Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель. Чи потрібна паперова форма?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 40
- З нами з: 02 серпня 2018, 11:27
- Регіон: Херсонская область
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 15 разів
Наказом МЕРТу 490 від22.03.2016 затверджено форми документів у сфері публічних закупівель: річний план та додаток до річного плану, звіт про укладений договір, звіт про виконання договору і т.д. Питання – ці документи повинні мати лише електронний вигляд чи повинні бути продубльовані на папері за підпису голови тендерного комітету, з мокрими печатками?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 425
- З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 186 разів
електронного вигляду достатньоvch2161 писав:Наказом МЕРТу 490 від22.03.2016 затверджено форми документів у сфері публічних закупівель: річний план та додаток до річного плану, звіт про укладений договір, звіт про виконання договору і т.д. Питання – ці документи повинні мати лише електронний вигляд чи повинні бути продубльовані на папері за підпису голови тендерного комітету, з мокрими печатками?