Система ProZorro

Bon Bon
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 30
З нами з: 16 травня 2017, 14:40
Регіон: Сумская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Bon Bon »

Дорого дня!
допоможіть, будь-ласка, у вирішенні спірного питання:
у нас змінилися відповідальні особи по допороговим закупівлям.
Зараз нам потрібно придбати ліцензійне програмне забезпечення і ми його спочатку повинні запланувати.
Але на початку року у нас вже була здійснена допорогова закупівля ліцензійної програми по коду 72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням, і НОВІ відповідальні особи не згодні з попереднім визначенням коду предмету закупівлі.

чи можна ЗАПЛАНУВАТИ та придбати той же самий Microsoft по ПРАВИЛЬНОМУ коду (48620000-0 Операційні системи)? Чи продовжувати ту ж помилку зі старим кодом?
адже предмет закупівлі буде новий...

Светуля
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 08 травня 2012, 15:25
Регіон: Черновицкая Область
Звідки: Черновцы
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Светуля »

Матвєєва Вікторія, Доброго дня! С початку року після проведених процедур закупівель відкриті торги утворилась економія коштів 56450,00 гривень плюс у липні 2017 виділено додаткові кошти у сумі 70000,00 гривень. Установа хоче придбати реабілітаційне обладнання на суму 113 000,00 гривень.
Яку процеду закупівлі варто застосувати?
По единому закупівельному словнику код співпадає с проведенними раніше процедурами закупівель.

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Вам необхідно орієнтуватися на очікувану вартість предмету закупівлі. Оскільки у вашому випадку це менше 200 тис. грн., то проводите допорогову закупівлю

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

вітаю. нашою установою було проведено тендер - відкриті торги на 700 000. через певний час контора, яка відповідає за правильність проведення торгів, зазначила, що вони пройшли з порущеннями. але ми вже майже половину суми проплатили, то закупівлю закрили згідно виявленими порушеннями, які не можна усунути. ця закупівля досі актуальна, і ми на суму 400 000 знову оголосили відкриті торги (звісно вже без тих порушень). закупівля не відбулась через відсутність пропозицій (заявку подав 1 учасник). наші подільші дії: 1) оголосити щераз тендер (і ще чекати мінімум 3 тижні); 2) чи провести переговорну процедуру (так як тендер 2 рази по суті не відбувся)? питання нагальне, тому що коли буде робити закупівлю, то як най швидше. дякую.

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

Переговорна процедура закупівлі, почитайте пункт 2, подпункт 4. якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

Я думаю, это подходит к вашей ситуации.

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

Kushpit Мир, дякую за відповідь. але. в Законі - якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників. перший тендер відбувся з 2 учасниками. але ми його завершили через усунення порушень. ось 2-й тендер як раз і попадає на статтю. бо був 1 учасник. все таки тільки раз тендер відбувся без достатньої кількості учасників.

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

Назар, я проконсультировалась у специалистов и они вото что сказали: Действительно, т.к. вы первую закупку сами отменили, а вторая не видбулася, то вам надо еще раз выставлять закупку на 400 000 гривен и не менять данные в документации и в предмете закупки. И если опять не видбудиться закупка, то тогда вы имеете право провести переговорку.

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

Kushpit Мир, дякую.

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

:28:

nata69
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 64
З нами з: 19 вересня 2014, 09:00
Регіон: Волынская Область
Звідки: Луцк
Подякували: 1 раз

Повідомлення nata69 »

Доброго дня! На початку року в додатку до річного плану запланували закупівлю акумулятора до автомобіля -2100,00 грн. В серпні виписали той акумулятор, але ціна збільшилась до 2500,00 грн. Чи потрібно коригувати додаток до річного плану ???

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

Ната 69, конечно надо корректировать! Делаете протокол, что не хватает на позицию "Акумулятор" 400,00 грн. Пишите, из какой позиции вы их берете, чтобы добавить к аккумулятору. Соответственно, согласно Вашему протоколу, в додатку до РП указываете в позиции "Аккумулятор" 2 500,00 грн, а в той позиции, от куда были взяты деньги, на 400,00 грн. меньше должно быть. По итогу, общая сумма в додатку до РП не изменится.

nata69
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 64
З нами з: 19 вересня 2014, 09:00
Регіон: Волынская Область
Звідки: Луцк
Подякували: 1 раз

Повідомлення nata69 »

Дякую!!!

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

nata69, причем корректировать додаток до РП надо и у себя в документах, и в Прозорро, на своей страничке (в течении 5 дней, с момента изменения в додатке до РП).

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

вітаю. таке питання. є роботи на суму 950 тис. грн. на рахунку є тільки 350 тис. грн. на прозоро виставляти ці роботи на яку суму потрібно. дякую.

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

nazaar, выставлять на 350 000 гр., если дохода больше не предвидеться.

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

Kushpit Мир, тепер конкретніше. є будівля - кошторисна вартість. на першу чергу (заміна теплотраси) - 1 млн. на другу чергу (утеплення фасаду) - 1,5 млн. разом - 2,5 млн. як проводи відкриті торги? по лотах на кожну чергу? що кидати на сайт скан копіє проектно-кошторисної документації? де можна почитати про відкриті торги на роботи? дякую.

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» № 1982-VIII від 23 березня 2017 р.
це означає, що учасник може не ставити печатки на документах до тендеру, а замовник не має право вимагати печатки?

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

nazaar, по поводу закона - да, печать не может быть обязательным условием для того, чтобы заверить документы, но это не относится к бюджетним организациям, которые отчитываются в казначействе. По поводу закупки - https://buhgalter.com.ua/news/zakupivli ... za-lotami/
Востаннє редагувалось 25 вересня 2017, 09:52 користувачем Kushpit Мир, всього редагувалось 2 разів.

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

nazaar, про відкриті торги можна прочитати тут http://uz.ligazakon.ua/ua/magazine_article/EA008917
або відкрийте Наказ №680 від 13.04.2016 "Про затвердження примірної тендерної документації"

Також, проектно-кошторисної документації - як я розумію, розробляють самі ремонтувальники.
Вам треба викласти на сайт (при закупівлі ремонтних робіт ) - Дефектний акт, згідно якому будуть проводитися самі роботи.

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

Kushpit Мир, дякую.

Переговорна процедура - дається 10 днів на оскарження. тоді можна підписувати договір. фірма з якою підписується такий договір має надавати документи (опубліковувати на сайті), які встановлені ст. 17 (довідка з поліції, довідка з податкової)?

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

nazaar, У які строки необхідно укласти договір у разі застосування переговорної процедури закупівлі?
Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів – у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

nazaar, подробнее можете почитать про Переговорную процедуру закупки в Законі України про Публічні закупівлі № 922-VIII від 25.12.2015 Розділ VI "Переговорна процедура закупівлі".
Там и про документы написано, и про сроки.

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

Марина888881,  в Законі України про Публічні закупівлі № 922-VIII від 25.12.2015 Розділ I "Загальні положення", Стаття 2, пункт 7!!!.
7. Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.

А поделить 400 тыс. на разные закупки одного и того же товара/услуг - это нарушение Закона!!!

Вот ссылка на Закон http://www.ua-tenders.com/legislation/laws/247884/

Светуля
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 08 травня 2012, 15:25
Регіон: Черновицкая Область
Звідки: Черновцы
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Светуля »

Доброго дня!  При закупівлі товару, робіт та послуг ,що перевищують 50000 гривень без використання електронної системи закупівель потрібно оприлюднити звіт про укладений договір в системі Прозорро. При визначенні переможця потрібно підвантажувати повідомлення про намір укласти договір? Чи потрібно проводити засідання тендерного комітету, при тому що засідання проводилось при визначенні плану закупівлі, щоб оприлюднити звіт про укладений договір.Дякую

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

а в мене подібне питання. укласти договір під час застосування переговорної процедури можна по причині коли двічі не відбувся тендер (частина 2 статті 35 Закону). що потрібно опубліковувати на сайті прозоро повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури чи протокол засідання тендерного комітету?

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

Светуля, повідомлення про намір укласти договір формируется автоматически, самой системой, когда вы выбираете победителя. Определяя победителя вы загружаете Протокол о квалификации победителя, таким образом, система автоматически отправляет победителю Повідомлення про намір укласти договір.

Но вы что-то все напутали!
1).Если у вас уже есть готовый прямой договор, который превышает 50 000 грн, то вам просто его надо отсканировать и выгрузить в Прозорро, как Звіт про укладений договір!!!

2).Если же у вас идет аукцион, то тогда вам надо рассматривать кандидатуры участников и определять победителя, загружать Протокол о таком решении.

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

nazaar, почитайте мой ответ для Светули.
При вашей ситуации с Переговорной процедурой вам надо делать прямой договор, который вы должны выложить в Прозорро, как Звіт про укладений договір (отсканировать и выгрузить).

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

вітаю. питання про прозоро. дається 5 днів робочих на розгляд пропозиції Учасника, її відхилено. наступний Учасник чекає рішення - для цього також надається 5 робочих днів на розгляд?

Ljudmila
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 27 листопада 2015, 07:48
Регіон: Одесская область
Подякували: 4 рази

Повідомлення Ljudmila »

Вітаю! В процесі проведення допорогових закупівель на Прозорро виникла така колізія: закуповуємо миші та клавіатури, цифри буду наводити умовні бо не суть, сума оголошення, наприклад, 10 000 грн, виграв учасник який запропонував ціну 7774 грн за 27 комплектів клава+миша, нас все влаштовує, але на стадії укладання договору виникає питання що ціна договору буде менша пропозиції на 16 копійок, тобто ціна комплекту на кількість дає суму 7773,84 грн. І тут почалось!!!! Казна наполягає на укладанні договору на заявлену суму, а потім робити допугоду на зменшення ціни на 16 копійок, для цього щоб математика вийшла треба ціну комплекта писать з тисячними або більше після коми, а це суперечить господарському кодексу про два знаки після коми (знову таки репліка казни). Я вважаю цю різницю несуттєвою, бо ми заявляємо закупівлю в грн., шаг зниження в грн., як в кошторисі і це ж не збільшує ціну, а навпаки зменшує. Короче, много буків, хто як розрулює такі незручності і абсурдні правила, в мене логіка скінчилась. Допоможіть! Будь ласка. Заздалегідь дякую

Відповісти

Повернутись до “Закупівлі за рахунок бюджетних коштів”