Зміна назви організації

Lena_Kotik1987
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 05 січня 2017, 19:35
Регіон: Винницкая область

Повідомлення Lena_Kotik1987 »

підкажіть мені, будь-ласка, хто може: в нас змінилась назва організації, добавилось два нових слова, я зробила наказ про перейменування з "..." на "...1" і внесення змін у внутрішні нормативно-правові документи. що мені правильно робити із співробітниками :звільняти і приймати на ту саму посаду, але в новій організації (як при ліквідації,хоч в нас не ліквідовувалась організація) чи просто зробити запис в трудових на підставі наказу, про який я щойно писала про "Організація "..." перейменована на "...1" з .. січня 2017 року"????Особисто я схиляюсь до другого варіанту, але я можу й помилятись...допоможіть, будь-ласка, хто знає і стикався з таким!!!!!!!!!!!

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Необов'язково звільняти можна і перевести з одної установи в іншу. А можна просто зробити в трудовій типу: "продовжує працювати на посаді ... в установі ...".

Lena_Kotik1987
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 05 січня 2017, 19:35
Регіон: Винницкая область

Повідомлення Lena_Kotik1987 »

Дякую, а яким саме чином оформити цей перевод:кожен співробітник має написати заяву "Прошу перевести мене з посади бухгалтера організації "1" на посаду бухгалтера організації "2"?? або як Ви кажете в трудовій написати "продовжує працювати..." то цей запис робити після запису "назву організації "1" змінено на "2" з такого то числа??і що має бути підставою на запис "продовжує працювати..." - це теж мають бути якісь заяви від співробітників і окремий наказ на кожного??? я не зовсім уявляю собі алгоритм своїх дій (може бракує досвіду!), якщо Вам не важко - вкажіть послідовність моїх дій і перелік необхідних на це документів по запропонованих Вами варіантах. ДУЖЕ ДЯКУЮ!!!

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Щоб не напартачити краще зверніться у кадри Вашої організації вищого рівня. Тому що, можуть бути нюанси...

Аватар користувача
Olga_K
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1244
З нами з: 02 квітня 2014, 12:09
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 130 разів

Повідомлення Olga_K »

у нас відділ освіти перейменували в управління міської ради - в трудовій зроблено запис " згідно розпорядження від .... №... відділ.. перейменувати в управління..." звільненим працівникам, які, наприклад, оформлюю пенсію надаємо довідку про доходи вже як управління, а також довідку про перейменування.
це якщо перейменування, а не реорганізація

Відповісти

Повернутись до “Дiловодство”