Затвердивши Типове положення про структурний підрозділ МДА, з правом набуття ними юр особи публічного права (ПКМУ 887_2012), Уряд Азарова перевищив свої повноваження. У 2013 році була спроба врегулювати це Законом про МДА, але висновок Головного експертного управління був негативним.
Але і сьогодні ми не лише не привели у відповідність до Закону структуру МДА, але й діємо навіть за межами Типового положення про структурний підрозділ МДА, у пп16 п10 якого говоритися, що керівник структурного підрозділу лише вносить подання про призначення і звільнення, а не є суб’єктом призначення чи роботодавцем.
Доброго дня! Підкажіть будь ласка!!! Така ситуація: управління фінансів - юридична особа, яке має свою печать і в трудовій зроблені записи про прийняття, переміщення осіб, присвоєння рангів і т. д. - начальником управління. Новий голова адміністрації вніс своїм розпорядженням зміни до Положення про управління, в якому прописано, що приймати і звільняти з роботи в управлінні має право голова адміністрації, а не начальник управління (як було раніше). Як правильно зробити якийсь запис у трудових, адже при звільнені чи переміщенні працівника буде вже пістава розпорядження адміністрації, а люди прийняті наказами начальника управління. Як все правильно оформити? Дякую!
У нас такое было. Туда-сюда трудовые и личные дела передавали по акту приема-передачи. Никаких записей вы не делаете - это внутренний организационный момент. Все равно в трудовой будет запись, что уволен человек с должности в вашем управлении.
Дякую! Я це розумію, але якщо на момент звільнення трудова книжка буде в адміністраціїі і буде розпорядження рда про звільнення працівника, то й запис і печать у трудовій буде адміністрації, а прийнятий на роботу управлінням фінансів і печать стоїтьпро прийняття управління.
Ничего страшного, запись-то будет касаться в любом случае управления. У вас структурно ничего не поменялось, просто изменился организационный порядок оформления документов
Дякую! Мене бентежить те, що будуть різні печаті при прийнятті і звільнені працівника і чи не буде колись проблем із пенсійним при призначенні пенсій, адже це дві різні юридичні особи.
гоова привів щось у відповідність до законодавства - молодець!
печатка ставиться лише при звільненні. а те що при призначенні було посилання на наказ управління, а в подальшому (ранги, переміщення, перейменування, звільнення) на розпорядження - ні на що не вплине.
з практики зустрічав запис у трудовій про передачу особових справ і трудових книжок з відділу юстиції до ГТУ юстиції з посиланням на відповідний наказ.