Допоможіть розібратися! У нас є сума на закупівлю вугілля 5500 грн., вартість тони становить приблизно 3600-3700 грн. Я хочу зробити закупівлю і пишу кількість 1,5 тонн, але система хоче ціле число 1 або 2. Один мало, а два багато. Що робити?
anel100986 писав:Допоможіть розібратися! У нас є сума на закупівлю вугілля 5500 грн., вартість тони становить приблизно 3600-3700 грн. Я хочу зробити закупівлю і пишу кількість 1,5 тонн, але система хоче ціле число 1 або 2. Один мало, а два багато. Що робити?
Роз*яснення про додаткові кошти було наведено в листі Мінекономрозвитку від 18.12.2014 р. N 3302-05/44074-03 "Щодо здійснення закупівель, які замовник об'єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі". Оскільки піхід до додаткових закупівель не змінився, цим листом можна керуватися й нині
Доброго дня! Допоможіть будь ласка, що робити в даній ситуації коли не оприлюднено додаток до річного плану на сумму 17000, після підписання договору від 11.10.16.
Добрий день! Скажіть будьласка, чому система прозоро не дає можливості учасникам розміщувати пропозиції більші ніж очікувана вартість закупівлі, чим це регламентовано, в законі данних обмежень не зазначено.
Шановні колеги, допоможіть розібратися чи правильно я зрозуміла:
Якщо надпорогових закупівель не буде – можна затвердити Положення про допорогові закупівлі, встановити вартісні межі та призначити відповідальну особу за допорогові закупівлі.
Якщо так - то чи має вищевказана особа відповідати вимозі ст.11 щодо вищої освіти та мати не менше 2-х років досвіду ( згідно примірного Положення)?
P.S. Комітету з конкурсних торгів (тендерного) та уповноваженої особи в установі ніколи не створювали\не призначали, так як не було необхідності.
Доброго дня!!! скажіть, будь ласка, у разі обрання нового голови тендерного комітету чи потрібно це оформляти протоколом тендерного комітету, так як працівник, який був обраний головою Т.К. звільнився з роботи. як в такому випадку діяти???дякую))
Ці питання визначені в ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвержденому наказом Мінекономрозвитку 30 березня 2016 року N 557:
- Склад комітету, зміни до складу та положення про нього затверджуються рішенням замовника.
- Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який призначається замовником та може мати право на підписання договорів про закупівлю у разі надання таких повноважень замовником, оформлених відповідно до законодавства.
- Голова комітету призначає заступника (заступників) голови, секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.
Отже вам необхідно видати новий наказ про склад ТК та зазначити, що старий наказ про склад ТК втратив чинність
Матвєєва Вікторія писав:ЕЦП по допорогових закупівлях накладає відповідальна особа, а не директор
в нас в організації є ЕЦП лише начальника, і ним підписуєм документи.
це означає, що треба ще одну печатку обовязково?
і чим відрізняється Контактна особа замовника (так зазначено на прозорро) від відповідальної особи? справа в тому, в організаї на прозорро посадили двох осіб - то має бути 2 ЕЦП на людину чи як?
Матвєєва Вікторія писав:ЕЦП по допорогових закупівлях накладає відповідальна особа, а не директор
в нас в організації є ЕЦП лише начальника, і ним підписуєм документи.
це означає, що треба ще одну печатку обовязково?
і чим відрізняється Контактна особа замовника (так зазначено на прозорро) від відповідальної особи? справа в тому, в організаї на прозорро посадили двох осіб - то має бути 2 ЕЦП на людину чи як?
Help!!!!!Добрий вечір підскажіть як вийти із цієї ситуації, фірма яка помогала нам проводити торги помилилась і опублікувала Звіт про виконання договору в іншій нашій процедурі закупівель, тепер ця процедура не активна і тепер там не можна внести ніякі зміни а по цьому договору у нас повинна бути поставка товару 25 листопада . як можна внести зміни , як потім опублікувати звіт про виконання договору після 25 числа , як вийти із цієї ситуації адже від помилок ні хто не застрахований .яи потрібно оформлювати протокол про технічну помилку ? чи може писати лист на директора прозоро з проханням видалити цю помилкову інформацію?
Якщо це на tender.me.gov.ua , то Вам сюди - https://tender.me.gov.ua/EDZFrontOffice ... ist_type2/ Зайдіть вартість послуг, які надаються ДП. Та телефонуйте до них. Якщо ПРОЗОРРО, то Вам на гарячу лінію потрібно телефонувати, там допоможуть.
anastasia1626 писав:Якщо це на tender.me.gov.ua , то Вам сюди - https://tender.me.gov.ua/EDZFrontOffice ... ist_type2/ Зайдіть вартість послуг, які надаються ДП. Та телефонуйте до них. Якщо ПРОЗОРРО, то Вам на гарячу лінію потрібно телефонувати, там допоможуть.
На прозорро говорять , що в системі нічого поміняти не можна ,і що робити ?
Так, можна. Але необхідно враховувати обмеження на здійснення таких витрат із загального фонду чи спеціального. Тобто якщо немає заборони на фінансування таких видатків із загального чи спеціального фонду, то можете здійснити змішану закупівлю
Хто в курсі потрібно розяснення:
1. Чому при мінімальному кроку аукціону 3% при ціні 240000,00, а це 7200,00, перший учасник запропонував ціну 2380000!? і в результаті він же виграв аукціон, бо другий учасник запропонував ціну 2400000!? Чому не дотримано крок аукціону в 3% не можу зрозуміти, а саме стартову ціну, як я розумію 232800,00!??
2. Виділили кошти (КЕКВ 3110) в розмірі 515000,00 грн. на закупівлю медапаратури, питання:
1. чи можна 2 одиниці апаратури за 210000,00 грн. і 240000,00 грн. оформити процедурою відкриті торги для кожної од. товару, а 3 одиниці товару на суму 9200, 26800 і 29000 допороговими закупівлями!?
2. чи потрібно всі од. товару проводити відкритими торгами!?
3. чи можливий варіант з однії процедурою відкриті торги +5 лотів в ній!?
дякую!
Хто знає, як вносити не істотні зміни до тендерного договору, це має бути дод. угода чи потрібно переписувати сам договір? Чи потрібно оприлюднювати дані зміни на веб-порталі в системі прозорро?
вітаю. ставили акумулятори на прозорро. в інформації до товару написали конкретну фірму виробника (ІСТА) і конкретну модель. но виграла фірма, яка запропуновала акумулятори такі самі по параметрах, але марка інакша. прочитав таке, що не можна в предмета закупівлі ставити конкретну назву виробника. наприклад, потрібен акумулятор таких то параметрів, пусковий ток такий то і год.ампер стільки. але не вказувати марку. тоді я можу відмовити участникам, через те що акумулятор не підходить бо марка не така?
Електронний цифровий підпис відповідальна особа за допорогові електронні закупівлі може отримати як фізична особа? Для електронного цифрового підпису є реєстраційна картка для юр. особи, і для фіз. особи. Я заплуталася.
Добрий день, підкажіть будь ласка ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ потрібно робити при допороговій закупівлі на своему майданчику, чи це стосується тільки надпорогових закупівель?
ДОПОРОГИ - Очікувана вартість закупівлі від 50 тис. грн. до 200 тис. грн. для товарів та послуг (до 1,5 млн. грн. для робіт) - Процедура "Допорогова закупівля" або звіт про укладені договори. Більше 200 000 (1 500 000) - через прозорро.
Еще один вопрос: В надпорогових закупівлях "ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ" коли оприлюднювати ? Протягом 3-х календарних днів від 31,12,2016 або протягом 3-х календарних днів від строку закінчення додаткової угоди у розмірі 20 % в наступному році?!
чи правильні наші дії, в нашому тендерному комітеті міського голови немає, але ЕЦП є лиш у нього тому звіти про укладені договори ми підписуємо його ЕЦП чи це правильно????