Nadin писав:Доброго дня, підкажіть, будь ласка, що зробити, щоб компютер бачив три ключа разом. У мене тільки по одному і кожен раз треба виходити і по новому заходити з новим ключем, кожен раз заходити в Cisko.
У всіх тільки один, груповухою туди не впускають, тільки того, хто підписує). Cisko не треба перевключати, не трогайте його, тільки на вхід в казну.
Установили Сіsсо. теперь она конфликтует с ИС ПРО. При входе в СДО ИсПро выбивает и надо перезагружать комп. Может у кого то была такая проблема, как решили?
Добрий день! У нас Казначейство по платіжним дорученням по зарплаті вимагає завантажувати всі реєстри сканкопіій юридичних та фінансових зобов"язань ( до кожної суми платежу) та розпорядження. Колеги, Ви всі так робите?
Alisa17 писав:Добрий день! У нас Казначейство по платіжним дорученням по зарплаті вимагає завантажувати всі реєстри сканкопіій юридичних та фінансових зобов"язань ( до кожної суми платежу) та розпорядження. Колеги, Ви всі так робите?
Alisa17 писав:всі реєстри сканкопіій юридичних та фінансових зобов"язань ( до кожної суми платежу) та розпорядження. Колеги, Ви всі так робите?
Нічого собі! Звичайно ні.
По ЗП ми взагалі нічого не скануємо і не прикріплюємо. Виняток: утримання із ЗП за постановою відділу виконавчої служби, - тоді до ФЗ прикріплюю скан постанови.
На днях виникла така проблема:
cryptoserver запускається і підключається до сервера, але після як включаю e kazna, то зв'язок с сервером відключається, тобто cryptoserver "не активний". І якщо закрию браузер, то cryptoserver знову підключається до сервера.
Що може бути? Дякую.
MasterUKR писав:На днях виникла така проблема:
cryptoserver запускається і підключається до сервера, але після як включаю e kazna, то зв'язок с сервером відключається, тобто cryptoserver "не активний". І якщо закрию браузер, то cryptoserver знову підключається до сервера.
Що може бути? Дякую.
куди заходити щоб друканути платіжки по з\п, проведені казною? заходив під трьома підписами, жмакав "Перечитати", показувати показує, а можливості тиснути щоб на друк - немає.......
DarthNihilus писав:куди заходити щоб друканути платіжки по з\п, проведені казною? заходив під трьома підписами, жмакав "Перечитати", показувати показує, а можливості тиснути щоб на друк - немає.......
заходите там де показує сіренький прапорець, жмакаєте на нього потім вкладку картка документу і вверху кнопку PDF і воно скачує документ з печаткою, який роздруковуєш.
[font="Noto Sans", sans-serif]Коли здійснюю вхід по ключу у у вікні вхід по ключу (робота з ключем) в графі файл таємного ключа (там де ПІБ) э тільки один рядок з ПІБ, при його обранні вибиває помилку "У системі не зареєстрований користувач... Звяжіться з адміністратором". Що робити?[/font]
Мар'яна Зеленевич писав:[font="Noto Sans", sans-serif]Коли здійснюю вхід по ключу у у вікні вхід по ключу (робота з ключем) в графі файл таємного ключа (там де ПІБ) э тільки один рядок з ПІБ, при його обранні вибиває помилку "У системі не зареєстрований користувач... Звяжіться з адміністратором". Що робити?[/font]
Це означає, що Вам потрібно звернутись у Казначейство за місцем обслуговування і з'ясувати, яка причина, що Ви не можете авторизуватись в СДО. Наприклад: неподано заявку на доступ до СДО, або невірно вказано серійний номер ЕЦП в заявці.
yaoleg писав:
Це означає, що Вам потрібно звернутись у Казначейство за місцем обслуговування і з'ясувати, яка причина, що Ви не можете авторизуватись в СДО. Наприклад: неподано заявку на доступ до СДО, або невірно вказано серійний номер ЕЦП в заявці.
yaoleg писав:
Це означає, що Вам потрібно звернутись у Казначейство за місцем обслуговування і з'ясувати, яка причина, що Ви не можете авторизуватись в СДО. Наприклад: неподано заявку на доступ до СДО, або невірно вказано серійний номер ЕЦП в заявці.
Зверталася, в них все добре
Значить в серійному номері помилка, зазвичай путаю латинські літери і цифри. Потрібно щоб адміністратор вручну ввів стовідсотково вірний серійний номер. В даному клієнт самостійно вирішити таку проблему не зможе.
Мар'яна Зеленевич писав:[font="Noto Sans", sans-serif]Коли здійснюю вхід по ключу у у вікні вхід по ключу (робота з ключем) в графі файл таємного ключа (там де ПІБ) э тільки один рядок з ПІБ, при його обранні вибиває помилку "У системі не зареєстрований користувач... Звяжіться з адміністратором". Що робити?[/font]
у меня например бывает что совсем ничего не показывает приходится два раза обновлять список зелёными стрелками. Ну это если из флешки, а у соседей из файла там сразу просит пароль и сразу заходит
Здравствуйте, просветите кто-нибудь,какие настройки нужно выставить чтобы без проблем импортировать юридические, финансовые обязательства и платежные документы?Вроде все настроено по инструкции, но выбивает ошибки. Тип файла: DBF-Файл(BARS), на Перекодувати DOS >> WIN стоит галочка. Какие могут быть причины подскажите,пожалуйста?
Користувач:1500-35178067-dir1 Файл:FP0134110042019.DBF Завантажено:10.04.2019 15:35:57 Статус рядка: Помилка iмпорту Не заповнена дата документа
Банк з МФО не знайдено у довіднику банків
Банк з МФО не знайдено у довіднику банків
Рахунок . Не співпадає контрольний розряд
Рахунок . Не співпадає контрольний розряд
№ 67 вiд
Платник:
МФО:, ЗКПО:, рах:
Отримувач:
МФО:, ЗКПО:, рах:
Призначення:
(UAH)
Користувач:1500-35178067-dir1 Файл:FP0134110042019.DBF Завантажено:10.04.2019 15:35:57 Статус рядка: Помилка iмпорту Не заповнена дата документа
Банк з МФО не знайдено у довіднику банків
Банк з МФО не знайдено у довіднику банків
Рахунок . Не співпадає контрольний розряд
Рахунок . Не співпадає контрольний розряд
MarinkaODATRA писав:Здравствуйте, просветите кто-нибудь,какие настройки нужно выставить чтобы без проблем импортировать юридические, финансовые обязательства и платежные документы?Вроде все настроено по инструкции, но выбивает ошибки. Тип файла: DBF-Файл(BARS), на Перекодувати DOS >> WIN стоит галочка. Какие могут быть причины подскажите,пожалуйста?
Де настроїти? Ви в якій програмі набираєте це?
Не заповнена дата документа
Банк з МФО не знайдено у довіднику банків
Банк з МФО не знайдено у довіднику банків
Рахунок . Не співпадає контрольний розряд
Рахунок . Не співпадає контрольний розряд
єти надписи вас не смущают? Они же спецаильно КРАСНІМ
MarinkaODATRA писав:Документы набираем в Афине,перед тем как затянуть в Клиент-Казначейство открыла проверила все поля заполнены, а в Клиент-Казначейство ошибки.
А МФО проверили и расчетный счет? Они верные????????????
К тому же формат данных может не соответствовать, данные то вы можете видеть а вот формат данных не тот!
MarinkaODATRA писав:Документы набираем в Афине,перед тем как затянуть в Клиент-Казначейство открыла проверила все поля заполнены, а в Клиент-Казначейство ошибки.
Можно с уверенностью в 100% сказать что проблема в настройках вашей программы, которая вобще то под санкциями и возможно ее не обновили!
Добрый день. Подскажите пожалуйста.
Установили Cisco AnyConnect Secure Mobility Client, токены робочие, пароли тоже. Пытаемся зайти на http://sdo.treasury.gov.ua, а он нас отправляет на treasury.gov.ua По содержимому папки, что нам дали в казне (все что было установили) есть инструкции по установке corp2.client.kazna.exe., но самого файла нет.... Мы из-за этого не можем зайти или причина в другом? (Другие организации устанавливали также как и мы, но они спокойно заходят в систему..)
Спасибо.
Eleny писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста.
Установили Cisco AnyConnect Secure Mobility Client, токены робочие, пароли тоже. Пытаемся зайти на http://sdo.treasury.gov.ua, а он нас отправляет на treasury.gov.ua По содержимому папки, что нам дали в казне (все что было установили) есть инструкции по установке corp2.client.kazna.exe., но самого файла нет.... Мы из-за этого не можем зайти или причина в другом? (Другие организации устанавливали также как и мы, но они спокойно заходят в систему..)
Спасибо.
Подскажите, если решился Ваш вопрос. У нас таже проблема. Всё вроде нормально, а зайти на sdo.treasury.gov.ua с нашего новенького компа не можем. В казначействе на их компе заходим. Спасибо