Реорганізація
Додано: 14 жовтня 2015, 12:59
Доброго дня!підкажіть будь ласка що потрібно робити в першу чергу в разі реорганізації??????????????
На форумі розглянуті питання індексації, виплати лікарняних та декретних, правові питання та багато важливого для працівників бюджетної сфери України. Приєднуйтесь!
https://buhgalter.com.ua/forum/
У разі зміни найменування установи без зміни коду за ЄДРПОУ головний розпорядник подає реєстри змін до мережі без реєстрів змін розподілу показників зведеного кошторису, зведеного плану асигнувань загального фонду місцевих бюджетів (за винятком надання кредитів з місцевих бюджетів), зведеного плану надання кредитів із загального фонду місцевих бюджетів, зведеного плану спеціального фонду місцевих бюджетів (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), змін зведення показників спеціального фонду, а також змінених розподілів показників зведених планів використання бюджетних коштів та зведених помісячних планів використання бюджетних коштів. Перенесення показників зазначених документів здійснюється на підставі реєстру змін до мережі, наданого головним розпорядником.gssppvv писав:У нас змінилася назва, ЄДРПОУ не міняли. Фінуправління вимагає, щоб ми зробили довідки по кошторису на мінус по старій і на плюс по новій. Казначейство каже що не потрібно Як правильно? Чим керуватись?
6. Оформлення змін, що виникають в процесі виконання місцевих бюджетів за видатками та здійснення операцій з їх обліку
(Наказ|Порядок, Мінфін, від 23.08.2012, № 938 "Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів")