Планування, розподіл видатків нашим управління здійснюється в АІС Місцеві бюджети, в кошторис є як тимчасовий так і постійний, які пов'язані між собою лиш тим, щоб призначення постійного не були менші за касові видатки В 2014 році Казна вимагає подачі їм електронного варіанту постійного за мінусом тимчасового. Дана програма формує окремо постійний, окремо тимчасовий. Підскажіть, можливо хтось вже якось вирішив це питання??? Як для галузі освіта дуже великий обсяг вручну виправляти кожну стрічку по кожному КЕКВ по кожному закладу...
Розпорядники бюджетних коштів подають відповідниморганам Казначейства на паперових та електронних носіях протягом п'яти робочих
днів після затвердження кошториси, плани асигнувань загального фонду місцевих
бюджетів (за винятком надання кредитів з місцевих бюджетів), плани спеціального
фонду місцевих бюджетів (за винятком власних надходжень бюджетних установ та
відповідних видатків), плани надання кредитів із загального фонду місцевих
бюджетів, зведення показників спеціального фонду кошторису.
(Наказ|Порядок, Мінфін, від 23.08.2012,№ 938 "Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих
бюджетів")
КАК ВИДИТЕ ВЫ ДОЛЖНЫ ПОДАТЬ КОШТОРИС НА ЕЛЕКТРОННОМ НОСИТЕЛЕ вы впринципе его и подаёте, что это будет за кошторис если от него отнять тимчасовый это уже недокошторис получается какой то! А вашим казначеям скажите, что в других казначествах в е-казне полностью удаляют тимчасовый кошторис и вешают постоянный без всяких минусов!! И ваша программа всё правильно формирует как того требует законодательство!
Дякую, нам вже підсказали комп'ютерщики фінуправління. Можливо комусь потрібно: В кошторисі зліва вибрати розпис (а не розпис+уточнення) тоді команда вивантаженя даних на казначейство стає активною
Чи дозволяється збільшувати фонд заробітної плати за рахуное економії інших видатків? ВВажаю, що ні, але ніде не можу знайти законодавство? Допоможіть. Дякую
Підскажіть будь-ласка правильність заповнення Додатка 11 і Додатка 12 ( зміни до кошторису та плану асигнувань) - і графи і колонки в яких немає змін заповнюються з 0 (нуль) чи пусті???
nata69 писав:і графи і колонки в яких немає змін заповнюються з 0 (нуль) чи пусті???
требований в наказе 57 я не нашёл, но так как в большинстве форм требуют прочерки то и тут ставим прочерки, так кстати и наглядней! Советую вам в разделе бланки скачать довидку в екселе!!! Если бы скачали то этот вопрос у вас бы не возник
Такая ситуация очень у многих распорядителей, особенно для госбюджета.
Формы сметы за своей подписью не существует. Формально - они правы, а вы виноваты, хотя это и не ваша вина... Мы решаем полюбовно, носим "за своей подписью" чисто по договоренности.
Пишите в пояснении, что вам документы не предоставил распорядитель высшего уровня.
На будущее - надо налаживать контакт с казначеями, чтобы такого не было.
Радистка_Кэт, Чапай, да такая проблема уже давно существует и она всем извесна И тут виноват ваш главный распорядитель они тоже должны про это знать, пишите и им письмо с благодарностью и просите чтоб в будущем давали всё в срок!! Другого выхода просто нету!! Давая на регистрацию в казну не правильные документы подставляете казначея!!
Радистка_Кэт, Что сделаешь что сделаешь, нужно как то вбивать там в головы на верхах чтоб соблюдали бюджетную дисциплину, писать им письма, а так они даже не догадываются о том что сами нарушают и их же подчинённые на местах попадают под раздачи, им наверно боятся сказать руководители бухгалтерских служб в министерствах!!!
Добрий день! дані зміни до кошторису плануються до опублікування 15.01.2016р. і будуть чинні з дня його офіційного опублікування. Хтось має іншу інформацію? свій кошторис 11.01.2016р. ми повинні надати до фінуправління на старих бланках- вірно я розумію?
Котёнок05 писав:Добрий день! дані зміни до кошторису плануються до опублікування 15.01.2016р. і будуть чинні з дня його офіційного опублікування. Хтось має іншу інформацію? свій кошторис 11.01.2016р. ми повинні надати до фінуправління на старих бланках- вірно я розумію?
Поки що не має іншої інформації, офіційик вісник не єдине видання котре може опублікувати, можливо хтось і раньше опублікує! Але все одно мені здається треба вже на нових формах здавати!
Тому що ввели новий КЕКВ з 2016 року, отже у всіх в кошторисах він повинен бути! А чому ми річну звітність за 2014 рік здавали на бланках які теж не набрали чинності? ось тому і кошториси вже на нових бланках! Бланки довідок я змінив тому що 15.01. цей наказ набере чинності, довідки вам ще не потрібні, а коли будуть потрібні то бац а вони вже у нас змінені :)
Таке питання. У новому кошторисі вгорі написано "(у редакції наказу Міністерства фінансів України 04.12.2015 № 1118)" це зрозуміло. А що писати в довідках про зміни? Цей наказ (1118) регламентує ж лише зміну кошторису. Тому не зрозуміло що ж туди написати? Чи взагалі нічого писати не потрібно?