Сторінка 1 з 1

Правомерно ли требование казначейства?

Додано: 30 жовтня 2015, 11:51
Romona
В связи с изменением названия налоговой казначейство требует внести изменение в регистрационную карту распорядителей и получателей бюджетных средств, но при этом нужно принести выписку с единого реестра. Почему мы должны платить за эту выписку, если название поменяла налоговая?! Только у нас так или еще с кого-то требуют эту выписку?

Re: Правомерно ли требование казначейства?

Додано: 05 листопада 2015, 18:25
Виксена
У нас тоже требовали со всех в обязательном порядке еще летом.

Re: Правомерно ли требование казначейства?

Додано: 24 листопада 2015, 19:42
Ромашка
Чи правомірно казначеї перевіряють правильність складення договорів на придбання товарів чи послуг, виправляти пункти в договорі?

Re: Правомерно ли требование казначейства?

Додано: 25 листопада 2015, 06:39
yaoleg
В нас також казначеї читають і перевіряють договора. Тому що, є різні договора, які можуть складатися з кількох речень і які не відповідаються вимогам національного законодавства. Так, що краще дослухатись до порад казначеїв.

Re: Правомерно ли требование казначейства?

Додано: 25 листопада 2015, 12:32
Просто_человек
В листопаді ми переходимо на Особистий кабінет розрахунків за електроенергію.
Тобто в грудні ми будемо навати показання лічильників в кабінеті і відповідно отримувати акти і рахунки в електронному вигляді. І вже відомо, що для оплати через казну необхідно буде їхати з актами і рахунками в Обленерго, щод отримати "живі" подписи і печатку на цих документах.
І виникає питання: навіщо особистий кабінет, якщо все одно потрібно їхати до постачальника?

Шановні форумчани, чи є якась можливість "задовольнити" казну так, щоб не їздити до Обленерго?
Дякую.

Re: Правомерно ли требование казначейства?

Додано: 25 листопада 2015, 13:38
Ромашка
yaoleg писав:В нас також казначеї читають і перевіряють договора. Тому що, є різні договора, які можуть складатися з кількох речень і які не відповідаються вимогам національного законодавства. Так, що краще дослухатись до порад казначеїв.
Дуже вдячна Вам за відповідь. Я також працюю в казначействі і деякі клієнти просто виходять із себе якщо вказуєш їм на якийсь недолік. От я й подумала що можливо не потрібно читати ці договора.

Re: Правомерно ли требование казначейства?

Додано: 25 листопада 2015, 18:09
yaoleg
Просто_человек писав:В листопаді ми переходимо на Особистий кабінет розрахунків за електроенергію.
Тобто в грудні ми будемо навати показання лічильників в кабінеті і відповідно отримувати акти і рахунки в електронному вигляді. І вже відомо, що для оплати через казну необхідно буде їхати з актами і рахунками в Обленерго, щод отримати "живі" подписи і печатку на цих документах.
І виникає питання: навіщо особистий кабінет, якщо все одно потрібно їхати до постачальника?

Шановні форумчани, чи є якась можливість "задовольнити" казну так, щоб не їздити до Обленерго?
Дякую.
Якщо рахунки з місяця в місяць у Вас лише в електронному вигляді, потрібно обумовлювати в договорі з Обленерго. Потім ставите вхідний номер і дату, та напис "Згідно з оригіналом", посада, підпис, ініціали прізвище керівника(або відповідальної особи, яка має право завіряти документи) та дату. :69:

Re: Правомерно ли требование казначейства?

Додано: 26 листопада 2015, 09:26
Просто_человек
yaoleg писав: Якщо рахунки з місяця в місяць у Вас лише в електронному вигляді, потрібно обумовлювати в договорі з Обленерго. Потім ставите вхідний номер і дату, та напис "Згідно з оригіналом", посада, підпис, ініціали прізвище керівника(або відповідальної особи, яка має право завіряти документи) та дату. :69:
Дякую. Спитаю в казни, у них завжди своє бачення ситуаціїї :54:

Re: Правомерно ли требование казначейства?

Додано: 20 квітня 2016, 14:41
Barabashka
Добрий день. У нас казначейство відмовляється проводити оплату документів на придбання МШП в зв'язку з тим, що підприємець працює без печатки. Чи правомірна така вимога? Адже законом встановлено необов'язковість використання печатки для роботи.

Re: Правомерно ли требование казначейства?

Додано: 20 квітня 2016, 14:54
novi4ok
Barabashka писав:Добрий день. У нас казначейство відмовляється проводити оплату документів на придбання МШП в зв'язку з тим, що підприємець працює без печатки. Чи правомірна така вимога? Адже законом встановлено необов'язковість використання печатки для роботи.
Якщо у приватного підприємця немає печатки ми до пакету документів додаємо копію його паспорта.

Re: Правомерно ли требование казначейства?

Додано: 20 квітня 2016, 15:00
Barabashka
Нам взагалі відмовляють. На підставі якогось листа. Але ж є Цивільний кодекс

Стаття 207. Вимоги до письмової форми правочину
1. Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований в одному або кількох документах (у тому числі електронних), у листах, телеграмах, якими обмінялися сторони.
{Абзац перший частини першої статті 207 із змінами, внесеними згідно із Законом № 675-VIII від 03.09.2015}
...
2. Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами).
Правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами, уповноваженими на це її установчими документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства.
{Абзац другий частини другої статті 207 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1206-VII від 15.04.2014}
Обов’язковість скріплення правочину печаткою може бути визначена за письмовою домовленістю сторін.

 а також роз'яснення мін'юсту, що всі нормативні акти повинні бути приведені у відповідність до закону.

Re: Правомерно ли требование казначейства?

Додано: 20 квітня 2016, 15:53
novi4ok
Barabashka писав:Нам взагалі відмовляють. На підставі якогось листа. Але ж є Цивільний кодекс





 
цікаво ознайомитися зі змістом цього листа

Re: Правомерно ли требование казначейства?

Додано: 20 квітня 2016, 20:17
yaoleg
Наші казначеї оплачують! Лише ФОП на накладній пише "БП" і все.