Система ProZorro

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

Kushpit Мир, дякую.

Переговорна процедура - дається 10 днів на оскарження. тоді можна підписувати договір. фірма з якою підписується такий договір має надавати документи (опубліковувати на сайті), які встановлені ст. 17 (довідка з поліції, довідка з податкової)?

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

nazaar, У які строки необхідно укласти договір у разі застосування переговорної процедури закупівлі?
Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів – у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

nazaar, подробнее можете почитать про Переговорную процедуру закупки в Законі України про Публічні закупівлі № 922-VIII від 25.12.2015 Розділ VI "Переговорна процедура закупівлі".
Там и про документы написано, и про сроки.

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

Марина888881,  в Законі України про Публічні закупівлі № 922-VIII від 25.12.2015 Розділ I "Загальні положення", Стаття 2, пункт 7!!!.
7. Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.

А поделить 400 тыс. на разные закупки одного и того же товара/услуг - это нарушение Закона!!!

Вот ссылка на Закон http://www.ua-tenders.com/legislation/laws/247884/

Светуля
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 08 травня 2012, 15:25
Регіон: Черновицкая Область
Звідки: Черновцы
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Светуля »

Доброго дня!  При закупівлі товару, робіт та послуг ,що перевищують 50000 гривень без використання електронної системи закупівель потрібно оприлюднити звіт про укладений договір в системі Прозорро. При визначенні переможця потрібно підвантажувати повідомлення про намір укласти договір? Чи потрібно проводити засідання тендерного комітету, при тому що засідання проводилось при визначенні плану закупівлі, щоб оприлюднити звіт про укладений договір.Дякую

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

а в мене подібне питання. укласти договір під час застосування переговорної процедури можна по причині коли двічі не відбувся тендер (частина 2 статті 35 Закону). що потрібно опубліковувати на сайті прозоро повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури чи протокол засідання тендерного комітету?

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

Светуля, повідомлення про намір укласти договір формируется автоматически, самой системой, когда вы выбираете победителя. Определяя победителя вы загружаете Протокол о квалификации победителя, таким образом, система автоматически отправляет победителю Повідомлення про намір укласти договір.

Но вы что-то все напутали!
1).Если у вас уже есть готовый прямой договор, который превышает 50 000 грн, то вам просто его надо отсканировать и выгрузить в Прозорро, как Звіт про укладений договір!!!

2).Если же у вас идет аукцион, то тогда вам надо рассматривать кандидатуры участников и определять победителя, загружать Протокол о таком решении.

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

nazaar, почитайте мой ответ для Светули.
При вашей ситуации с Переговорной процедурой вам надо делать прямой договор, который вы должны выложить в Прозорро, как Звіт про укладений договір (отсканировать и выгрузить).

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

вітаю. питання про прозоро. дається 5 днів робочих на розгляд пропозиції Учасника, її відхилено. наступний Учасник чекає рішення - для цього також надається 5 робочих днів на розгляд?

Ljudmila
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 27 листопада 2015, 07:48
Регіон: Одесская область
Подякували: 4 рази

Повідомлення Ljudmila »

Вітаю! В процесі проведення допорогових закупівель на Прозорро виникла така колізія: закуповуємо миші та клавіатури, цифри буду наводити умовні бо не суть, сума оголошення, наприклад, 10 000 грн, виграв учасник який запропонував ціну 7774 грн за 27 комплектів клава+миша, нас все влаштовує, але на стадії укладання договору виникає питання що ціна договору буде менша пропозиції на 16 копійок, тобто ціна комплекту на кількість дає суму 7773,84 грн. І тут почалось!!!! Казна наполягає на укладанні договору на заявлену суму, а потім робити допугоду на зменшення ціни на 16 копійок, для цього щоб математика вийшла треба ціну комплекта писать з тисячними або більше після коми, а це суперечить господарському кодексу про два знаки після коми (знову таки репліка казни). Я вважаю цю різницю несуттєвою, бо ми заявляємо закупівлю в грн., шаг зниження в грн., як в кошторисі і це ж не збільшує ціну, а навпаки зменшує. Короче, много буків, хто як розрулює такі незручності і абсурдні правила, в мене логіка скінчилась. Допоможіть! Будь ласка. Заздалегідь дякую

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

nazaar, да.

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

Ljudmila, почитайте 

ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі №922

Розділ VII

ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Стаття 36. Основні вимоги до договору про закупівлю

4. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:

1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;

2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;

3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;

4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;

5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);

6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;

7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;

8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/922-19 вот ссылка на Закон.

jaryna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 12 вересня 2017, 13:19
Регіон: Тернопольская область
Дякував (ла): 51 раз
Подякували: 3 рази

Повідомлення jaryna »

fanny писав:Тобто у додатку сума тільки по цьому договору?
доброго дня. у жовтні нам виділили субвенцію з ДБ на здійснення заходів соц-економ. розвитку окремих територій в сумі 150000грн.для капремонту будинку культури -перекриття даху.  але згідно   проектно-кошторисної документації вартість робіт становить 270000грн. роботи плануємо виконувати без системи   ProZorro - прямим договором . ніякого плану ні додатку на ці  роботи у системі не опубліковувалися ,тому що таких робіт не планували з початку  року. у листопаді місяці мають додати кошти ,що не вистачає. як мені бути у такому  випадку ? договір  підрядника на 270000 грн. а роботи будуть проводитися по мірі  поступлення  коштів.що опубліковувати  в  системі ProZorro???буду вдячна за допомогу

jaryna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 12 вересня 2017, 13:19
Регіон: Тернопольская область
Дякував (ла): 51 раз
Подякували: 3 рази

Повідомлення jaryna »

Матвєєва Вікторія писав:По-перше, не зрозуміло, навіщо «шукати» якогось працівника, який буде займатися проведенням допорогових закупівель. Адже це як раз функції та обов’язки уповноваженої особи в розумінні Закону № 922. Що Вам заважає призначити таку особу ? До речі, її функції більш детальніше розписані в Типовому положенні про ТК та УО, затвердженому наказом від 30 березня 2016 року N 557
По-друге, перелік документів, які складають по допороговим закупівлям визначено в Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженому  наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35. Деякі документи складає зазначена така особа (наприклад, протокол розгляду пропозицій ), а такі як протокол розкриття та оцінки,  електронна система формує автоматично. Але для того щоб скласти такий перелік документів, недостатньо лише ознайомитися із зазначеним Порядком, доцільно ознайомитися з регламентами роботи на обраному електронному майданчику та спробувати провести тестову допорогову закупівлю.
По-третє, якщо припустити, що після 01.08.2016 в вашій установі не буде розпочата жодна допорогова або понадпорогова закупівля, то створювати тендерний комітет або призначати уповноважену особу – немає потреби. Але напевно зараз ніхто в вашій установі не зможе  на 100-відсотків точно сказати про це.
Тому на мій погляд, доцільно вже зараз підготуватися до цього та призначити уповноважену особу. Як варіант - це може бути та ж сама особа, яка й на початку 2016 року складала реєстр закупівель.  
[font="Noto Sans", sans-serif]доброго дня. у жовтні нам виділили субвенцію з ДБ на здійснення заходів соц-економ. розвитку окремих територій в сумі 150000грн.для капремонту будинку культури -перекриття даху.  але згідно   проектно-кошторисної документації вартість робіт становить 270000грн. роботи плануємо виконувати без системи   ProZorro - прямим договором . ніякого плану ні додатку на ці  роботи у системі не опубліковувалися ,тому що таких робіт не планували з початку  року. у листопаді місяці мають додати кошти ,що не вистачає. як мені бути у такому  випадку ? договір  підрядника на 270000 грн. а роботи будуть проводитися по мірі  поступлення  коштів.що опубліковувати  в  системі ProZorro???буду вдячна за допомогу[/font]

Светуля
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 08 травня 2012, 15:25
Регіон: Черновицкая Область
Звідки: Черновцы
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Светуля »

Доброго дня! Якщо відкриті торги не відбулися два раза, яку процедуру застосувати......... переговорну чи звіт про укладений договір? Ціна 113 000,00 грн.

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

Светуля, открытые торги от 200 000 грн. У вас сумма 113 000 грн - это допороговая закупка.

krabicos
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 18 травня 2017, 12:57
Регіон: Ровенская область

Повідомлення krabicos »

Допоможіть будь-ласка в такому питанні: на початку року була проведена переговорна процедура по теплопостачанню по одній ціні, через місяць ціна зменшилась. З початком нового опалювального сезону нам приносять додаткову угоду на збільшення ціни більше ніж на 10%. Що нам робити в такому випадку?

anastasia1626
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 106
З нами з: 13 лютого 2015, 09:47
Регіон: Николаевская область
Подякували: 5 разів

Повідомлення anastasia1626 »

теплопостачання є послугою, а не товаром, тому 10% в даному випадку ні до чого. Ст. 36 ч. 4 п. 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
Так як це регульовані ціни, Ви моете укладати додаткову угоду на збільшення ціни і пропорційно зменшувати обєми.

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

Вітаю. Така ситуація нагальна. Є школа в якій потрібно замінити дах. сума 700 000 грн. це йде як капітальний ремонт. в тій самій школі також потрібно замінити вікна та встановити теплотрасу. Загальна сума (заміна даху, заміна вікон, встановлення теплотраси) - 2 500 000 грн. Справа в тому, що документи є тільки на заміну даху. Питання. Чи можна йти по прямій угоді на суму 700 000 грн. на заміну даху? І чи не буде це порушенням? Дякую.

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

Ніхто не відповідає. ну нехай. але ще є таке питання. Провели відкриті торги. Перший раз ніхто не заявився і закупівля не відбулась. Другий раз подали заявки два учасника. І двох відхилили, бо не було подано багато документів (довідка згідно ст. 17 і 16, копії ліцензій, проект договору) причина тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації. Отже, закупівля два рази не відбулась. Перший раз без учасників. Другий раз відхилення всіх пропозицій. Оголошувати третій раз закупівлю? Нема часу. Тому що це роботи. Переговорна процедура за нагальною потребою? Що в такій ситуації робити?

anastasia1626
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 106
З нами з: 13 лютого 2015, 09:47
Регіон: Николаевская область
Подякували: 5 разів

Повідомлення anastasia1626 »

nazaar писав:Ніхто не відповідає. ну нехай. але ще є таке питання. Провели відкриті торги. Перший раз ніхто не заявився і закупівля не відбулась. Другий раз подали заявки два учасника. І двох відхилили, бо не було подано багато документів (довідка згідно ст. 17 і 16, копії ліцензій, проект договору) причина тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації. Отже, закупівля два рази не відбулась. Перший раз без учасників. Другий раз відхилення всіх пропозицій. Оголошувати третій раз закупівлю? Нема часу. Тому що це роботи. Переговорна процедура за нагальною потребою? Що в такій ситуації робити?
Не знаю який у Вас предмет закупівлі, але чи зможете Ви обгрунтувати п. 3 ст. 35 Закону. Як на мене підстав для застосування переговорної процедури немає. Отже, або повторно відкриті торги, або повернення коштів.

anastasia1626
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 106
З нами з: 13 лютого 2015, 09:47
Регіон: Николаевская область
Подякували: 5 разів

Повідомлення anastasia1626 »

nazaar писав:Вітаю. Така ситуація нагальна. Є школа в якій потрібно замінити дах. сума 700 000 грн. це йде як капітальний ремонт. в тій самій школі також потрібно замінити вікна та встановити теплотрасу. Загальна сума (заміна даху, заміна вікон, встановлення теплотраси) - 2 500 000 грн. Справа в тому, що документи є тільки на заміну даху. Питання. Чи можна йти по прямій угоді на суму 700 000 грн. на заміну даху? І чи не буде це порушенням? Дякую.
А на яку суму у Вас проектно-кошторисна документація, на 2 500 000 грн. Проект на 2017 рік чи перехідний на 2018 рік? Якщо Вам у 2018 році виділять залишок суми і у Вас перехідний проект, то варто провести відкриті торги.

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

anastasia1626, на цей рік виділено 300 000 грн. решта коштів буде на 2018 рік. закупівля зідно проектно-кошторисної документації поділена на 3 черги. можна оголосити відкриті торги на І чергу на суму 300 000 тис. а потім на 2018 знову оголошувати відкриті торги на решту суму і решту черги?

anastasia1626
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 106
З нами з: 13 лютого 2015, 09:47
Регіон: Николаевская область
Подякували: 5 разів

Повідомлення anastasia1626 »

nazaar писав:anastasia1626, на цей рік виділено 300 000 грн. решта коштів буде на 2018 рік. закупівля зідно проектно-кошторисної документації поділена на 3 черги. можна оголосити відкриті торги на І чергу на суму 300 000 тис. а потім на 2018 знову оголошувати відкриті торги на решту суму і решту черги?
Ось роз'яснення мерту з даного питання. Можливо у Вас встановлення теплотраси йде окремим об'єктом. Дивіться по пкд.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

anastasia1626, дякую.
ще таке. закінчився договір на електроенергію. його було заключено через переговорну процедуру. як далі роботи. укладати новий договір на пряму - сума 100 000 грн. чи знову переговорна процедура скорочена? або додаткова угода, але то буде більше ніж 20%.

anastasia1626
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 106
З нами з: 13 лютого 2015, 09:47
Регіон: Николаевская область
Подякували: 5 разів

Повідомлення anastasia1626 »

nazaar писав:anastasia1626, дякую.
ще таке. закінчився договір на електроенергію. його було заключено через переговорну процедуру. як далі роботи. укладати новий договір на пряму - сума 100 000 грн. чи знову переговорна процедура скорочена? або додаткова угода, але то буде більше ніж 20%.
Є роз'яснення МЕРТУ коли додаткова закупівля буде вважатися новим предметом (додаю), не забудьте оприлюднити звіт про виконання тендерного договору. Додаткову угоду в даному випадку укладати неправомірно.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

anastasia1626, дякую.
придбали автобус. в договорі зазначено один казначейський рахунок на який мали кидати кошти. потім вийшло, що кинули на інший казначейський рахунок. потрібно укладати дод.угоду про зміну реквізитів? чи як?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Просто в офіційному листі повинні повідомити про зміну реквізитів, але якщо є взяті фінансові зобов'язання, то це вже буде інша історія...

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

yaoleg, в договорі стоїть один р/р, а проплата пройшла по іншому р/р. яка ще фнша історія?

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

ось така новина прийшла на мило.

Друзі,

Можливо ви вже знаєте, що 7 грудня депутати Верховної Ради в першому читані підтримали законопроект 7206 “Купуй українське, плати українцям”.

Основна ідея законопроекту полягає в надані преференцій місцевому виробнику на тендерах ProZorro в обмін на 23 довідкі, які показуватимуть наскільки українською компанією є учасник. Той, хто збере всі необхідні довідки, зможе продавати державним замовникам свій товар, послуги чи роботи дорожче. Якість продукції до уваги братися не буде.

На нашу думку, через таке нововведення програють, нажаль, всі. Іноземні компанії не зможуть конкурувати на торгах в системі, а інші учасники змушені будуть бігати по державним установам та отримувати більше двох десятків довідок. На членів тендерих комітетів буде покладено додаткове навантаження розрахунку формули та перевірки довідок від учасників.

З позицією команди Prozorro можна ознайомитись за посиланням http://bit.ly/2AzQWf3

Команда Prozorro завжди відкрита для спілкування і думка користувачів системи завжди для нас важлива. Ми розуміємо, що думка державних замовників може кардинально відрізнятись від нашої. Тому, щоб зрозуміти ваше ставлення до законопроекту 7206 ми просимо вас не бути байдужими і приділити пару хвилин відповідям на наше опитування.

Форма опитування http://bit.ly/2ALiRa8

З повагою,

Команда ProZorro

WTF?

Відповісти

Повернутись до “Закупівлі за рахунок бюджетних коштів”