Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Аватар користувача
nessa-iness
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 160
З нами з: 08 січня 2015, 16:53
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 56 разів
Подякували: 58 разів

Повідомлення nessa-iness »

Nadin писав:Доброго дня, підкажіть, будь ласка, що зробити, щоб компютер бачив три ключа разом. У мене тільки по одному і кожен раз треба виходити і по новому заходити з новим ключем, кожен раз заходити в Cisko.
У всіх тільки один, груповухою туди не впускають, тільки того, хто підписує). Cisko не треба перевключати, не трогайте його, тільки на вхід в казну.

Motrenko Oxana
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 68
З нами з: 08 червня 2015, 08:17
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 16 разів

Повідомлення Motrenko Oxana »

Установили Сіsсо. теперь она конфликтует с ИС ПРО. При входе в СДО ИсПро выбивает и надо перезагружать комп. Может у кого то была такая проблема, как решили?

Alisa17
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 201
З нами з: 18 січня 2017, 14:03
Регіон: Николаевская область
Дякував (ла): 11 разів
Подякували: 33 рази

Повідомлення Alisa17 »

Добрий день! У нас Казначейство по платіжним дорученням по зарплаті вимагає завантажувати всі  реєстри сканкопіій юридичних та фінансових  зобов"язань ( до кожної суми платежу) та розпорядження.                                                                                                                                      Колеги, Ви всі так робите?

Motrenko Oxana
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 68
З нами з: 08 червня 2015, 08:17
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 16 разів

Повідомлення Motrenko Oxana »

Alisa17 писав:Добрий день! У нас Казначейство по платіжним дорученням по зарплаті вимагає завантажувати всі  реєстри сканкопіій юридичних та фінансових  зобов"язань ( до кожної суми платежу) та розпорядження.                                                                                                                                      Колеги, Ви всі так робите?
Ні в нас такого не вимагають. Цікаво чим вони керуються? 
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0068840-13

Аватар користувача
Просто_человек
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 245
З нами з: 23 грудня 2014, 11:15
Регіон: Днепропетровская область
Звідки: Днепр
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 18 разів

Повідомлення Просто_человек »

Alisa17 писав:всі  реєстри сканкопіій юридичних та фінансових  зобов"язань ( до кожної суми платежу) та розпорядження.                                                                                                                                      Колеги, Ви всі так робите?
Нічого собі! Звичайно ні. 
По ЗП ми взагалі нічого не скануємо і не прикріплюємо. Виняток: утримання із ЗП за постановою відділу виконавчої служби, - тоді до ФЗ прикріплюю скан постанови.

MasterUKR
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 19 березня 2019, 11:26
Регіон: Закарпатская область

Повідомлення MasterUKR »

На днях виникла така проблема:
cryptoserver запускається і підключається до сервера, але після як включаю e kazna, то зв'язок с сервером відключається, тобто cryptoserver "не активний". І якщо закрию браузер, то cryptoserver знову підключається до сервера. 
Що може бути? Дякую.

OksanaKo
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 18 січня 2019, 17:50
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення OksanaKo »

MasterUKR писав:На днях виникла така проблема:
cryptoserver запускається і підключається до сервера, але після як включаю e kazna, то зв'язок с сервером відключається, тобто cryptoserver "не активний". І якщо закрию браузер, то cryptoserver знову підключається до сервера. 
Що може бути? Дякую.

OksanaKo
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 18 січня 2019, 17:50
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення OksanaKo »

Казначейська служба рекомендує зачекати, можливо преблеми із сервером в казні

MasterUKR
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 19 березня 2019, 11:26
Регіон: Закарпатская область

Повідомлення MasterUKR »

Та ні, в інших установах у всіх працює як  вчора так і сьогодні

DarthNihilus
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 74
З нами з: 11 січня 2012, 16:48
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення DarthNihilus »

куди заходити щоб друканути платіжки по з\п, проведені казною? заходив під трьома підписами, жмакав "Перечитати", показувати показує, а можливості тиснути щоб на друк - немає.......

Аватар користувача
nessa-iness
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 160
З нами з: 08 січня 2015, 16:53
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 56 разів
Подякували: 58 разів

Повідомлення nessa-iness »

DarthNihilus писав:куди заходити щоб друканути платіжки по з\п, проведені казною? заходив під трьома підписами, жмакав "Перечитати", показувати показує, а можливості тиснути щоб на друк - немає.......
заходите там де показує сіренький прапорець, жмакаєте на нього потім вкладку картка документу і вверху кнопку PDF і воно скачує документ з печаткою, який роздруковуєш.

Мар'яна Зеленевич
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 04 лютого 2019, 14:10
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Мар'яна Зеленевич »

[font="Noto Sans", sans-serif]Коли  здійснюю вхід по  ключу у  у вікні вхід по ключу (робота з ключем) в графі файл таємного ключа (там де ПІБ)  э тільки один рядок з ПІБ, при його обранні  вибиває помилку "У системі не зареєстрований користувач... Звяжіться з адміністратором". Що робити?[/font]

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Мар'яна Зеленевич писав:[font="Noto Sans", sans-serif]Коли  здійснюю вхід по  ключу у  у вікні вхід по ключу (робота з ключем) в графі файл таємного ключа (там де ПІБ)  э тільки один рядок з ПІБ, при його обранні  вибиває помилку "У системі не зареєстрований користувач... Звяжіться з адміністратором". Що робити?[/font]
Це означає, що Вам потрібно звернутись у Казначейство за місцем обслуговування і з'ясувати, яка причина, що Ви не можете авторизуватись в СДО. Наприклад: неподано заявку на доступ до СДО, або невірно вказано серійний номер ЕЦП в заявці.

Мар'яна Зеленевич
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 04 лютого 2019, 14:10
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Мар'яна Зеленевич »

yaoleg писав: Це означає, що Вам потрібно звернутись у Казначейство за місцем обслуговування і з'ясувати, яка причина, що Ви не можете авторизуватись в СДО. Наприклад: неподано заявку на доступ до СДО, або невірно вказано серійний номер ЕЦП в заявці.
Зверталася, в них все добре

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Мар'яна Зеленевич писав:
yaoleg писав: Це означає, що Вам потрібно звернутись у Казначейство за місцем обслуговування і з'ясувати, яка причина, що Ви не можете авторизуватись в СДО. Наприклад: неподано заявку на доступ до СДО, або невірно вказано серійний номер ЕЦП в заявці.
Зверталася, в них все добре
Значить в серійному номері помилка, зазвичай путаю латинські літери і цифри. Потрібно щоб адміністратор вручну ввів стовідсотково вірний серійний номер. В даному клієнт самостійно вирішити таку проблему не зможе.

DarthNihilus
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 74
З нами з: 11 січня 2012, 16:48
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення DarthNihilus »

Мар'яна Зеленевич писав:[font="Noto Sans", sans-serif]Коли  здійснюю вхід по  ключу у  у вікні вхід по ключу (робота з ключем) в графі файл таємного ключа (там де ПІБ)  э тільки один рядок з ПІБ, при його обранні  вибиває помилку "У системі не зареєстрований користувач... Звяжіться з адміністратором". Що робити?[/font]
у меня например бывает что совсем ничего не показывает приходится два раза обновлять список зелёными стрелками. Ну это если из флешки, а у соседей из файла там сразу просит пароль и сразу заходит

Irina123456
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 24 липня 2017, 09:07
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Irina123456 »

А ЧТО ЗНАЧИТ ЖМАКАЕШ?????

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Irina123456 писав:А ЧТО ЗНАЧИТ ЖМАКАЕШ?????
Натиснути на кнопку або на пункт відповідного меню у браузері.

MarinkaODATRA
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 10 квітня 2019, 15:08
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення MarinkaODATRA »

Здравствуйте, просветите кто-нибудь,какие настройки нужно выставить чтобы без проблем импортировать юридические, финансовые обязательства и платежные документы?Вроде все настроено по инструкции, но выбивает ошибки. Тип файла:  DBF-Файл(BARS), на Перекодувати DOS >> WIN стоит галочка. Какие могут быть причины подскажите,пожалуйста?
Користувач: 1500-35178067-dir1
Файл: FP0134110042019.DBF
Завантажено: 10.04.2019 15:35:57
Статус рядка: Помилка iмпорту
Не заповнена дата документа
Банк з МФО не знайдено у довіднику банків
Банк з МФО не знайдено у довіднику банків
Рахунок . Не співпадає контрольний розряд
Рахунок . Не співпадає контрольний розряд
№ 67 вiд

Платник:

МФО:, ЗКПО:, рах:

Отримувач:

МФО:, ЗКПО:, рах:

Призначення:
(UAH)
Користувач: 1500-35178067-dir1
Файл: FP0134110042019.DBF
Завантажено: 10.04.2019 15:35:57
Статус рядка: Помилка iмпорту
Не заповнена дата документа
Банк з МФО не знайдено у довіднику банків
Банк з МФО не знайдено у довіднику банків
Рахунок . Не співпадає контрольний розряд
Рахунок . Не співпадає контрольний розряд
№ 67 вiд

Платник:

МФО:, ЗКПО:, рах:

Отримувач:

МФО:, ЗКПО:, рах:

Призначення:

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

MarinkaODATRA писав:Здравствуйте, просветите кто-нибудь,какие настройки нужно выставить чтобы без проблем импортировать юридические, финансовые обязательства и платежные документы?Вроде все настроено по инструкции, но выбивает ошибки. Тип файла:  DBF-Файл(BARS), на Перекодувати DOS >> WIN стоит галочка. Какие могут быть причины подскажите,пожалуйста?
Де настроїти? Ви в якій програмі набираєте це?
Не заповнена дата документа
Банк з МФО не знайдено у довіднику банків
Банк з МФО не знайдено у довіднику банків
Рахунок . Не співпадає контрольний розряд
Рахунок . Не співпадає контрольний розряд
єти надписи вас не смущают? Они же спецаильно КРАСНІМ

MarinkaODATRA
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 10 квітня 2019, 15:08
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення MarinkaODATRA »

Документы набираем в Афине,перед тем как затянуть в Клиент-Казначейство открыла проверила все поля заполнены, а в Клиент-Казначейство ошибки.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

MarinkaODATRA писав:Документы набираем в Афине,перед тем как затянуть в Клиент-Казначейство открыла проверила все поля заполнены, а в Клиент-Казначейство ошибки.
А МФО проверили и расчетный счет? Они верные????????????
К тому же формат данных может не соответствовать, данные то вы можете видеть а вот формат данных не тот!

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

MarinkaODATRA писав:Документы набираем в Афине,перед тем как затянуть в Клиент-Казначейство открыла проверила все поля заполнены, а в Клиент-Казначейство ошибки.
Можно с уверенностью в 100% сказать что проблема в настройках вашей программы, которая вобще то под санкциями и возможно ее не обновили!

MarinkaODATRA
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 10 квітня 2019, 15:08
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення MarinkaODATRA »

Спасибо большое за консультацию.

stclamp
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 12 квітня 2019, 13:44
Регіон: Донецкая область

Повідомлення stclamp »

Добрый день. Не могу найти где распечатать уведомлении о зарегистрированных юридических обязательствах. Подскажите

piento
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 02 липня 2018, 12:59
Регіон: Черкасская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення piento »

Здравствуйте, подскажите пожалуйста, может кто сталкивался вот с такой вот ошибкой при подключении Cisco AnyConnect:
Ctrtificate Validation Failure

ЗображенняЗображенняЗображення

Как решить?

---

Решилось переустановкой Cisco AnyConnect (была вер 4,5, поставил версию 4,6), на более выше версию. (версия windows 10 x64).
Может кому понадобиться.
Востаннє редагувалось 07 червня 2019, 15:11 користувачем piento, всього редагувалось 3 разів.

Аватар користувача
nessa-iness
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 160
З нами з: 08 січня 2015, 16:53
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 56 разів
Подякували: 58 разів

Повідомлення nessa-iness »

piento писав:Здравствуйте, подскажите пожалуйста, может кто сталкивался вот с такой вот ошибкой:
Зображення

Как решить?
Сертификаты установили, которые казна дала? Они дают пароли на вход в циско и сертификаты.

piento
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 02 липня 2018, 12:59
Регіон: Черкасская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення piento »

nessa-iness писав:
piento писав:Здравствуйте, подскажите пожалуйста, может кто сталкивался вот с такой вот ошибкой:
Зображення

Как решить?
Сертификаты установили, которые казна дала? Они дают пароли на вход в циско и сертификаты.
Вопрос решился. Подключился. Спасибо.

Eleny
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 12 червня 2019, 12:05
Регіон: Одесская область
Подякували: 3 рази

Повідомлення Eleny »

Добрый день. Подскажите пожалуйста.
Установили Cisco AnyConnect Secure Mobility Client, токены робочие, пароли тоже. Пытаемся зайти на http://sdo.treasury.gov.ua, а он нас отправляет на treasury.gov.ua По содержимому папки, что нам дали в казне (все что было установили) есть инструкции по установке corp2.client.kazna.exe., но самого файла нет.... Мы из-за этого не можем зайти или причина в другом? (Другие организации устанавливали также как и мы, но они спокойно заходят в систему..)
Спасибо.

bukva
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 19 червня 2019, 18:44
Регіон: Винницкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення bukva »

Eleny писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста.
Установили Cisco AnyConnect Secure Mobility Client, токены робочие, пароли тоже. Пытаемся зайти на http://sdo.treasury.gov.ua, а он нас отправляет на treasury.gov.ua По содержимому папки, что нам дали в казне (все что было установили) есть инструкции по установке corp2.client.kazna.exe., но самого файла нет.... Мы из-за этого не можем зайти или причина в другом? (Другие организации устанавливали также как и мы, но они спокойно заходят в систему..)
Спасибо.
Подскажите, если решился Ваш вопрос. У нас таже проблема. Всё вроде нормально, а зайти на sdo.treasury.gov.ua с нашего новенького компа не можем. В казначействе на их компе заходим. Спасибо

Відповісти

Повернутись до “Різне”