Предмет закупівлі
-
- Квартирант
- Повідомлень: 87
- З нами з: 04 грудня 2014, 13:19
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 2 рази
Допоможіть, будь ласка, бо не впевнені. якщо у нас предмет закупівлі по класифікатору 31518100-1 і 31500000-1 то відкриті торги не потрібно проводити так як 4 цифра предмету закупівлі різна. Правильно ми зрозуміли? Дякуємо велике, якщо хтось допоможе!
-
- Квартирант
- Повідомлень: 87
- З нами з: 04 грудня 2014, 13:19
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 2 рази
нам підходить предмет закупівлі ось такий - 31527260-6, тобто орієнтуватися по четвертій цифрі? Дякуємо, Вам, 1nata, що звернули увагу на нашу проблемку!
-
- Мешканець
- Повідомлень: 301
- З нами з: 27 травня 2016, 12:41
- Регіон: Ивано-Франковская область
- Дякував (ла): 64 рази
- Подякували: 13 разів
ось похоже питання, як правильно визначати предмет закупівлі.
06.02.2017 12:15
Підкажіть, будь-ласка, при закупівлі канцелярських товарів, як правильно вказати код предмета закупівлі в додатку до річного плану закупівель: 30192700-8 "Канцелярські товари" чи 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 2 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Виходячи з наведеного вами прикладу, а саме «30192700-8 "Канцелярські товари"», ви визначили предмет закупівлі за 6-ю цифрою ДК 021:2015, що не відповідає вимогам Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454. Згідно з положеннями даного нормативного документа предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником за показником 4-ї цифри ДК 021:2015, що виглядає наступним чином «XXXX0000-Y». При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Також зазначаємо, що замовник самостійно приймає рішення щодо визначення предмета закупівлі за відповідною цифрою класифікатора з урахуванням положень Порядку визначення предмета закупівлі. Тобто, замовник, виходячи з назви/асортименту товару тощо, самостійно вирішує за яким кодом ДК 021:2015 здійснити придбання відповідного товару/роботи/послуги при цьому враховуючи вимоги Порядку визначення предмета закупівлі.
06.02.2017 12:15
Підкажіть, будь-ласка, при закупівлі канцелярських товарів, як правильно вказати код предмета закупівлі в додатку до річного плану закупівель: 30192700-8 "Канцелярські товари" чи 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 2 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Виходячи з наведеного вами прикладу, а саме «30192700-8 "Канцелярські товари"», ви визначили предмет закупівлі за 6-ю цифрою ДК 021:2015, що не відповідає вимогам Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454. Згідно з положеннями даного нормативного документа предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником за показником 4-ї цифри ДК 021:2015, що виглядає наступним чином «XXXX0000-Y». При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Також зазначаємо, що замовник самостійно приймає рішення щодо визначення предмета закупівлі за відповідною цифрою класифікатора з урахуванням положень Порядку визначення предмета закупівлі. Тобто, замовник, виходячи з назви/асортименту товару тощо, самостійно вирішує за яким кодом ДК 021:2015 здійснити придбання відповідного товару/роботи/послуги при цьому враховуючи вимоги Порядку визначення предмета закупівлі.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 87
- З нами з: 04 грудня 2014, 13:19
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 2 рази
отже у нас предмет закупівлі по коду 31518100-1 і по коду 31527260-6 то це зовсім різні предмети закупівлі, як Ви вважаєте, ми зрозуміли що різні. Так важко визначитися, скоріше всього страшно!Дякуємо всім за допомогу!
-
- Мешканець
- Повідомлень: 301
- З нами з: 27 травня 2016, 12:41
- Регіон: Ивано-Франковская область
- Дякував (ла): 64 рази
- Подякували: 13 разів
отже, код 31518100-1 Прожектори заливального світла - це вже 6 цифра ДК, а потрібно визначити по 4. значить предмет вашої закупівлі 31510000-4 Електричні лампи розжарення. можна в примітках чи душках конкретно вказати, що це Прожектори заливального світла. так само і подругому коду 31527260-6 Освітлювальні системи. 7 цифра коду. правильно буде 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура. знову ж таки можна конткретно вказати назву закупівлі. так, що визначайте предмет закупівлі по 4 цифрі ДК 021:2015 -Оксана7278 писав:отже у нас предмет закупівлі по коду 31518100-1 і по коду 31527260-6 то це зовсім різні предмети закупівлі, як Ви вважаєте, ми зрозуміли що різні. Так важко визначитися, скоріше всього страшно!Дякуємо всім за допомогу!
-
- Квартирант
- Повідомлень: 87
- З нами з: 04 грудня 2014, 13:19
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 2 рази
nazaar дякую Вам велике що спілкуєтесь зі мною! саме так у нас по закупівлі 31510000-4 сума 106,6 тис. , а от по закупівлі 31520000-7 сума 125,0 тис. то їх плюсувати не потрібно? це різні закупівлі?
-
- Квартирант
- Повідомлень: 87
- З нами з: 04 грудня 2014, 13:19
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 2 рази
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 44
- З нами з: 25 вересня 2014, 12:49
- Дякував (ла): 1 раз
- Контактна інформація:
Добрый день! Проводим текущий ремонт комнат в стационарном отделении. Сметной документацией согласно норм ДБН А.2.2-3:2014 определено проведение штукатурных работ(4541000-4, покрытие полов и стен(45430000-0),все работы проводятся за счет материала исполнителя, столярные работы(45420000-7), покраска(45440000-3), вывозка мусора, эксплуатация транспортных средств(?????). Как правильно определить код закупки в плане закупок, если каждая из этих услуг идет по четвертому знаку закупки . Можно ли это все соединить в один код закупки и какой именно? Спасибо
-
- Мешканець
- Повідомлень: 112
- З нами з: 15 березня 2017, 12:19
- Регіон: Херсонская область
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 20 разів
Підкажіть, будь-ласка, код ДК 021:2015 до такого предмета закупівель, як "Послуги обладнання системою охоронної сигналізації приміщення" буде - 45312200-9 Встановлення систем охоронної сигналізації, але в РП зазаначати треба 45310000-3 Електромонтажні роботи?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 106
- З нами з: 13 лютого 2015, 09:47
- Регіон: Николаевская область
- Подякували: 5 разів
Поточний ремонт -це послуга (ДБН А.2.2-3:2014). Послуга може включати перелік різнопланових послуг (штукатурні, ремонт підлоги та інше). Поточного ремонту як цілісного предмета закупівлі, що включає різні види послу, немає в ЄЗС. Тому слід вказувати "99999999-9 Не визначено".lyulyl писав:Добрый день! Проводим текущий ремонт комнат в стационарном отделении. Сметной документацией согласно норм ДБН А.2.2-3:2014 определено проведение штукатурных работ(4541000-4, покрытие полов и стен(45430000-0),все работы проводятся за счет материала исполнителя, столярные работы(45420000-7), покраска(45440000-3), вывозка мусора, эксплуатация транспортных средств(?????). Как правильно определить код закупки в плане закупок, если каждая из этих услуг идет по четвертому знаку закупки . Можно ли это все соединить в один код закупки и какой именно? Спасибо
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 30
- З нами з: 16 травня 2017, 14:40
- Регіон: Сумская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 2 рази
Дорого дня!
допоможіть, будь-ласка, у вирішенні спірного питання:
у нас змінилися відповідальні особи по допороговим закупівлям.
Зараз нам потрібно придбати ліцензійне програмне забезпечення і ми його спочатку повинні запланувати.
Але на початку року у нас вже була здійснена допорогова закупівля ліцензійної програми по коду 72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням, і НОВІ відповідальні особи не згодні з попереднім визначенням коду предмету закупівлі.
чи можна ЗАПЛАНУВАТИ та придбати той же самий Microsoft по ПРАВИЛЬНОМУ коду (48620000-0 Операційні системи)? Чи продовжувати ту ж помилку зі старим кодом?
адже предмет закупівлі буде новий...
допоможіть, будь-ласка, у вирішенні спірного питання:
у нас змінилися відповідальні особи по допороговим закупівлям.
Зараз нам потрібно придбати ліцензійне програмне забезпечення і ми його спочатку повинні запланувати.
Але на початку року у нас вже була здійснена допорогова закупівля ліцензійної програми по коду 72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням, і НОВІ відповідальні особи не згодні з попереднім визначенням коду предмету закупівлі.
чи можна ЗАПЛАНУВАТИ та придбати той же самий Microsoft по ПРАВИЛЬНОМУ коду (48620000-0 Операційні системи)? Чи продовжувати ту ж помилку зі старим кодом?
адже предмет закупівлі буде новий...
-
- Мешканець
- Повідомлень: 301
- З нами з: 27 травня 2016, 12:41
- Регіон: Ивано-Франковская область
- Дякував (ла): 64 рази
- Подякували: 13 разів
вітаю. який код ДК 021:2015 на металопластикові вікна? багато зазначають як 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби. цей код відноситься до Столярні вироби. а столярні вироби це ж вироби з дерева. тоді який правильний код?
- Kushpit Мир
- Мандрівник
- Повідомлень: 31
- З нами з: 08 вересня 2017, 09:43
- Kushpit Мир
- Мандрівник
- Повідомлень: 31
- З нами з: 08 вересня 2017, 09:43
По закону, предмет закупки опредиляется по 4 цифре гос. классификатора. И все равно, что название у кода Вам не нравится или вводит в заблуждение. Просто пишите по закону, а в скобках расписываете точное название предмета закупки. В вашем случае это будет выглядеть так:
ДК 021:2015 – 44220000-8 "Столярні вироби" (Вікна металопластикові)
ДК 021:2015 – 44220000-8 "Столярні вироби" (Вікна металопластикові)
дравствуйте.Прошу Вас дать разъяснение по поводу спорного вопроса. В нашем учебном заведении выполнены УСЛУГИ на 200 000,00 грн. по электромонтажным работам за показателем четвертой национального классификатора Украины ДК 021:2015 – 45310000-3 «Электромонтажных работы», а именно электромонтажные работы в учебных корпусах.
Возможно ли выполнять в этом же календарном году ТЕКУЩИЙ РЕМОНТ - ремонт инженерных сетей (монтаж пожарно-охранной сигнализации, монтаж систем видео наблюдения, монтаж системы оповещения людей о пожаре) в отдельных объектах (корпусах) нашего учебного заведения, которые имеют свои фундаменты и инвентарные номера, согласно с терминологией государственных строительных норм ДБН А.2.2-3:2014 “Состав и содержание проектной документации на строительство” с указанием в скобках предмета закупки ( от 45310000-3 до 45317400-6) в соответствии с Единым закупочным классификатором Украины ДК 021:2015 .
Заранее благодарен. С ув. СВД.
Возможно ли выполнять в этом же календарном году ТЕКУЩИЙ РЕМОНТ - ремонт инженерных сетей (монтаж пожарно-охранной сигнализации, монтаж систем видео наблюдения, монтаж системы оповещения людей о пожаре) в отдельных объектах (корпусах) нашего учебного заведения, которые имеют свои фундаменты и инвентарные номера, согласно с терминологией государственных строительных норм ДБН А.2.2-3:2014 “Состав и содержание проектной документации на строительство” с указанием в скобках предмета закупки ( от 45310000-3 до 45317400-6) в соответствии с Единым закупочным классификатором Украины ДК 021:2015 .
Заранее благодарен. С ув. СВД.
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Доброго вечора! Перепрошую, а в чому спірність запитання полягає?
Якщо на момент проведення закупівлі таких послуг не було намірів провести наступню закупівлю, тобто якщо Ви не уникли наміренно тендерної процедури закупівлі та не намагалися її подрібнити її на допорогові закупівлі, не повинно бути ніяких сумнівів. Такий поточний ремонт є новим предметом закупівлі та в залежності від очікуваної його вартості проводите тенлерну процедуру або допорогову процедуру
Якщо на момент проведення закупівлі таких послуг не було намірів провести наступню закупівлю, тобто якщо Ви не уникли наміренно тендерної процедури закупівлі та не намагалися її подрібнити її на допорогові закупівлі, не повинно бути ніяких сумнівів. Такий поточний ремонт є новим предметом закупівлі та в залежності від очікуваної його вартості проводите тенлерну процедуру або допорогову процедуру
-
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 18 жовтня 2017, 20:19
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 5 разів
Добрий день! Я працюю тільки рік економістом в бюджетній установі і є секретарем тендерного комітету. Всі кажуть, що це мій обов"язок визначати та прописувати предмети всіх договорів і тендерних і не тендерних за кодом ДК 021-2015. А крім підготовки та проведення тендерних закупівель, яких у нас досить багато, прямих договорів - ще більше. Підскажіть, будь - ласка, взагалі хто повинен визначати предмет закупівлі за кодом ДК 021 - 2015 юрист чи економіст? Якщо є десь про це написано, скиньте, будь-ласка, посилання. Дякую.
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Доброго дня! Обов*язки секретаря, голови та членів тендерного комітету визначені в Примірному положенні про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженому наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30 березня 2016 року N 557.
З огляду на цей документ в установі доцільно затвердити своє Положення та детально прописати хто та за що відповідає
З огляду на цей документ в установі доцільно затвердити своє Положення та детально прописати хто та за що відповідає
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 19 жовтня 2017, 22:23
- Регіон: Донецкая область
Добрый день ! Подскажите,как правильно оформить такую операцию : заключили договор по кап ремонту.Работы выполняются на основании дефектного акта,но в процессе работы выяснилось что отпала необходимость в некоторых работах,их хотим заменить новыми не меняя суммы договора.Мы подготовили новый деффектный акт,была создана комиссия которая постановила ,что одни работы заменяем другими.Подскажите можем ли мы так сделать ?
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 19 жовтня 2017, 22:23
- Регіон: Донецкая область
-
- Квартирант
- Повідомлень: 56
- З нами з: 10 липня 2014, 14:05
Доброго дня, підскажітьь будь ласка якщо в серпні була здійснена закупіля по одному предмету закупівлі (шини до автомобіля 4 шт)на суму 4000 грн. і зараз знову потрібно шини (2 шт.) на суму 2000. То потрібно грати в прозоро чи просто оприлюднити звітом
-
- Мешканець
- Повідомлень: 106
- З нами з: 13 лютого 2015, 09:47
- Регіон: Николаевская область
- Подякували: 5 разів
Яким пунктом частини 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" Ви керуєтесь, вносячи такі зміни до договору? Зверніть увагу на пункт 6 частини 2 ст. 35 даного закону, якщо сума додаткових робіт перевищує межі. Питання не з легких( Потрібна порада експерта.Olichka2865 писав:Добрый день ! Подскажите,как правильно оформить такую операцию : заключили договор по кап ремонту.Работы выполняются на основании дефектного акта,но в процессе работы выяснилось что отпала необходимость в некоторых работах,их хотим заменить новыми не меняя суммы договора.Мы подготовили новый деффектный акт,была создана комиссия которая постановила ,что одни работы заменяем другими.Подскажите можем ли мы так сделать ?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 25
- З нами з: 21 жовтня 2016, 13:53
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 3 рази
Доброго дня! Мені здається в план треба вносити обов"язково, а звіт же викладається від 50,0 тис. грн, а у Вас лише ж 6,0 тис.грн? Чи були іінші закупівлі по такому ж коду як у шин?Інна Братчук писав:Доброго дня, підскажіть будь ласка якщо в серпні була здійснена закупіля по одному предмету закупівлі (шини до автомобіля 4 шт)на суму 4000 грн. і зараз знову потрібно шини (2 шт.) на суму 2000. То потрібно грати в прозоро чи просто оприлюднити звітом
-
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 18 жовтня 2017, 20:19
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 5 разів
Добрий день! Просимо надати консультацію стосовно наступних питань:
- нами проведено відкриті торги на реконструкцію будівлі школи, а саме: у 2017 році планується заміна вікон на металопластикові, а у 2018 році - облаштування нової покрівлі та пандусу. Договір підписаний та зареєстрований у казначействі. Підрядник пропонує встановити металопластикові вікна іншої конфігурації ніж у нас в проектно - кошторисній документації прописано, у зв'язку з чим зростає вартість договору. Чи можемо ми збільшити загальну суму договору, якщо у договорі прописано, що ціна у нас є динамічною?
- влітку було проведено поточний ремонт покрівлі спортивного залу в школі на 195,00 тис.грн. Тепер сесією нам виділено ще по 100,00 тис.грн. на дві інші школи на поточний ремонт кабінетів. Нам потрібно проводити тендерні закупівлі у звязку з перевищенням межі 200,00 тис.грн. чи ні?
Дякую.
- нами проведено відкриті торги на реконструкцію будівлі школи, а саме: у 2017 році планується заміна вікон на металопластикові, а у 2018 році - облаштування нової покрівлі та пандусу. Договір підписаний та зареєстрований у казначействі. Підрядник пропонує встановити металопластикові вікна іншої конфігурації ніж у нас в проектно - кошторисній документації прописано, у зв'язку з чим зростає вартість договору. Чи можемо ми збільшити загальну суму договору, якщо у договорі прописано, що ціна у нас є динамічною?
- влітку було проведено поточний ремонт покрівлі спортивного залу в школі на 195,00 тис.грн. Тепер сесією нам виділено ще по 100,00 тис.грн. на дві інші школи на поточний ремонт кабінетів. Нам потрібно проводити тендерні закупівлі у звязку з перевищенням межі 200,00 тис.грн. чи ні?
Дякую.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 106
- З нами з: 13 лютого 2015, 09:47
- Регіон: Николаевская область
- Подякували: 5 разів
Щодо першого питання, збільшення суми договору суперечить частині 4 ст. 36 Закону "Про публічні закупівлі", в т.ч. інформація в акті не буде відповідати тендерній пропозиції переможця. Щодо другого питання, відкриті торги проводити не потрібно, так як додаткові кошти це новий предмет закупівлі та й різні об'єкти.solarr784 писав:Добрий день! Просимо надати консультацію стосовно наступних питань:
- нами проведено відкриті торги на реконструкцію будівлі школи, а саме: у 2017 році планується заміна вікон на металопластикові, а у 2018 році - облаштування нової покрівлі та пандусу. Договір підписаний та зареєстрований у казначействі. Підрядник пропонує встановити металопластикові вікна іншої конфігурації ніж у нас в проектно - кошторисній документації прописано, у зв'язку з чим зростає вартість договору. Чи можемо ми збільшити загальну суму договору, якщо у договорі прописано, що ціна у нас є динамічною?
- влітку було проведено поточний ремонт покрівлі спортивного залу в школі на 195,00 тис.грн. Тепер сесією нам виділено ще по 100,00 тис.грн. на дві інші школи на поточний ремонт кабінетів. Нам потрібно проводити тендерні закупівлі у звязку з перевищенням межі 200,00 тис.грн. чи ні?
Дякую.
-
- Місцевий
- Повідомлень: 727
- З нами з: 21 січня 2014, 14:27
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 87 разів
- Подякували: 9 разів
подскажите, надо закупить брикеты из соняшника, у них первые 4 цифры кода классификатора тот же,что и у угля значит если у них общая сумма больше 200 тыс надо тендер