Как я понимаю можно тем кто попадает в перечень исключения ст.1** ниже:
"Крім випадків, коли для Збройних Сил, інших військових формувань та правоохоронних органів, Адміністрації Держспецзв’язку, Державної спеціальної служби транспорту, органів і підрозділів служби цивільного захисту придбання транспортних засобів спеціального та спеціалізованого призначення, меблів для розміщення особового складу у польових умовах, укомплектування казарм та приміщень, переобладнаних під гуртожитки, проведення ремонту, пов’язаного з передислокацією та відселенням з Автономної Республіки Крим та м. Севастополя в інші регіони України, здійснюється у зв’язку з проведенням заходів з мобілізації та нарощування боєздатності військ, випадків проведення ремонту будівель, споруд, придбання меблів, засобів зв’язку, побутової та комп’ютерної техніки, що здійснюється органами державної влади, у зв’язку з їх пошкодженням на території та під час проведення антитерористичної операції; випадків проведення ремонту будівель, споруд, придбання меблів, засобів зв’язку, побутової та комп’ютерної техніки, що здійснюються органами державної влади, які переміщені з населених пунктів, на території яких такі органи тимчасово не здійснюють свої повноваження; випадків проведення ремонту приміщень, придбання меблів, засобів зв’язку, побутової та комп’ютерної техніки, програмного забезпечення для центрів надання адміністративних послуг, утворених відповідно до Закону України “Про адміністративні послуги”; випадків проведення ремонту будівель, споруд (в тому числі орендованих), придбання меблів, засобів зв’язку, побутової та комп’ютерної техніки, обладнання та устаткування, що здійснюється вищими навчальними закладами, переміщеними з району проведення антитерористичної операції, за умови погодження з центральним органом виконавчої влади, до сфери управління якого належить вищий навчальний заклад; випадків придбання меблів для відновлення діяльності Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим з тимчасовим розміщенням у м. Херсоні, випадків придбання меблів та проведення ремонту приміщень для утворених відповідно до пункту 14 розділу XIII “Перехідні положення” Закону України “Про прокуратуру” від 14 жовтня 2014 р. № 1697-VII центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, випадків придбання меблів, засобів зв’язку, побутової та комп’ютерної техніки, проведення ремонту приміщень, будівель та споруд для утворених органів патрульної служби МВС, органів, закладів та установ Національної поліції, державної телерадіокомпанії “Всесвітня служба “Українське телебачення і радіомовлення”, суб’єктів державного іномовлення України, випадків придбання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення для Національного антикорупційного бюро, Національного агентства з питань запобігання корупції та Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, випадків придбання побутової техніки, яка використовується для надання послуг медичними та санаторно-курортними закладами Збройних Сил, що здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, а також випадків придбання товарів та проведення ремонту приміщень за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, отриманих на вказану мету як гранти, міжнародна технічна допомога, благодійні внески.
Чи можна купувати стільці бюджетній установі яка передислокована з тимчасово-окупованій території
Интересности в законодательной базе и тому подобное
- zzzAPTEMzzz
- Мандрівник
- Повідомлень: 11
- З нами з: 12 березня 2015, 09:34
- Регіон: Днепропетровская область
Повернутись до “Новое в законодательстве”
Перейти
- Бухгалтерський облік
- ↳ Новини
- ↳ Медичні установи із КУ в КНП
- ↳ Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій
- ↳ Облік запасів
- ↳ Інші питання обліку активів (ТМЦ)
- ↳ Бухгалтерська служба
- ↳ Перевірки та відповідальність
- ↳ Надання платних послуг
- ↳ Кореспонденція субрахунків
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Позабалансовi рахунки
- ↳ Документи, бланки, форми
- ↳ Різне
- Оплата праці та кадрова справа
- ↳ Виплати працівникам
- ↳ Індексація і компенсація заробітної плати
- ↳ Лікарняні та декретні
- ↳ Відпускні
- ↳ Середня зарплата
- ↳ ЄСВ, ПДФО, ВЗ
- ↳ Військовий збір
- ↳ Податкова соціальна пільга (ПСП)
- ↳ Стипендії, соціальні виплати та пільги
- ↳ Трудові відносини
- ↳ Звітність
- ↳ Інші питання оплати праці
- ↳ Відрядження
- Казначейське обслуговування
- ↳ Застосування КЕКВ
- ↳ Закупівлі за рахунок бюджетних коштів
- ↳ Складання та виконання кошторису
- ↳ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВИЙ МЕТОД СКЛАДАННЯ БЮДЖЕТУ
- ↳ Різне
- Звітність
- ↳ Оприлюднення публічних коштів, робота з e-data
- ↳ Звітність до казначейства
- ↳ Звітність до фіскальної служби
- ↳ Статистична звітність
- ↳ Звітність до Пенсійного фонду
- Автоматизацiя облiку бюджетних установ
- ↳ FIT-Бюджет
- ↳ Звітність в Excel яка викладена на сайті
- ↳ Наш помічник - Excel
- ↳ Програма Payments (фіндокументи)
- ↳ СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"
- ↳ Безкоштовні програми
- ↳ Платні програми
- ↳ Різне
- Законодавство
- ↳ Виборче законодавство
- ↳ Земельне законодавство у бюджетній сфері
- ↳ Антикорупційне законодавство
- ↳ Люстрація влади
- Галузеві напрямки
- ↳ Освіта
- ↳ Соціальна політика (УПСЗН)
- ↳ Медицина
- ↳ МВС та армія
- ↳ Державна служба
- ↳ Інші
- Різне
- ↳ Архів чату buhgalter.com.ua
- ↳ Дiловодство
- ↳ Новое в законодательстве
- ↳ Ваші пропозиції та побажання, щоб ви ще хотіли бачити на сайті?!?
- ↳ Курилка
- ↳ Свіжі плітки
- ФОРУМ (АРХІВ)
- ↳ Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Регламент районної ради
- ↳ Проходження служби в органах місцевого самоврядування
- ↳ Прийняття рішень органами місцевого самоврядування
- ↳ Вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування
- ↳ Реформа місцевого самоврядування
- ↳ Правовий супровід реформи (децентралізація)
- ↳ Правові питання реорганізації ОМС ОТГ
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Питання передачі майна
- ↳ Кадрові питання
- ↳ Питання передачі документації
- ↳ Бюджетний процес у ОМС ОТГ
- ↳ Статути та інші публічні документи ОТГ
- ↳ Реалізація ОМС ОТГ нових повноважень: реєстрація, держархбудконтроль тощо
- ↳ Земельні відносини у зв'язку зі створенням громади
- ↳ Питання діяльності комунальних підприємств та установ, що належать ОТГ
- ↳ Сторінки видань
- ↳ Бюджетна бухгалтерія
- ↳ Оплата праці
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Держслужбовець
- ↳ Правила форума
- ↳ Как пользоваться форумом
- ↳ Как создавать темы
- ↳ Куда заливать файлы и скриншоты
- ↳ Архів тем
- ↳ Всі бланки з єдиного внеску на соціальне страхування
- ↳ Увійти на форум стало ще легше!!!
- ↳ Всі бланки податкової звітності
- ↳ Бланки кошторису
- ↳ Робота з інформацією у бюджетних установах
- ↳ Загальні питання
- ↳ Акції та пропозиції
- ↳ Безкоштовні вебінари та література
- ↳ Ваші коментарії та побажання по бюджетним виданням