Re: ТЕНДЕР
Додано: 27 липня 2018, 12:58
Скажите до какого момента можно отменить открытые торги, (если уже определен победитель, но заказчик не может заключить договор, нет финансирования), можно ли отменить торги?
На форумі розглянуті питання індексації, виплати лікарняних та декретних, правові питання та багато важливого для працівників бюджетної сфери України. Приєднуйтесь!
https://buhgalter.com.ua/forum/
По причине согласно ст. 31 Закона - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт, послуг. Остальные причине не подходят.Rina Sergeevna писав:Скажите до какого момента можно отменить открытые торги, (если уже определен победитель, но заказчик не может заключить договор, нет финансирования), можно ли отменить торги?
Да, но во избежание вопросов в этом году закупку больше не проводите.Rina Sergeevna писав:это можно сделать до заключения договора? для этого нужно будет прикрепить протокол тендерной комиссии?
ФОП должен предоставить справку в произвольной форме, что данное требование к нему не применяется, та как он не является юрлицом.Rina Sergeevna писав:Если в тендерной документации написано, что победитель торгов должен предоставить следующие документы: " [font='Times New Roman', serif]відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення", а победитель физическое лицо предприниматель. Вопрос: должен ли ФОП предоставлять такие сведения?[/font]
Та же история.НЛО писав:Доброго дня. В мене питання щодо участі в тендерному комітеті. Згідно законодавства, немає чіткого визначення, які саме посади можуть входити до складу ТК, немає вимог ні до їх освіти, ні до їх стажу роботи або професії. Тобто, формально, туди можна включити прибиральниць, сторожів або кочегарів. І ні для кого не секрет, що існує така тенденція, включати в ТК кого попало, з метою уникнення відповідальності в майбутньому (у разі можливих порушень умов закупівель). Я працюю програмістом, і надавав допомогу тендерному комітету із роботою в електронній системі "Прозорро". В якості "подяки" вони тепер мене хочуть включити до складу ТК, ще і на посаду секретаря або голови. Я категорично проти, так як згідно моєї посадової інструкції коло обов'язків полягає лише в налаштуванні/ремонті комп. техніки, установці та налаштування комп. програм. З публічними закупівлями немає ніякого зв'язку. Але нюанс в тому, що для вступу у ТК заяву писати не потрібно, це питання вирішує керівник одноособово, своїм наказом. Тому виникають складнощі, як можна від цього відмовитись? Чи підпадає ця ситуація під дію статті 31 КЗпП, що роботодавець не має права вимагати виконання роботи, не передбаченої трудовим договором. (В моєму випадку, посадовою інструкцією). При умові, що в організації є посади юриста, бухглатерів, економіста, завгоспа, які більш пов'язані із публічними закупівлями.
Вы лучше уточните у ваших юристов и в казначействе сможете ли вы выполнить свои обязательства по договору, если по вторым торгам у вас будет победитель.Antei писав:Доброго времени суток!
Помогите разобраться в таком вопросе.
Учереждение находится в состоянии реорганизации (меняется название и форма финансирования, код ЭДРПОУ остается прежним), провели тендер на который никто не явился. Провести ещё один тендер (повторно) успеваем. Но что, если опять никто не придет и тендер не состоится... К третьему тендеру предприятие уже реорганизуется и будет ли в этом случае считаться, что тендер два раза не состоялся и мы вправе провести переговорную процедуру.
Или нужно дождаться реорганизации и провести заново два раза тендер как новое предприятие.
Заранее спасибо!
Хороший вопрос, уточнить...Oleg1971 писав:Вы лучше уточните у ваших юристов и в казначействе сможете ли вы выполнить свои обязательства по договору, если по вторым торгам у вас будет победитель.Antei писав:Доброго времени суток!
Помогите разобраться в таком вопросе.
Учереждение находится в состоянии реорганизации (меняется название и форма финансирования, код ЭДРПОУ остается прежним), провели тендер на который никто не явился. Провести ещё один тендер (повторно) успеваем. Но что, если опять никто не придет и тендер не состоится... К третьему тендеру предприятие уже реорганизуется и будет ли в этом случае считаться, что тендер два раза не состоялся и мы вправе провести переговорную процедуру.
Или нужно дождаться реорганизации и провести заново два раза тендер как новое предприятие.
Заранее спасибо!
Ну договор о закупке не был заключен? Значит это вроде как и не закупка.Радистка_Кэт писав:Например, у нас был тендер на закупку штампов, так как они входят в общий код канцтоваров. Сотруднику срочно необходим штамп. Может ли он купить его сам с возмещением?
Ой, як цікаво стосовно юристів- бюджетників. Я-юрист бюджетної організації, секретар тендерного комітету. Які реалії цієї роботи?Виконання усих завдань: планування, підготовка та оприлюднення документів, пошук законодавчого обгрунтування для формування вимог до учасників, аналіз активних торгів по різноманітним предметам закупівель і т.д. Ризики просто величезні, ця робота вимагає дійсно максимум знань, маштабного мислення та дослідження проблем. Така робота не обходиться на практиці єдиним протоколо. Все, як ви і описали: і заробітна платня, і штрафи - усе як у всих працівників бюджетної сфери. Річ у тім, що тут є нюанси. Якщо ви працевлаштовувалися на роботу і у вашій посадовій інструкції нічого про тендер не сказано, то ви ще якось можете спробувати відмовитися. Однак, керівники установ активно спираються на те, що включення до посадової інструкції додаткових обовязків є зміною умов праці і якщо працівник на них не погоджується, тоді це є підставою для звільнення.НЛО писав:Доброго дня. В мене питання щодо участі в тендерному комітеті. Згідно законодавства, немає чіткого визначення, які саме посади можуть входити до складу ТК, немає вимог ні до їх освіти, ні до їх стажу роботи або професії. Тобто, формально, туди можна включити прибиральниць, сторожів або кочегарів. І ні для кого не секрет, що існує така тенденція, включати в ТК кого попало, з метою уникнення відповідальності в майбутньому (у разі можливих порушень умов закупівель). Я працюю програмістом, і надавав допомогу тендерному комітету із роботою в електронній системі "Прозорро". В якості "подяки" вони тепер мене хочуть включити до складу ТК, ще і на посаду секретаря або голови. Я категорично проти, так як згідно моєї посадової інструкції коло обов'язків полягає лише в налаштуванні/ремонті комп. техніки, установці та налаштування комп. програм. З публічними закупівлями немає ніякого зв'язку. Але нюанс в тому, що для вступу у ТК заяву писати не потрібно, це питання вирішує керівник одноособово, своїм наказом. Тому виникають складнощі, як можна від цього відмовитись? Чи підпадає ця ситуація під дію статті 31 КЗпП, що роботодавець не має права вимагати виконання роботи, не передбаченої трудовим договором. (В моєму випадку, посадовою інструкцією). При умові, що в організації є посади юриста, бухглатерів, економіста, завгоспа, які більш пов'язані із публічними закупівлями.
Згідно ст. 11 закону "про публічні закупівлі" До складу тендерного комітету входять не менше 5 осіб. у разі якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є меншою, до складу тендерного комітету мають входити всі службові (посадові) особи замовника.nazaar писав:Згідно Закону в тендерному комітеті має бути мінімум 5 осіб, але якщо в установі менше 5 осіб тоді всі люди, які є. На рахунок прибиральниць в тендерному комітеті, вони взагалі мають права там бути? І ще таке питання. Хто взагалі має робити прозорро? програміст, юрист, економіст, кадровик, бухгалтер, фахівець з публічних закупівель?
Обов"язково, тим більше у вас і сума буде більше 200000 грн.DONNA писав:На початку року нашою установою , був проведений тендер на постачання газу на суму 1200000,00 і зроблено додаткову угоду до договору, що бюджетні асигнування становлять 700000.00. У березні знімають з нас ще кошторисні призначення на суму 300000,00, а в наступному півріччі обіцяють повернути нам ці 300000,00. Казначейство вимагає на цю суму зменшити суму договору, а потім коли добавлять ці кошти, то нам потрібно проводити нову тендерну процедуру, чи обовязково нам проводити цю нову процедуру?
А якщо додаткова сума буде менше 200000,00 грн. то також треба проводити тендер? Бо в нас схожа ситуація.Oleg1971 писав:Обов"язково, тим більше у вас і сума буде більше 200000 грн.DONNA писав:На початку року нашою установою , був проведений тендер на постачання газу на суму 1200000,00 і зроблено додаткову угоду до договору, що бюджетні асигнування становлять 700000.00. У березні знімають з нас ще кошторисні призначення на суму 300000,00, а в наступному півріччі обіцяють повернути нам ці 300000,00. Казначейство вимагає на цю суму зменшити суму договору, а потім коли добавлять ці кошти, то нам потрібно проводити нову тендерну процедуру, чи обовязково нам проводити цю нову процедуру?
Не обов"язково, якщо ці кошти були виділені додатково і на початок року ви про них не зналиLeena писав:А якщо додаткова сума буде менше 200000,00 грн. то також треба проводити тендер? Бо в нас схожа ситуація.Oleg1971 писав:Обов"язково, тим більше у вас і сума буде більше 200000 грн.DONNA писав:На початку року нашою установою , був проведений тендер на постачання газу на суму 1200000,00 і зроблено додаткову угоду до договору, що бюджетні асигнування становлять 700000.00. У березні знімають з нас ще кошторисні призначення на суму 300000,00, а в наступному півріччі обіцяють повернути нам ці 300000,00. Казначейство вимагає на цю суму зменшити суму договору, а потім коли добавлять ці кошти, то нам потрібно проводити нову тендерну процедуру, чи обовязково нам проводити цю нову процедуру?
А як друга компанія буде виконувати свої зобов"язання перед вами, якщо її діяльність призупинена, тобто вона нею не може займатися? А після приєднання у неї будуть зовсім інші реквізити - назва, ЗКПО, адреса, керівник і т.д.marina76300 писав:Відбулись торги, приймали участь дві компанії, одна з наявним податковим боргом, хоча тендерна документація передбачає довідку про відсутність боргу, а інша компанія наразі має статус " призупинення діяльності", за інформацією керівника компанії шляхом приєднання до іншої юрособи. Питання , чи можемо ми вибрати переможцем другу компанію, якщо ні то згідно якої підстави відмовити? Дякую
Компанія в статусі призупинення діяльності (реорганізація), при реорганізації нова компанія ж буду правонаступником. Тип реорганізації - приєднання, термін червень. Ми ж і відмовити не можемо, немає підстав по 922 закону?Oleg1971 писав:А як друга компанія буде виконувати свої зобов"язання перед вами, якщо її діяльність призупинена, тобто вона нею не може займатися? А після приєднання у неї будуть зовсім інші реквізити - назва, ЗКПО, адреса, керівник і т.д.marina76300 писав:Відбулись торги, приймали участь дві компанії, одна з наявним податковим боргом, хоча тендерна документація передбачає довідку про відсутність боргу, а інша компанія наразі має статус " призупинення діяльності", за інформацією керівника компанії шляхом приєднання до іншої юрособи. Питання , чи можемо ми вибрати переможцем другу компанію, якщо ні то згідно якої підстави відмовити? Дякую
А те що вона не може виконати свої зобов"язання це не підстава?marina76300 писав:Компанія в статусі призупинення діяльності (реорганізація), при реорганізації нова компанія ж буду правонаступником. Тип реорганізації - приєднання, термін червень. Ми ж і відмовити не можемо, немає підстав по 922 закону?Oleg1971 писав:А як друга компанія буде виконувати свої зобов"язання перед вами, якщо її діяльність призупинена, тобто вона нею не може займатися? А після приєднання у неї будуть зовсім інші реквізити - назва, ЗКПО, адреса, керівник і т.д.marina76300 писав:Відбулись торги, приймали участь дві компанії, одна з наявним податковим боргом, хоча тендерна документація передбачає довідку про відсутність боргу, а інша компанія наразі має статус " призупинення діяльності", за інформацією керівника компанії шляхом приєднання до іншої юрособи. Питання , чи можемо ми вибрати переможцем другу компанію, якщо ні то згідно якої підстави відмовити? Дякую