Прийнято Закон "Про державну службу"

Аватар користувача
Брусенцова Яна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 954
З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Брусенцова Яна »

21.04.15 р. Верховна Рада України прийняла за основу проект Закону «Про державну службу».


Положення законопроекту №2490 спрямовані на визначення принципів, правових та організаційних засад забезпечення державної служби, порядку вступу на державну службу, її проходження та припинення, правового статусу державних службовців, засад їх соціального і правового захисту шляхом прийняття нового первинного закону. Водночас, пропонується визнати таким, що втратив чинність, чинний Закон «Про державну службу» від 16.12.1993 р., а також внести зміни до деяких законодавчих актів.

Проект містить ряд принципових новел, головними серед яких є: поділ посад державної служби на категорії А (вищий корпус державної служби), Б (керівники підрозділів), В (інші посади державної служби, не віднесені до категорій «А» та «Б»); вимоги до політичної неупередженості державних службовців; запровадження посади державного секретаря міністерства; створення Комісії з питань вищого корпусу державної служби; запровадження інституту наставництва державного службовця; закріплення вимоги до рівня професійної компетентності особи, яка претендує на зайняття посади державної служби; норми про професійне навчання державного службовця, оплату його праці, преміювання та заохочення, а також дисциплінарну та матеріальну відповідальність. Крім того, пропонується виключити із сфери дії закону, проект якого розглядається, значне коло осіб (зокрема, Президента України, членів Кабінету Міністрів України, перших заступників та заступників міністрів (крім заступників Міністра Кабінету Міністрів України), народних депутатів України та їх помічників-консультантів, суддів, працівників прокуратури, працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, суддів тощо).

(За матеріалами офіційного сайту Верховної Ради України: http://www.rada.gov.ua/news/Novyny/108040.html)

Козиренко Віталій
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 998
З нами з: 13 березня 2015, 14:25
Регіон: Луганська область
Дякував (ла): 29 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення Козиренко Віталій »

Та з прийняттям у цілому щось не складається...

Реформа держслужби відкладається?
[07:33 07 июля 2015 года ] [ Українська правда, 4 липня 2015 ]

Однією з ключових реформ для України є реформа державної служби. Без професійних і належно оплачуваних чиновників ми будемо потерпати від неякісних владних рішень та корупції.

Але реформа під загрозою. Хто відповідатиме за провал? Що і кому слід зробити для якісного оновлення системи державної служби?
Основою для цієї реформи є ухвалення нового закону “Про державну службу”. На жаль, Кабінет Міністрів з цим питанням не поспішав.
Відповідний законопроект, який був розроблений ще вересні-жовтні 2014 року, отримав необхідні позитивні висновки європейських експертів, потрапив до парламенту лише 30 березня 2015 року. При цьому “доопрацювання” у секретаріаті Кабміну суттєво погіршило якість тексту. 3 квітня законопроект ледве пройшов перше читання. Спікеру Гройсману довелося оголошувати кілька перерв та фактично 19 разів ставити питання на голосування.
Все це показувало, що легкої долі у законопроекту не було і не буде. Але все ж були певні сподівання, насамперед через потребу України у європейській фінансовій допомозі.
Проте наразі ухвалення законопроекту майже зірвано. Стало відомо, що наступний розгляд законопроекту на профільному комітеті парламенту планують лише на 15 липня. Враховуючи, що до законопроекту надійшло більше 1200 поправок, комітет може затягнутися і шансів розглянути його у залі ВРУ майже не залишається. Бо, наприклад, спеціально створена робоча група комітету, розглядала законопроект 1,5 місяці, й це було багато днів та годин дискусій.
В чому ж причина затягування і чи можна ще виправити ситуацію?
На мій погляд, головна причина одна — першим особам у владі новий закон не потрібен. Бо він є занадто революційним для політиків.
Серед новел законопроекту (до речі, більшість з них вдалося відновити вже на комітетській робочій групі) наступні:
1) законопроект передбачає виключно конкурсний добір і призначення на усі посади державної служби. Тобто йдеться навіть про посади керівників агентств, служб та інспекцій та голів місцевих державних адміністрацій. Навряд чи члени уряду, а можливо й президент, в захваті від цієї норми. Бо досі на ці посади призначення робляться у довільний спосіб, в тому числі за партійними квотами та критерієм особистої відданості. І саме це є причиною вкрай непрофесійної та корумпованої української влади.
2) саме для вирішення питань добору, переведень, відповідальності та звільнень вищих державних службовців законопроект передбачає утворення постійного колегіального органу з участю представників громадськості. Тобто і тут мінімізується вплив суб’єктивних чинників та закладається максимальна прозорість до кадрової політики у державі;
3) чітке відмежування від посад державної служби усіх інших посад в органах влади, в тому числі політичних та патронатних.
Саме три перших зазначених положення принципово відрізняють цей законопроект від закону, ухваленого у 2011 році, коли завдяки різним компромісам його зміст практично вихолостили. І тоді вже був прецедент, коли Україна втратила 80 мільйонів євродопомоги.
У законопроекті є й багато інших важливих новел, як-от: стабільність державної служби через детальне і вичерпне регулювання питань дисциплінарної відповідальності та підстав для звільнення зі служби; загальна пенсійна система та захист державних службовців від суб’єктивізму керівників через підвищення ролі посадового окладу і зменшення частки премій в оплаті праці.
Робоча група парламенту суттєво покращила законопроект у частині чіткого визначення сфери дії закону, логічного визначення категорій посад державних службовців, послідовнішого публічно-правового регулювання проходження державної служби, яке враховує її особливості та публічні інтереси, порівняно з трудовим законодавством.
Фактично для вирішення депутатів на комітеті і в залі парламенту залишалося три основних питання, які цікавили політиків, хоча й здавалися очевидними для робочої групи:
1) чи залишати за членами уряду повноваження щодо призначення на посади та звільнення з посад керівників структурних підрозділів міністерств. Така норма діє сьогодні і її деструктивні наслідки очевидні. Хоча й тут можна було б шукати компроміс та зробити відтермінування, наприклад, ще до кінця 2015 року;
2) чи буде президент та Верховна Рада утворювати власні комісії для добору державних службовців на посади категорії “А”. Хоча більшість членів робочої групи обґрунтування для цього знайти не могли;
3) чи забороняти державним службовцям членство у партіях.
Якби була політична воля до ухвалення цього закону, то комітет міг би його розглянути досить оперативно, адже перед цим працювала робоча група комітету, і бажаючі народні депутати також брали участь у цьому процесі.
Але так виглядає, що законопроект владі не потрібен. З ним не поспішають. І це насамперед відповідальність уряду, адже це формально урядовий законопроект. Проте не було ніяких заяв та вимог прем’єр-міністра про потребу якнайшвидшого прийняття цього закону. І в парламенті прем’єр його не доповідав. Попри те, що для нормального уряду якість чиновницького корпусу не менш важлива, аніж для суспільства. Попри те, що за Коаліційною угодою та програмою діяльності Кабміну цей закон мав бути ухвалений ще до кінця березня 2015 року.
Чи є ще шанси виправити ситуацію, і запустити чиновницьку реформу та отримати європейську допомогу? Так, мізерні, але є.
Треба якомога швидше провести необхідні засідання профільного комітету та прийняти законопроект до кінця останнього пленарного тижня цієї сесії (тобто до 17 липня). Або ж призначити додатковий день (дні) пленарних засідань у липні. Депутати не мають права йти у відпустки, доки не ухвалять цього закону.

Віктор ТИМОЩУК, Центр політико-праових реформ, Ініціатива “Реанімаційний пакет реформ”

Козиренко Віталій
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 998
З нами з: 13 березня 2015, 14:25
Регіон: Луганська область
Дякував (ла): 29 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення Козиренко Віталій »

Вітаю всіх держслужбовців з 1 травня, а кадровиків з п’ятимісячником ударної праці!

Sobaka Gennadiy
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 03 грудня 2015, 10:13

Повідомлення Sobaka Gennadiy »

Вітання?.. цікаво кого.. звикли, що об нас труть ноги. весь час чекати обіцянки, жити спогадами., а в реалі пропрацювавши 10 - 20 років бути "опущеним"- вже не держиморда з зарплатнею 1500-2500, а скажімо обслуговуючий персонал, звичайнож на мінімалці. Почекаєм, побачим.

Козиренко Віталій
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 998
З нами з: 13 березня 2015, 14:25
Регіон: Луганська область
Дякував (ла): 29 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення Козиренко Віталій »

Sobaka Gennadiy писав:Вітання?.. цікаво кого...
Вітаю всіх, хто прагне змін і прикладає зусилля для запровадження професійного підходу до державної служби.

Козиренко Віталій
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 998
З нами з: 13 березня 2015, 14:25
Регіон: Луганська область
Дякував (ла): 29 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення Козиренко Віталій »

З Новим роком! З новим Законом 4050!!!???

kadry
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 17 березня 2015, 15:44
Регіон: Волынская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення kadry »

Доброго дня! Підкажіть будь-ласка як правильно повідомити працівників які перебувають у відпустках для догляду за дитиною, про зміну істотних умов праці.

Козиренко Віталій
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 998
З нами з: 13 березня 2015, 14:25
Регіон: Луганська область
Дякував (ла): 29 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення Козиренко Віталій »

а про які саме зміни йде мова? як на мене, ще немає про що повідомляти. Хіба ви вже скорочуєте кадровиків і пропонуєте їм перейти до новоутвореної служби управління персоналом? Тоді нам є що обговорити, бо є багато питань без відповіді.

SankaIva
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 01 квітня 2016, 10:18
Регіон: Херсонская область

Повідомлення SankaIva »

Згідно з новим законом працівники бухгалтерських служб виконують функцій обслуговування чи ні? Чого чекати? Начеб то в постанові 271 про нас прямо не згадують...

Gasyak Yaroslava
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 23 травня 2016, 12:32

Повідомлення Gasyak Yaroslava »

Доброго дня! Підкажіть будь ласка
Відповідно до постанви КМ 292 щодо оплати праці,
який має бути оклад для керівника центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації,якщо
ЦНАП не входить до складу депертаменту,управління,служби.... підпорядкований тільки голові є структурним підрозділом рда,але не має статусу юридичної особи

Luda_66
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 306
З нами з: 18 серпня 2014, 11:27
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Luda_66 »

Грошей обмаль, головних бухгалтерів опустили в зарплаті до рівня зав.сектором, а у деяких- нач.відділу, хоча керівник майже у 2рази оклад більше буде отримувати, а відповідальність однакова: де ще таке є? У госпрозрахункових організаціях та бюджетних установах різниця між керівником максимум 10%! А розмов -то було: у 3рази підвищення, так як у грудні на 25%, а індексацію забрали!

Козиренко Віталій
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 998
З нами з: 13 березня 2015, 14:25
Регіон: Луганська область
Дякував (ла): 29 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення Козиренко Віталій »

Gasyak Yaroslava писав:Доброго дня! Підкажіть будь ласка
Відповідно до постанви КМ 292 щодо оплати праці,
який має бути оклад для керівника центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації,якщо
ЦНАП не входить до складу депертаменту,управління,служби.... підпорядкований тільки голові є структурним підрозділом рда,але не має статусу юридичної особи
просто у положенні про ЦНАП має бути прописано, що ЦНАП - це відділ, і тоді пос оклад - 4480. Статус юр особи не потрібен, щоб бути самостійним, достатньо не входити до складу іншого структурного підрозділу (управління чи департаменту).

Gasyak Yaroslava
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 23 травня 2016, 12:32

Повідомлення Gasyak Yaroslava »

Козиренко Віталій писав:
Gasyak Yaroslava писав:Доброго дня! Підкажіть будь ласка
Відповідно до постанви КМ 292 щодо оплати праці,
який має бути оклад для керівника центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації,якщо
ЦНАП не входить до складу депертаменту,управління,служби.... підпорядкований тільки голові є структурним підрозділом рда,але не має статусу юридичної особи
просто у положенні про ЦНАП має бути прописано, що ЦНАП - це відділ, і тоді пос оклад - 4480. Статус юр особи не потрібен, щоб бути самостійним, достатньо не входити до складу іншого структурного підрозділу (управління чи департаменту).

Gasyak Yaroslava
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 23 травня 2016, 12:32

Повідомлення Gasyak Yaroslava »

У положенні є структурний підрозділ РДА ?

Аватар користувача
Просто_человек
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 245
З нами з: 23 грудня 2014, 11:15
Регіон: Днепропетровская область
Звідки: Днепр
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 18 разів

Повідомлення Просто_человек »

Виникло питання щодо оплати праці працівника з обслуговування.
Працівник перебував на посаді спеціаліста і був державним службовцем та отримував зарплату відповідно до ПКМУ №268 від 2006 року.
У зв"язку із затримкою затвердження штатного розпису, працівника буде переведено на посаду з обслуговування орієнтовно з 01.07.2016.
Як оплачувати в такому випадку? З 01.05.2016 попередній нормативний акт втратив чинність, за новою постановою №268 від 2016 року можливо оплачувати лише після переведення, а як бути в перехідному періоді?

Козиренко Віталій
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 998
З нами з: 13 березня 2015, 14:25
Регіон: Луганська область
Дякував (ла): 29 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення Козиренко Віталій »

на 1 травня він держслужбовець і до 1 липня (сумнівна дата з точки зору терміну затвердження відповідного переліку посад, погодження з нацдержслужбою, затвердження штатки на 1 травня, затвердження змін до штатки з урахуванням функцій з обслуговування, попередження працівника про перехід на посаду, затверджену зміненою штаткою - не ліпіть горбатого, вибачте) має змогу не лише перейти на посаду функції обслуговування, а й на рівнозначну вакантну (чи нижчу) посаду держслужбовця або звільнитися за статтею непогодження до істотних змін умов праці. Отже з 1 травня на нього діє ПКМУ 292, а якщо він всеж перейде на функції обслуговування, то відповідно до п.7 Перехідних положень ЗУ 889 він буде мати доплпту до тих умов, що є у ПКМУ 268_2016.

Аватар користувача
Просто_человек
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 245
З нами з: 23 грудня 2014, 11:15
Регіон: Днепропетровская область
Звідки: Днепр
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 18 разів

Повідомлення Просто_человек »

Дякую.

Алеша
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 17 червня 2016, 04:58
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Алеша »

Тобто, роз'ясніть ще, поки держслужбовця не перевели до обслуговуючого персоналу, з/п повинна нараховуватися їм як і всім іншим держслужбовцям які так і залишатимуться держ службовцями? Бо нам нарахували з/п за травень по старому закону про держ службу (тільки тим працівникам яких будуть виводити з держслужби) тобто 1723+ 70 грн за ранг + вислуга років (як вона розраховувалась по-старому) Іншим держслужбовцям, які так і залишаться держслужбовцями з/п була нарахована по новому закону. Чи це є правельним?

Козиренко Віталій
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 998
З нами з: 13 березня 2015, 14:25
Регіон: Луганська область
Дякував (ла): 29 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення Козиренко Віталій »

позбавлення статусу держслужбовця - зміна істотних умов державної служби (ст.43 ЗУ 899 - не розумію чому Нацдержслужба у своїх 5 кроках посилається на КЗпПУ, мабуть не дочитали частини 2, 3 ст.5 ЗУ 889, який діє з 1 травня!). Отже, має бути виконана умова - далі за текстом викладеним вище, а 5 кроків Нацдержслужби в цій частині притирічать і ст43 ЗУ 889, і ст.32 КЗпПУ, якщо вони посилаються саме на неї.

Luda_66
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 306
З нами з: 18 серпня 2014, 11:27
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Luda_66 »

так дійсно- як платити на перехідний період держслужбовцям, для яких змінюються умови оплати?

lubka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 159
З нами з: 03 квітня 2015, 12:17
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 16 разів

Повідомлення lubka »

Козиренко Віталій, хотілося б почути Вашу думку з наступного приводу. Відповідно до Закону № 889 державному службовцю з 1 травня 2016 року присвоєно дев'ятий ранг державного службовця. З 1 липня 2016 року ми приймаємо цю особу в ОМС на посаду адміністратора ЦНАПу. В межах 5 категорії посад їй може бути присвоєно 11 ранг посадоовї особи місцевого самоврядування. Який, на Вашу думку, ранг їй треба присвоїти?

Козиренко Віталій
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 998
З нами з: 13 березня 2015, 14:25
Регіон: Луганська область
Дякував (ла): 29 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення Козиренко Віталій »

думаю, треба зберегти 9-й відповідно до ЗУ про службу в ОМС, бо Положення306 тільки для присвоєння рангів держслужбовцям.

lubka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 159
З нами з: 03 квітня 2015, 12:17
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 16 разів

Повідомлення lubka »

Дякую

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Коллеги, у кого уже работает конкурсная комиссия?

Квалификационные требования вы утверждаете своим приказом?

Козиренко Віталій
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 998
З нами з: 13 березня 2015, 14:25
Регіон: Луганська область
Дякував (ла): 29 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення Козиренко Віталій »

так, своїм.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Козиренко Віталій, а на что ссылаться?


Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Спасибо, уже нашла приказ Нацслужбы. Что-то он у меня на выходных не искался)

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Формирую комиссию. Как вы полагаете, администратор должен входить в состав комиссии?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

И кто как утверждает требование к вопросам на собеседование?

Відповісти

Повернутись до “Державна служба”