В связи с изменением названия налоговой казначейство требует внести изменение в регистрационную карту распорядителей и получателей бюджетных средств, но при этом нужно принести выписку с единого реестра. Почему мы должны платить за эту выписку, если название поменяла налоговая?! Только у нас так или еще с кого-то требуют эту выписку?
В нас також казначеї читають і перевіряють договора. Тому що, є різні договора, які можуть складатися з кількох речень і які не відповідаються вимогам національного законодавства. Так, що краще дослухатись до порад казначеїв.
В листопаді ми переходимо на Особистий кабінет розрахунків за електроенергію.
Тобто в грудні ми будемо навати показання лічильників в кабінеті і відповідно отримувати акти і рахунки в електронному вигляді. І вже відомо, що для оплати через казну необхідно буде їхати з актами і рахунками в Обленерго, щод отримати "живі" подписи і печатку на цих документах.
І виникає питання: навіщо особистий кабінет, якщо все одно потрібно їхати до постачальника?
Шановні форумчани, чи є якась можливість "задовольнити" казну так, щоб не їздити до Обленерго?
Дякую.
yaoleg писав:В нас також казначеї читають і перевіряють договора. Тому що, є різні договора, які можуть складатися з кількох речень і які не відповідаються вимогам національного законодавства. Так, що краще дослухатись до порад казначеїв.
Дуже вдячна Вам за відповідь. Я також працюю в казначействі і деякі клієнти просто виходять із себе якщо вказуєш їм на якийсь недолік. От я й подумала що можливо не потрібно читати ці договора.
Просто_человек писав:В листопаді ми переходимо на Особистий кабінет розрахунків за електроенергію.
Тобто в грудні ми будемо навати показання лічильників в кабінеті і відповідно отримувати акти і рахунки в електронному вигляді. І вже відомо, що для оплати через казну необхідно буде їхати з актами і рахунками в Обленерго, щод отримати "живі" подписи і печатку на цих документах.
І виникає питання: навіщо особистий кабінет, якщо все одно потрібно їхати до постачальника?
Шановні форумчани, чи є якась можливість "задовольнити" казну так, щоб не їздити до Обленерго?
Дякую.
Якщо рахунки з місяця в місяць у Вас лише в електронному вигляді, потрібно обумовлювати в договорі з Обленерго. Потім ставите вхідний номер і дату, та напис "Згідно з оригіналом", посада, підпис, ініціали прізвище керівника(або відповідальної особи, яка має право завіряти документи) та дату.
yaoleg писав:
Якщо рахунки з місяця в місяць у Вас лише в електронному вигляді, потрібно обумовлювати в договорі з Обленерго. Потім ставите вхідний номер і дату, та напис "Згідно з оригіналом", посада, підпис, ініціали прізвище керівника(або відповідальної особи, яка має право завіряти документи) та дату.
Дякую. Спитаю в казни, у них завжди своє бачення ситуаціїї
Добрий день. У нас казначейство відмовляється проводити оплату документів на придбання МШП в зв'язку з тим, що підприємець працює без печатки. Чи правомірна така вимога? Адже законом встановлено необов'язковість використання печатки для роботи.
Barabashka писав:Добрий день. У нас казначейство відмовляється проводити оплату документів на придбання МШП в зв'язку з тим, що підприємець працює без печатки. Чи правомірна така вимога? Адже законом встановлено необов'язковість використання печатки для роботи.
Якщо у приватного підприємця немає печатки ми до пакету документів додаємо копію його паспорта.
Нам взагалі відмовляють. На підставі якогось листа. Але ж є Цивільний кодекс
Стаття 207. Вимоги до письмової форми правочину
1. Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований в одному або кількох документах (у тому числі електронних), у листах, телеграмах, якими обмінялися сторони.
{Абзац перший частини першої статті 207 із змінами, внесеними згідно із Законом № 675-VIII від 03.09.2015}
...
2. Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами).
Правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами, уповноваженими на це її установчими документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства.
{Абзац другий частини другої статті 207 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1206-VII від 15.04.2014} Обов’язковість скріплення правочину печаткою може бути визначена за письмовою домовленістю сторін.
а також роз'яснення мін'юсту, що всі нормативні акти повинні бути приведені у відповідність до закону.