Доброго дня. Таке питання. В І кварталі в казначейство помилково було надано довідку про зміни до кошторису, довідка зареєстрована і було проведено по ній касові видатки, довідка затверджена вищестоячою установою в ІІ кварталі. Чим це загрожує. Дякую.
Доброго дня! Роз'ясніть, будь ласка: надаю довідку про зміни по спеціальному фонду, до неї надаю зведення показників спеціального фонду кошторису із зазначенням суми змін, яку мені повертають, так як казначеї говорять , що в зведенні повинні бути цифри що і в довідці. В чому ж суть Зведень показників спеціального фонду якщо і в довідці і в зведенні будуть однакові цифри? Це вірно?
tercentr777 писав:Доброго дня! Роз'ясніть, будь ласка: надаю довідку про зміни по спеціальному фонду, до неї надаю зведення показників спеціального фонду кошторису із зазначенням суми змін, яку мені повертають, так як казначеї говорять , що в зведенні повинні бути цифри що і в довідці. В чому ж суть Зведень показників спеціального фонду якщо і в довідці і в зведенні будуть однакові цифри? Це вірно?
Так, прийнято зведення по спецфонду подавати з сумами що відповідабть змінам у довідці. Корисність самого зведення я вважаю дорівнює нулю, тому що у довідці є вся необхідна інформація для занесення змін, лише додається лишня робота по формуванню зведення клієнтом та перевірка його кзначеем. Але людей які придумують методологію це не сильно хвилює.
Доброго дня! У мене по бюджету зміни: програма землеустрою із загального фонду знімаємо, а в спеціальний додаємо. Чи можу я це зробити однією довідкою про зміни до кошторису? Форма ж довідки передбачає такі дії.
JAFA писав:Доброго дня! У мене по бюджету зміни: програма землеустрою із загального фонду знімаємо, а в спеціальний додаємо. Чи можу я це зробити однією довідкою про зміни до кошторису? Форма ж довідки передбачає такі дії.
Така ситуація: в квітні затверджено кошторис та план асигнувань, в квітні же й отримані асигнування та витрачено кошти, потім в травні надходить довідка до плану асигнувань, де мінусується сума з квітня та додається до березня. Казначей відмовляється приймати таку довідку, я й сама не розумію навіщо щось робити із планом, якщо кошти вже давно витрачені. Що робити в такому випадку?
Ira555 писав:Така ситуація: в квітні затверджено кошторис та план асигнувань, в квітні же й отримані асигнування та витрачено кошти, потім в травні надходить довідка до плану асигнувань, де мінусується сума з квітня та додається до березня. Казначей відмовляється приймати таку довідку, я й сама не розумію навіщо щось робити із планом, якщо кошти вже давно витрачені. Що робити в такому випадку?
Писати головному розпоряднику! Може вони не в курсі що так не можна, або помилково при перерозподілі з вас зняли!
Ira555 писав:Така ситуація: в квітні затверджено кошторис та план асигнувань, в квітні же й отримані асигнування та витрачено кошти, потім в травні надходить довідка до плану асигнувань, де мінусується сума з квітня та додається до березня. Казначей відмовляється приймати таку довідку, я й сама не розумію навіщо щось робити із планом, якщо кошти вже давно витрачені. Що робити в такому випадку?
Писати головному розпоряднику! Може вони не в курсі що так не можна, або помилково при перерозподілі з вас зняли!
В телефонній розмові стверджують, що все ОК, нічого переробляти не хочуть, значить будемо офіційним листом звертатися, дякую)
Доброго дня!!! Допоможіть будь ласка вийти з такої ситуації. Комунальною установою заплановані надходження на 2018 рік по Коду 25010100 у розмірі 100 000 грн. З квітня місяця укладено договір оренди з ФОП на 1кв.м нежитлового приміщення (ми є орендодавцями ,)Почали надходити кошти від оренди майна, тобто код доходу 25010300. Казна не реєструє ніяких змін, так як у нас є заплановані власні надходження по коду 25010100- у розмірі 100 000, і план спочатку треба виконати, та ще й залишок на початок року. Як вийти з такої ситуації і привести бух.облік у відповідність ? Як відображати у звіті форма 4-м, надходження від оренди, якщо не має даних затверджено на звітний рік по НАДХОДЖЕННЯМ ВІД ОРЕНДИ МАЙНА БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ? Як відображати у Звіті про фін.результати Доходи по відповідним рядкам (2020-2050) Дякую!
АнфисаБюджет писав:Доброго дня!!! Допоможіть будь ласка вийти з такої ситуації. Комунальною установою заплановані надходження на 2018 рік по Коду 25010100 у розмірі 100 000 грн. З квітня місяця укладено договір оренди з ФОП на 1кв.м нежитлового приміщення (ми є орендодавцями ,)Почали надходити кошти від оренди майна, тобто код доходу 25010300. Казна не реєструє ніяких змін, так як у нас є заплановані власні надходження по коду 25010100- у розмірі 100 000, і план спочатку треба виконати, та ще й залишок на початок року. Як вийти з такої ситуації і привести бух.облік у відповідність ? Як відображати у звіті форма 4-м, надходження від оренди, якщо не має даних затверджено на звітний рік по НАДХОДЖЕННЯМ ВІД ОРЕНДИ МАЙНА БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ? Як відображати у Звіті про фін.результати Доходи по відповідним рядкам (2020-2050) Дякую!
Зміни по коду 25010300 можна внести по факту надходження коштів по цьому коду не чіпаючи коду 25010100
Дякую за відповідь.Не знаю допоможе чи ні, але підготували знову для Казначейства довідку про зміни до кошторису та зведення показників спец.фонду кошторису, будемо брати "змором" . Інколи вже хочеться говорити якісь непристойні речі в адрес спеціалістів казни, бо адекватні консультації можуть дати лише одиниці хто там працює. Працюю в бюджетній сфері пів року,до цього працювала на виробництві , вивчила майже все самостійно і дякуючи вам, шановні учасники форумів. Ще раз дякую.
АнфисаБюджет писав:Дякую за відповідь.Не знаю допоможе чи ні, але підготували знову для Казначейства довідку про зміни до кошторису та зведення показників спец.фонду кошторису, будемо брати "змором" . Інколи вже хочеться говорити якісь непристойні речі в адрес спеціалістів казни, бо адекватні консультації можуть дати лише одиниці хто там працює. Працюю в бюджетній сфері пів року,до цього працювала на виробництві , вивчила майже все самостійно і дякуючи вам, шановні учасники форумів. Ще раз дякую.
В таких випадках дійсно допомагає консультація спеціалістів казначейства (якщо один не допоможе, зверніться до ніншого, начальника відділу). Якщо Ви вірно сформулюєте запитання та звернетесь до компетентного спеціаліста (які обовязково є в кожному казначействі) то вони Вам пояснять як потрібно діяти Вам у конкретному випадку враховуючи всі особливості. Сторонній людині буде важче пояснити ніж казначею який бачить всі особливості Вашої ситуації.
Добрий день! Якщо після затвердження бюджету на рік виникли зміни, а саме по КФК якого не було передбачено в бюджеті, що потрібно подавати до казни річний розпис по новому КФК чи довідку про зміни до річного розпису? (як можливо подати довідку про зміни якщо його не було внесено в бюджет)
natalya0704 писав:Добрий день! Якщо після затвердження бюджету на рік виникли зміни, а саме по КФК якого не було передбачено в бюджеті, що потрібно подавати до казни річний розпис по новому КФК чи довідку про зміни до річного розпису? (як можливо подати довідку про зміни якщо його не було внесено в бюджет)
Затверджений розпис затверджується на початку року один раз, все інше що виникає після цього, чи по тих функціях що були затверджені чи по нових є змінами.
natalya0704 писав:VOV,
Дякую за відповідь, будь-те так ласкаві підскажіть як це мені донести нашим казначеям
Фінвідділ вніс затверджений розпис і тепер же вони не поміняють розпис а внесуть змінами. Тому і казначеї так повинні робити, інакше будуть відрізнятися документи подані в казначейство і фінвідділ. технічно для казаначеїв немає різниці чи це затверджений розпис чи зміни до нього, відрізняються лише поданням документів.
Скажите, пожалуйста, когда же наконец в программу Финдокументы будут своевременно вносить изменения??? Приказ Минфина №1209 принят 29.12.2018, опубликован 12.02.2019, а изменения в программу не внесены!
Доброго дня! Дуже потрібна допомога!!!
Ситуація:
Установа – платник ПДВ. У кошторис по спецфонду були затверджені видатки по КЕКВ 2800 для сплати податкових зобов’язань. Але ці видатки було сплачено з КЕКВ 0000, в результаті чого по КЕКВ 2800 касові видатки не проводилися.
Поряд з цим загальні доходи перевищили кошторис і виникла необхідність внести зміни до кошторису і збільшити видатки по всім КЕКВ, в тому числі і по заробітній платі (КЕКВ 2111). (Планувалося надати 30 тис. послуг, а по факту надали 40,5 тис. послуг. Для надання послуги були залучені виконавці, шляхом укладання договорів ЦПХ. Тобто видатки на оплату їх праці збільшилися пропорційна збільшенню наданих послуг).
Збільшення видатків по всім КЕКВ провели за рахунок КЕКВ 2800 (які по суті опинилися зайвими в кошторисі).
Проблема:
Загальне перевищення доходів над кошторисом (за рахунок закладеного в нього «зайвого» 2800, який штучно зменшив перевищення) склали 50,0 тис. грн., а видатки на заробітну плату необхідно збільшити на 400,0 тис. грн. Казна, відповідно до БК, дозволяє збільшити з\плату лише на 50,0 тис. грн.
В усній розмові казначей каже, що вона підозрює, що за рахунок 2800 можна збільшувати з\плату, тому що видатки по 2800 (ПДВ) не є видатками установи, а спрямовуються до бюджету. У разі, якщо ми знайдемо якийсь документ про це, то все буде гаразд.
Питання:
З Вашого досвіду, підкажіть, будь-ласка, який вихід з ситуації може бути?
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка.
У лютому було затверджено довідку на залишки попереденього року (віднесено на КЕКВ 3110), видатки ще не проводились. Зараз стало зрозуміло, що ці кошти вкрай необхідні на КЕКВ 2111, на який перекинути кошти неможливо.
Чи існує якась можливість відкликати (скасувати) довідку на залишки, наприклад, як помилкову?
Світлана123 писав:Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка.
У лютому було затверджено довідку на залишки попереденього року (віднесено на КЕКВ 3110), видатки ще не проводились. Зараз стало зрозуміло, що ці кошти вкрай необхідні на КЕКВ 2111, на який перекинути кошти неможливо.
Чи існує якась можливість відкликати (скасувати) довідку на залишки, наприклад, як помилкову?
Ні, чому не можливо - зрозуміло, не має можливості тепер кошти довідкою перекинути з 3110 на 2111, тому що видатки на оплату праці збільшувати за рахунок зменьшення інших видатків заборонено. Питання - чи можливо скасувати довідку на 3110 яким небудь шляхом (ніби її не було і залишки на початок року залишилися не розподіленими), а після цього розподілити ці коштии на 2111.
Світлана123 писав:Ні, чому не можливо - зрозуміло, не має можливості тепер кошти довідкою перекинути з 3110 на 2111, тому що видатки на оплату праці збільшувати за рахунок зменьшення інших видатків заборонено. Питання - чи можливо скасувати довідку на 3110 яким небудь шляхом (ніби її не було і залишки на початок року залишилися не розподіленими), а після цього розподілити ці коштии на 2111.
Заборона не стосується власних надходженнь,
11. Забороняється без внесення змін до закону про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет) збільшення бюджетних призначень за загальним та спеціальним фондами державного бюджету (місцевого бюджету) на:
оплату праці працівників бюджетних установ за рахунок зменшення інших видатків;
А власні надходження не затверджуються рішенням про Держбюджет або місцевий ;)
З Бюджетного кодексу: ст. 23 п. 11. Забороняється без внесення змін до закону про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет) збільшення бюджетних призначень за загальним та спеціальним фондами державного бюджету (місцевого бюджету) на:
оплату праці працівників бюджетних установ за рахунок зменшення інших видатків
Євгене, мені саме на підставі цієї статті Казна забороняє робити перерозподіл. Підкажіть, я можу з ними сперечатись тільки в частині того, що залишки не затверджуються Держбюджетом, чи може ще є чим мотивувати?
Власні надходження бюджетних установ використовуються (з урахуванням частини дев'ятої статті 51 цього Кодексу)
Spoiler
9. Якщо обсяги власних надходжень бюджетних установ перевищують відповідні витрати, затверджені законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), розпорядник бюджетних коштів передбачає спрямування таких надпланових обсягів у першу чергу на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату, стипендій, комунальних послуг та енергоносіїв.
Якщо такої заборгованості немає, розпорядник бюджетних коштів спрямовує 50 відсотків коштів на заходи, що здійснюються за рахунок відповідних надходжень, і 50 відсотків коштів - на заходи, необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною бюджетною програмою.
У такому разі розпорядник бюджетних коштів здійснює перерозподіл обсягів узятих бюджетних зобов'язань за загальним фондом бюджету для проведення видатків за цими зобов'язаннями із спеціального фонду бюджету.
Ми філія, по спецфонду (власні надходження) кошторис затверджено на 600тис грн, на даний час головна установа перевахувала 623,4 тис. грн. Невистачає коштів на заробітну плату на серпень близько 40 тис.грн., також є зареєстровані юридичні зобовязання до кінця року (зал. 157тис. грн) на електричну енергію(тендер). Як я можу збільшити видатки на заробітну плату? Мені необхідно зменшити договір на електричну енергію? Але така сумма необхідна до кінця року на електричну енергію. Як бути?