік актів" -> "Введення залишку на початок" -> "Аналітичні дані" -> "МВО" (матеріально відповідальна особа), при вводе данных пишет ошибку "Введенный текст не соответсвует ни одному из элементов списка", правильно ли я понимаю, что элемент списка вводится в "Довідники"-> "Особовий склад"? Спасибо
Так, всі аналітичні дані вводяться у відповідні довідники. Що до МВО то вірно з довідника Особовий склад + до того ще потрібно для тих людей що є МВО в довіднику поставити помітку що вони є МВО. І тому в списку МВО буде відображатися не весь особовий склад установи а лише ті які є МВО (ті що з відмітками)

tawa
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 10 квітня 2012, 22:29
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення tawa »

А в мене не виходить внести розпорядження ,пише що відсутній КФК хоча в довіднику все є.

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Для внесення розпорядження в довіднику повинен бути котловий рахуннок і реєстраційні або особові які обов'язково!!! підпорядковані котловому. Тоді все буде працювати.

tawa
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 10 квітня 2012, 22:29
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення tawa »

як сформувати картку обліку фактичних видатків?

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

tawa писав:як сформувати картку обліку фактичних видатків?
У модулі бухгалтерського обліку кнопка "Меморіальні ордери" і в самому кінці списку ордерів "Картка обліку фактичних видатків". Але ж перед цим обовязково слід внести всі проводки на восьмисоті рахунки які мають попадати у картку.

SCSCSC
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 09 серпня 2016, 10:16
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення SCSCSC »

Скиньте мені ключі!Я вам писала а ви не відповідаєте!

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Вишлю сьогодні - завтра

tanja5787
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 24 травня 2011, 12:58
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье

Повідомлення tanja5787 »

Я також скористалась цією ссилкою. Дякую. Підскажіть, будь ласка де можна взяти ворд 2010 або хоча б 2007 без вірусів.

tawa
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 10 квітня 2012, 22:29
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення tawa »

Підкажіть чому у нас не формуються картки обліку фактичних і касових видатків(все заповнено), і в ексель не вигружаються бланки,наприклад оборотки

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

tawa писав:Підкажіть чому у нас не формуються картки обліку фактичних і касових видатків(все заповнено), і в ексель не вигружаються бланки,наприклад оборотки
Важко сказати, не бачачи внесених даних. 
Можете скинути файл даних на електронну почту я подивлюся і скажу причину.

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

У версії РБюджет 12.4.1 додано документи для ведення обліку продуктів харчування.
Прикдад роботи з механізмом обліку можна подивитися тут :
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 560#p62559

Аватар користувача
Герасименко Татьяна
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 09 серпня 2016, 18:47
Регіон: Кировоградская область
Звідки: Украина

Повідомлення Герасименко Татьяна »

VOV, Доброго дня. Хочу отримати ключ, щоб спробувати працювати в вашій програмі. На електронну адресу написала назву та код підприємства.

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Герасименко Татьяна писав:VOV, Доброго дня. Хочу отримати ключ, щоб спробувати працювати в вашій програмі. На електронну адресу написала назву та код підприємства.
Ключ вислав.

Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

VOV, доброго дня! Підкажіть будь-ласка, як додати в довідники одержувачів з одним ЄДРПОУ:
наприклад, я імпортувала платіжки в програму і автоматично в довідник одержувачів записався "хххххххх УК/с. ххххх/11010100
і мені потрібно додати в одержувачі УК у хххххх.р-нi/ххххххх.р-н/41035001, а код ЄДРПОУ у них однаковий?

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

tinamar писав:VOV, доброго дня! Підкажіть будь-ласка, як додати в довідники одержувачів з одним ЄДРПОУ:
наприклад, я імпортувала платіжки в програму і автоматично в довідник одержувачів записався "хххххххх  УК/с. ххххх/11010100
і мені потрібно додати  в одержувачі  УК у  хххххх.р-нi/ххххххх.р-н/41035001, а код ЄДРПОУ у них однаковий?
Для таких випадків я рекомендую таке. У довіднику одержувач має одну назву яка найбільш відповідає цьому одержувачу. При створенні платіжного доручення вибирається цей одержувач і підставляється(автоматично) його назва, яку тут же вручну можана змінити на потрібну в даний момент. А так як у програмі реалізовано механізм дублювання платіжних доручень то наступну слід створювати із найбільш підходящої (з уже правильною назвою одержувача).
Але якщо користуватися для набору платіжних доручень сторонніми програмами і втягувати їх, то в довідник автоматично запишеться одержувач з назвою яку програма зустріне першою. З такою назвою одержувач і буде знаходитися в довіднику. Назву можна виправити за потреби в довіднику. Судячи з власного досвіду, кілька назв для одного одержувача потрібно лише для створення платіжних доручень про що я пояснив вище. У вашому ж випадку мені здається немає потреби тримати дві назви для одного одержувача (тому це програмно і не було реалізовано).
Якщо можете то поясніть на конкретному прикладі в яких документах (крім платіжних доручень) у Вас будуть фігурувати дві назви одного одержувача і я зможу прокоментувати вам конкретну ситуацію.

Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

Люсія написав:Добрий день!!!!!!!! Дайте відповідь будь ласка на попереднє питання "Сільська рада надає субвенцію районному бюджету" якими проводками відобразити
[font='Noto Sans', sans-serif]

Нараховано субвенцію Дт 802 Кр 675
Виділено асигнування Дт 321 Кр 702
Перераховано субвенцію Дт 675 КР 321[/font]


[font='Noto Sans', sans-serif]Занесла в програму проведення по перерахуванню субвенції автоматично з платіжки, а в 6-й м/о запитує одержувача[/font]

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Я щойно проконсультувався в бухгалтерів які перераховують субвенції із своїх бюджетів то мені сказали що вони в себе проводять ці платежі Дт802 Кт321 без заходження в розрахунки з кредиторами. Пояснюють тим, що в даному випадку казначейство не є кредитором, тому і не повинно відображатися в шостому ордері. В 4 і 6 ордерах відображаються розрахунки по яким заключено договори на роботи чи послуги. Субвенцію ж до таких платежів не відносять.
Якщо у Вас є якась інша інформація по цьому, то дайте ссилку де почитати, бажано з посиланнями на якість офіційні видання або нормативні документи.

Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

VOV, і я так раніше робила, поки заповняла м/о вручну, а думаю в програмі робитиму як потрібно, прочитала тут же на форумі, а наскільки це правильно, не знаю  http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=166&t=6479

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

tinamar писав:VOV, і я так раніше робила, поки заповняла м/о вручну, а думаю в програмі робитиму як потрібно, прочитала тут же на форумі, а наскільки це правильно, не знаю  http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=166&t=6479
Зрозуміло. Я спробую уточнити в темі, де задавалося запитання, щоб розвіяти всі сумніви і вияснити як же все таки правильно. Тому що по факту хтось робить не правильно ;)

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Prana2002 писав:Доборого дня. Чи є можливість добавити модуль для розрахунків батьківської плати (дитячий садок), та облік продуктів харчування (прихід, витрата, залишок)?
З виходом версії 12.4.2 в програму добавлені функції для повноцінного обліку харчування, робота яких опробувана на конкретних даних в робочих умовах. Можливості програми по обліку харчування я показував тут:
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 560#p62559
Тому для усіх установ які займаються обліком харчування, складають оборотки по 232 рахунку, ведуть 11 і 12 ордери, відомості надходження та витрачання продуктів харчування, вищитують використання продуктів до затверджених норм є можливість спростити свою роботу.

Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

VOV, дякую, читала в темі про субвенції: не буду заводити м/о 6, а зразу віднесу суму на 802.
Дуже подобається Ваша програма, але потрібен час на її вивчення, якого завжди не вистачає: я розумію, що якщо все внести і заповнити, майже все формується автоматично - але краще почати з початку року, Попробувала імпортувати з АРМ Бюджет планування, чомусь не втяглося, хоча платіжки імпортуються; і також не вдалося втягти доходи установи. Запитання виникають в процесі роботи, наприклад бланки для заповнення другої сторони м/о 5 в програмі не має? Ще спробую доповнення по продуктах харчування, хоч зараз їх в мене не має, але пропали деякі файли в ексель по продуктах харчування декілька місяців, своєчасно не роздрукувала, думаю в програмі швидше наберу.

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

tinamar писав:VOV,  дякую, читала в темі про субвенції: не буду заводити м/о 6, а зразу віднесу суму на 802.
Дуже подобається Ваша програма, але потрібен час на її вивчення, якого завжди не вистачає: я розумію, що якщо все внести і заповнити,  майже все формується автоматично - але краще почати з початку року, Попробувала імпортувати з АРМ Бюджет планування, чомусь не втяглося,  хоча платіжки імпортуються; і також не вдалося втягти доходи установи.  Запитання виникають в процесі роботи, наприклад бланки для заповнення другої сторони м/о 5 в програмі не має? Ще спробую доповнення по продуктах харчування, хоч зараз їх в мене не має, але пропали деякі файли в ексель по продуктах харчування декілька місяців,  своєчасно не роздрукувала, думаю в програмі швидше наберу.
У мене є багато установ які вже багато років працюють в цій програмі без використання інших програм і дуже задоволені бо я стараюся виправляти всі незручності які виникають при роботі. В них все працює автоматично, я часто з ними спілкуюся щоб зробити їх роботу ще простішою.
Другої сторони м/о 5 немає, бо надіюся вирішити цю проблему створенням зарплатного модуля, який ніяк не зроблю через складність самого завдання. А хочеться щоб все працювало просто і доступно кожному, як тільки вдасться створити таке рішення, то буде зразу ж добавлено в програму.
Всі запитання які виникають в процесі роботи задавайте. Обгрунтовану відповідь гарантую ;)

Лорик1631
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 04 березня 2015, 05:31
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення Лорик1631 »

VOV, Добрий день , я запустила програму версії 12.2.7 и не користувалась, а тепер хочу отримати електронні ключі. На указану адресу відправилв повідомлення, а мені відповіли "сообщение не было принято-недопустимый почтовый ящик. Местные rbudijet@mail.ru почтовый ящик недоступен:
пользователь не найден". Що робити далі?

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Лорик1631 писав:VOV, Добрий день , я запустила програму версії 12.2.7 и не користувалась, а тепер хочу  отримати електронні ключі. На указану адресу відправилв повідомлення, а мені відповіли "сообщение не было принято-недопустимый почтовый ящик. Местные rbudijet@gmail.com почтовый ящик недоступен:
пользователь не найден".  Що робити далі?
Ящик rbudjet@gmail.com працює. Можливо ви помилилися у назві ящика, лишня буква "і".
Востаннє редагувалось 10 серпня 2021, 15:41 користувачем VOV, всього редагувалось 1 раз.

Лорик1631
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 04 березня 2015, 05:31
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення Лорик1631 »

Да дійсно була лишня буква"і". А як обновити програму?

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

Лорик1631 писав:Да дійсно була лишня буква"і". А як обновити програму?
В листі я надіслав посилання по якому можна оновити програму. При виході нової версії всім користувачам розсилаються листи з посиланням на нову версію. Таке ж посилання оновлюється у підписі моїх повідомлень на цьому форумі..

Відповісти

Повернутись до “Безкоштовні програми”