Запис у трудовій книжці
Додано: 19 лютого 2018, 13:24
Доброго дня! Підкажіть будь ласка, коли відділ перейменовується про це ми робимо запис в трудовій, наступним має бути запис про те що переведено працівника на посаду в цьому відділі.
Але що робити якщо запис про те що відділ такий-то перейменовано у відділ такий-то пропущено?? просто записали, що працівник переведений на посаду (і вказали перейменований відділ), після цього уже внесено наприклад 2 записи
Як краще вчинити в такій ситуації? відмінити ті записи і все ж таки написати пропущений запис про перейменування відділу?
в працівника можуть виникнути проблеми при виході на пенсію якщо в трудовій нічого не міняти??
дякую за розуміння!
Але що робити якщо запис про те що відділ такий-то перейменовано у відділ такий-то пропущено?? просто записали, що працівник переведений на посаду (і вказали перейменований відділ), після цього уже внесено наприклад 2 записи
Як краще вчинити в такій ситуації? відмінити ті записи і все ж таки написати пропущений запис про перейменування відділу?
в працівника можуть виникнути проблеми при виході на пенсію якщо в трудовій нічого не міняти??
дякую за розуміння!