Сторінка 6 з 6

Re: Бланки инвентаризации 2015

Додано: 26 листопада 2016, 11:44
VOV
EVGENIY, підкажіть, будь ласка, які комісії мають бути в бюджетних установах для підписання документів з обліку активів.

Я поки що для підписання документів використовую інвентаризаційну комісію (для підписання всіх документів повязаних з інвентаризацією) та комісію на списання (для підписання актів на списання)
А які комісії мають підписуватися в актах приймання-передачі основних засобів та введення в експлуатацію основних засобів?

Re: Бланки инвентаризации 2015

Додано: 28 листопада 2016, 12:23
EVGENIY
VOV писав:EVGENIY, підкажіть, будь ласка, які комісії мають бути в бюджетних установах для підписання документів з обліку активів.

Я поки що для підписання документів використовую інвентаризаційну комісію (для підписання всіх документів повязаних з інвентаризацією) та комісію на списання (для підписання актів на списання)
А які комісії мають підписуватися в актах приймання-передачі основних засобів та введення в експлуатацію основних засобів?
Можна звичайно все в одну комісію об'єднати і назвати її "Комісія з інвентаризації та обліку основних засобів, інших матеріальних активів та запасів", а можна і більше комісій, одна з інвентаризації, друга з переоцінки, третя з руху ОЗ, четверта з руху запасів! Зараз якось розмито в обліку поняття комісій, в кожному пункті вона згадується, але яка саме не зрозуміло! Можливо ще й в обліковій політиці можна точніше закріпити види комісій!

Re: Бланки инвентаризации 2015

Додано: 28 листопада 2016, 16:09
VOV
EVGENIY писав:
VOV писав:EVGENIY, підкажіть, будь ласка, які комісії мають бути в бюджетних установах для підписання документів з обліку активів.

Я поки що для підписання документів використовую інвентаризаційну комісію (для підписання всіх документів повязаних з інвентаризацією) та комісію на списання (для підписання актів на списання)
А які комісії мають підписуватися в актах приймання-передачі основних засобів та введення в експлуатацію основних засобів?
Можна звичайно все в одну комісію об'єднати і назвати її "Комісія з інвентаризації та обліку основних засобів, інших матеріальних активів та запасів", а можна і більше комісій, одна з інвентаризації, друга з переоцінки, третя з руху ОЗ, четверта з руху запасів! Зараз якось розмито в обліку поняття комісій, в кожному пункті вона згадується, але яка саме не зрозуміло! Можливо ще й в обліковій політиці можна точніше закріпити види комісій!
Дякую за відповідь. Для своєї програми вирішив цю проблему, давши можливість кому треба ввести три комісії, окремо для кожного типу документів а кому не треба вибирають одну універсальну для всіх документів. Думаю це рішення перекриває практично всі можливі варіанти і розуміння комісій.

Re: Бланки инвентаризации 2015

Додано: 08 червня 2017, 09:24
tanyaslavdon
Доброе утро!
EVGENIY, к Вам большая просьба! Надо оформить передачу ценностей при смене МОЛ, а в бланках инвентаризации за 2016 год название счетов старое. И не могу изменить. Помогите, плиз! Благодарю!

Re: Бланки инвентаризации 2015

Додано: 08 червня 2017, 09:41
EVGENIY
Татьяна писав:Доброе утро!  
EVGENIY, к Вам большая просьба! Надо оформить передачу ценностей при смене МОЛ, а в бланках инвентаризации за 2016 год название счетов старое. И не могу изменить. Помогите, плиз! Благодарю!
Перекачайте файл! Уже давно обновил! Или просто скройте строку с названиями и сделайте другую строку и в ней уже пишите! так будет бістрей!

Re: Бланки инвентаризации 2015

Додано: 08 червня 2017, 09:49
tanyaslavdon
EVGENIY писав:
Татьяна писав:Доброе утро!  
EVGENIY, к Вам большая просьба! Надо оформить передачу ценностей при смене МОЛ, а в бланках инвентаризации за 2016 год название счетов старое. И не могу изменить. Помогите, плиз! Благодарю!
Перекачайте файл! Уже давно обновил! Или просто скройте строку с названиями и сделайте другую строку и в ней уже пишите! так будет бістрей!
Спасибочки