Сторінка 1 з 1

Запис у трудовій книжці

Додано: 19 лютого 2018, 13:24
Alla Semenyuk
Доброго дня! Підкажіть будь ласка, коли відділ перейменовується про це ми робимо запис в трудовій, наступним має бути запис про те що переведено працівника на посаду в цьому відділі. 
Але що робити якщо запис про те що відділ такий-то перейменовано у відділ такий-то пропущено?? просто записали, що працівник переведений на посаду (і вказали перейменований відділ), після цього уже внесено наприклад 2 записи 

Як краще вчинити в такій ситуації? відмінити ті записи і все ж таки написати пропущений запис про перейменування відділу? 
в працівника можуть виникнути проблеми при виході на пенсію якщо в трудовій нічого не міняти??

дякую за розуміння!

Re: Запис у трудовій книжці

Додано: 20 лютого 2018, 10:11
Козиренко Віталій
внесіть пропущений запис та і все. ні на що він не вплине.
а ось при зміні назви відділу можна було би обійтися й без переведення працівників, а просто внести у трудову запис про зміну назви цього відділу.

Re: Запис у трудовій книжці

Додано: 01 листопада 2018, 13:21
Alla Semenyuk
Людина вдруге іде на державну службу, ми робимо запис у трудовій, і прописуємо "зі збереженням п*ятого рангу"? Адже він їй уже був присвоєний, і на ДС вона уже рік як не працювала. дякую!

Re: Запис у трудовій книжці

Додано: 01 листопада 2018, 14:00
Козиренко Віталій
Alla Semenyuk писав:Людина вдруге іде на державну службу, ми робимо запис у трудовій, і прописуємо "зі збереженням п*ятого рангу"? Адже він їй уже був присвоєний, і на ДС вона уже рік як не працювала. дякую!
якщо був вже присвоєний, то й запис у трудовій уже зроблено. про збереження писати не треба. наступний запис щодо рангу вже буде про 4-й або вищий.