Для nasya.
В усіх хто має орендаторів схожа ситуація.Сутність зводиться до того в кого менша частка"орендаторських" платежів,тому" +" і нічого не видно,а от в кого більша тому"-" і бачать усі.
На це філософське запитання конкретної відповіді не можна почути!!! Позиція КРУ звісно проводити-угода ж єдина,але все ж зводиться до річного плану держ закупівель за ДЕРЖАВНІ кошти.Отож ,якщо Ви процедуру розпочали в грудні,2011,коли ще не було кошторису,а тільки бюджетний запит в якому сума понад 100 тис.,звісно проводити,а якщо дочекавшись кошторису в якому по КЕКВ 1164 заплановано 99 тис ,то ні.У цьому випадку складається додаток до річного плану.
ЦИТАТА :"За несоблюдение законодательства о гос. закупках получаешь штрафы, а за соблюдение – гемор."
**************************************************************************************************
Для анаид
Стаття 4. Планування закупівель та інші передумови здійснення
процедур закупівель
2. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини
з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або
застосування цього Закону.
Для nasya.
У нас схожа ситуація (тільки не енергоносії) - закуповуємо послуги із залученням коштів ще 2 учасників.
Робимо так: в план закупівель включаемо суму, яка складається з видатків всіх 3 сторін, при цьому робимо посилання на те яка сума бюджетна, яка інших учасників.
Проводимо торги (в основному застосовуемо процедуру відкритих торгів). Оголошуємо на торги суму зазначену в плані закупівель.
За результатами торгів укладаємо угоди (або 1 угоду) на ВСЮ суму і бюджету і інших учасників. В угоді суму визначаємо так: всього ....грн., у т.ч. за рахунок бюджету ... грн., за рахунок учасника ... грн.
Працюємо так вже досить довго, зауважень зі сторони УДКСУ та контролюючих органів не було.
Были на консультации в ТПП - они так же склоняются к проведению у одного участника. Только проводить тендер на сумму полученных возмещений и в договоре указывать, что за счет возмещений. В общем лишний геморрой и все.
Помогите пожалуйста правильно составить годовой план. У Меня по смете по КЕКВ 1163 95 тыс.грн. Эта сумма была отражена в додатке. Сейчас мне по служебному распоряжению финуправления перебросили 6000 грн с газа на свет. Получилось что теперь нужно проводить процедуру закупки. Только проводить тендер на 101 тыс. или на 6 тыс?
хто підскаже, де можна взяти класифікатор робіт, послуг. У мене виникла проблема, потрібно виготовити містобудівну документацію, вартість 220 тисяч грн. Чи потрібно проводити тендер?
nasya писав:по служебному распоряжению финуправления перебросили 6000 грн с газа на свет.
,як би Вам виділили додатково 106 тис.,то в цьому б випадку проводився б тенер,а так тендер проводити не потрібно!!!(ну і що, що в сумі 101 тис.по КЕКВ 1163,кошторис був затв. на 95,0тис.)
Стаття 2. Сфера застосування Закону
1. Цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (в будівництві - 300 тисяч гривень), а робіт - 1 мільйон гривень.
Стаття 4. Планування закупівель та інші передумови здійснення процедур закупівель
1. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
А в річному плані по КЕКВ 1163 у Вас 0,00(95,0 тис- це додаток до річного плану)
Здравствуйте!Подскажите пожалуйста какие документы необходимо предоставить в УДКСУ для регистрации договора после прохождения процедуры закупки у одного поставщика?
Згідно з п. 2.2 Порядку обліку зобов'язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державного казначейства України, який затверджено
наказом Державного казначейства України від 9 серпня 2004 р. N 136 передбачено, що за умови взяття бюджетного зобов'язання, за яким застосовуються процедури закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, розпорядник бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати, зазначеної у звіті про результати проведення процедури закупівель, подає до Державного казначейства України додатково, крім документів, зазначених в абзаці першому цього пункту, оригінали документів або їх копії, засвідченні в установленому порядку, що підтверджують проведення закупівлі та передбачені законодавством у сфері державних закупівель (звіти про результати проведення процедури закупівлі, листи-погодження уповноваженого органу щодо можливості застосування процедури закупівлі, яка потребує погодження тощо).
Оскільки починаючи з минулого року процедура закупівлі у одного учасника не потребує погодження з Мінекономіки, лист-погодження не подається до УДКСУ.
Додам, що повний перелік документів наведено у Методичних рекомендаціях щодо переліку підтвердних документів, які надаються розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів на стадії реєстрації зобов'язань та оплати рахунків, затвреждених наказом ДКУ від 14.09.2010 N 330.
Для реєстрації зобов'язань розпорядники та одержувачі бюджетних коштів повинні пред'явити до органів Державного казначейства України оригінали або копії документів, що підтверджують проведення процедури закупівлі у разі, якщо очікувана вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує порогові показники вартості для закупівель товарів, робіт чи послуг, встановлених законодавством у сфері державних закупівель, а саме:
- річний план державних закупівель з додатком до нього;
- звіт про результати проведення процедури закупівлі;
- договір про закупівлю;
- витяги опублікованих в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та відповідних міжнародних виданнях у випадках, встановлених законодавством у сфері державних закупівель:
оголошення про проведення процедури закупівлі;
повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів;
оголошення про результати процедури закупівлі.
Кому іще актуально, за цією ссилкою: http://poltava.prom.ua/p292484....dz.html замовляла копії Вісника Державних Закупівель, вартість 1 сторінки - 5,00 грн. Там заповнюється не складна форма замовлення, я обирала спосіб доставки по emeil, протягом двох діб отримала копії, роздрукувала і готово. Рекомендую. Навіщо платити більше. Наприклад, в Луганській Торгово-Промисловій палаті кожна копія пропонується по 40,00 грн.
Доброго дня! Люди добрі, може хтось передплачує ВДЗ або знає звідки можна стягнути публікації цього видання (бажано безкоштовно - бо наша організація не має чим платити, хіба з своєї кишені), прошу зі мною поділитися. Буду вдячна всім хто відгукнеться.
Добавлено (24.04.2012, 14:26)
---------------------------------------------
Забула написати - мені потрібен ВДЗ №49 (651) від 23.04.2012 №167491
С января создали центр первичной медико-санитрной помощи. По КЕКВ 1131 было запланировано на 6 месяцев 55 тыс. на бензин, на второе полугодие будет выделено в июле примерно столько же. Нужно ли проводить тендер и если да то на какую сумму? Спасибо!
А чи розглядали можливість "обійти" тендер? Наприклад: розписати послуги за п"ятим знаком (код.....=побутові відходи,код.....=рідкі відходи і т.д.)Ну ,а якщо треба дуже правильно,то оголошуйте тендер- і
Підкажіть, будь ласка, виплати по судовому рішенню за використану теплоенергію і оплата за використану теплову енергію в сумі перевищують 100 тисяч. Потрібно проводити тендер чи ні ?
Добавлено (17.05.2012, 10:43)
---------------------------------------------
Якщо можна, чому по КЕКВ 1161 не потрібно проводити тендер? В якому документі про це написано ? У нас весь район проводить тендер на КЕКВ 1161. Раніше був один постачальник тепла в районі , а зараз їх два. Йде холодна війна між ними, а за тендер "вбивають" бухгалтерів.
Допоможіть в такій ситуації: договір підписано 10.05.2012р., інформація про проведення процедури результати закупівлі в одного учасника подана на сайт ВДЗ теж 10.05.2012р., опублікована - 16.05.2012р., звіт про результати проведення закупівлі в одного учасника від 16.05.2012р. Скажіть, будь-ласка, яка кінцева дата реєстрації договору в казні? Якими нормативно-правовими актами керуватися? Дні рахувати від дня укладення договору чи від дата звіту (7 робочих днів). Дякую!!!
Муракасі писав:Дні рахувати від дня укладення договору чи від дата звіту (7 робочих днів).
Про затвердження Порядку обліку зобов'язань розпорядників бюджетних коштів в органах Державного казначейства України
Наказ Державного казначейства України
від 9 серпня 2004 року N 136
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
30 серпня 2004 р. за N 1068/9667
2.2. Розпорядники бюджетних коштів за умови взяття бюджетного зобов'язання протягом 7 робочих днів з дати його виникнення подають до відповідного органу Державного казначейства України Реєстр бюджетних зобов'язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів (далі - Реєстр) (додаток 1) на паперових (у двох примірниках) та електронних носіях і оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов'язання.
За умови взяття бюджетного зобов'язання, за яким застосовуються процедури закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, розпорядник бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати, зазначеної у звіті про результати проведення процедури закупівель,подає до Державного казначейства України додатково, крім документів, зазначених в абзаці першому цього пункту, оригінали документів або їх копії, засвідченні в установленому порядку, що підтверджують проведення закупівлі та передбачені законодавством у сфері державних закупівель (звіти про результати проведення процедури закупівлі, листи-погодження уповноваженого органу щодо можливості застосування процедури закупівлі, яка потребує погодження тощо)