Сторінка 1 з 1

Зміни у річному плані та додаткові кошти

Додано: 02 травня 2023, 17:09
Лариса2023
Доброго дня.
Підскажіть будь ласка, ми бюджетна установа - на початку року було заключено договір (прямий договір без застосування електронної системи) на заправку картриджів , цю суму на сьогоднішній день вже вичерпано і міським бюджетом нам було виділено додаткові кошти. В данному випадку нам потрібно зробити зміни до річного плану з протоколом УО, та заключити додаткову угоду до цього договору? Чи потрібно існуючий договір завершити і заключити новий з тим самим постачальником послуг? Буду вдячна за інформацію

Re: Зміни у річному плані та додаткові кошти

Додано: 04 травня 2023, 11:36
Матвєєва Вікторія
Доброго дня.
Будь ласка, уточніть, на яку суму було укладено договір на початку року та на яку суму плануєте укласти новий.
А взагалі, за загальним правилом, додаткова потреба в закупівлі товару, роботи чи послуги, яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі, є новим предметом закупівель. Тому правильніше буде буде укласти новий договір з тим самим постачальником послуг. Ну і звісно, спочатку закривайте старий договір, а потім укладаєте новий