Бухгалтерська служба бюджетних установ

Прийом, звільнення керівника бухгалтерської служби, робота служби, положення та інше
Alekso
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 112
З нами з: 31 травня 2012, 22:04
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Alekso »

Підскажіть будьласка.  Чи повина централізована бухгалтерія надавати виписки по реєстраціним рахункам, відкритим в органах  Державного казначейства, директорам закладів, які ця централізована бухгалтерія обслуговує? Директори закладів не є: головними розпорядниками коштів, розпорядниками нижчого рівня, одержувачами коштів. З пояснень директорів "вони хочуть контролювати рух коштів". А бухгалтерія проти!!!!!! Вистачає інших контролюючих органів.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Не повинні, тому що рахунки відкриті саме на централізовану бухгалтерію, яка є розпорядником коштів!!!

Світусик78
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 53
З нами з: 18 березня 2015, 13:21
Регіон: Ивано-Франковская область

Повідомлення Світусик78 »

Підкажіть будь ласка який порядок звільнення головного бухгалтера бюджетної установи (тер.органу), в зв'язку із досягенням 65 р. віку(п.3ч.1 ст.30 ЗУ "Про державну службу)? Внутрішнього аудиту в нас немає, хто може провести внутрішню перевірку і чи потрібно погодження казначейства на звільнення?

Лера6254
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 10 лютого 2015, 11:15
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев

Повідомлення Лера6254 »

Погодження казначества на звільнення не потрібно.Треба діяти по КЗоТУ. Призначте комісію по прийманню-передачі справ із своїх працівників.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10264
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 145 разів
Подякували: 1366 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Світусик78 писав:Підкажіть будь ласка  який порядок звільнення головного бухгалтера бюджетної установи (тер.органу), в зв'язку із досягенням 65 р. віку(п.3ч.1 ст.30 ЗУ "Про державну службу)? Внутрішнього аудиту в нас немає, хто може провести внутрішню перевірку і чи потрібно погодження казначейства на звільнення?
https://buhgalter.com.ua/news/kadrova-sprava/pogodzhuvati-z-kaznacheystvom-priznachennya-ta-zvilnennya-golovbuha-byudzhetnoyi-organizatsiyi/

Світусик78
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 53
З нами з: 18 березня 2015, 13:21
Регіон: Ивано-Франковская область

Повідомлення Світусик78 »

Щиро Вам дякую, а чи не потрібно проводити внутрішню перевірку відповідно до п.12 типового положення про бухгалтерську службу бюджетних установ ? І як краще поступити коли в нас іншого бухгалтера немає, і перевести на цю посаду немає кого, тобто поки що немає кому передавати? в управлінні почався процес ліквідації.

Аватар користувача
НаталіяЛучик
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 71
З нами з: 20 серпня 2015, 11:21
Регіон: Черновицкая область
Дякував (ла): 20 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення НаталіяЛучик »

Доброго дня! Підскажіть, будь-ласка, чи може бюджетна організація (школа мистецтв) взяти на роботу бухгалтера по Договору ЦПХ. В навч. закладі працює головний бухгалтер, але йому треба поїхати на 2 місяці (відпустка щорічна і відпустка без збереження зп.), а права 2-го Казначейського підпису більше ні в кого немає. Організація невелика.

11Вика
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 13 січня 2014, 10:52
Регіон: Черкасская Область
Звідки: Черкассы

Повідомлення 11Вика »

Шановні колеги, підскажіть будь-ласка, чи потрібно перезатверджувати посадові інструкції при зміні керівника?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10264
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 145 разів
Подякували: 1366 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

11Вика писав:Шановні колеги, підскажіть будь-ласка, чи потрібно перезатверджувати посадові інструкції при зміні керівника?
Думаю, ні! ну якщо ніяких змін не вноситься то і перезатверджувати не потрібно!
Посадові інструкції затверджуються наказом керівника. Доцільно одним наказом затверджувати одразу усі посадові інструкції. При цьому у правому верхньому куті першої сторінки посадової інструкції вказується слово «Затверджено», підпис керівника про затвердження, зазначається посада, ініціали та прізвище керівника, а також дата затвердження. Посадову інструкцію після її затвердження слід обов’язково довести до відома працівника під розпис. Зміни та доповнення до посадових інструкцій вносяться також наказом керівника, причому такі зміни допускаються лише за згодою працівника, інакше це вважатиметься односторонньою зміною умов трудового договору та примусовою працею з боку керівництва. Виняток з цього правила – зміна істотних умов праці в процесі змін в організації виробництва і праці, але запровадження таких змін можливе лише з дотриманням передбаченої законодавством процедури. Не потребує згоди працівника внесення до посадової інструкції змін, обумовлених зміною назви підприємства, структурного підрозділу або посади.

Аватар користувача
Людмила_К
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 24 червня 2015, 09:34
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Людмила_К »

Доброго дня!Підкажіть, будь ласка, чи можна головного бухгалтера бюджетної установи призначити ще і головою тендерного комітету?І для цього ще треба і якесь навчання пройти,чи необов"язково?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1262
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 143 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Так, може призначити його головою ТК. Навчання проходити не обов*язково (ст. 11 Закону № 922), це питання вирушуєте на свій розсуд

Аватар користувача
Natashika
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 23
З нами з: 05 листопада 2015, 00:24
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Natashika »

Доброго дня. Чи відноситься головний бухгалтер установи до Керівників? Спір виник із фінансовим управлінням при виконанні Мережі. Ми посилаємось на Державний класифікатор професій п. 1231, який розшифровується Додатком А, та фінуправління з нами не погоджується тому що наша бухгалтерія не є структурним підрозділом, і відносить головного бухгалтера до спеціалістів. Дякую!

DanyKL
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 17 лютого 2017, 12:39
Регіон: Харьковская область

Повідомлення DanyKL »

Доброго времени суток. Подскажите, пожалуйста, увольняется главный бухгалтер сельского совета по соглашению сторон и других бухгалтеров нет. Нам объяснили, что нужно подать объявление в местную газету о вакансии, но только после увольнения главного бухгалтера и через месяц проводить конкурс на замещение вакантной должности. И еще не все, человек должен пройти спецпроверку и только тогда может приступать к обязанностям главного бухгалтера сельсовета. Как организовать работу этого сельсовета при отсутствии главного бухгалтера, если исполнять его обязанности некому, так как в штате кроме главного бухгалтера только председатель, землеустроитель и секретарь? Спасибо.

Lyubo4ka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 46
З нами з: 12 серпня 2013, 15:27
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Lyubo4ka »

Доброго дня! Працюю в сільській раді на посаді спеціалістаібухгалтера з 2011 року. А в цьому році казначейство зробило зауваження, що з 19 сільських рад нашого району я одна спеціаліст-бухгалтер. У 2009 році всих спеціалістів зробили головними бухгалтерами. І щоб ми виправили це. Підкажіть, будь-ласка, що це за постанова була в 2009 році і як написати розпорядження про переведення?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10264
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 145 разів
Подякували: 1366 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Lyubo4ka писав:Доброго дня! Працюю в сільській раді на посаді спеціалістаібухгалтера з 2011 року. А в цьому році казначейство зробило зауваження, що з 19 сільських рад нашого району я одна спеціаліст-бухгалтер. У 2009 році всих спеціалістів зробили головними бухгалтерами. І щоб ми виправили це. Підкажіть, будь-ласка, що це за постанова була в 2009 році і як написати розпорядження про переведення?
https://buhgalter.com.ua/news/kadrova-s ... ivedennya/

nataliya28
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кобеляки
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення nataliya28 »

EVGENIY! Якщо взяти Схему посадових окладів керівних працівників і спеціалістів апарату сільських і селищних рад та їх виконавчих органів(крім сільських, селищних рад і їх виконавчих органів, що представляють інтереси об’єднаних територіальних громад), наведену в додатку 54 до постанови КМУ «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 № 268 то в ній є посади «Головний бухгалтер», «Спеціаліст I категорії», «Спеціаліст II категорії».
Відповідно до підпункту 5 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР питання затвердження за пропозицією сільського, селищного голови структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів вирішується винятково на пленарних засіданнях сільської, селищної ради.
Тож створення структурного підрозділу з ведення бухгалтерського обліку віддано на розсуд сільських та селищних рад.
За відсутності бухгалтерської служби вводиться посада спеціаліста, на якого покладається виконання обов’язків бухгалтерської служби, тобто бухгалтера. Посадову інструкцію такого спеціаліста також має затвердити керівник бюджетної установи. А чи можна вводити посаду головного бухгалтера, якщо в установі не створено бухгалтерську службу?
Як я розумію посаду «головний бухгалтер» доцільно вводити, коли у штаті установи є й інші спеціалісти, до функціональних обов’язків яких належить ведення бухгалтерського обліку в установі. Але ж в сільській раді є лише одна людина, на яку покладено ці обов"язки. Казна вимагає щоб в сільській раді повинен бути обов"язково "головний бухгалтер", а як же бути із структурним підрозділом?

contact8383
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 106
З нами з: 06 лютого 2015, 08:40
Регіон: Сумская область

Повідомлення contact8383 »

Добрій день . Нам нужно поменять должность начальника бухгалтерского отдела на главного бухгалтера коммунального ужреждения? Помогите пожайлуста счего начать ?

Аватар користувача
НаталіяЛучик
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 71
З нами з: 20 серпня 2015, 11:21
Регіон: Черновицкая область
Дякував (ла): 20 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення НаталіяЛучик »

Доброго дня. Підскажіть, чи обов"язкова наявність Положення про відділ економіки, бух.обліку та звітності чи Положення про бухгалтерську службу у комунальному закладі, де працює один бухгалтер (посада назв. Головний бухгалтер).

ndymchuk
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 76
З нами з: 24 січня 2016, 08:43
Регіон: Черновицкая область
Дякував (ла): 11 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення ndymchuk »

Доброго дня! Чи може заступник головного бухгалтера бюджетної установи виконувати обовязки касира?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

ndymchuk писав:Доброго дня! Чи може заступник головного бухгалтера бюджетної установи  виконувати обовязки касира?
Доброго дня!
Відповідно до абз. 5 п. 45 розд. IV Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління НБУ від 29.12.2017 р. № 148, установи/підприємства, штатним розписом яких не передбачено посади касира, виконання його обов'язків покладають на бухгалтера чи іншого працівника, з яким укладається договір про повну матеріальну відповідальність, відповідно до письмового розпорядження керівника.

ndymchuk
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 76
З нами з: 24 січня 2016, 08:43
Регіон: Черновицкая область
Дякував (ла): 11 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення ndymchuk »

а п.15. Головний бухгалтер або особа, яка його заміщує, не може
отримувати безпосередньо за чеками та іншими документами готівкові
кошти і товарно-матеріальні цінності, а також виконувати обов'язки
керівника бюджетної установи на період його тимчасової
відсутності. Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи
Кабінет Міністрів України; Постанова, Положення від 26.01.2011 № 59 ? Ця заборона не відмінена?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

ndymchuk писав:а  п.15.  Головний бухгалтер або особа,  яка його заміщує,  не може
отримувати безпосередньо за чеками та іншими документами готівкові
кошти і товарно-матеріальні цінності, а також виконувати обов'язки
керівника   бюджетної   установи   на   період   його   тимчасової
відсутності. Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи
Кабінет Міністрів України; Постанова, Положення від 26.01.2011 № 59 ? Ця заборона не відмінена?
Дійсно, ця норма чинна. Тому краще все таки виконання обов’язків касира покласти на іншого працівника, ніж на заступника головного бухгалтера.

ndymchuk
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 76
З нами з: 24 січня 2016, 08:43
Регіон: Черновицкая область
Дякував (ла): 11 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення ndymchuk »

Підскажіть ця норма діє на заступника постійно, чи лише коли він безпосередньо заміняє голбуха на період відпустки чи лікарняного?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

ndymchuk писав:Підскажіть ця норма діє на заступника постійно, чи лише коли він безпосередньо заміняє голбуха на період відпустки чи лікарняного?
Офіційних роз’яснень з цього приводу немає. Але логічно припустити, що обмеження, передбачене п. 15 Положення про бухгалтерську службу, стосується передусім випадків заміщення (фактичного виконання обов’язків) головбуха. Водночас якщо у Вас у штаті є посада головного бухгалтера і його заступника, то вочевидь є й інші працівники бухгалтерської служби. З огляду на це, доцільніше обов'язки касира покласти на іншого працівника.

Аватар користувача
Ларэна
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 25 вересня 2012, 07:47
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Цюрупинск

Повідомлення Ларэна »

Доброго дня, підскажіть будь-ласка, чи може бути в районній раді відділ фінансово-господарський без начальника відділу, без головного бухгалтера, тільки головний спеціаліст, бухгалтер та технічні працівникі ( всього 7 осіб)? як вийти з такої ситуації, як довести керівнику та депутатам( бо вони голосують за структуру апарату ради.

Nadin
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 87
З нами з: 18 лютого 2015, 10:02
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Nadin »

Доброго дня, підкажіть, будь ласка, чи можна зробити перерозподіл обов'язків між головним спеціалістом і головним бухгалтером. Головний спеціаліст веде облік по державному бюджету а головний бухгалтер по місцевому. Зараз головний бухгалтер звільнився, мають оголошувати конкурс на його посаду. Чи має право головний спеціаліст, який виконує обов'язки головного бухгалтера зробити перерозподіл і покласти на себе ведення місцевого бюджету. Якщо може, то  як це зробити. Дуже прошу відповісти, будь ласка!

Відповісти

Повернутись до “Бухгалтерська служба”