Бланки инвентаризации

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

EVGENIY, підкажіть, будь ласка, які комісії мають бути в бюджетних установах для підписання документів з обліку активів.

Я поки що для підписання документів використовую інвентаризаційну комісію (для підписання всіх документів повязаних з інвентаризацією) та комісію на списання (для підписання актів на списання)
А які комісії мають підписуватися в актах приймання-передачі основних засобів та введення в експлуатацію основних засобів?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

VOV писав:EVGENIY, підкажіть, будь ласка, які комісії мають бути в бюджетних установах для підписання документів з обліку активів.

Я поки що для підписання документів використовую інвентаризаційну комісію (для підписання всіх документів повязаних з інвентаризацією) та комісію на списання (для підписання актів на списання)
А які комісії мають підписуватися в актах приймання-передачі основних засобів та введення в експлуатацію основних засобів?
Можна звичайно все в одну комісію об'єднати і назвати її "Комісія з інвентаризації та обліку основних засобів, інших матеріальних активів та запасів", а можна і більше комісій, одна з інвентаризації, друга з переоцінки, третя з руху ОЗ, четверта з руху запасів! Зараз якось розмито в обліку поняття комісій, в кожному пункті вона згадується, але яка саме не зрозуміло! Можливо ще й в обліковій політиці можна точніше закріпити види комісій!

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

EVGENIY писав:
VOV писав:EVGENIY, підкажіть, будь ласка, які комісії мають бути в бюджетних установах для підписання документів з обліку активів.

Я поки що для підписання документів використовую інвентаризаційну комісію (для підписання всіх документів повязаних з інвентаризацією) та комісію на списання (для підписання актів на списання)
А які комісії мають підписуватися в актах приймання-передачі основних засобів та введення в експлуатацію основних засобів?
Можна звичайно все в одну комісію об'єднати і назвати її "Комісія з інвентаризації та обліку основних засобів, інших матеріальних активів та запасів", а можна і більше комісій, одна з інвентаризації, друга з переоцінки, третя з руху ОЗ, четверта з руху запасів! Зараз якось розмито в обліку поняття комісій, в кожному пункті вона згадується, але яка саме не зрозуміло! Можливо ще й в обліковій політиці можна точніше закріпити види комісій!
Дякую за відповідь. Для своєї програми вирішив цю проблему, давши можливість кому треба ввести три комісії, окремо для кожного типу документів а кому не треба вибирають одну універсальну для всіх документів. Думаю це рішення перекриває практично всі можливі варіанти і розуміння комісій.

tanyaslavdon
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 07 травня 2015, 16:25
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення tanyaslavdon »

Доброе утро!
EVGENIY, к Вам большая просьба! Надо оформить передачу ценностей при смене МОЛ, а в бланках инвентаризации за 2016 год название счетов старое. И не могу изменить. Помогите, плиз! Благодарю!

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Татьяна писав:Доброе утро!  
EVGENIY, к Вам большая просьба! Надо оформить передачу ценностей при смене МОЛ, а в бланках инвентаризации за 2016 год название счетов старое. И не могу изменить. Помогите, плиз! Благодарю!
Перекачайте файл! Уже давно обновил! Или просто скройте строку с названиями и сделайте другую строку и в ней уже пишите! так будет бістрей!

tanyaslavdon
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 07 травня 2015, 16:25
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення tanyaslavdon »

EVGENIY писав:
Татьяна писав:Доброе утро!  
EVGENIY, к Вам большая просьба! Надо оформить передачу ценностей при смене МОЛ, а в бланках инвентаризации за 2016 год название счетов старое. И не могу изменить. Помогите, плиз! Благодарю!
Перекачайте файл! Уже давно обновил! Или просто скройте строку с названиями и сделайте другую строку и в ней уже пишите! так будет бістрей!
Спасибочки

Відповісти

Повернутись до “Наш помічник - Excel”