Сторінка 1 з 1

Нова бюджетна організація

Додано: 12 грудня 2017, 15:58
male4a
Доброго дня!Цікавлять всі тонкощі бух. обліку,щоб здати річний звіт,оскільки організація створена в грудні 2017.Які форми м/о ордерів використо вувати, чи потрібна картка анал.обліку?які з бух. документів потрібно вести в першу чергу? :30:

Re: Нова бюджетна організація

Додано: 09 січня 2018, 17:39
user
1. Ордери треба дивитися які потрібні, в першу чергу це рух коштів(2 і3), дебітори-кредитори(3,4),зарплата 5, 17-й ордер куди вносити всі інші незрозумілі проводки,  інші там якщо є відрядження, списання і т.п, - а немає то не треба. 
2. Картки асигнувань, касових, фактичних видатків обов'язково бо без них звіти не зробите.
3. Головна книга.
В принципі цього має вистачити для складання звітності.