Порядок проведеня іспиту

Ніна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 13 березня 2014, 12:51

Повідомлення Ніна »

Підскажіть будь ласка чи потрібно реєструвати в органах юстиції Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців управління фінансів райдержадміністрації

Аватар користувача
Брусенцова Яна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 954
З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Брусенцова Яна »

Власне відповідь на своє запитання Ви можете найти в постанові від 28 грудня 1992 р. № 731 "Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".

Аналізуючи цей документ зверніть увагу на п. 4 та 5 Положення, де перелічуються нормативно-правові акти, які подаються на державну реєстрацію, а які не подаються.

"...4. Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти будь-якого виду (постанови, накази, інструкції тощо), якщо в них є одна або більше норм, що:
а) зачіпають соціально-економічні, політичні, особисті та інші права, свободи й законні інтереси громадян, проголошені й гарантовані Конституцією та законами України, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року і протоколами до неї, міжнародними договорами України, згоду на обов'язковість яких надано Верховною Радою України, та acquis communautaire, а також з урахуванням практики Європейського суду з прав людини, встановлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують організаційно-правовий механізм їх реалізації;
(підпункт "а" пункту 4 із змінами, внесеними згідно з
постановами Кабінету Міністрів України від 31.05.2006 р. N 784,
від 08.12.2006 р. N 1688)
б) мають міжвідомчий характер, тобто є обов'язковими для інших міністерств, органів виконавчої влади, а також органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, що не входять до сфери управління органу, який видав нормативно-правовий акт.
(підпункт "б" пункту 4 із змінами, внесеними згідно з
постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2009 р. N 531)

5. На державну реєстрацію не подаються акти:
а) персонального характеру (про склад комісій, призначення на посаду і звільнення з неї, заохочення працівників тощо);
б) дія яких вичерпується одноразовим застосуванням, крім актів про затвердження положень, інструкцій та інших, що містять правові норми;
в) оперативно-розпорядчого характеру (разові доручення);
г) якими доводяться до відома підприємств, установ і організацій рішення вищестоящих органів;
д) спрямовані на організацію виконання рішень вищестоящих органів і власних рішень міністерств, інших органів виконавчої влади, що не мають нових правових норм;
е) рекомендаційного, роз'яснювального та інформаційного характеру (методичні рекомендації, роз'яснення, у тому числі податкові, тощо), нормативно-технічні документи (національні та регіональні стандарти, технічні умови, будівельні норми і правила, тарифно-кваліфікаційні довідники, кодекси усталеної практики, форми звітності, у тому числі щодо державних статистичних спостережень, адміністративних даних та інші)."

Уважно поставтесь до пп. д) п.5 Положення. Багато що залежить від змісту вашого положення. В будь-якому випадку рекомендувала б порадитися з органом юстиції, адже саме вони потім будуть перевіряти ваші акти.

Відповісти

Повернутись до “Державна служба”