Добрий день! Ми бюджетна установа, орендуємо частку приміщення у іншої установи. У кошторисі передбачені кошти на заміну старих вікон на нові металопластикові. В угоді про оренду приміщення передбачено, що ми можемо поліпшувати об'єкт оренди з письмової згоди Орендодавця.
Я так розумію, що це буде поточний ремонт, тому що заміна вікон буде не у всій будівлі, а конкретно у тому приміщенні, яке ми орендуємо (пункт 1.2.8.5 Наказу № 150 від 10.08.2004 року "Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд). У зв'язку з тим, що кошт мало, ми придбаємо тільки вікна за КЕКВ 2210.
Підкажіть, як правильно провести по обліку встановлення своїми силами вікон?
Що робити з склом та дровами від старих вікон?
Дякую за допомогу!
Встановлення вікон в орендованному приміщенні
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня! Проводки при проведенні такого ремонту будуть такими:Elena0611 писав:Добрий день! Ми бюджетна установа, орендуємо частку приміщення у іншої установи. У кошторисі передбачені кошти на заміну старих вікон на нові металопластикові. В угоді про оренду приміщення передбачено, що ми можемо поліпшувати об'єкт оренди з письмової згоди Орендодавця.
Я так розумію, що це буде поточний ремонт, тому що заміна вікон буде не у всій будівлі, а конкретно у тому приміщенні, яке ми орендуємо (пункт 1.2.8.5 Наказу № 150 від 10.08.2004 року "Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд). У зв'язку з тим, що кошт мало, ми придбаємо тільки вікна за КЕКВ 2210.
Підкажіть, як правильно провести по обліку встановлення своїми силами вікон?
Що робити з склом та дровами від старих вікон?
Дякую за допомогу!
1) Оприбутковано придбані віконні блоки (сума з ПДВ) Дт 202 Кт 675;
2) Перераховано постачальнику кошти за придбані віконні блоки Дт 675 Кт 321;
3) Списано на фактичні видатки установи вартість віконних блоків, використаних під час ремонту Дт 801 (802) Кт 202.
Факт виконання робіт, у разі прийняття рішення про встановлення віконних блоків власними силами закладу, підтверджується актом виконаних робіт довільної форми, затвердженим керівником закладу. Підставою для списання використаних матеріалів є Акт списання за типовою формою № З-2, затверджена наказом Держказначейства від 18.12.2000 р. № 130.
Що стосується скла та деревини, які залишилися після демонтажу старих вікон, то якщо у Вашому місті (районі, області) є пункт приймання відходів скла, в такому разі ці відходи слід оприбуткувати на 261 субрахунок. Якщо ж змоги здати бій скла немає, тоді й оприбутковувати його не потрібно. Адже запаси визнаються активом, якщо можна достовірно визначити їх вартість, існує ймовірність отримання майбутньої економічної вигоди від їх використання та/або вони є потенційно корисними (п. 1 НП(С)БО 123 "Запаси"). Те саме стосується і відходів деревини, отриманих у результаті демонтажу старих вікон. Якщо ці відходи можуть бути використані Вашою установою (наприклад, для опалення), тоді їх варто оприбуткувати на відповідний субрахунок запасів (наприклад, 235 "Паливо, горючі і мастильні матеріали").