Статтею 58 Конституції України встановлено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи.
У рішенні Конституційного Суду України від 09 лютого 1999 року по справі № 1-7/99 (справа про зворотну дію в часі законів та інших нормативно-правових актів) визначено, що дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце.
Все, что появляется новое, "с нуля", после 01.08.2016 - только на то и распространяется новых закон. Так что нужно срочно заключать по максимуму договора годовые :)
Тетяна-бух писав:Підкажіть, який алгоритм дій для установи, щоб здійснити допорогові закупки? Затвердити положення про здійснення допорогових закупок, визначити уповноважену особу чи, можливо, можна надати обовязки по здійсненню допорогових закупок тендерному комітету? які ще дії треба здійсніти ( крім реєстрації на електронному майданчику)?
Бюджетним установам-замовникам підготуватися до допорогових закупівель необхідно так :
1) призначити відповідальну особу за проведення допорогових закупівель. Тендерний комітет або уповноважена особа здійснюють закупівлі за процедурами, передбаченими Законом № 922, тобто понадпорогові закупівлі;
2) спланувати таку закупівлю в додатку до річного плану закупівель, складеного за формою річного плану, яка затверджена наказом № 490.
3)зареєструватись на електронному майданчику та отримати електронний цифровий підпис для відповідальної особи;
4)оприлюднити такий додаток до річного плану на електронному майданчику;
5)укласти прямий договір або ж провести електронні торги (допорогову закупівлю) через Прозорро.
Очень срочно. Подскажите пожалуйста в решении следующей ситуации. Необходимо приобрести кресла для зрительного зала в клуб. Сума больше 200,0 тыс. грн. Необходимо проводить открытые торги. Но суть в том, что средства на закупку кресел в смете нет, будут выделяться дополнительно. В связи с тем, что сроки поджимают, можно ли начать процедуру закупки до того как эту суму утвердят в смете? И если есть этому нормативное подтверждение, дайте пожалуйста ссылку.
Як тільки в кошторисі буде передбачено кошти на придбання крісел, так відразу й проводьте торги. Тому що, коли затвердять кошторис невідомо і взагалі його можуть не затвердити!!!
Доброго дня, шановні колеги! Підкажіть, будь ласка.
З 01.08.2016 переходимо на Прозорро. Додаток до річного плану оприлюднений на власному сайті, а по новому закону має бути оприлюднений на Прозорро протягом 5 днів з дня затвердження. Виникли такі питання:
1. Чи потрібно оприлюднювати увесь додаток на Прозорро протягом 5 днів з 01.08.2016?
2. Як затверджувати зміни до додатку, якщо 2/3 складу тендерного комітету у відпустці, на лікарняному і т.п.?
3. Якщо планували, наприклад, бензин, а закупили запчастини, як вносити зміни до додатку на Прозорро?
Ще питання по оприлюденню закупівель понад 50 тис. грн.
По харчуванню у нас одноразові договори щомісяця, та й ще по різних категоріях дітей (на сьогодні уже більше 500 шт. договорів). В них по 10-20 позицій різних кодів. За рік сума по деяких кодах буде перевищувати 50 тис. грн. Що саме вимагається оприлюднювати: суму договору, чи суму по коду класифікатора, де більше 50 тис. грн.? І як нам чинити у такому випадку?
Nadiya писав:Доброго дня, шановні колеги! Підкажіть, будь ласка.
З 01.08.2016 переходимо на Прозорро. Додаток до річного плану оприлюднений на власному сайті, а по новому закону має бути оприлюднений на Прозорро протягом 5 днів з дня затвердження. Виникли такі питання:
1. Чи потрібно оприлюднювати увесь додаток на Прозорро протягом 5 днів з 01.08.2016?
2. Як затверджувати зміни до додатку, якщо 2/3 складу тендерного комітету у відпустці, на лікарняному і т.п.?
3. Якщо планували, наприклад, бензин, а закупили запчастини, як вносити зміни до додатку на Прозорро?
Ще питання по оприлюденню закупівель понад 50 тис. грн.
По харчуванню у нас одноразові договори щомісяця, та й ще по різних категоріях дітей (на сьогодні уже більше 500 шт. договорів). В них по 10-20 позицій різних кодів. За рік сума по деяких кодах буде перевищувати 50 тис. грн. Що саме вимагається оприлюднювати: суму договору, чи суму по коду класифікатора, де більше 50 тис. грн.? І як нам чинити у такому випадку?
Заздалегідь вдячна за відповіді!
Давайте по-черзі розберемося з Вашими запитаннями
1.Новий додаток на Прозорро ви оприлюднюєте щодо тих допорогових закупівель, які будуть розпочаті з 01.08.2016
2.Тут 2 варіанти- або чекати, поки будуть на місці відсутні члени ТК або змінити на цей період склад ТК.
3.Зміни до додатку необхідно внести, оскільки предмет закупівлі буде зовсім інший. Але це необхідно робити відносно тих закупівель, які будуть оприлюднені вже в додатку на Прозорро. Якщо ці закупівлі ви здійснили до 01.08.2016, на Прозорро додаток змінювати не потрібно.
4.Тепер щодо 50 тис. грн. Давайте відштовхуватися від вимог Закону № 922.
«У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов'язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.»
Тобто такий звіт складають за договором, де вартість предмету закупівлі, визначеного за Класифікатором є більше 50 тис. грн.
Востаннє редагувалось 12 липня 2016, 16:14 користувачем Матвєєва Вікторія, всього редагувалось 1 раз.
1.Новий додаток на Прозорро ви оприлюднюєте щодо тих допорогових закупівель, які будуть розпочаті з 01.08.2016
То есть, тот додаток, который я публиковала на собственном сайте, я разбиваю по состоянию на 01.08.2016 - и публикую те позиции, по которым я еще не заключила договора?
Закупівлі, розпочаті після 01.08.2016 та договори, укладені після 01.08.2016 - це зовсім різні речі.
Про особливості відображення таких закупівель, які будуть розпочаті після 01.08.2016 розповідало Мінекономрозвитку у листі від 29.04.2016 № 3302-06/12875-06
"Таким чином, ті закупівлі, що планують здійснити замовники після введення в дію для них Закону, відображаються у річному плані (додатку до річного плану), що безоплатно оприлюднюється через авторизовані електронні майданчики на веб- порталі Уповноваженого органу."
Тобто, якщо я в додатку до річного плану закупівлю вже оприлюднилана на уповноваженому органі або на сайті, навіть якщо догорів заключу тільки після 01.08.2016 року, то повторно її оприлюднювати на прозоро не потрібно, правильно? На прозоро треба відображати тільки ті закупівлі які в мене не були оприлюднені на уповнов ургані , тобто які ми заплануємо після 01.08.2016 року ( тобто зміни до додатку )?
Дякую. А скажіть будь ласка ще про звіти про укладені договори, які необхідно оприлюднювати на прозоро. Просто думки по цьому приводу різняться. Потрібно викладати звіт коли саме договір по предмету закупівлі укладається на 50 тис. грн., чи коли сума договорів по одному предмену закупівлі дорівнює або більше 50 тис.грн. на рік.
Матвєєва Вікторія писав:Закупівлі, розпочаті після 01.08.2016 та договори, укладені після 01.08.2016 - це зовсім різні речі.
Про особливості відображення таких закупівель, які будуть розпочаті після 01.08.2016 розповідало Мінекономрозвитку у листі від 29.04.2016 № 3302-06/12875-06
"Таким чином, ті закупівлі, що планують здійснити замовники після введення в дію для них Закону, відображаються у річному плані (додатку до річного плану), що безоплатно оприлюднюється через авторизовані електронні майданчики на веб- порталі Уповноваженого органу."
Прочитала этот абзац несколько раз. Не поняла все равно :)
У меня процедур не было и, надеюсь, не будет, если только нам наш центральный орган не установит свои границы.
До 01.08.2016 я заключила какое=то количество договоров, они исполняются в любом случае по-старому, так как обратной силы закон не имеет.
Определенная сумма бюджетных ассигнований после 01.08.2016 остается у меня "свободной", то есть, договора (договора - поскольку считаем, что все суммы будут допороговые) будут заключатся, скорей всего, без применения электронных площадок.
Как быть с додатком до плана закупок в этом случае?
UPD Вижу, пока я писала, уже ответили - получается, в моем случае я не публикую план на Прозорро?
Nadiya писав:Доброго дня, шановні колеги! Підкажіть, будь ласка.
З 01.08.2016 переходимо на Прозорро. Додаток до річного плану оприлюднений на власному сайті, а по новому закону має бути оприлюднений на Прозорро протягом 5 днів з дня затвердження. Виникли такі питання:
1. Чи потрібно оприлюднювати увесь додаток на Прозорро протягом 5 днів з 01.08.2016?
2. Як затверджувати зміни до додатку, якщо 2/3 складу тендерного комітету у відпустці, на лікарняному і т.п.?
3. Якщо планували, наприклад, бензин, а закупили запчастини, як вносити зміни до додатку на Прозорро?
Ще питання по оприлюденню закупівель понад 50 тис. грн.
По харчуванню у нас одноразові договори щомісяця, та й ще по різних категоріях дітей (на сьогодні уже більше 500 шт. договорів). В них по 10-20 позицій різних кодів. За рік сума по деяких кодах буде перевищувати 50 тис. грн. Що саме вимагається оприлюднювати: суму договору, чи суму по коду класифікатора, де більше 50 тис. грн.? І як нам чинити у такому випадку?
Заздалегідь вдячна за відповіді!
Давайте по-черзі розберемося з Вашими запитаннями
1.Новий додаток на Прозорро ви оприлюднюєте щодо тих допорогових закупівель, які будуть розпочаті з 01.08.2016
2.Тут 2 варіанти- або чекати, поки будуть на місці відсутні члени ТК або змінити на цей період склад ТК.
3.Зміни до додатку необхідно внести, оскільки предмет закупівлі буде зовсім інший. Але це необхідно робити відносно тих закупівель, які будуть оприлюднені вже в додатку на Прозорро. Якщо ці закупівлі ви здійснили до 01.08.2016, на Прозорро додаток змінювати не потрібно.
4.Тепер щодо 50 тис. грн. Давайте відштовхуватися від вимог Закону № 922.
«У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов'язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.»
Тобто такий звіт складають за договором, де вартість предмету закупівлі, визначеного за Класифікатором є більше 50 тис. грн.
По питанню 3, будь ласка, більш конкретніше - як вносити зміни: ставити "мінус" на один код, а другий на "плюс"?
По закупівлям більше 50 тис. - виходить, якщо багато маленьких договорів, то не потрібно оприлюднювати, я правильно Вас зрозуміла?
Ще виникло запитання: чи потрібно роздруковувати документи, оприлюднені в Прозорро? І взагалі, які документи по тендерам тепер будуть у паперовому варіанті?
На жаль, у мене не відкривається файл - пише, що "файл поврежден" :(
А в інструкції майданчика написано, що можна натиснути кнопку "редагувати" і поставити нуль.
Дуже дякую Вам за відповіді!
Востаннє редагувалось 13 липня 2016, 12:25 користувачем Nadiya, всього редагувалось 1 раз.
Дело в том что заказчик для проведения закупок может выбрать любую электронную площадку.Они отличаются между собой интерфейсом и сервисами, которые предосталяют своим пользователям. Главное, чтобы такая площадка имела соответствующий уровень авторизации. Подробно обо всем этом мы рассказывали в статье "Как выбрать электронную площадку" (см."Бюджетная бухгалтерия", № 24, с. 13).
Підкажіть,чи стосується це сільських рад?Я чула,що можна розпорядженням сільського голови затвердити перелік найменувань товарів(наприклад-продукти харчування,бензин і ін.)і не вносити на прозоро допорогові закупки
По Закону допороговые закупки не подпадают под эл.закупки, НО - госорган может самостоятельно установить свои пороги для проведения электронных торгов, которые ниже установленных статьей 2 Закона.
Дякую.Ще таке питання -нам дають субвенцію в розмірі 80тис.грн на соц.сферу на кап.ремонт(вікна).Як тут бути,підкажіть легший варіант,для мене це зовсім нова тема.
у меня похожая ситуация, Орган мисцевого самоврядування проводит спивфинансування с финотделом на кап. ремонт замена окон в ДНЗ сумма примерно 220 тыс. грн по двум садикам, если разделить то это будет меньше 200 тыс. Вопрос: А мож
но ли делить?
Ленуся писав:у меня похожая ситуация, Орган мисцевого самоврядування проводит спивфинансування с финотделом на кап. ремонт замена окон в ДНЗ сумма примерно 220 тыс. грн по двум садикам, если разделить то это будет меньше 200 тыс. Вопрос: А мож
но ли делить?
Так кап.ремонт не до 200,0 тыс., а до 1,5 млн. грн.
Доброго дня, якщо я правильно розумію не хочемо проводити закупку через прозоро від 3 тис. до 50 тис. -то розпорядженням міського голови не проводимо такі закупки??? Потрібно зробити розпорядження і прописати конкретно суми від яких чи і товари,послуги які не будемо закуповувати через прозоро????
2.а від 50 ти до 200 тис-оприлюднюємо звіт або проводимо закупку.
3. Розпорядження якесь має бути зроблено на "Прозоро" тендерна комісія може залишатись та що і була стара????
Дякую за надані попередньо відповіді.....ви дуже допомагаєте!!!
Дякую. З Ваших запитань ось що можу зазначити:
1.Дійсно, необхідно мати розпорядження органу місцевого самоврядування з вартісними межами без Прозорро, можно додати перелік товарів та послуг, які закупляють без Прозорро.
2.Про допорогові закупівлі від 50 до 20 тис. грн., які не проводять через Прозорро – потрібно оприлюднювати звіт
3.Тендерний комітет потрібно створити новий (новий наказ, нове Положення), але склад може буди той, що був у складі комітету з конкурсних торгів.
Допоможіть!!! Чи потрібно проводити процедуру закупівлі в системі "прозоро" придбання житла для дітей-сиріт, якщо зг. ЗУ "Про публічні закупівлі" ст. 2. пункт 3. Дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є: ( придбання, оренда землі, будівель, іншого нерухомого майна або майнових прав на землю, будівлі, інше нерухоме майно;)????