Я працюю в бюджетній музичній школі. Останнім часом до мене в бухгалтерію приходить дуже багато батьків із питаннями зв'язанними з пільгами. Тобто....
Колись бухгалтера, які були до мене, брали на пільгові місця лише тих учнів, які були і багатодітними і малозабезпеченими, але в законі про позашкільну освіту, ці дві категорії чітко розділені комами... Це все добре, затверджених міською радою для 2013 фінансового року пільгових місць лише 51 (які є вже зайнятими, бюджетних місць взагалі 487), а от бажаючих зверх 51 місця уже набралося майже 30 чоловік... не знаю, що робити.... та й ще ніде не прописано, які потрібно брати документи для надання пільги... Я з Вінниці, наші колеги теж беруть документи чисто з інтуїцією: довідка про склад сім'ї, копії свідоцтв про народження дітей, посвідчення про те, що багатодітні, чи малозабезпечені, чи копія медичного висновку (для дітей-інвалідів), копії свідоцтв про смерть батьків та опікунство (для сиріт), раніше вимагали довідки про зарплату, зараз ні. Можливо хтось має рішення для такої ситуації????