Бухгалтерська служба бюджетних установ

Прийом, звільнення керівника бухгалтерської служби, робота служби, положення та інше
user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

тина2892 писав:вести облік у профспілці? Чи вважається це сумісництвом?

ДФІ каже що вважається і буде порушенням. Але якщо грошей Ви там не отримаєте то й вирахувати буде нічого і тоді їм це не цікаво буде

снежка
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 28 грудня 2012, 10:56
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк

Повідомлення снежка »

на_та а Вы спрашивали в своем казначействе правильно ли отвечать "позитивно" или же надо расписывать согласно каких инструкций выполнялись те или иные действия.

Аватар користувача
ANNAkolosha
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 25 серпня 2012, 15:56
Регіон: Киевская область
Звідки: Макарів

Повідомлення ANNAkolosha »

beleckaya: у мене все так само, поки був лікарняний листок на період дородовий і посляродовий, покладали виконання г/б на секретаря сільської ради (а робила все я сама, вдома) йому нараховувала більшу премію (по своїй зарплаті), вона мені мої гроші віддавала. А вже коли лікарняний закінчився, вийшла на 0,75 ставки (щоб не втратити допомогу). Звісно це якщо воно і вам і їм  потрібно. Важкувато звісно, але як нікого знайти не можна, тим більше додаткове джерело достатку. А от як воно колись вилізе не знаємо, заспокоює те, що так порадили і в казначействі і в фінансовому управлінні, бо вони теж розуміють що для сіл це ситуація важка.

Добавлено (07.02.2013, 14:08)
---------------------------------------------
кама: здається у стаж воно враховується і у ранг, а от у вислугу років ні.

Klava
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 80
З нами з: 26 липня 2011, 16:12
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення Klava »

снежка, наши казначеи сказали, что ответы на вопросы анкеты должны содержать оценку: "Успішно" або "Не успішно". А еще сказали, что если хотите, то некоторые вопросы можно кратко расшифровать

Аватар користувача
Жаннна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 05 квітня 2012, 19:50
Регіон: Ровенская Область
Звідки: Млинов

Повідомлення Жаннна »

Скажіть будь-ласка чи може бути прийнята людина із технікумом на посаду бухгалтера  в районний відділ міліції якщо там на цій посаді державна служба (стаж бухгалтером 20 років)

Аватар користувача
GalinaT
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Регіон: Львовская область

Повідомлення GalinaT »

Жаннна, згідно змін до ПКМУ "Про погодження глдовних бухг...." ,якщо в установі не створена бухгалтрерська служба  - вимоги до освіти пом"якшені - може бути освіта бакалавра або молодшого спеціаліста (за фахом) + стаж 5 років

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Klava писав:наши казначеи сказали, что ответы на вопросы анкеты должны содержать оценку: "Успішно" або "Не успішно". А еще сказали, что если хотите, то некоторые вопросы можно кратко расшифровать
в жодному нормативному документі не зазначено, що саме головний бухгалтер має писати в анкеті при оцінюванні своєї роботи! Тому я вважаю, що її потрібно заповнювати аналогічно щорічній оцінці держслужбовця - відмінно, добре, задовільно. Якщо ж Ви маєте бажання обгрунтувати ту чи іншу оцінку своєї роботи Ви можете написати кілька речень з яких буде видно чому Ви поставили ту чи іншу оцінку. Але не варто цим захоплюватись - анкета, це не твір на тему "Як я відмінно/добре/задовільно виконую свої обов'язки".

Аватар користувача
Вікторія_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 30
З нами з: 28 жовтня 2011, 10:15
Регіон: Закарпатская область
Звідки: Ужгород
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Вікторія_ubr »

на_та,  дякую за приклад.

Аватар користувача
на_та
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 20:24
Регіон: Николаевская область
Звідки: Снигиревка
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення на_та »

снежка писав:на_та а Вы спрашивали в своем казначействе правильно ли отвечать "позитивно" или же надо расписывать согласно каких инструкций выполнялись те или иные действия.
простите за поздний ответ ,да,сказали  оцениваем свою деятельность : "позитивно" або "незадовільно"

Аватар користувача
Baby_2000_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 30 травня 2011, 18:05
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення Baby_2000_ubr »

ПОМОГИТЕ!!!!!!! Сегодня мое казначейство меня ошарашило новыми требованиями:
при создании (переименовании из бухгалтерии в бухгалтерскую службу) бухгалтерской службы оказывается должность гл.бухгалтера должна "ПОГОДЖУВАТИСЯ" с казначейством. Давят на то,что создано новое структурное подразделение и в связи с этим как вновь принятый гл.бух должен пройти процедуру "ПОГОДЖЕННЯ"... а иначе... "... оценка деятельности гл.бухгалтеров не за горами и мы еще посмотрим как вы знаете законодательство..."
Перечитала постанови №59 и приказ №214 но не нашла такого новшества.... я же не вновь принятый гл.бух....  и еще требуют чтобы должность гл.буха называлась в общих чертах так : "главный бухгалтер сектора бухгалтерской службы"  , но у нас по штатным нормативам не положена данная формулировка должности , только главный бухгалтер и точка.... 
Подскажите правомочны ли требования казначейства? где посмотреть?  и как вообще выйти из данной ситуации???

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Baby_2000, п.9 ПКМУ №59 від 26.01.2011 та п.6 наказу МФУ від 21.02.2011 №214
Оцінка ніяк не вплине на подальшу роботу! А от якщо бухгалтера не погодять - у зразках підпису не буде другого підпису!!! Краще все-таки погоджуватись із казначейством на погодження головного бухгалтера. А от,  щодо штатного розпису - нічого міняти не потрібно! Казначейство не може встановлювати штатний розпис для клієнтів.

Аватар користувача
Baby_2000_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 30 травня 2011, 18:05
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення Baby_2000_ubr »

а правомерны ли требования на погодження???? я у же 3 года работаю на этой должности  и приняли меня еще далеко до принятия Постанови №59.

Аватар користувача
Садлій Алла
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 18 березня 2013, 12:58
Звідки: Львов

Повідомлення Садлій Алла »

підкажіть будь ласка!! Наша установа розробила Положення про бухгалтерську службу згідно постанови 59. Наша бухгалтерська служба складається з трьох чоловік - головного бухгалтера, бухгалтера, касира. Чи потрібно в даному положені описувати права та обовязки усіх трьох працівників служби чи тільки головного бухгалтера????

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

ПАНТЕРКА, есть же ТИПОВОЕ ПОЛОЖЕННЯ, вот по нему и делайет меняйте только под себя! В нём уже все права и обязанности описаны!

ALISA-12
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 14 березня 2013, 23:50
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення ALISA-12 »

А управление образования не дает добро на создание в детсадах бух.служб. кто может объяснить - почему? Казна назначенных раньше гл.бухов достать уже не может, зато новых не согласовывает - подписывают просто на бухгалтера. Имеют ли они такие полномочия - кандидат соответствует всем требованиям, кроме создания службы

Лjkj
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 13 лютого 2013, 21:43
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення Лjkj »

Дорогие бухгалтера, кто-то уже проходил оценку в казначействе? Как все проходило? Не пойму что будут спрашивать или не будут?

Аватар користувача
GalinaT
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Регіон: Львовская область

Повідомлення GalinaT »

Лjkj, Оцінка проходить згідно чітко визначених Додатків.Бали знімаються лише,якщо у вас протягом року були Попередження чи складені Протоколи.Попередження - (- 5 балів),Протокол (-10 ).Із загальної кількості балів - це капля в морі. Приблизно 1 Попередження - це 0,5 %.Протокол - 1%. Незадовільна оцінка - це нижче 70 %,тобто близько 30 Протоколів ;-). Зниження балів за суб"єктивним опитуванням Постановою не передбачено.

Аватар користувача
Nadiya002012
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 39
З нами з: 28 березня 2012, 15:35
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк

Повідомлення Nadiya002012 »

Подскажите, пожалуйста, как перевести в бухгалтерской службе специалиста 2 категории на специалиста 1 категории, если на 2-ой категории уже отработано 4 года и получено в прошлом году высшее образование? В штатном расписании в отделе бухгалтерской службы есть только два специалиста 2-ой категории, если перевести работника, то функциональные обязанности особо не меняются. Какие документы для этого нужны документы и стоит ли для этого проходить стажировку? Как в связи с этим внести изменения в штатное расписание (на основании чего?)???????

tatyana19
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 60
З нами з: 06 липня 2011, 10:12
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев
Подякували: 3 рази

Повідомлення tatyana19 »

Мене цікавить таке питання, які заходи можуть бути застосовані  до керівника та головного бухгалтера бюджетної організації по результатам перевірки МДФІ якщо виявлено такі порушення ( з точки зору перевіряючих).Ситуація така : Провідний бухгалтер та інженер не мають вищої освіти. Кваліфікаційний розряд -9. Але є багаторічний  практичний досвід роботи, успішне виконання своїх посадових обов"язків .За рекомендацією атестаційної комісії 2009 та 2013 року кваліфікаційний розряд  залишився той же. Але по перевірці ми тепер повинні понизити людям розряд,та ще й вирахувати із їх зарплати  кошти за 2 роки. Але ж люди отримували заробітну плату не за свою овіту, а за виконання установлених норм праці та сумлінного виконання трудових обов"язків. Чи є судова практика вирішення таких питань? Хто зможе -допоможіть.

Ирис_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 03 січня 2013, 09:29
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев
Подякували: 1 раз

Повідомлення Ирис_ubr »

Nadiya002012.Перевод специалиста с одной категории на другую делела в конце года. Кто у вас утверждает штатное расписание? Если местное самоуправление - проще  -Сесия.Внести изменения в штатное и все.Но перед тем написать Докладную руководителю
о том, что специалист повысил свой уровень .. и есть предложение перевести его с одной категории в другую.

Аватар користувача
Nadiya002012
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 39
З нами з: 28 березня 2012, 15:35
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк

Повідомлення Nadiya002012 »

Ирис, скажите, а вы обучение проходили (стажировку) на другую категорию?

RADANEG
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 30 березня 2013, 17:31
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення RADANEG »

Подскажите пожалуйста, может кто-то с таким сталкивался в работе, казначейство отказывается брать в работу "Картку із зразками підписів", потому что вторая подпись у начальника финансово-економического отдела, так как бухгалтерской службы в организации нет и данный отдел выполняет функции бухгалтерии.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

RADANEG, 
RADANEG писав:так как бухгалтерской службы в организации нет
У разі коли в бюджетній установі не утворюється бухгалтерська служба, вимоги до головного бухгалтера бюджетної установи, встановлені цим Типовим положенням, поширюються на спеціаліста, на якого покладається виконання обов'язків бухгалтерської служби.
Т.е. бухслужба полюбому должна быть!! И я думаю что обязанности бухслужбы у вас возложены на начальника финансово-економического отдела!
Или вы как то не правильно описали ситуацию!!!

Про карточки с образцами подписей читаем в 758 наказе про открытие счетов:
Право другого підпису належить головному бухгалтеру та його заступнику або спеціалісту, на якого покладено виконання обов'язків бухгалтерської служби

найк
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 07 лютого 2012, 11:46
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк
Подякували: 1 раз

Повідомлення найк »

Підкажіть будь ласка, головний бухгалтер йде у дикретну відпустку, чула таке,але не можу ніде знайти такий закон,або постанову,що на час дикретної відпустки по догляду за дитиною,на посаду головного бухгалтера можно взяти людину без вищої освіти,але зі стажем роботи на такій посаді

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

найк, на посаду головного бухгалтера можна взяти тільки ту особу, яка відповідає УСІМ вимогам законодавства!

Аватар користувача
vodolejka
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 16 травня 2012, 22:12
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення vodolejka »

При проведенні реорганізації в управлінні відділ програмного забезпечення (4 шт.од.) перетворюють у сектор та приєднують до відділу бухгалтерського обліку (3 шт.од.) у складі якого уже є сектор виплат (7 шт.од.) - чи це правомірно?!!!

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

А почему вы сомневаетесь?

Аватар користувача
vodolejka
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 16 травня 2012, 22:12
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення vodolejka »

На мою думку, відділ ПЗ мав би підпорядковуватись напряму начальнику управління, а не через нач.відділу бух.обліку-головного бухгалтера.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Да это ничем не установлено - как руководство решит - так и будет.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

vodolejka, оптимизация... ту Вы ничего не сделаете. Хотите соглашайтесь на новую должность, не хотите не соглашайтесь

Відповісти

Повернутись до “Бухгалтерська служба”