гол.бухгалтер в 29 бюджетних установах

Прийом, звільнення керівника бухгалтерської служби, робота служби, положення та інше
nadowar
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 05 листопада 2012, 16:53
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення nadowar »

Головний бухгалтер централізованої бухгалтерії сектора культури районної державної адміністрації (юридична особа з своєю печаткою, кодом ЄДРПОУ, та рахунками в банках) виконує обов`язки гол. бухгалтера в районному краєзнавчому музеї (юридична особа з своєю печаткою, кодом ЄДРПОУ, та рахунками в банках) на безоплатній основі.
З 1 січня 2015 року у зв`язку з переходом на районний бюджет клубних закладів до нас в обслуговування перейде 29 клубів з статусом юридичної особи ( у кожного клуба буде свій код ЄДРПОУ, печатки, рахунки в банках, свій директор). Питання: Чи може головний бухгалтер централізованої бухгалтерії бути головним бухгалтером в 29 клубах ? Для нашої централізованої бухгалтерії ( у складі 3 чоловік) це 31 баланс. Це просто нереально. Чи є якісь нормативні документи щодо призначення головних бухгалтерів виконувати обов`язки на безоплатній основі, бо складається таке враження що економлячи гроші керівники бюджетних установ готові накинути роботу на 3 людей, а потім ще будуть питати чому не виконано.

Минутка
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 18 квітня 2015, 17:44
Регіон: Херсонская область

Повідомлення Минутка »

Добрий вечір,а можна у вас дізнатися чи була у вас реорганізація на заклади та уанови в секторі культури?
У нас також з 1 січня будуть передаватися клуби та бібліотеки но рекомендацій ще не яких не має .

nadowar
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 05 листопада 2012, 16:53
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення nadowar »

Минутка писав:Добрий вечір,а можна у вас дізнатися чи була у вас реорганізація на заклади та уанови в секторі культури?
У нас також з 1 січня будуть передаватися клуби та бібліотеки но рекомендацій ще не яких не має .

Наш керівник завідувач сектора 05 листопада був на зустрічі з міністром культури, і задавав питання щодо нормативних документів якими потрібно керуватися по передачі клубних закладів з 01 січня 2016 року. Міністр відповів що це проблема всієї країни і міністерством розробляються норм. документи по цьому питанню. Судячи з нашого законодавства то якщо не буде прийнято ніяких змін до бюджетного кодексу то нам прийдеться їх забирати з січня і створювати юридичні підприємства . але постає питання хто буде підписувати платіжні доручення (директор у кожному клубному закладі та головний бухгалтер централізованої бухгалтерії, люди знаходяться від районного центру на відстані, приїжджати за нашим викликом вони не можуть, як це буде практично?). Є централізовані бібліотечні системи таку модель ми б хотіли і для клубів, але в законодавстві не існує централізації клубних формувань.

Відповісти

Повернутись до “Бухгалтерська служба”