як правильно визначити суму державної закупівлі
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 18 лютого 2016, 15:20
- Регіон: Ивано-Франковская область
Доброго дня!
Ми є філією без права юридичної особи і за дорученням вищестоящої установи маємо провести тендер по закупівлі електроенергії в одного учасника. Річна сума кошторису на електроенергію становитиме 164000грн., але нами укладено договір на 20% ( 22000грн.) від попередньої угоди. Чи правильно буде, якщо в річний план закупівель ми закладемо суму 142000грн.
Ми є філією без права юридичної особи і за дорученням вищестоящої установи маємо провести тендер по закупівлі електроенергії в одного учасника. Річна сума кошторису на електроенергію становитиме 164000грн., але нами укладено договір на 20% ( 22000грн.) від попередньої угоди. Чи правильно буде, якщо в річний план закупівель ми закладемо суму 142000грн.
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Так, очікувану вартість закупівлі необхідно визначати без договора на 20%.
Але навіщо проводити процедуру закупівлі, адже вартість не перевищує 200 тис. грн.? Ви ж можете укласти прямий договір
Але навіщо проводити процедуру закупівлі, адже вартість не перевищує 200 тис. грн.? Ви ж можете укласти прямий договір
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 18 лютого 2016, 15:20
- Регіон: Ивано-Франковская область
Дякую за відповідь, але проводити тендерну процедуру нас зобовязує голна установа, ссилаючись на те, що якщо взяти в загальному по установі, то вартість електроенергії перевищить 200тис.грн.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 112
- З нами з: 31 травня 2012, 22:04
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 3 рази
Чи потрібно проводити процедуру закупівлі на капітальний ремонт та будівництво якщо маємо різні об'єкти для робіт:
- капітальний ремонт будівлі бібліотеки -90,0 тис. грн.
- капітальний ремонт будівлі музею -224,0 тис. грн. У т. ч. ремонт даху -84,0 тис. грн., ремонт залу -55,0 тис. грн., ремонт ганку -85,0 тис. грн.
- капітальний ремонт глядацього залу будинку культури - 1400,0 тис. грн.
- капітальний ремонт даху музичної школи - 30,0 тис. грн.
- капітальне будівництво каналізаційное системи та туалету у музеї - 189,0 тис. грн.?
Розпорядник коштів на всі об'єкти один і загальна сума складає 1933,0 тис. грн. на рік.
- капітальний ремонт будівлі бібліотеки -90,0 тис. грн.
- капітальний ремонт будівлі музею -224,0 тис. грн. У т. ч. ремонт даху -84,0 тис. грн., ремонт залу -55,0 тис. грн., ремонт ганку -85,0 тис. грн.
- капітальний ремонт глядацього залу будинку культури - 1400,0 тис. грн.
- капітальний ремонт даху музичної школи - 30,0 тис. грн.
- капітальне будівництво каналізаційное системи та туалету у музеї - 189,0 тис. грн.?
Розпорядник коштів на всі об'єкти один і загальна сума складає 1933,0 тис. грн. на рік.
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Для цього необхідно правильно визначити предмет закупівлі робіт. Це здійснюється замовником за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293,
Для вирішення зазначеної ситуації виходимо з того, що замовнику необхідно
провести капітальний ремонт та будівництво за окремими об’єктами будівництва. Оскільки всі зазначені роботи є капітальним ремонтом не одного об’єкта будівництва, то очікувана вартість таких робіт має розглядатися окремо за кожним об’єктом (будівля бібліотеки будівля музею, будинок культури, будівля музичної школи).
Тому очікувана вартість такого предмета закупівлі визначається окремо по кожному об’єкту будівництва (тобто окремо по кожній будівлі). Так як вартість ремонту по кожному об’єкту не перевищує межу застосування Закону № 1197, тобто 1,5 млн. грн. (з ПДВ), то замовник укладає «прямі» договори із закупівлі таких робіт.
Для вирішення зазначеної ситуації виходимо з того, що замовнику необхідно
провести капітальний ремонт та будівництво за окремими об’єктами будівництва. Оскільки всі зазначені роботи є капітальним ремонтом не одного об’єкта будівництва, то очікувана вартість таких робіт має розглядатися окремо за кожним об’єктом (будівля бібліотеки будівля музею, будинок культури, будівля музичної школи).
Тому очікувана вартість такого предмета закупівлі визначається окремо по кожному об’єкту будівництва (тобто окремо по кожній будівлі). Так як вартість ремонту по кожному об’єкту не перевищує межу застосування Закону № 1197, тобто 1,5 млн. грн. (з ПДВ), то замовник укладає «прямі» договори із закупівлі таких робіт.
- klimksenia
- Квартирант
- Повідомлень: 83
- З нами з: 01 серпня 2011, 22:10
- Регіон: Львовская Область
- Звідки: Львов
- Дякував (ла): 2 рази
Добрий день. Межа для капітального ремонту фасаду бюджетної установи без проведення тендеру - 1,5 млн. грн.?
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Так, це межа також діє й для капітального ремонту (з урахуванням ПДВ)
-
- Мешканець
- Повідомлень: 106
- З нами з: 06 лютого 2015, 08:40
- Регіон: Сумская область
Подскажите пожайлуста, нужно ли проводить процедуру торгов? Общая сумма выделяется из гос бюджета по КЕКВ 2240 239000 грн., а отдельно по поставщикам питание-69000, проживание, тренежар-130000,00, проезд -40000
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Для того чтобы определить, надо ли проводить процедуру закупки, нужно знать, что в этой ситуации является предметом закупки. Для этого Вы руководствуетесь Классификтором ДК 016:2010 и ДК 021:2015, а не КЕКВ. Ведь речь идет о каких-то услугах. Скажите, что это за услуги?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 106
- З нами з: 06 лютого 2015, 08:40
- Регіон: Сумская область
заходи із соціальної, професійної реабілітації інвалідів - КЕКВ 2240 239000 (включает проживание, питание, проезд - все у разных поставщиков)Матвєєва Вікторія писав:Для того чтобы определить, надо ли проводить процедуру закупки, нужно знать, что в этой ситуации является предметом закупки. Для этого Вы руководствуетесь Классификтором ДК 016:2010 и ДК 021:2015, а не КЕКВ. Ведь речь идет о каких-то услугах. Скажите, что это за услуги?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 106
- З нами з: 06 лютого 2015, 08:40
- Регіон: Сумская область
contact8383 писав:заходи із соціальної, професійної реабілітації інвалідів - КЕКВ 2240 239000 (включает проживание, питание, проезд - все у разных поставщиков)Матвєєва Вікторія писав:Для того чтобы определить, надо ли проводить процедуру закупки, нужно знать, что в этой ситуации является предметом закупки. Для этого Вы руководствуетесь Классификтором ДК 016:2010 и ДК 021:2015, а не КЕКВ. Ведь речь идет о каких-то услугах. Скажите, что это за услуги?
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
На мій погляд, всі ці послуги - різні предмети закупівлі, тому виходячи з вартісних показників кожної послуги (менше 200 тис. грн.), закупівлю не протрібно проводити. Але для річного плану закупівлі (а точніше для відображення в додатку) необхідно всі ці послуги розділити та визначити для кожної код предмету закупівлі за ДК 016:2010 та ДК 021:2015
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 29
- З нами з: 18 вересня 2016, 19:09
- Регіон: Черниговская область
Допоможіть будь ласка! Така ситуація. З початку року ми не можемо передбачити кошти на закупівлі, але напротязі року проводяться сесії місцевої ради, рішенням якої приймаються зміни до бюджету та розподілу коштів у зв'язку з надходженням їх до місцевого бюджету. На онові таких рішень плануються нові закупівлі з тих самих предметів закупівель, що і у додатку до річного плану на початку року. Наприклад, на асфальт було виділено 150 тис грн, договір виконаний. А у вересні чергова сессія затвердила нові призначення на асфальт суммою 90 тис грн. Чи маємо право заключити прямий договір на 90 тис, хоч і за рік призначення перевищують 200 тис? Адже ми маємо документ, який підтверджує те, що ми не могли передбачити кошти 240 тис грн з початку року. Чи дає рішення сессії право на такі дії? Якщо так, то закупівля на 90 тис повинна відобразитися у Додатку до Річного плану, а не у самому Річному плані?
Будь ласка, хто-небудь, відгукніться!
Будь ласка, хто-небудь, відгукніться!
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 29
- З нами з: 18 вересня 2016, 19:09
- Регіон: Черниговская область
Ще така ситуація. Предметом закупівлі визначили послуги з благоустрою (фактично купили послуги з укладання плитки на тротуарі). По калькуляції у переліку послуг було включено і вартість самої тротуарної плитки, і послуги з доставки плитки, і послуги з укладання плитки, і переміщення піску, і прибирання сміття з об'єкту, а також до цього предмета закупівлі включались послуги з утримання територій парків, кладовищ і т.д.
Всі ці послуги надавались за одним договором з одним постачальником послуг (комунальне підприємство).
Чи можна/треба було розділити на різні предмети закупівлі (наприклад, 1.плитка тротуарна, 2.послуги з укладання плитки на тротуарі, 3.послуги з доставки плитки, 4.утримання парків, кладовищ тощо)..
Будь ласка, допоможіть розбити по кодам, якщо треба так робити. адже загальна сума витрат по одному договору на межі 200 тисяч грн, а передбачені додаткові кошти переважать предмет закупівлі за порогову суму.
Може нам треба було самим закупати плитку, щоб постачальник не включав її до вартості послуг? Чи правильно зробив постачальник взагалі?
А чи не є тут роботи? Наприклад укладка плитки по тротуарам міста...
Всі ці послуги надавались за одним договором з одним постачальником послуг (комунальне підприємство).
Чи можна/треба було розділити на різні предмети закупівлі (наприклад, 1.плитка тротуарна, 2.послуги з укладання плитки на тротуарі, 3.послуги з доставки плитки, 4.утримання парків, кладовищ тощо)..
Будь ласка, допоможіть розбити по кодам, якщо треба так робити. адже загальна сума витрат по одному договору на межі 200 тисяч грн, а передбачені додаткові кошти переважать предмет закупівлі за порогову суму.
Може нам треба було самим закупати плитку, щоб постачальник не включав її до вартості послуг? Чи правильно зробив постачальник взагалі?
А чи не є тут роботи? Наприклад укладка плитки по тротуарам міста...