Сторінка 7 з 7

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 09 грудня 2015, 20:21
Alekso
Підскажіть будьласка.  Чи повина централізована бухгалтерія надавати виписки по реєстраціним рахункам, відкритим в органах  Державного казначейства, директорам закладів, які ця централізована бухгалтерія обслуговує? Директори закладів не є: головними розпорядниками коштів, розпорядниками нижчого рівня, одержувачами коштів. З пояснень директорів "вони хочуть контролювати рух коштів". А бухгалтерія проти!!!!!! Вистачає інших контролюючих органів.

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 09 грудня 2015, 21:51
yaoleg
Не повинні, тому що рахунки відкриті саме на централізовану бухгалтерію, яка є розпорядником коштів!!!

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 05 лютого 2016, 14:53
Світусик78
Підкажіть будь ласка який порядок звільнення головного бухгалтера бюджетної установи (тер.органу), в зв'язку із досягенням 65 р. віку(п.3ч.1 ст.30 ЗУ "Про державну службу)? Внутрішнього аудиту в нас немає, хто може провести внутрішню перевірку і чи потрібно погодження казначейства на звільнення?

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 05 лютого 2016, 15:17
Лера6254
Погодження казначества на звільнення не потрібно.Треба діяти по КЗоТУ. Призначте комісію по прийманню-передачі справ із своїх працівників.

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 05 лютого 2016, 15:25
EVGENIY
Світусик78 писав:Підкажіть будь ласка  який порядок звільнення головного бухгалтера бюджетної установи (тер.органу), в зв'язку із досягенням 65 р. віку(п.3ч.1 ст.30 ЗУ "Про державну службу)? Внутрішнього аудиту в нас немає, хто може провести внутрішню перевірку і чи потрібно погодження казначейства на звільнення?
https://buhgalter.com.ua/news/kadrova-sprava/pogodzhuvati-z-kaznacheystvom-priznachennya-ta-zvilnennya-golovbuha-byudzhetnoyi-organizatsiyi/

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 05 лютого 2016, 15:36
Світусик78
Щиро Вам дякую, а чи не потрібно проводити внутрішню перевірку відповідно до п.12 типового положення про бухгалтерську службу бюджетних установ ? І як краще поступити коли в нас іншого бухгалтера немає, і перевести на цю посаду немає кого, тобто поки що немає кому передавати? в управлінні почався процес ліквідації.

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 30 березня 2016, 15:10
НаталіяЛучик
Доброго дня! Підскажіть, будь-ласка, чи може бюджетна організація (школа мистецтв) взяти на роботу бухгалтера по Договору ЦПХ. В навч. закладі працює головний бухгалтер, але йому треба поїхати на 2 місяці (відпустка щорічна і відпустка без збереження зп.), а права 2-го Казначейського підпису більше ні в кого немає. Організація невелика.

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 22 червня 2016, 16:51
11Вика
Шановні колеги, підскажіть будь-ласка, чи потрібно перезатверджувати посадові інструкції при зміні керівника?

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 23 червня 2016, 11:40
EVGENIY
11Вика писав:Шановні колеги, підскажіть будь-ласка, чи потрібно перезатверджувати посадові інструкції при зміні керівника?
Думаю, ні! ну якщо ніяких змін не вноситься то і перезатверджувати не потрібно!
Посадові інструкції затверджуються наказом керівника. Доцільно одним наказом затверджувати одразу усі посадові інструкції. При цьому у правому верхньому куті першої сторінки посадової інструкції вказується слово «Затверджено», підпис керівника про затвердження, зазначається посада, ініціали та прізвище керівника, а також дата затвердження. Посадову інструкцію після її затвердження слід обов’язково довести до відома працівника під розпис. Зміни та доповнення до посадових інструкцій вносяться також наказом керівника, причому такі зміни допускаються лише за згодою працівника, інакше це вважатиметься односторонньою зміною умов трудового договору та примусовою працею з боку керівництва. Виняток з цього правила – зміна істотних умов праці в процесі змін в організації виробництва і праці, але запровадження таких змін можливе лише з дотриманням передбаченої законодавством процедури. Не потребує згоди працівника внесення до посадової інструкції змін, обумовлених зміною назви підприємства, структурного підрозділу або посади.

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 08 серпня 2016, 15:03
Людмила_К
Доброго дня!Підкажіть, будь ласка, чи можна головного бухгалтера бюджетної установи призначити ще і головою тендерного комітету?І для цього ще треба і якесь навчання пройти,чи необов"язково?

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 08 серпня 2016, 16:15
Матвєєва Вікторія
Так, може призначити його головою ТК. Навчання проходити не обов*язково (ст. 11 Закону № 922), це питання вирушуєте на свій розсуд

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 03 лютого 2017, 10:58
Natashika
Доброго дня. Чи відноситься головний бухгалтер установи до Керівників? Спір виник із фінансовим управлінням при виконанні Мережі. Ми посилаємось на Державний класифікатор професій п. 1231, який розшифровується Додатком А, та фінуправління з нами не погоджується тому що наша бухгалтерія не є структурним підрозділом, і відносить головного бухгалтера до спеціалістів. Дякую!

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 17 лютого 2017, 13:02
DanyKL
Доброго времени суток. Подскажите, пожалуйста, увольняется главный бухгалтер сельского совета по соглашению сторон и других бухгалтеров нет. Нам объяснили, что нужно подать объявление в местную газету о вакансии, но только после увольнения главного бухгалтера и через месяц проводить конкурс на замещение вакантной должности. И еще не все, человек должен пройти спецпроверку и только тогда может приступать к обязанностям главного бухгалтера сельсовета. Как организовать работу этого сельсовета при отсутствии главного бухгалтера, если исполнять его обязанности некому, так как в штате кроме главного бухгалтера только председатель, землеустроитель и секретарь? Спасибо.

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 23 листопада 2017, 14:11
Lyubo4ka
Доброго дня! Працюю в сільській раді на посаді спеціалістаібухгалтера з 2011 року. А в цьому році казначейство зробило зауваження, що з 19 сільських рад нашого району я одна спеціаліст-бухгалтер. У 2009 році всих спеціалістів зробили головними бухгалтерами. І щоб ми виправили це. Підкажіть, будь-ласка, що це за постанова була в 2009 році і як написати розпорядження про переведення?

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 23 листопада 2017, 15:14
EVGENIY
Lyubo4ka писав:Доброго дня! Працюю в сільській раді на посаді спеціалістаібухгалтера з 2011 року. А в цьому році казначейство зробило зауваження, що з 19 сільських рад нашого району я одна спеціаліст-бухгалтер. У 2009 році всих спеціалістів зробили головними бухгалтерами. І щоб ми виправили це. Підкажіть, будь-ласка, що це за постанова була в 2009 році і як написати розпорядження про переведення?
https://buhgalter.com.ua/news/kadrova-s ... ivedennya/

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 26 листопада 2017, 20:12
nataliya28
EVGENIY! Якщо взяти Схему посадових окладів керівних працівників і спеціалістів апарату сільських і селищних рад та їх виконавчих органів(крім сільських, селищних рад і їх виконавчих органів, що представляють інтереси об’єднаних територіальних громад), наведену в додатку 54 до постанови КМУ «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 № 268 то в ній є посади «Головний бухгалтер», «Спеціаліст I категорії», «Спеціаліст II категорії».
Відповідно до підпункту 5 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР питання затвердження за пропозицією сільського, селищного голови структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів вирішується винятково на пленарних засіданнях сільської, селищної ради.
Тож створення структурного підрозділу з ведення бухгалтерського обліку віддано на розсуд сільських та селищних рад.
За відсутності бухгалтерської служби вводиться посада спеціаліста, на якого покладається виконання обов’язків бухгалтерської служби, тобто бухгалтера. Посадову інструкцію такого спеціаліста також має затвердити керівник бюджетної установи. А чи можна вводити посаду головного бухгалтера, якщо в установі не створено бухгалтерську службу?
Як я розумію посаду «головний бухгалтер» доцільно вводити, коли у штаті установи є й інші спеціалісти, до функціональних обов’язків яких належить ведення бухгалтерського обліку в установі. Але ж в сільській раді є лише одна людина, на яку покладено ці обов"язки. Казна вимагає щоб в сільській раді повинен бути обов"язково "головний бухгалтер", а як же бути із структурним підрозділом?

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 20 грудня 2017, 11:30
contact8383
Добрій день . Нам нужно поменять должность начальника бухгалтерского отдела на главного бухгалтера коммунального ужреждения? Помогите пожайлуста счего начать ?

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 02 березня 2018, 15:52
НаталіяЛучик
Доброго дня. Підскажіть, чи обов"язкова наявність Положення про відділ економіки, бух.обліку та звітності чи Положення про бухгалтерську службу у комунальному закладі, де працює один бухгалтер (посада назв. Головний бухгалтер).

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 17 травня 2018, 15:43
ndymchuk
Доброго дня! Чи може заступник головного бухгалтера бюджетної установи виконувати обовязки касира?

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 17 травня 2018, 16:03
Крот Юлія
ndymchuk писав:Доброго дня! Чи може заступник головного бухгалтера бюджетної установи  виконувати обовязки касира?
Доброго дня!
Відповідно до абз. 5 п. 45 розд. IV Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління НБУ від 29.12.2017 р. № 148, установи/підприємства, штатним розписом яких не передбачено посади касира, виконання його обов'язків покладають на бухгалтера чи іншого працівника, з яким укладається договір про повну матеріальну відповідальність, відповідно до письмового розпорядження керівника.

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 17 травня 2018, 16:11
ndymchuk
а п.15. Головний бухгалтер або особа, яка його заміщує, не може
отримувати безпосередньо за чеками та іншими документами готівкові
кошти і товарно-матеріальні цінності, а також виконувати обов'язки
керівника бюджетної установи на період його тимчасової
відсутності. Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи
Кабінет Міністрів України; Постанова, Положення від 26.01.2011 № 59 ? Ця заборона не відмінена?

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 17 травня 2018, 16:26
Крот Юлія
ndymchuk писав:а  п.15.  Головний бухгалтер або особа,  яка його заміщує,  не може
отримувати безпосередньо за чеками та іншими документами готівкові
кошти і товарно-матеріальні цінності, а також виконувати обов'язки
керівника   бюджетної   установи   на   період   його   тимчасової
відсутності. Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи
Кабінет Міністрів України; Постанова, Положення від 26.01.2011 № 59 ? Ця заборона не відмінена?
Дійсно, ця норма чинна. Тому краще все таки виконання обов’язків касира покласти на іншого працівника, ніж на заступника головного бухгалтера.

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 17 травня 2018, 16:43
ndymchuk
Підскажіть ця норма діє на заступника постійно, чи лише коли він безпосередньо заміняє голбуха на період відпустки чи лікарняного?

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 17 травня 2018, 16:52
Крот Юлія
ndymchuk писав:Підскажіть ця норма діє на заступника постійно, чи лише коли він безпосередньо заміняє голбуха на період відпустки чи лікарняного?
Офіційних роз’яснень з цього приводу немає. Але логічно припустити, що обмеження, передбачене п. 15 Положення про бухгалтерську службу, стосується передусім випадків заміщення (фактичного виконання обов’язків) головбуха. Водночас якщо у Вас у штаті є посада головного бухгалтера і його заступника, то вочевидь є й інші працівники бухгалтерської служби. З огляду на це, доцільніше обов'язки касира покласти на іншого працівника.

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 08 червня 2018, 14:44
Ларэна
Доброго дня, підскажіть будь-ласка, чи може бути в районній раді відділ фінансово-господарський без начальника відділу, без головного бухгалтера, тільки головний спеціаліст, бухгалтер та технічні працівникі ( всього 7 осіб)? як вийти з такої ситуації, як довести керівнику та депутатам( бо вони голосують за структуру апарату ради.

Re: Бухгалтерська служба бюджетних установ

Додано: 03 жовтня 2019, 22:23
Nadin
Доброго дня, підкажіть, будь ласка, чи можна зробити перерозподіл обов'язків між головним спеціалістом і головним бухгалтером. Головний спеціаліст веде облік по державному бюджету а головний бухгалтер по місцевому. Зараз головний бухгалтер звільнився, мають оголошувати конкурс на його посаду. Чи має право головний спеціаліст, який виконує обов'язки головного бухгалтера зробити перерозподіл і покласти на себе ведення місцевого бюджету. Якщо може, то  як це зробити. Дуже прошу відповісти, будь ласка!