Бухгалтерська служба бюджетних установ

Прийом, звільнення керівника бухгалтерської служби, робота служби, положення та інше
Аватар користувача
masya
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 234
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Кривой Рог
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення masya »

и я про то же , разве что подоходный налог и земля, может еще что-то...

Добавлено (27.03.2011, 13:18)
---------------------------------------------
да еще забыла могут быть вопросы по налогу на транспорт и декларации неприбыльных установ, налог на воду в том случае если есть скважина

Natali01
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 02 березня 2011, 17:02
Регіон: Житомирская Область
Звідки: Новоград-Волынский

Повідомлення Natali01 »

masya, а мне можно посмотреть ккакой у Вас наказ про оликову политику, тоже этот вопрос интиресует

Аватар користувача
masya
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 234
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Кривой Рог
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення masya »

Natali01, дайте адрес в личку скину что есть, изменения не вносила пока некогда

Natali01
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 02 березня 2011, 17:02
Регіон: Житомирская Область
Звідки: Новоград-Волынский

Повідомлення Natali01 »

masya, незнаю получилось отправить адрес для лички,если нет, тогда подскажите, спасибки заранее!

Аватар користувача
masya
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 234
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Кривой Рог
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення masya »

ладно пиши адрес здесь на форуме, завтра с работы отправлю

Аватар користувача
masya
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 234
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Кривой Рог
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення masya »

ИвановаТГ,пишите адрес в личку

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10304
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

masya, КИДАЙТЕ МНЕ ЧТО ХОТИТЕ РАЗДАВАТЬ Я ВЫЛОЖУ НА САЙТЕ И СЮДА ССЫЛКУ ДАМ

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10304
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Наказ про облікову політику

Методічні рекомендації

вот ещё почитайте http://www.balance.ua/download/budget/20103224.pdf

Аватар користувача
alla-drejko
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 21:57
Регіон: Хмельницкая область

Повідомлення alla-drejko »

Підкажіть будь-ласка МЕНЮ документів,яке має приготувати бухгалтер бюджетної установи(школа,самостійний облік),щоб спокійно чекати на КРУ,наприклад:
1. Наказ про облікову політику
2.Положення про бух.службу(в мене нема )
3.Положення про комітет з конкурсних торгів.
4.Положення про платні освітні послуги.
А далі?

Аватар користувача
masya
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 234
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Кривой Рог
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення masya »

alla-drejko, посадовые инструкции всех работников бухгалтерии и бухгалтерские документы

Аватар користувача
GalinaT
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Регіон: Львовская область

Повідомлення GalinaT »

alla-drejko,
Номенклатуру справ відділу
Поквартальний план роботи
...це якщо організаційні ,так би мовити,моменти

Аватар користувача
alla-drejko
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 21:57
Регіон: Хмельницкая область

Повідомлення alla-drejko »

ДЯКУЮ!!!

Добавлено (05.05.2011, 19:43)
---------------------------------------------
Сьогодні отримали наказ з фінуправління,про необхідність реєєстрації на http:edu.minfin.gov.ua для проходження віртуального навчання бухгалтерів та керівника закладу,для нас це щось новеньке!!!!!!!!!!!! Шановні колеги може хтось являється випускником цієї обсерваторії?Цікавить все!!!

Аватар користувача
на_та
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 20:24
Регіон: Николаевская область
Звідки: Снигиревка
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення на_та »

ТИМЧАСОВУ ЗАМІНУ ГОЛОВБУХА БЮДЖЕТНОЇ УСТАНОВИ З ДЕРЖКАЗНАЧЕЙСТВОМ НЕ ПОГОДЖУЮТЬ

Держказначейство в листі від 20.05.2011 р. № 17-04/1302-7036 звернуло увагу на те, що в разі тимчасової відсутності головного бухгалтера бюджетної установи (відрядження, відпустка, хвороба тощо) виконання його обов’язків покладається на заступника головного бухгалтера, а у разі відсутності заступника головного бухгалтера відповідно до наказу керівника бюджетної установи — на іншого працівника бухгалтерської служби. У цих випадках погоджувати призначення таких осіб з органом Держказначейства не потрібно.

Туманский
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 94
З нами з: 07 травня 2011, 10:15
Подякували: 3 рази

Повідомлення Туманский »

alla-drejko, что имено вам интересно

Аватар користувача
alla-drejko
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 21:57
Регіон: Хмельницкая область

Повідомлення alla-drejko »

Чи є це навчання обов"язковим для гол.бух закладу освіти(ліцей) та його директора?В нас не має статусу державного службовця!

Аватар користувача
на_та
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 20:24
Регіон: Николаевская область
Звідки: Снигиревка
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення на_та »

Нужен примерный график документооборота..........

tatyana19
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 60
З нами з: 06 липня 2011, 10:12
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев
Подякували: 3 рази

Повідомлення tatyana19 »

У мене таке запитання, чи має право провідний бухгалтер бюджетної організації з досвідом роботи, вищою освітою але без стажу роботи головним бухгалтером, стати головним бухгалтером цієї організації ? В казначействі сказали,що потрібен запис в трудовій,що хоча б місяць працював у якогось ПП ?

Аватар користувача
GalinaT
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Регіон: Львовская область

Повідомлення GalinaT »

Яка мотивація у казначейства про "хоча б місяць у ПП" ???Положенн пише : стаж роботи за фахом та на керівних посадах не менш як три роки.Стаж у вас є,освіта також.Як на мене - то на пункт про керівні посади можна закрити очі :-)))

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10304
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Згоден повністю! Ну можливо ще хай керівник в листі напише чи в характеристиці що виконувала обов'язки гловного бухгалтера під час відсутності з якими гарно впоралася ну і все таке
В ПП абсолютно не потрібно!

tatyana19
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 60
З нами з: 06 липня 2011, 10:12
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев
Подякували: 3 рази

Повідомлення tatyana19 »

Наше казначейство взагалі унікальне.Важко їм щось довести.Це вони проконсультувалися в області.

Аватар користувача
на_та
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 20:24
Регіон: Николаевская область
Звідки: Снигиревка
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення на_та »

tatyana19, у моей подруги и коллеги таже проблема ,она вообще уже 10 лет зам гл.бух, мама гл.бух уходит на пенсию: казначейство неприклонно, и даже тот же совет получила (о ПП)......

Добавлено (27.10.2011, 11:26)
---------------------------------------------
Коллеги, виникло спірне питання : перша сторона стверджує ,що потрібна нова посадова на головного бухгалтера (згідно типового положення внести зміни),а друга сторона стверджує що посадова не потрібна, що в положенні про бухслужбу все прописано про головбуха і він діє згідно положення.... а як у вас?

Аватар користувача
GalinaT
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Регіон: Львовская область

Повідомлення GalinaT »

Думка така:
Перша сторона права,якщо головний бухгалтер в установі один і на нього відповідно розроблена була посадова інструкція - тоді потрібно або нову посадову,або внести необхідні зміни в стару посадову (добавити посилання на Положення і т.д).
Друга сторона права,якщо головний бухгалтер в установі очолює відділ чи бухгалтерську службу - тоді на нього посадової немає,а його функц.обов"язки визначаються Положенням про віддліл (чи службу,то вже як у кого)

ton
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 21 червня 2011, 14:08
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Доброполье

Повідомлення ton »

Шановні колеги! Підскажіть, будь-ласка, якщо у нас є положення про централізовану бухгалтерію (відділ культури) та посадові інструкції головного бухгалтера та бухгалтерів (спеціалістів), то чи потрібно нам замінити їх положенням про бух.службу?

Аватар користувача
GalinaT
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Регіон: Львовская область

Повідомлення GalinaT »

ton, міняти положення нема потреби - головне привести ваше Положення у відповідність з Постановою 59

ton
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 21 червня 2011, 14:08
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Доброполье

Повідомлення ton »

Дякую!

Zhanna_ubr
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 06 грудня 2011, 15:32
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення Zhanna_ubr »

Підкажіть будь-ласка скільки має бути бухгалтерів в бюджетній організації при умові,що обслуговуємо 99 працівників, 5 структурних підрозділів(ЦБС,Музей,РБК,ДМШ,БНТ,бухг). У нас 4 бухг., але хочуть залишити тільки 2 бух. Як ми можем доказати, що повинно бути 4.

Аватар користувача
alla-drejko
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 21:57
Регіон: Хмельницкая область

Повідомлення alla-drejko »

Постанова Ради Міністрів УРСР від 17.05.1979 р. № 255 "Про типові штати централізованих бухгалтерій ..." (ще діюча)

Аватар користувача
на_та
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 20:24
Регіон: Николаевская область
Звідки: Снигиревка
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення на_та »

Аттестация главного бухгалтера

В соответствии с Бюджетным кодексом Украины и во исполнение постановления КМУ от 26.01.11 г. № 59 "Об утверждении Типового положения о бухгалтерской службе бюджетного учреждения" утвержден Порядок проведения оценки выполнения главным бухгалтером своих полномочий.
В частности отмечено, что оценке подлежит деятельность главного бухгалтера, который работает на занимаемой должности не менее года, а также который в результате организационных изменений занимает должность менее года, если его должностные обязанности не изменились.
Деятельность главного бухгалтера, находящегося в отпуске в связи с беременностью, родами и уходом за ребенком, оценивается не ранее чем через год после выхода на работу.
Деятельность главного бухгалтера, назначенного на должность на определенный срок, и беременной женщины может оцениваться только по их собственному желанию.
Установлено, что проведение такой оценки начинается с 2013 года и проводится один раз в год до 1 мая.

Приказ Минфина от 01.12.11 г. № 1537 вступит в силу со дня опубликования.

Аватар користувача
на_та
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 20:24
Регіон: Николаевская область
Звідки: Снигиревка
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення на_та »

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
01.12.2011 № 1537

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
16 грудня 2011 р. за № 1460/20198

Порядок
проведення оцінки виконання головним бухгалтером бюджетної установи своїх повноважень

1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 112 Бюджетного кодексу України та Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.01.2011 № 59 (далі - Типове положення).

2. Норми цього Порядку визначають організаційні засади проведення Державною казначейською службою України та її територіальними органами (далі - орган Казначейства) в межах своїх повноважень оцінки виконання головним бухгалтером бюджетної установи (далі - головний бухгалтер) своїх повноважень (далі - оцінка).

3. Для організації проведення оцінки кожним органом Казначейства створюється Комісія з оцінки виконання головним бухгалтером бюджетної установи своїх повноважень (далі - Комісія), склад якої затверджується наказом керівника.

Очолює Комісію керівник органу Казначейства або його заступник.

4. Оцінці підлягає діяльність головного бухгалтера, який працює на займаній посаді не менше року, а також який внаслідок організаційних змін обіймає посаду менше року, якщо його посадові обов'язки не змінилися.

Діяльність головного бухгалтера, який перебуває у відпустці у зв'язку з вагітністю, пологами і доглядом за дитиною, оцінюється не раніше ніж через рік після виходу на роботу.

Діяльність головного бухгалтера,
Spoiler
призначеного на посаду на визначений термін, та вагітної жінки може оцінюватись за їх власним бажанням.

5. Оцінка проводиться один раз на рік до 1 травня.

6. Оцінка здійснюється шляхом проведення внутрішнього та зовнішнього оцінювання діяльності головного бухгалтера бюджетної установи.

7. Внутрішнє оцінювання діяльності головного бухгалтера здійснюється безпосередньо головним бухгалтером, який підлягає оцінці, а також погоджується керівником бюджетної установи, керівником та головним бухгалтером бюджетної установи, якій підпорядкована бюджетна установа, у разі, коли така установа є розпорядником коштів нижчого рівня державного або місцевого бюджету.

Внутрішнє оцінювання передбачає заповнення головним бухгалтером за погодженням із керівником бюджетної установи Анкети про виконання головним бухгалтером бюджетної установи своїх повноважень (далі - Анкета) за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Заповнена головним бухгалтером та погоджена керівником цієї установи Анкета до 1 березня року, в якому проводиться оцінка, направляється на погодження до керівника та головного бухгалтера бюджетної установи, якій підпорядкована бюджетна установа, у разі, коли така установа є розпорядником коштів нижчого рівня державного або місцевого бюджету.

Погоджена керівником та головним бухгалтером бюджетної установи, якій підпорядкована бюджетна установа, у разі, коли така установа є розпорядником коштів нижчого рівня державного або місцевого бюджету, Анкета повертається головному бухгалтеру до 15 березня року, в якому проводиться оцінка.

Головний бухгалтер надає заповнену та погоджену в установленому порядку Анкету Комісії не пізніше 1 квітня року, в якому проводиться оцінка.

У випадку відмови керівника бюджетної установи чи керівника та/або головного бухгалтера бюджетної установи, якій підпорядкована бюджетна установа, у разі, коли така установа є розпорядником нижчого рівня державного або місцевого бюджету, погодити Анкету, головний бухгалтер не пізніше 1 квітня року, в якому проводиться оцінка, надає Комісії Анкету без відповідного погодження з інформацією щодо вжитих заходів для отримання такого погодження.

8. Зовнішнє оцінювання діяльності головного бухгалтера здійснюється органом Казначейства, який обслуговує бюджетну установу.

9. Для отримання результатів зовнішнього оцінювання Комісія Державної казначейської служби України в межах повноважень органів Казначейства визначає та затверджує перелік питань, за якими буде здійснюватись зовнішнє оцінювання (далі - Перелік питань).

Перелік питань формується виходячи із повноважень головного бухгалтера та завдань бухгалтерської служби, визначених Типовим положенням, щодо:

ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності бюджетної установи та складення звітності;

відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;

забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;

забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;

запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів.

Кожному питанню присвоюється однакова кількість балів.

10. Структурні підрозділи органу Казначейства готують інформацію про допущені головним бухгалтером недоліки (далі - інформація) відповідно до Переліку питань та не пізніше 1 квітня року, в якому проводиться оцінка, надають її Комісії.

11. Комісія розглядає Анкету, інформацію відповідно до Переліку питань та визначає результат оцінки головного бухгалтера. При підрахунку результату оцінки Комісією може бути зменшена кількість балів за допущені недоліки.

Результат оцінки визначається виходячи із кількості набраних балів відповідно до Переліку питань і може бути:

позитивним - у разі, коли головний бухгалтер отримав більше 70 % загальної кількості балів;

незадовільним - у разі, коли головний бухгалтер отримав менше 70 % загальної кількості балів.

12. У разі необхідності Комісія може звернутись до головного бухгалтера щодо надання пояснень, обґрунтувань, розрахунків тощо, що підтверджують наведену в Анкеті інформацію про результати його діяльності.

13. У разі коли головним бухгалтером надано Анкету без погодження керівником бюджетної установи чи керівником та/або головним бухгалтером бюджетної установи, якій підпорядкована бюджетна установа, у разі, коли така установа є розпорядником коштів нижчого рівня державного або місцевого бюджету, та/або інформація структурних підрозділів органу Казначейства відповідно до Переліку питань свідчить про незадовільний результат діяльності головного бухгалтера, такий головний бухгалтер може бути запрошений Комісією на її засідання.

На засіданні Комісії головний бухгалтер може надати на розгляд відповідні матеріали, обґрунтування, пояснення тощо.

14. Рішення Комісії оформлюється протоколом, який підписується Головою Комісії та членами Комісії.

У разі коли результат оцінки головного бухгалтера визначено незадовільним, у протоколі наводяться рекомендації Комісії щодо удосконалення роботи головного бухгалтера та бухгалтерської служби бюджетної установи, усунення виявлених недоліків, у тому числі про розгляд питання щодо необхідності підвищення професійно-кваліфікаційного рівня головного бухгалтера бюджетної установи, притягнення його до відповідальності та/або відповідності головного бухгалтера займаній посаді тощо.

15. Витяг з протоколу разом із супровідним листом надсилається головному бухгалтеру та керівнику бюджетної установи для прийняття відповідного рішення.

16. Про незадовільні результати оцінки головного бухгалтера у разі, коли бюджетна установа є розпорядником коштів нижчого рівня, орган Казначейства у письмовій формі повідомляє:

керівника бюджетної установи, якій підпорядкована бюджетна установа, у разі її обслуговування у цьому органі Казначейства;

відповідний орган Казначейства з метою інформування керівника бюджетної установи, якій підпорядкована бюджетна установа.

17. Керівник бюджетної установи, головний бухгалтер якої отримав незадовільний результат оцінки, протягом двох місяців з дня отримання витягу із протоколу повідомляє орган Казначейства про вжиті заходи за результатами оцінки.

18. Головний бухгалтер може оскаржити результат оцінки протягом десяти днів з дня отримання ним та керівником бюджетної установи витягу з протоколу засідання Комісії.

Для цього головний бухгалтер подає керівнику органу Казначейства за місцем обслуговування бюджетної установи відповідну заяву, в якій наводяться обґрунтовані пояснення та додаткові відомості щодо його службової діяльності.

За дорученням керівника органу Казначейства Комісія у присутності головного бухгалтера протягом двох тижнів з дня отримання органом Казначейства відповідної заяви проводить повторну оцінку.

Інформування щодо проведення повторної оцінки здійснюється у порядку, визначеному у пунктах 15 - 17 цього Порядку.

Директор Департаменту
державного бюджету

В. П. Лозицький
Spoiler

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10304
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

чтоб форум был красивей нужно большие тексты скрывать под спойлер
Ещё ната вы модератор и можете прикреплять файлы

Відповісти

Повернутись до “Бухгалтерська служба”