Сторінка 3 з 9

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 09 серпня 2016, 14:59
бухгалтер Ната
Ір4ик, Все получилоооооооосьььь! Дуже дякую. Зараз звяжусь з казною і спробую відправити їм платіжку. А що ще потрібно їм відправляти крім платіжного доручення? І потім потрібно отримати якесь підтвердження від них?

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 09 серпня 2016, 15:02
Ір4ик
бухгалтер Ната писав:Motrenko Oxana, Дякую за підказку, вийшла з програми, вставила новий ключ, а зайти в програму мене не пускає, пише "у системі не зареєстровано вказаний носій.... Зверніться до адміністратора". Заходжу в програму тільки через свій ключ - користувача (бухгалтер). І підкажіть будьласка, звідки або як імпортувати платіжки?
 Коли ви здійснюєте вхід по новому ключу у вам у вікні вхід по ключу (робота з ключем) в графі файл таємного ключа (там де ПІБ) є збоку стрілочка коли її натиснути випливає два однакових ПІБ - попробуйте раз зайти по одному, якщо не пропустить попробуйте зайти по іншому випливаючому ПІБ

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 09 серпня 2016, 15:07
Ір4ик
бухгалтер Ната писав:Ір4ик, Все получилоооооооосьььь! Дуже дякую. Зараз звяжусь з казною і спробую відправити їм платіжку. А що ще потрібно їм відправляти крім платіжного доручення? І потім потрібно отримати якесь підтвердження від них?
 Якщо це не лікарняні і потрібно підтверджуючі документи то необхідно скинути їм скан-копію. Але якщо Ви раніше їм вже показували підтверджуючі документи то можливо не треба їх скан-копії. Уточніть це в казначействі. І до речі, скан-копія має бути пдф-форматі і одним документом. Підтвердження буде виписка про проведений документ. Друкувати і нести їм платіжки не треба (мені їх вернули не проштампованими).

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 10 серпня 2016, 10:51
Motrenko Oxana
бухгалтер Ната, Платіжні доручення, фінансові, юридичні набирайте у програмі і імпортуїте, як раніше. Потім через СДО Введення документів - імпорт документів - вибираєте потрібний тип файлу і імпортуєте

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 17 серпня 2016, 10:32
Евгения_Рой
Доброе утро! При запуске клиентской части клиент казначейства-казначейство (сервер загружен, клиент подключен) получаю сообщение: НТТР 404 не найдено, не удается найти ВЕБ-страницу. Опыт установки есть, на двух других компьютерах эта программа успешно работает, здесь использую Int Explorer 8, ввод адреса проверяла, клиентская часть после установки не запустилась ни разу. Если сталкивались с такой ситуацией, пожалуйста, помогите. Спасибо

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 17 серпня 2016, 13:38
yaoleg
Спробуйти вимкнути Skype, або іншу програму, яка використовує 80 порт.

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 17 серпня 2016, 14:18
Евгения_Рой
Спасибо, работает.

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 26 серпня 2016, 10:11
maksim4ik
Наше казначейство требует распечатать и привезти им все документы: и юридические, и финансовые и платежки. Как мне им доказать, что это не нужно, или все-же нужно?

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 26 серпня 2016, 10:32
EVGENIY
maksim4ik писав:Наше казначейство требует распечатать и привезти им все документы: и юридические, и финансовые и платежки. Как мне им доказать, что это не нужно, или все-же нужно?
3. Організація роботи органів Казначейства та розпорядників бюджетних коштів щодо реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань в електронній…
3.1. Для реєстрації бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань в електронній формі розпорядник бюджетних коштів здійснює формування та подання документів до системи Казначейства в електронному вигляді за переліком та у строки, визначені пунктами 2.2, 2.4 глави 2 та/або пунктом 4.1 глави 4 цього Порядку, протягом операційного дня в межах операційного часу, визначеного органом Казначейства. Документи, що надійшли після операційного часу, опрацьовуються наступного операційного дня.

3.2. Казначейство забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті Казначейства інформації про порядок подання документів в електронному вигляді для реєстрації бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань в електронній формі та контактні телефони відповідальних осіб.

3.3. Документи в електронному вигляді, отримані органами Казначейства після строку, встановленого пунктами 2.2, 2.4 глави 2 та пунктом 4.1 глави 4 цього Порядку, вважаються поданими з порушенням строку.

3.4. Підтвердженням для розпорядника бюджетних коштів успішної передачі його електронних документів до системи Казначейства є відповідне сповіщення системи Казначейства.

3.5. У разі невдалої спроби передавання документів в електронному вигляді до системи Казначейства розпорядником бюджетних коштів здійснюються заходи щодо повторного їх передавання.

У разі неможливості передавання документів в електронному вигляді до системи Казначейства з технічних причин або в інших випадках, визначених законодавством, до органу Казначейства подаються документи у порядку та у строки, визначені пунктами 2.2, 2.4 глави 2 та пунктом 4.1 глави 4 цього Порядку.

Датою та часом отримання документів в електронному вигляді органом Казначейства є дата та час, зафіксовані в повідомленні системи Казначейства про отримання цих документів.

Документи в електронному вигляді, надані розпорядником бюджетних коштів, опрацьовуються органами Казначейства у строки, визначені пунктом 2.3 глави 2 цього Порядку.

Відлік строку опрацювання органом Казначейства документів в електронному вигляді, переданих розпорядником бюджетних коштів до системи Казначейства, починається з дати та часу, зафіксованих у повідомленні системи Казначейства про їх отримання.

3.6. Після перевірки документів в електронному вигляді, переданих розпорядником бюджетних коштів, на відповідність вимогам законодавства, в тому числі цього Порядку, бюджетні зобов'язання та бюджетні фінансові зобов'язання реєструються органом Казначейства з накладанням ЕЦП, про що розпорядник бюджетних коштів інформується засобами системи Казначейства.

Якщо надіслані в електронному вигляді документи сформовано з порушенням вимог законодавства, в тому числі цього Порядку, то орган Казначейства інформує розпорядника бюджетних коштів засобами системи Казначейства про їх нереєстрацію із зазначенням причин.

Орган Казначейства не реєструє бюджетні зобов'язання та бюджетні фінансові зобов'язання в електронній формі у випадках, визначених пунктом 2.9 цього Порядку, та застосовує заходи впливу за порушення бюджетного законодавства, визначені Бюджетним кодексом України.

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 01 вересня 2016, 16:29
bodya_93
Доброго дня. У форматі назви файлу реєстру виплат (додаток 2 до Порядку) де ВВВВВВВ - Код програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету. Що мені туди вписати, якщо наша установа, міська рада і ми місцевий бюджет, а не державний, в нас цього коду немає, я написав сім нулів.
А там де RRRR- код функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету (я так розумію це КФК і воно шестицифрове, але там є "Код функціональної класифікації, що відповідає даному коду" наприклад КФК 090416=1090) То я пишу де RRRR - 1090. Хто як робить і чи правильно це?

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 01 вересня 2016, 19:48
yaoleg
Взагалі ПКМУ № 151 це в іншу тему, але я б радив замість КПКВК ставити КФКВК, а RRRR ставимо так саме.

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 09 листопада 2016, 13:14
ifredd
В Windows 10 эта система работает ? Проблемма в следующем : в семерке не хочет грузится апплет Джавы, а в 10 не выходит на сайт казны.

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 10 листопада 2016, 09:11
yaoleg
Працює на операційних системах від Windows XP до Windows 10!
1. Подивітьська яка розрядність системи і всновіть Java 7.79 x86 та запускайте сайт через Internet Explorer x86.
2. У Windows 10 можливо зайнятий 80-й порт зайнятий Skype чи іншою програмою або навіть службою.

P.S. Сдо коректно працює лише через ПЗ Internet Explorer!!!

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 10 листопада 2016, 15:56
ifredd
всновіть Java 7.79 !!!! а зачем это старье ? И вообще ПО для работы должно трудится априори без различных танцев с бубнами. А как быть, если надо поставить этот сервис на Линукс ?

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 19 листопада 2016, 11:59
yaoleg
Тому, що Java 7.79 рекомендує встановлювати ДКСУ, яка розміщена на диску із криптосервером. І тому що, після оновлення СДО не працює ВЗАГАЛІ!!!
Уважно читайте умови в договорі СДО, тоді не буде таких простих запитань.
І щодо танців... оскільки ДКСУ бюджетна організація - відповідно і фінансування електронних сервісів "бюджетне", тобто розроблення і впровадження відбувається практично на "голому" ентузіазмі. Тому під час використання даного програмному продукти Ви маєте це враховувати. Тим більше, що система постійно вдосконалюється, хоч і не так швидко як нам би всім цього хотілось.

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 24 листопада 2016, 12:26
Евгения_Рой
Добрый день! Устанавливаю СДО"Клиент казначейства-казначейство". Windows 7 32-bit. При первом же запуске приложения CryptoServer появляется сообщение "Цілісність програмного забезпечення порушена. Робота модуля буде завершена". Установленная СДО с тех же носителей на XP работает нормально. Подскажите, пожалуйста, в чем может быть дело. Спасибо.

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 24 листопада 2016, 14:43
yaoleg
Спробуйте в антивірусі додати папку із криптосервером в довірену зону.

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 24 листопада 2016, 17:19
Евгения_Рой
Антивирусник не установлен. Запускаю из Панель упр-защита-программы-программы и компоненты-выполнять программы, созданные для предыдущих версий Windows. Криптосервер запускается, ввожу пароль, ответ-подключенных сервисов 0, иногда всплывает сообщение, что отсутствует файл ini, хотя в соотв.директории есть файл конфигурации. Спасибо.

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 24 листопада 2016, 22:21
yaoleg
Як варіант перевірити або скопіювати повторно файл ініціалізації у папку з криптосервером.
Напевне нічого не скажу. Знаю лише, що на всіх версія Windows даний продукт працює нормально. Тут треба дивитись Ваші налаштування на місці.

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 25 листопада 2016, 08:56
Motrenko Oxana
yaoleg писав:Тому, що  Java 7.79 рекомендує встановлювати ДКСУ, яка розміщена на диску із криптосервером. І тому що, після оновлення СДО не працює ВЗАГАЛІ!!!
Уважно читайте умови в договорі СДО, тоді не буде таких простих запитань.
І щодо танців... оскільки ДКСУ бюджетна організація - відповідно і фінансування електронних сервісів "бюджетне", тобто розроблення і впровадження відбувається практично на "голому" ентузіазмі. Тому під час використання даного програмному продукти Ви маєте це враховувати. Тим більше, що система постійно вдосконалюється, хоч і не так швидко як нам би всім цього хотілось.
я обновила, у меня Java 8 update111 (build 1.8.0_111-b14). СДО работает отлично и в мазиле и в експлоере

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 25 листопада 2016, 11:29
naduchka
Доброго дня! вже місяць працюємо з даною програмою, все нормально було.. Від учора не підключається криптосервер. Відкриваю, ввожу пароль, пише - клієнт подключається до сервісу і зразу ж клієнт відключено від сервісу і нижче - помилка підключення (сервер неактивний) Що робити, куди звертатись???

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 25 листопада 2016, 12:15
tinamar
скайп відключений?

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 25 листопада 2016, 12:42
naduchka
да, зі скайпом я вже місяць назад попрощалась...

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 25 листопада 2016, 12:54
naduchka
цікаво, що криптосервер видає помилку підключення, а на веб-сервіс зайшла без проблем і побачила рахунки, тільки напевно це не дуже безпечно без криптосерверу....

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 28 листопада 2016, 14:21
naduchka
нічого не робила... сьогодні вже все працює!!!!

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 28 листопада 2016, 18:11
Евгения_Рой
Добрый день! С импортом платежек проблем нет. Но при попытке импортировать юридические обязательства получаю сообщение, что в списке банков отсутствует МФО, а финансовые не импортируются вообще. Подскажите, как исправить, если можно. Список счетов (дод 3) в казначейство отправили, виписки через СДО получаем. При импорте выбираю файл ДКСУ dbf. Спасибо.

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 28 листопада 2016, 20:05
yaoleg
У Вас в ПТК "Клієнт-Казначейства- Казначейство" має бути АРМ "Введення документів" та пункт "Імпорт документів". І тільки через цей пункт можна реєструвати зобов'язання. Просто через "Імпорт" лише платіжні доручення з рахунку групи 3711, тобто лікарняні.

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 29 листопада 2016, 10:41
Евгения_Рой
Спасибо! Оказывается, функция Введення документів предоставляется областным казначейством дополнительно, у нас в ПТК такая фукция отсутствовала...

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 29 листопада 2016, 13:10
ifredd
yaoleg писав:Тому, що  Java 7.79 рекомендує встановлювати ДКСУ, яка розміщена на диску із криптосервером. І тому що, після оновлення СДО не працює ВЗАГАЛІ!!!
Уважно читайте умови в договорі СДО, тоді не буде таких простих запитань.
І щодо танців... оскільки ДКСУ бюджетна організація - відповідно і фінансування електронних сервісів "бюджетне", тобто розроблення і впровадження відбувається практично на "голому" ентузіазмі. Тому під час використання даного програмному продукти Ви маєте це враховувати. Тим більше, що система постійно вдосконалюється, хоч і не так швидко як нам би всім цього хотілось.
Это все слова, особенно о том, что система создается и запускается в работу на голом энтузиазме. Если уж такая солидная организация, как ДКСУ предоставляет продукт для работы, то он должен быть вылизан таким образом, что-бы никаких вопросов у пользователей не было :). Вот уже какой день бьюсь с Win10, а аплет все никак нехочет загрузится ...

Re: Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом

Додано: 29 листопада 2016, 14:32
yaoleg
Хочте вірте, хочте ні, справа Ваша. Але бюджетне фінансування - це бюджетне фінансування. Також є велика проблема кадрів, постійно змінюються працівники. І т.д. і т.п. Не потрібно порівнювати бюджетну установу із КОМЕРЦІЙНОЮ установою - це зовсім різні кошториси на розробку програмних продуктів!
А щодо встановлення на ОС Windows 10 все працює, якщо використовувати Internet Explorer x32 + Java x32 + увімкнути режим сумісності.