Сторінка 2 з 2

Деловодство

Додано: 21 березня 2014, 08:47
Superdetka13
Добрый день, подскажите какие документы нужно прикладывать к МО14 и нужно ли вообще если он ведется только по нашим платным услугам?.

Деловодство

Додано: 20 травня 2014, 15:15
Ирина8722
Добрий день, в установі студентові-практиканту необхідно вивчити порядок зберігання паперових документів, систематизації та кодифікації нормативних актів. Що йому розказати та які документи надати? Дякую.

Деловодство

Додано: 22 травня 2014, 16:24
zmses
Superdetka13, смотря какие услуги предоставляет организация, и сколько отделов участвуют в этом процессе. У меня например каждый отдел в конце месяца предоставляет финансовый отчет (форму утвердили приказом по учреждению), вот они и являются дополнением к м/о 14

Деловодство

Додано: 22 травня 2014, 22:09
orif
Ирина8722, дайте ему основной приказ по архиву (нормативку) пусть от туда и пишет свою работу.

Деловодство

Додано: 13 липня 2014, 17:17
астра
Підкажіть. чи потрібно заводити особові картки працівника у сільській раді на таких осіб як наприклад завідувач будинку культури і бібліотекар. трудові книжки яких зберігаються у відділі культури району???

Деловодство

Додано: 14 липня 2014, 00:57
Радистка_Кэт
Особова картка заводится там, где человек числится. Отдел культуры платит зарплату, ведет кадры? Тогда там же и карточка заводится

Деловодство

Додано: 13 жовтня 2014, 16:48
Юлия1
до нарахування заробітної плати керівник вирішив, що бухгалтеру, який нараховує заробітну плату, досить копії розпорядження  про надбавку
керівника...наскільки я заню розпорядження чи накази роздруковуються у
декількох екземплярах , один зберігається  у керівника, другий
направляється до бухгалтерії для нарахування заробітної плати разом з
табелем обліку робочого часу....первинна документація наскільки я знаю
надається в оригіналі а не в копіях....чи правильно робить керівник
надаючи копію свого розпорядження про нарахування надбавки до
бухгалтерії???

Деловодство

Додано: 13 жовтня 2014, 23:31
yaoleg
Юлия1, згідно з типовою інструкцією з  діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 р. N 1242 оригінал розпорядження/наказу зберігається постійно і формується в окремі справи, а до бухгалтерії надається завірена копія розпорядження/наказу. Вгорі першого аркушу проставляється слово "Копія" (без кавичок), а на останньбому аркуші наказу "Згідно з оригіналом
Посада
Дата                                                  підпис                                  ініціали, прізвище"

Деловодство

Додано: 14 жовтня 2014, 09:16
Юлия1
вибачте будь ласка...тобто...ксерокопія??

Деловодство

Додано: 14 жовтня 2014, 13:30
Animone
А какая разница? Ксерокопия также должна заверяться "мокрыми" подписью и печатью.

Деловодство

Додано: 14 жовтня 2014, 13:38
Радистка_Кэт
Ух, блин, а я просто копию делаю

Деловодство

Додано: 14 жовтня 2014, 18:47
yaoleg
Юлия1, з оригіналу наказу робите "ксерокопію" наказу і завіряєте згідно інструкції з діловодства. Якщо копія зроблена вірно - вона має силу оригіналу.

Деловодство

Додано: 15 жовтня 2014, 07:30
yaoleg
Ikar, на листах відбиток печатки не проставляється! Печатка ставиться на довідках-листах та/або листах в казначейство, де просять перерахувати/повернути кошти. А на листах "Про надання дкументів" або "Про надання інформації" печатка не ставиться.

А взагалі читайте розділ "Відбиток печатки" типової інструкції з  діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади

Деловодство

Додано: 15 жовтня 2014, 15:04
Радистка_Кэт
Но и бланк тогда должен быть номерной

Деловодство

Додано: 16 жовтня 2014, 09:47
yaoleg
Радистка_Кэт, звісно, що так. Лист потрібно створювати згідно вимон чинного законодавства. А поджекуди на листах навіть дати з вихідним номером немає!

Деловодство

Додано: 16 жовтня 2014, 14:11
yaoleg
Ikar, на листі зазвичай печатку не ставлять. Лише якщо цей лист містить фінансову інформацію(довідка) або ж просять казначейство зробити якісь перерахування.

Re: Деловодство

Додано: 01 червня 2016, 15:56
Аллочка
Підкажіть будь - ласка, ампулу якого кольору необхідно використовувати в діловодстві.  Яким документом регламентовані  ці вимоги?

Re: Деловодство

Додано: 03 червня 2016, 22:08
yaoleg
Аллочка писав:Підкажіть будь - ласка, ампулу якого кольору необхідно використовувати в діловодстві.  Яким документом регламентовані  ці вимоги?
Що саме Ви маєте на увазі під виразом "ампулу якого кольору необхідно використовувати в діловодстві"?

Re: Деловодство

Додано: 06 червня 2016, 16:13
Аллочка
Як  відомо, рукописний текст ще ніхто не відміняв. Приходиться   чути від служб та управлінь, що необхідно застосовувати тільки  кулькову ручку синього кольору, так як легко відрізнити оригінал документу від ксерокопії, інші вважають, що необхідно використовувати ручку з ампулою чорного кольору,  бо  чорний колір не так швидко втрачає свій вигляд під дією сонячних променів  (тобто не вигоряє). Хочу запитати, як правильно?

Re: Деловодство

Додано: 06 червня 2016, 17:10
EVGENIY
Аллочка писав:Як  відомо, рукописний текст ще ніхто не відміняв. Приходиться   чути від служб та управлінь, що необхідно застосовувати тільки  кулькову ручку синього кольору, так як легко відрізнити оригінал документу від ксерокопії, інші вважають, що необхідно використовувати ручку з ампулою чорного кольору,  бо  чорний колір не так швидко втрачає свій вигляд під дією сонячних променів  (тобто не вигоряє). Хочу запитати, як правильно?
2.10. Записи у первинних документах, облікових регістрах повинні здійснюватися тільки у темному кольорі чорнилом, пастою кулькових ручок, за допомогою друкарських машинок, принтерів, засобів механізації та іншими засобами, які б забезпечили збереження цих записів протягом установленого строку зберігання документів та запобігли внесенню несанкціонованих і непомітних виправлень.

 

 2. Первинні документи

(Наказ|Положення,  Мінфін, від 24.05.1995,  № 88 "Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку")

Re: Деловодство

Додано: 07 червня 2016, 13:55
Аллочка
Дякую. Всього найкращого!

Re: Деловодство

Додано: 07 червня 2016, 23:01
yaoleg
Я не розумію, Ви що свої документи всі порозкладали на сонці? Якщо нормальна паста, то все одно чи синя, чи чорна. Але звісно, якщо документ написаний синьою пастою, то швидше можна зрозуміти, що то оригінал, а не ксерокопія.

Re: Деловодство

Додано: 14 червня 2016, 16:01
Аллочка
yaoleg писав:Я не розумію, Ви що свої документи всі порозкладали на сонці? Якщо нормальна паста, то все одно чи синя, чи чорна. Але звісно, якщо документ написаний синьою пастою, то швидше можна зрозуміти, що то оригінал, а не ксерокопія.
Але ж вищому керівництву думати не заборониш. От вони вирішили, що документи можуть вигоріти на сонці, що тут вдієш?

Re: Деловодство

Додано: 14 червня 2016, 20:19
yaoleg
Тоді так, робіть, як каже керівництво...нерви дорожчі якихось папірців.

Re: Деловодство

Додано: 24 лютого 2017, 15:10
mamochka
Скажіть чи актуальна зараз  постанова КМУ від 27 листопада 1998 р. N 1893 "Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і   використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію" ? Конкретно цікавить  розділ "Облік, зберігання і використання печаток, штампів і бланків ".

Re: Деловодство

Додано: 14 серпня 2018, 13:42
yaoleg
thestarnataly писав:Після підвищення стикнулася з цілою купою організаційно-розпорядчої документації, роки пройшли і це вже стало не те діловодство, яке я вивчала. Добре, що зараз, можна все знайти в інтернеті. Я якраз знайшла посібник https://mediapro.ua/product/organizaciyno-rozporyadchi-dokumenti-unifikovani-formi-ta-rekomendacii-schodo-ikh по даній тематиці, але підкажіть чи чинні вимоги оформлення цієї документації за стандартом ДСТУ 4163-2003? Щоб посібник дійсно підійшов.
Так, вимоги стандарту діють і сьогодні. 
http://zakon3.rada.gov.ua/rada/show/v0055609-03