Re: Річний план закупівель та зміни до нього
Додано: 17 січня 2019, 11:16
Добрий ранок, Підскажіть в систему Прозорро я можу вносити план закупівель по мірі необхідності (не цілий рік одразу)?
На форумі розглянуті питання індексації, виплати лікарняних та декретних, правові питання та багато важливого для працівників бюджетної сфери України. Приєднуйтесь!
https://buhgalter.com.ua/forum/
Можете по мірі необхідностіtercentr777 писав:Добрий ранок, Підскажіть в систему Прозорро я можу вносити план закупівель по мірі необхідності (не цілий рік одразу)?
Если вы не весь год распишите, то как понять, что у вас не торги или звит про договор по какому-то коду? Может вы от торгов пытаетесь убежать, щас в план включите, через время еще раз один и тот же код закупки... Наше казначейство так и считает, и по-моему, это вполне логично. Поэтому делаю сразу на весь год. Тогда понятно, где допороги, где звит, где торги. В общем-то для этого план и делается. А потом уже вношу изменения.tercentr777 писав:Добрий ранок, Підскажіть в систему Прозорро я можу вносити план закупівель по мірі необхідності (не цілий рік одразу)?
У вас процедура почалася у 2018 році, якщо у вас план у 2018 році було опубліковано на 12 млн., то в цьому році ніякого нового плану публікувати непотрібноantonenko писав:Доброго дня! В минулому році в нас був проект за кошти ДФРР із капітального ремонту на загальну суму 12 млн, але з фінасуванням по плану - 6 млн в 2018 році та 6 - в 2019. В минулому році опубліковала план на 12 млн, та провели відкриті торги. Тепер нам виділяють 6 цьогорічних мільонів по плану. Підскажіть, будь-ласка, чи потрібно робити план закупівель на 6 млн. на цей рік, і якщо так, то що писать з приводу процедури закупівлі?
Публікується все, від 1 копійкивладка писав:підкажіть будь-ласка як правильно зробити: по плану асигнувань КЕКВ 2210 - 400,00 грн, 2240-1800,00 і все.. До річного плану не дотягує, додаток без плану наскільки я розумію не публікується. Як правильно поступити у такій ситуації?
ОтредактируйтеOksana19 писав:Добрый день. Вносили измения в дополнения в годовой план по «допорговой закупке». Ошиблись, а именно просчитались в сумме, договор ещё не заключили. Вопрос: можно ли поменять сумму в додатке на большую, если договор ещё не заключён.
Плани, по яким проводились закупівлі редагувати не можна. Просто публікуйте новий і проводьте допорогову закупівлю. На те, що у вас в сумі більше 200000 по планах не зважайте.Любов Т. писав:Добрий день! Підкажіть, будь ласка, така ситуація: у січні опублікували план по закупівлі картоплі на суму 87 000грн, зіграли та уклали договір. На даний момент розрірвали договір із сумою 27 000грн. Потрібно проводити нову закупівлю на 160 000грн. Чи можна скоригувати січневий план на меншу суму, та опублікувати новий план на 160 000грн, щоб провести допорогову закупівлю? Чи як правильно зробити?
Річний план та додатки до ньогоІрина2410 писав:Підкажіть,якщо у нас по плану два тендери і багато допорогових закупівель,то ми робимо "річний план закупівель" чи "додаток до річного плану закупівель"?
Якщо за електроенергію платите ви, а орендарі вам відшкодовують її вартість, то вносите всю суму, а якщо орендарі платять окремо, то лише свою. А взагалі сума до плану вноситься залежно від суми вашого договору.nazaar писав:Вітаю. Якщо установа на електроенергію в кошторисі має більше 200 тис. грн. На більшу частину з тої суми проводиться тендер. Але є в адміністрації пару кабінетів, які орендуються. І установа платить орендодавцю відкошування електроенергії - 30 тис. грн. Як вносити таку суму в річний план? Під яким кодом? І який тип процедури?
Гаразд. Установа має в кошторисі 500 тис. грн. на електронергію. КЕКВ - 2273. З тої суми 470 тис. грн. йде на тендер. а 30 тис. грн. платиться за світло в кабінетах, які орендуються.Oleg1971 писав:Якщо за електроенергію платите ви, а орендарі вам відшкодовують її вартість, то вносите всю суму, а якщо орендарі платять окремо, то лише свою. А взагалі сума до плану вноситься залежно від суми вашого договору.nazaar писав:Вітаю. Якщо установа на електроенергію в кошторисі має більше 200 тис. грн. На більшу частину з тої суми проводиться тендер. Але є в адміністрації пару кабінетів, які орендуються. І установа платить орендодавцю відкошування електроенергії - 30 тис. грн. Як вносити таку суму в річний план? Під яким кодом? І який тип процедури?
Робіть плани згідно кошторисаnazaar писав:Гаразд. Установа має в кошторисі 500 тис. грн. на електронергію. КЕКВ - 2273. З тої суми 470 тис. грн. йде на тендер. а 30 тис. грн. платиться за світло в кабінетах, які орендуються.Oleg1971 писав:Якщо за електроенергію платите ви, а орендарі вам відшкодовують її вартість, то вносите всю суму, а якщо орендарі платять окремо, то лише свою. А взагалі сума до плану вноситься залежно від суми вашого договору.nazaar писав:Вітаю. Якщо установа на електроенергію в кошторисі має більше 200 тис. грн. На більшу частину з тої суми проводиться тендер. Але є в адміністрації пару кабінетів, які орендуються. І установа платить орендодавцю відкошування електроенергії - 30 тис. грн. Як вносити таку суму в річний план? Під яким кодом? І який тип процедури?
400 тис. грн. відкриті торги - постачання електроенергії. 70 тис. грн. - звіт про укладений договір на розподіл електроенергії. коди за ДК різні. а з тими 30 тис. грн. як прописувати? На рахунок планів і кошторису, то читав роз'яснення, що план не обов'язково має відповідати кошторису.Oleg1971 писав:Робіть плани згідно кошторисаnazaar писав:Гаразд. Установа має в кошторисі 500 тис. грн. на електронергію. КЕКВ - 2273. З тої суми 470 тис. грн. йде на тендер. а 30 тис. грн. платиться за світло в кабінетах, які орендуються.Oleg1971 писав:Якщо за електроенергію платите ви, а орендарі вам відшкодовують її вартість, то вносите всю суму, а якщо орендарі платять окремо, то лише свою. А взагалі сума до плану вноситься залежно від суми вашого договору.nazaar писав:Вітаю. Якщо установа на електроенергію в кошторисі має більше 200 тис. грн. На більшу частину з тої суми проводиться тендер. Але є в адміністрації пару кабінетів, які орендуються. І установа платить орендодавцю відкошування електроенергії - 30 тис. грн. Як вносити таку суму в річний план? Під яким кодом? І який тип процедури?
30 тис. ви проплачуєте чи орендарі?nazaar писав:400 тис. грн. відкриті торги - постачання електроенергії. 70 тис. грн. - звіт про укладений договір на розподіл електроенергії. коди за ДК різні. а з тими 30 тис. грн. як прописувати? На рахунок планів і кошторису, то читав роз'яснення, що план не обов'язково має відповідати кошторису.Oleg1971 писав:Робіть плани згідно кошторисаnazaar писав:Гаразд. Установа має в кошторисі 500 тис. грн. на електронергію. КЕКВ - 2273. З тої суми 470 тис. грн. йде на тендер. а 30 тис. грн. платиться за світло в кабінетах, які орендуються.Oleg1971 писав:Якщо за електроенергію платите ви, а орендарі вам відшкодовують її вартість, то вносите всю суму, а якщо орендарі платять окремо, то лише свою. А взагалі сума до плану вноситься залежно від суми вашого договору.nazaar писав:Вітаю. Якщо установа на електроенергію в кошторисі має більше 200 тис. грн. На більшу частину з тої суми проводиться тендер. Але є в адміністрації пару кабінетів, які орендуються. І установа платить орендодавцю відкошування електроенергії - 30 тис. грн. Як вносити таку суму в річний план? Під яким кодом? І який тип процедури?
ми орендарі. нам орендодавець (власник майна) виставляє рахунок і ми за цим рахунком платимо йому за світло. а він вже оплачує рахунки місцевому РЕМу.Oleg1971 писав:30 тис. ви проплачуєте чи орендарі?nazaar писав:400 тис. грн. відкриті торги - постачання електроенергії. 70 тис. грн. - звіт про укладений договір на розподіл електроенергії. коди за ДК різні. а з тими 30 тис. грн. як прописувати? На рахунок планів і кошторису, то читав роз'яснення, що план не обов'язково має відповідати кошторису.Oleg1971 писав:Робіть плани згідно кошторисаnazaar писав:Гаразд. Установа має в кошторисі 500 тис. грн. на електронергію. КЕКВ - 2273. З тої суми 470 тис. грн. йде на тендер. а 30 тис. грн. платиться за світло в кабінетах, які орендуються.Oleg1971 писав:Якщо за електроенергію платите ви, а орендарі вам відшкодовують її вартість, то вносите всю суму, а якщо орендарі платять окремо, то лише свою. А взагалі сума до плану вноситься залежно від суми вашого договору.nazaar писав:Вітаю. Якщо установа на електроенергію в кошторисі має більше 200 тис. грн. На більшу частину з тої суми проводиться тендер. Але є в адміністрації пару кабінетів, які орендуються. І установа платить орендодавцю відкошування електроенергії - 30 тис. грн. Як вносити таку суму в річний план? Під яким кодом? І який тип процедури?
Це взагалі не закупівля а компенсація вартості послуг. плани не публікуються, ніякі процедури не проводяться.nazaar писав:ми орендарі. нам орендодавець (власник майна) виставляє рахунок і ми за цим рахунком платимо йому за світло. а він вже оплачує рахунки місцевому РЕМу.Oleg1971 писав:30 тис. ви проплачуєте чи орендарі?nazaar писав:400 тис. грн. відкриті торги - постачання електроенергії. 70 тис. грн. - звіт про укладений договір на розподіл електроенергії. коди за ДК різні. а з тими 30 тис. грн. як прописувати? На рахунок планів і кошторису, то читав роз'яснення, що план не обов'язково має відповідати кошторису.Oleg1971 писав:Робіть плани згідно кошторисаnazaar писав:Гаразд. Установа має в кошторисі 500 тис. грн. на електронергію. КЕКВ - 2273. З тої суми 470 тис. грн. йде на тендер. а 30 тис. грн. платиться за світло в кабінетах, які орендуються.Oleg1971 писав:Якщо за електроенергію платите ви, а орендарі вам відшкодовують її вартість, то вносите всю суму, а якщо орендарі платять окремо, то лише свою. А взагалі сума до плану вноситься залежно від суми вашого договору.nazaar писав:Вітаю. Якщо установа на електроенергію в кошторисі має більше 200 тис. грн. На більшу частину з тої суми проводиться тендер. Але є в адміністрації пару кабінетів, які орендуються. І установа платить орендодавцю відкошування електроенергії - 30 тис. грн. Як вносити таку суму в річний план? Під яким кодом? І який тип процедури?
Збільшувати суму договору - протизаконноIrs писав:Добрий день. В мене ситуація як раз наоборот. Я маю в кошторисі власних коштів по КЕКВ 2273-30 тис.грн. А мені відшкодовують орендарі поступово, щомісячно протягом року -150 тис.Які суми мені публікувати в річному плані по 2273? Первоначальний договір с місцевою енергорпостачальною компанією- 30 тис., а потім додаткові угоди.
напишете звіт - треба звітуватисяІрина2410 писав:Якщо у мене по додатку до річного плану багато закупівель вартістю до 50 тис.грн,то мені тип процедури обирати без використання закупівельного майданчика чи можна "звіт про укладений договір"...і якщо буде написано,що це "звіт про укладений договір",то обов'язково його оприлюднювати на майданчику,навіть якщо сума менша 50 тис.?