Местный бюджет
- АНТОНІЯ
- Мандрівник
- Повідомлень: 35
- З нами з: 19 березня 2011, 18:37
- Регіон: Кировоградская Область
- Звідки: Александровка
Вопрос - шутка. Когда поднимут зарплату?
Добавлено (10.05.2011, 20:17)
---------------------------------------------
хорошо вопрос. Зключили договор с ЦРБ на аренду помещений под мед. учереждения. Нужно делать изменения в Декларацию по земле и платить налог на землю?
Добавлено (10.05.2011, 20:17)
---------------------------------------------
хорошо вопрос. Зключили договор с ЦРБ на аренду помещений под мед. учереждения. Нужно делать изменения в Декларацию по земле и платить налог на землю?
если вы сдали в аренду ЦРБ здание ваше значит вы должны были его включать в декларацию. а налог бюджетные учреждения не платят норма многих лет в том числе НК
а по поводу Зп 2013 закон о гослужбе новый
а по поводу Зп 2013 закон о гослужбе новый
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10303
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Вы включены в мережу установ которые получают деньги из бюджета? В единый реестр? У вас есть кошторис? Первый раз слышу чтоб казна мотивировала тем что денег нет
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 01 квітня 2011, 15:12
- Регіон: Луганская Область
- Звідки: Луганск
подскажите, пожалуйста, что является первичным документом для взятия финансовых обязательств по оплате за потребленные энергоносители и коммунальные услуги в свете письма МФУ от 30.05.2011 № 31-08410-07-27/13794 (счет, счет-фактура не соответствует признакам первичного документа)
- STELA
- Мандрівник
- Повідомлень: 14
- З нами з: 25 травня 2011, 08:56
- Регіон: Дніпропетровська Область
- Звідки: Дніпро
Підскажіть будьласка у праві повертати казначейство всю сессию, якщо була допущенна помилка при набирані Реєстра змін росподілу показників помісячних планів асигнувань,( він був набран у не скороченій формі, а у повній формі по КЕКВ).
- masya
- Мешканець
- Повідомлень: 234
- З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
- Регіон: Днепропетровская Область
- Звідки: Кривой Рог
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 4 рази
buh_lgs, нас заставили брать рахунок-акт для оплаты
Добавлено (23.08.2011, 13:13)
---------------------------------------------
buh_lgs, нас заставили брать рахунок-акт для оплаты
Добавлено (23.08.2011, 13:13)
---------------------------------------------
buh_lgs, нас заставили брать рахунок-акт для оплаты
-
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 25 серпня 2011, 19:38
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
Підскажіть буть-ласка чому одержувач бюджетних коштів ( не бюджетна установа) повинен відкравати рахунок в казначействі для отримання коштів цільового призначення, а не в комерційному банку.На підставі якого нормативного документу? Казначейство не може дати вичерпної відповіді, а керівництво наполягає на відкритті в установі банку
-
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 25 серпня 2011, 19:38
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
На сесії районної ради було затверджено:
-створення Комунального підприємства
-створення цільового фонду КФК 240900, положення про цільовий фонд, затверджений кошторис.....
головним розпорядником коштів є райдержадміністрація,розпорядником ІІ рівня районна рада-КЕКВ1310, одержувачем коштів ком. п-во,засновником якого є районна рада. Комунальне підприємство було внесено в мережу одержувачів, вже відкрило рахунок в казначействі, йому вже перераховані кошти, частину вже витратили, а з іншими перерахуваннями виникли труднощі, які можна було б вирішити шляхом внесення змін на сесії, а крівництво вперлося: чому ми не можемо перераховувати кошти ком. п-ву на поточний рах. в банк .Ніякі аргумети не діють- вимагають нормативний документ
-створення Комунального підприємства
-створення цільового фонду КФК 240900, положення про цільовий фонд, затверджений кошторис.....
головним розпорядником коштів є райдержадміністрація,розпорядником ІІ рівня районна рада-КЕКВ1310, одержувачем коштів ком. п-во,засновником якого є районна рада. Комунальне підприємство було внесено в мережу одержувачів, вже відкрило рахунок в казначействі, йому вже перераховані кошти, частину вже витратили, а з іншими перерахуваннями виникли труднощі, які можна було б вирішити шляхом внесення змін на сесії, а крівництво вперлося: чому ми не можемо перераховувати кошти ком. п-ву на поточний рах. в банк .Ніякі аргумети не діють- вимагають нормативний документ
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10303
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Oksana1, это из 205 Наказа
4.2.7 Одержувачі коштів місцевого бюджету подають до органу Державного казначейства України план використання бюджетних коштів за формою, визначеною нормативно-правовими актами України, затверджений керівником за погодженням з розпорядником коштів. План використання бюджетних коштів є основним плановим документом, відповідно до якого одержувачі витрачають бюджетні кошти. За відсутності зазначеного документа видатки з рахунку одержувача не здійснюютьс
А вот из КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 28 лютого 2002 р. N 228
9. Одержувач використовує бюджетні кошти на підставі плану використання бюджетних коштів, що містить розподіл бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі відповідного розпорядника бюджетних коштів.
Критеріями визначення одержувача для здійснення заходів бюджетної програми є:
досвід роботи за відповідним профілем не менше двох років та наявність відповідної кваліфікації з урахуванням напряму чи заходу бюджетної програми;
виробничий потенціал і показники виробничої діяльності, науково-технічної бази (у разі потреби);
наявність бездефіцитного фінансового плану на поточний рік, фінансово-економічного розрахунку (обґрунтування) здійснення заходів бюджетної програми;
незбиткова діяльність одержувача за останні два роки, відсутність простроченої заборгованості за наданими банками кредитами;
співвідношення вартості робіт, послуг та їх якості;
застосування договірних умов.
У разі отримання бюджетних коштів одержувачем платежі здійснюються з рахунка, відкритого в установленому порядку в органах Державної казначейської служби.
Одержувачем не може бути суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яку визнано в установленому порядку банкрутом, стосовно якої порушено справу про банкрутство чи яка перебуває в стадії ліквідації.
Критерії та умови відбору одержувача, якому надається державна підтримка, визначаються у порядках використання бюджетних коштів.
4.2.7 Одержувачі коштів місцевого бюджету подають до органу Державного казначейства України план використання бюджетних коштів за формою, визначеною нормативно-правовими актами України, затверджений керівником за погодженням з розпорядником коштів. План використання бюджетних коштів є основним плановим документом, відповідно до якого одержувачі витрачають бюджетні кошти. За відсутності зазначеного документа видатки з рахунку одержувача не здійснюютьс
А вот из КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 28 лютого 2002 р. N 228
9. Одержувач використовує бюджетні кошти на підставі плану використання бюджетних коштів, що містить розподіл бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі відповідного розпорядника бюджетних коштів.
Критеріями визначення одержувача для здійснення заходів бюджетної програми є:
досвід роботи за відповідним профілем не менше двох років та наявність відповідної кваліфікації з урахуванням напряму чи заходу бюджетної програми;
виробничий потенціал і показники виробничої діяльності, науково-технічної бази (у разі потреби);
наявність бездефіцитного фінансового плану на поточний рік, фінансово-економічного розрахунку (обґрунтування) здійснення заходів бюджетної програми;
незбиткова діяльність одержувача за останні два роки, відсутність простроченої заборгованості за наданими банками кредитами;
співвідношення вартості робіт, послуг та їх якості;
застосування договірних умов.
У разі отримання бюджетних коштів одержувачем платежі здійснюються з рахунка, відкритого в установленому порядку в органах Державної казначейської служби.
Одержувачем не може бути суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яку визнано в установленому порядку банкрутом, стосовно якої порушено справу про банкрутство чи яка перебуває в стадії ліквідації.
Критерії та умови відбору одержувача, якому надається державна підтримка, визначаються у порядках використання бюджетних коштів.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10303
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
-
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 25 серпня 2011, 19:38
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- STELA
- Мандрівник
- Повідомлень: 14
- З нами з: 25 травня 2011, 08:56
- Регіон: Дніпропетровська Область
- Звідки: Дніпро
Подскажите пожалуйста! Я городской совет мы открываем одержувачив, как глав.бух главного распорядителя я помогаю им, т.е. объясняю какие документы необходимо собрать, как их заполнить, кем их заверить, но бывают нюансы, что и я что то могу пропустить, но когда мой одержувач пришел в Казначейство и им ответили сами сюда не ходите пусть Ваш глав.бух т.е я сам собирает Ваши документы и приносит сюда для того что бы они (Казначейство) могли их проверить и отрыть им расчетный счет. Скажите пожалуйста где в какой инструкции написано, что именно я обязана это делать и что на это ответить нашим Казначеям.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10303
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
STELA, ВЫ как главный розпорядник должны их включить в свою мережу и утвердить им кошторис, все остальные документы они должны сами предоставить в казну, в предыдущем 221 наказе было условие что документы предоставляет главбух или руководитель щас помоему даже этого нет сопроводительное письмо и всё, почитайте 221 наказ он есть на сайте.
П.С. почему вы должны собирать документы организации которая к вам никаким боком не относится при том что ещё и одержувач
П.С. почему вы должны собирать документы организации которая к вам никаким боком не относится при том что ещё и одержувач
- Аннушка
- Мандрівник
- Повідомлень: 20
- З нами з: 18 жовтня 2011, 16:52
- Регіон: Луганская Область
- Звідки: Луганск
Подскажите пожалуйста, слышал ли кто-нибудь, что газ для бюджетников будет без НДС????Или я в Баланс-Бюджет не правильно поняла??? И почему в журнале пишут одно, а в фин.отделе говорят другое?? И второй вопрос у всех специалистов 2 категории з\пл к выдаче 870 грн????????
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10303
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Аннушка, на счёт газа не скажу ещё такого не слышал! Но вот зарплату щас посчитал! Ну конечно всё зависит у вас госслужба или нет? Если голый оклад 985 и больше ничего, то к выдаче 877,68 (это если даже профсоюз не удерживать и при условии соцльготы по подоходному), а там уже всё от премии зависит не всем же специалистам 2 категории её не платят!
Підскажіть будьласка, як можна профінансувати "програму ментов" з міського бюджету, коли місто районого підпоряткування. Їм потрібно придбати бензин та інше для участкових.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10303
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
ab_s, Якщо роботи були виконані (акт виконаних робіт ,я так розумію є) , а кошти не були оплачені - і замовник РДА - це розпорядник бюджетних коштів - то проблем бути не повинно : є заборгованість на початок 2012 року,фін.зобов"язання є зареєстровані .В цьому випадку казначейство ці зобов"язання перенесе на новий 2012 рік
- ssvet_ubr
- Мешканець
- Повідомлень: 209
- З нами з: 07 липня 2011, 17:37
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 5 разів
У мене таке запитання (раніше подібних ситуацій не виникало, тому запитую):
у лютому по КЕКВ 1161 було зарееєстровано рахунок по теплу (період дуже сильних морозів) на сумму що значно перевищує ліміт місяця (але в межах річного плану). Кошторису навіть березня не вистачає, щоб проплатити весь рахунок. А в березні потрібно реєструвати також поточний рахунок по теплу. Фінвідділ відмовляється вносити зміни до помісячного плану. Вимагають показувати як кредиторку термін сплати якої не настав (хоч це вже буде прострочена- приблизно тільки 2/3 рахунку по факту сплачено).
Зміни хочуть вносити в кошторис вже в квітні, коли буде останній рахунок за тепло.
Що краще зробити - все ж таки вказати термін сплати не настав, чи - прострочена? Які можуть бути наслідки обох варіантів? Дякую!
у лютому по КЕКВ 1161 було зарееєстровано рахунок по теплу (період дуже сильних морозів) на сумму що значно перевищує ліміт місяця (але в межах річного плану). Кошторису навіть березня не вистачає, щоб проплатити весь рахунок. А в березні потрібно реєструвати також поточний рахунок по теплу. Фінвідділ відмовляється вносити зміни до помісячного плану. Вимагають показувати як кредиторку термін сплати якої не настав (хоч це вже буде прострочена- приблизно тільки 2/3 рахунку по факту сплачено).
Зміни хочуть вносити в кошторис вже в квітні, коли буде останній рахунок за тепло.
Що краще зробити - все ж таки вказати термін сплати не настав, чи - прострочена? Які можуть бути наслідки обох варіантів? Дякую!
- alla-drejko
- Мешканець
- Повідомлень: 156
- З нами з: 10 квітня 2011, 21:57
- Регіон: Хмельницкая область
Коли прийдуть перевіряючі органи,то відповідальність буде Ваша ,а не фін управління.(тендер провели ж,то чому умови договору не дотримані в частині проведення розрахунків... та ще багато чого можна в акті написати)А письмового розпорядження фін.упр. не надіслало про реєстрацію"строк не настав"(себе підштраховують)Я схиляюсь до" прострочена".(для чого робити себе "крайнім"нехай ним і буде той ,хто відмовляється вносити зміни)А лист про зміни до кошторису Ви написали і зареєстрували потрібним числом?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10303
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
ssvet, 3. Розпорядники бюджетних коштів забезпечують у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами, та укладають договори за кожним видом енергоносіїв у межах встановлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання.
4. За наявності простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), стипендій, а також за спожиті комунальні послуги та енергоносії розпорядники бюджетних коштів у межах бюджетних асигнувань за загальним фондом не беруть бюджетні зобов'язання та не здійснюють платежі за іншими заходами, пов'язаними з функціонуванням бюджетних установ (крім захищених видатків бюджету, визначених статтею 55 цього Кодексу), до погашення такої заборгованості.
Стаття 116. Порушення бюджетного законодавства
35) невідповідність даних, наведених у фінансовій і бюджетній звітності бюджетних установ, даним бухгалтерського обліку;
Вобщем палка о двух концах, покажете кредиторку просроченую остановят все незащищённые, покажите как не просроченую нарушите кодекс тоже!! Я даже уверен что финотдел вас упросит показать как не просроченую, так будет легче всем, но не вам!
П.С. Я тоже склоняюсь к просроченой, хотя это и влечёт остановку всех незащищённых! Но вам же в начале месяца дадут деньги и вы погасите просрочку, поэтому как бы незищищёнку не на долго остановят
4. За наявності простроченої кредиторської заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), стипендій, а також за спожиті комунальні послуги та енергоносії розпорядники бюджетних коштів у межах бюджетних асигнувань за загальним фондом не беруть бюджетні зобов'язання та не здійснюють платежі за іншими заходами, пов'язаними з функціонуванням бюджетних установ (крім захищених видатків бюджету, визначених статтею 55 цього Кодексу), до погашення такої заборгованості.
Стаття 116. Порушення бюджетного законодавства
35) невідповідність даних, наведених у фінансовій і бюджетній звітності бюджетних установ, даним бухгалтерського обліку;
Вобщем палка о двух концах, покажете кредиторку просроченую остановят все незащищённые, покажите как не просроченую нарушите кодекс тоже!! Я даже уверен что финотдел вас упросит показать как не просроченую, так будет легче всем, но не вам!
П.С. Я тоже склоняюсь к просроченой, хотя это и влечёт остановку всех незащищённых! Но вам же в начале месяца дадут деньги и вы погасите просрочку, поэтому как бы незищищёнку не на долго остановят
- ssvet_ubr
- Мешканець
- Повідомлень: 209
- З нами з: 07 липня 2011, 17:37
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 5 разів
alla-drejko, EVGENIY, спасибо!
Добавлено (19.03.2012, 19:31)
---------------------------------------------
Ще одне запитання. Можливо хтось зможе відповісти. Буду дуже вдячна.
Фінвідділ до початку 2012 року фінансував (а ми відповідно реєстрували) КЕКВ 1161 з запізненням в один місяць (листопад - у грудні, грудень - у січні і т.д.)
Все проходило до 1.01.2012р., коли у зв"язку з проведенням тендера, казначейство відмовилося реєструвати у січні рахунки за грудень 2011 року.
Таким чином, суми рахунку за грудень зависли в повітрі - не зареєстровані у грудні (не було кошторису), не зареєстровані у січні (не підпадають під договір по тендеру).
Тепломережа подає позови до суду. Кажуть - будемо платити за рішенням суду. Але мене цікавить таке - як провести в бух.обліку можна такий рахунок? На які видатки ставити?
Фінвідділ пояснює, що покажемо як виявлену кредиторську заборгованість минулих років (як це моливо?) і чи не призведуть дії фінвідділу до моєї адмінвідповідальності (т.я. ніяких підтвердних документів про причини не взяття на облік рахунку немає, та й акт звірки з Тепломережею підписаний по факту надання послуг).
Добавлено (19.03.2012, 19:31)
---------------------------------------------
Ще одне запитання. Можливо хтось зможе відповісти. Буду дуже вдячна.
Фінвідділ до початку 2012 року фінансував (а ми відповідно реєстрували) КЕКВ 1161 з запізненням в один місяць (листопад - у грудні, грудень - у січні і т.д.)
Все проходило до 1.01.2012р., коли у зв"язку з проведенням тендера, казначейство відмовилося реєструвати у січні рахунки за грудень 2011 року.
Таким чином, суми рахунку за грудень зависли в повітрі - не зареєстровані у грудні (не було кошторису), не зареєстровані у січні (не підпадають під договір по тендеру).
Тепломережа подає позови до суду. Кажуть - будемо платити за рішенням суду. Але мене цікавить таке - як провести в бух.обліку можна такий рахунок? На які видатки ставити?
Фінвідділ пояснює, що покажемо як виявлену кредиторську заборгованість минулих років (як це моливо?) і чи не призведуть дії фінвідділу до моєї адмінвідповідальності (т.я. ніяких підтвердних документів про причини не взяття на облік рахунку немає, та й акт звірки з Тепломережею підписаний по факту надання послуг).
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10303
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
ssvet, Поиддее казначейство должно было зарегестрировать но составить протокол про бюджетное нарушение! Вас как обычно финотдел подставил! А нельзя чтоб теплосеть дала счёт к примеру за январь и в него незаметненько включить декабрь?? Даже незнаю что вам посоветовать у многих такие ситуации и каждый выкручивается посвоему и конечно с нарушением закона о бухучёте!