Деловодство

Аватар користувача
Superdetka13
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 21 березня 2014, 08:10
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення Superdetka13 »

Добрый день, подскажите какие документы нужно прикладывать к МО14 и нужно ли вообще если он ведется только по нашим платным услугам?.

Ирина8722
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 50
З нами з: 08 травня 2014, 09:51
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення Ирина8722 »

Добрий день, в установі студентові-практиканту необхідно вивчити порядок зберігання паперових документів, систематизації та кодифікації нормативних актів. Що йому розказати та які документи надати? Дякую.

Аватар користувача
zmses
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 106
З нами з: 11 червня 2012, 09:14
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення zmses »

Superdetka13, смотря какие услуги предоставляет организация, и сколько отделов участвуют в этом процессе. У меня например каждый отдел в конце месяца предоставляет финансовый отчет (форму утвердили приказом по учреждению), вот они и являются дополнением к м/о 14

Аватар користувача
orif
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 389
З нами з: 13 квітня 2011, 09:38
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск
Подякували: 1 раз

Повідомлення orif »

Ирина8722, дайте ему основной приказ по архиву (нормативку) пусть от туда и пишет свою работу.

астра
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 40
З нами з: 06 грудня 2013, 11:03
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення астра »

Підкажіть. чи потрібно заводити особові картки працівника у сільській раді на таких осіб як наприклад завідувач будинку культури і бібліотекар. трудові книжки яких зберігаються у відділі культури району???

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Особова картка заводится там, где человек числится. Отдел культуры платит зарплату, ведет кадры? Тогда там же и карточка заводится

Юлия1
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 23
З нами з: 28 серпня 2012, 14:08
Регіон: Сумская Область
Звідки: Тростянец

Повідомлення Юлия1 »

до нарахування заробітної плати керівник вирішив, що бухгалтеру, який нараховує заробітну плату, досить копії розпорядження  про надбавку
керівника...наскільки я заню розпорядження чи накази роздруковуються у
декількох екземплярах , один зберігається  у керівника, другий
направляється до бухгалтерії для нарахування заробітної плати разом з
табелем обліку робочого часу....первинна документація наскільки я знаю
надається в оригіналі а не в копіях....чи правильно робить керівник
надаючи копію свого розпорядження про нарахування надбавки до
бухгалтерії???

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Юлия1, згідно з типовою інструкцією з  діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 р. N 1242 оригінал розпорядження/наказу зберігається постійно і формується в окремі справи, а до бухгалтерії надається завірена копія розпорядження/наказу. Вгорі першого аркушу проставляється слово "Копія" (без кавичок), а на останньбому аркуші наказу "Згідно з оригіналом
Посада
Дата                                                  підпис                                  ініціали, прізвище"

Юлия1
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 23
З нами з: 28 серпня 2012, 14:08
Регіон: Сумская Область
Звідки: Тростянец

Повідомлення Юлия1 »

вибачте будь ласка...тобто...ксерокопія??

Animone
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 704
З нами з: 30 червня 2012, 22:03
Регіон: Cortés
Звідки: Tegucigalpita
Подякували: 5 разів

Повідомлення Animone »

А какая разница? Ксерокопия также должна заверяться "мокрыми" подписью и печатью.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Ух, блин, а я просто копию делаю

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Юлия1, з оригіналу наказу робите "ксерокопію" наказу і завіряєте згідно інструкції з діловодства. Якщо копія зроблена вірно - вона має силу оригіналу.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Ikar, на листах відбиток печатки не проставляється! Печатка ставиться на довідках-листах та/або листах в казначейство, де просять перерахувати/повернути кошти. А на листах "Про надання дкументів" або "Про надання інформації" печатка не ставиться.

А взагалі читайте розділ "Відбиток печатки" типової інструкції з  діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Но и бланк тогда должен быть номерной

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Радистка_Кэт, звісно, що так. Лист потрібно створювати згідно вимон чинного законодавства. А поджекуди на листах навіть дати з вихідним номером немає!

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Ikar, на листі зазвичай печатку не ставлять. Лише якщо цей лист містить фінансову інформацію(довідка) або ж просять казначейство зробити якісь перерахування.

Аллочка
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 45
З нами з: 03 квітня 2015, 11:43
Регіон: Харьковская область

Повідомлення Аллочка »

Підкажіть будь - ласка, ампулу якого кольору необхідно використовувати в діловодстві.  Яким документом регламентовані  ці вимоги?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Аллочка писав:Підкажіть будь - ласка, ампулу якого кольору необхідно використовувати в діловодстві.  Яким документом регламентовані  ці вимоги?
Що саме Ви маєте на увазі під виразом "ампулу якого кольору необхідно використовувати в діловодстві"?

Аллочка
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 45
З нами з: 03 квітня 2015, 11:43
Регіон: Харьковская область

Повідомлення Аллочка »

Як  відомо, рукописний текст ще ніхто не відміняв. Приходиться   чути від служб та управлінь, що необхідно застосовувати тільки  кулькову ручку синього кольору, так як легко відрізнити оригінал документу від ксерокопії, інші вважають, що необхідно використовувати ручку з ампулою чорного кольору,  бо  чорний колір не так швидко втрачає свій вигляд під дією сонячних променів  (тобто не вигоряє). Хочу запитати, як правильно?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10287
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1368 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Аллочка писав:Як  відомо, рукописний текст ще ніхто не відміняв. Приходиться   чути від служб та управлінь, що необхідно застосовувати тільки  кулькову ручку синього кольору, так як легко відрізнити оригінал документу від ксерокопії, інші вважають, що необхідно використовувати ручку з ампулою чорного кольору,  бо  чорний колір не так швидко втрачає свій вигляд під дією сонячних променів  (тобто не вигоряє). Хочу запитати, як правильно?
2.10. Записи у первинних документах, облікових регістрах повинні здійснюватися тільки у темному кольорі чорнилом, пастою кулькових ручок, за допомогою друкарських машинок, принтерів, засобів механізації та іншими засобами, які б забезпечили збереження цих записів протягом установленого строку зберігання документів та запобігли внесенню несанкціонованих і непомітних виправлень.

 

 2. Первинні документи

(Наказ|Положення,  Мінфін, від 24.05.1995,  № 88 "Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку")

Аллочка
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 45
З нами з: 03 квітня 2015, 11:43
Регіон: Харьковская область

Повідомлення Аллочка »

Дякую. Всього найкращого!

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Я не розумію, Ви що свої документи всі порозкладали на сонці? Якщо нормальна паста, то все одно чи синя, чи чорна. Але звісно, якщо документ написаний синьою пастою, то швидше можна зрозуміти, що то оригінал, а не ксерокопія.

Аллочка
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 45
З нами з: 03 квітня 2015, 11:43
Регіон: Харьковская область

Повідомлення Аллочка »

yaoleg писав:Я не розумію, Ви що свої документи всі порозкладали на сонці? Якщо нормальна паста, то все одно чи синя, чи чорна. Але звісно, якщо документ написаний синьою пастою, то швидше можна зрозуміти, що то оригінал, а не ксерокопія.
Але ж вищому керівництву думати не заборониш. От вони вирішили, що документи можуть вигоріти на сонці, що тут вдієш?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Тоді так, робіть, як каже керівництво...нерви дорожчі якихось папірців.

mamochka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 358
З нами з: 29 січня 2014, 14:18
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення mamochka »

Скажіть чи актуальна зараз  постанова КМУ від 27 листопада 1998 р. N 1893 "Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і   використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію" ? Конкретно цікавить  розділ "Облік, зберігання і використання печаток, штампів і бланків ".

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

thestarnataly писав:Після підвищення стикнулася з цілою купою організаційно-розпорядчої документації, роки пройшли і це вже стало не те діловодство, яке я вивчала. Добре, що зараз, можна все знайти в інтернеті. Я якраз знайшла посібник https://mediapro.ua/product/organizaciyno-rozporyadchi-dokumenti-unifikovani-formi-ta-rekomendacii-schodo-ikh по даній тематиці, але підкажіть чи чинні вимоги оформлення цієї документації за стандартом ДСТУ 4163-2003? Щоб посібник дійсно підійшов.
Так, вимоги стандарту діють і сьогодні. 
http://zakon3.rada.gov.ua/rada/show/v0055609-03

Відповісти

Повернутись до “Дiловодство”