Оплата прострочених накладних в казначействі

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
Fajna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 28 жовтня 2017, 18:31
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Fajna »

Бухгалтери, як ви сплачуєте прострочені накладні? Є в нас постачальник, накладні кожного дня, по іншому не можна. Але дуже важко і довго вони підписують додаткові угоди на зміни в договорі. Тобто, якщо змінюється ціна, робимо допку, через менеджера підписуємо, на підприємстві допка проходить три відділи з візами, потім підписує директор. Проходить два тижні мінімум. Цього часу казна без змін в договорі накладні не бере. На реєстрацію в сім днів ми не вкладаємося. Штампи з вхідними казна не бере. Робили загальну накладну з прострочених для оплати, але як на це відреагують перевіряючі? Буде штраф. Що робити в цьому випадку?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Додаткову угоду укладайте тою датою, якою підписується інша сторона. Відповідно у Вас і не виникатиме прострочених накладних.

Fajna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 28 жовтня 2017, 18:31
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Fajna »

yaoleg писав:Додаткову угоду укладайте тою датою, якою підписується інша сторона. Відповідно у Вас і не виникатиме прострочених накладних.
Я ж кажу - накладні кожного дня. Якщо накладна 10, а додаткову підпишуть 19, в мене казна не візьме на зобов'язання. Тут річ в накладних

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Накладна не може бути виписана без укладення додаткової угоди, отож виписуйте накладні без дати або проведіть перемовини з постачальником, щодо оперативного підписання додаткової угоди.

Fajna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 28 жовтня 2017, 18:31
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Fajna »

yaoleg писав:Накладна не може бути виписана без укладення додаткової угоди, отож виписуйте накладні без дати або проведіть перемовини з постачальником, щодо оперативного підписання додаткової угоди.
Зупиняти харчування ніхто не буде через це. Без дати...якщо б це було можливо... Це все одно, що я роблю загальну накладну та закриваю прострочені. Накладні на хліб, він кожного дня. По надходженні в їдальню і по бухгалтерії вже не "состыковочка". Можливо хтось має таку ж проблему на форумі...

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Ваше питання казначейство не зможе вирішити, таке вирішує лише розпорядник коштів. Я вважаю, що укладення додаткової угоди потрібно готуватися заздалегідь і тоді вистачить часу на її підписання.

Грищенко Татьяна66
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 09 серпня 2016, 10:29

Повідомлення Грищенко Татьяна66 »

Доброго дня!Підскажіть будь ласка як бути, ми сільська рада заключили з РЕСом договір і Акт виконаних робіт на сумму 1438,80 грн., ці кошти були оплачені в Казначействі але повернуті на рахунок сільської ради так як пішли не на той рахунок РЕСу,тепер РЕС хоче щоб ми цей договір проплатили на сумму 1308,00 грн, бо вони зробили помилку в договорі,що мені робити?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Скласти додатковий договір і відкоригувати суму за виконані роботи.

paporotnik
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 27 листопада 2017, 22:34
Регіон: Запорожская область

Повідомлення paporotnik »

Підскажіть, що робити. У нас змінилися всі працівники.Ми бюджетна організація. Не зареєстрували, кілька накладних в казні. Постачальник є платником пдв. Місяць закінчився. Товар(продукти харчування) отримали і почали користуватися. Як тепер вийти з цієї ситуації,?

Відповісти

Повернутись до “Різне”