вам надо связаться с тем торг. майданчиком, где вы зарегистрировались и спросить как технически внести додаток до годового плану, или почитайте руководство пользователя... может вы что-то не правильно делаете или регистрацию вашу майданчик не подтвердил
Доброго дня! У нашій установі для здійснення допорогових закупівель призначено дві відповідальні особи. У їхні обов'язки входить складання і оприлюднення додатку до річного плану??? І яким внутрішнім документом необхідно оформлювати рішення для затвердження і внесення змін у додаток до річного плану?
Якщо вартість закупівлі природного газу не перевищує пороги, то про відкриті торги не може бути й мови. Як на мене краще укласти прямий договір та подати звіт про укладений договір. Ми в Положенні про допорогові закупівлі прописализакупівлі (в тому числі природний газ) на які воно не застосовується.
Підкажіть будь ласка! Є певна сума коштів, запланованих та оголошених для закупівлі вакцин. Учасником була запропонована нижча ціна за одиницю, тобто є можливість закупити більшу кількість в межах затверджених кошторисних призначень. Як це правильно зробити?
читав в журналі Бюджетна Бухгалтерія. на бухсайтах, що закупівлі, які менші за 3000 грн., неможливо розмістити на е-майданчиках (програма не пустить). но на порталі прозорро натрапив на закупівлю в розмірі 600 грн. (калькулятори). і все пройшло. може вже знизили мінімальну вартість?
Мінімальна сума для оголошення закупівлі не змінилась та складає 3000 грн. Можливо Ви переглядали додаток до річного плану закупівель, то як раз його заповнюють від 1 грн.
Неможу ніяк зрозуміти якщо з 01.08.2016 року тендерний комітет не має відношення до допорогових закупівель, то хто затверджує додаток до плану закупівель? Можливо потрібно створити комісію з допорогових закупівель?
dprch_fin писав:Неможу ніяк зрозуміти якщо з 01.08.2016 року тендерний комітет не має відношення до допорогових закупівель, то хто затверджує додаток до плану закупівель? Можливо потрібно створити комісію з допорогових закупівель?
Дійсно, з 01.08.2016 р. додатком до РП не займається ТК. Цим питанням займається відповідальна особа. До речі, це може бути секретар ТК, але оформлений окремим розпорядчим документом
Вимог до відповідальної особи, тобто особи яка займається допороговими закупівлями, в діючих документах (ані в Законі № 922, ані в Порядку № 35) не визначено. Тому кого призначати такою особою, вирішує установа самостійно.
А ось до уповноваженої особи, є певні вимоги. Вони визначені в ст. 11 Закону № 922 та в Примірному положенні про ТК та УО. Однією з таких вимог як раз і є вища освіта. Але майте на увазі: уповноважена особа займається публічними закупівлями, тобто понадпороговими. Тому не плутайте таких осіб.
Доброго дня, підкажіть як оформити такі операції: плануємо капітальний ремонт згідно кошторисної документації. В додатку до плану закупівель вносимо зміни, так як такі роботи з матеріалами не були передбачені. Якщо по будівельних матеріалах згідно накладної загальна сума яких 120тис грн, але вони будуть розписані по різних кодах класифікаторах до 50 тис кожен, то потрібно оприлюднювати звіт по цьому договору? а якщо в якомусь коді класифікатора буде більше 50 тис.грн, то оприлюднювати весь договір?
Друге питання: Роботи на проведення такого ремонту по договору складають більше 50 тис. грн . Звіт по договору оприлюднювати?
І третє питання: у вересні закупали бензин загальна сума за 2016 рік по коду класифікатора" Бензин" вже склала 49420грн, до кінця року плануємо ще докупити бензину на 20 тис.грн, зробили зміни до додатку закупівель на цю суму. По яких договорах потрібно звітуватись? По всіх які були заключені після 1.08.16, чи тільки по останнюму, чи взагалі не треба?
Дайте будь-ласка відповідь на ці три питання. Можливо є варіанти оформлення, щоб без мороки.
Допоможіть будь ласка в такому питанні. Чи може керівник накладати свій електронний цифровий підпис (стосується допорогових закупівель), якщо відповідальною особою призначена інша людина?
musia2010 писав:Доброго дня, підкажіть як оформити такі операції: плануємо капітальний ремонт згідно кошторисної документації. В додатку до плану закупівель вносимо зміни, так як такі роботи з матеріалами не були передбачені. Якщо по будівельних матеріалах згідно накладної загальна сума яких 120тис грн, але вони будуть розписані по різних кодах класифікаторах до 50 тис кожен, то потрібно оприлюднювати звіт по цьому договору? а якщо в якомусь коді класифікатора буде більше 50 тис.грн, то оприлюднювати весь договір?
Друге питання: Роботи на проведення такого ремонту по договору складають більше 50 тис. грн . Звіт по договору оприлюднювати?
І третє питання: у вересні закупали бензин загальна сума за 2016 рік по коду класифікатора" Бензин" вже склала 49420грн, до кінця року плануємо ще докупити бензину на 20 тис.грн, зробили зміни до додатку закупівель на цю суму. По яких договорах потрібно звітуватись? По всіх які були заключені після 1.08.16, чи тільки по останнюму, чи взагалі не треба?
Дайте будь-ласка відповідь на ці три питання. Можливо є варіанти оформлення, щоб без мороки.
Фактично члени тендерного комітету, створеного відповідно до Закону № 922, можуть займатися як допороговими закупівлями, так і понадпороговими процедурами закупівель. Але вони будуть проводити допорогові закупівлі не як члени тендерного комітету, а, наприклад, як члени комісії з допорогових закупівель або як особи, відповідальні за допорогові закупівлі. А при проведенні понадпорогових закупівель – як члени тендерного комітету. Але для такого варіанту вже одно необхідно оформити розпорядчі документи про розподіл функцій та повноважень
дякую за відповідь, але в мене наступне питання: у наш керівник є головою комітету з конкурсних торгів і має право накладати ЕЦП, чи можливо, що керівник і буде відповідальною особою, щоб не замовляти ще ЕЦП на іншу особу,
Я розумію, що ЕЦП є у керівника установи, який призначено головою ТК. Але справа у тому, що до повноважень секретаря віднесено розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики. Розмежувати повноваження та функції секретаря та голови ТК необхідно в Положенні про ТК. Тому, на мою думку, дуже дивно, що розміщенням інформації буде займатися голова ТК, адже це функції секретаря. До речі, що написано у вашому Положенні про ТК? Невже так складно отримати на секретаря ЕЦП? Навіщо на голову ТК, він же й керівник установи, необхідно "вішати усіх собак"
Добрий вечір! Допоможіть розібратися з капітальним ремонтом сума договору складає 250,0 тис.грн. межа тендерної закупівлі на роботи 1,500. Чи можу я показати в Прозорро як звіт про укладання договорів?
Якщо на такий капітальний ремонт укладаєте прямий договір, тобто не проводите допорогову закупівлю через Прозорро, тоді дійсно, необхідно складати звіт про укладений договір.
Добрий день. В "Очікувана вартість" зазначено без ПДВ. А в "Інформації про закупівлю" очікувана вартість прописана - з ПДВ. Переміг учасник в пропозиції, якого ціна стоїть без ПДВ. Друге місце вже вартість з ПДВ. різниця між сумами - 1 грн. Знаю не можна укладати договір сума, якого різниця в кінцевій пропозиції, яка є на сайті між фактичною сумою в договорі. Тоді, як правильно поступити, якщо переможець до рахує, ще ПДВ?
Запитання наступне: були проведені відкриті торги, були двічі запропоновані пропозиції, відмінені, обрана тепер переговорна процедура закупівлі. Чи може учасник змінити пропозиції? скажімо, ціну? яке посилання на законодавство. Які подальші дії учасника?
З цього питання був лист Мінекономрозвитку від 15.07.2016 р. N 3302-06/21890-07
Щодо застосування переговорної процедури закупівлі у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер.
В газеті "Бюджетна бухгалтерія", 2016, № 29 був лист та коментар до нього