До сільської ради із заявою звернулася громадянка, що їй потрібно виплатити допомогу на поховання зг. Постанови КМУ від 31.01.07р. № 99 “Про затвердження Порядку надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язана поховати померлого”. Знайшла слідуючі документи для оформлення такої допомоги:
- заява на ім’я голови від заявника який зобов’язався поховати померлого;
- довідка Ф. 4 із ЗАГСу;
- довідка з центру зайнятості населення про те, що померлий не був зареєстрований в центрі зайнятості;
- довідка про те, хто здійснив поховання;
- довідка про те, що на день смерті померлий не працював;
- рахунок в банку.
Чи це повний перелік документів?
В положенні про цільові фонди прописано, що кошти спрямовуються на такі цілі, як допомога на поховання, але так як сесія тільки затвердила виплату цієї допомоги, то в кошторисі не заплановані ці виплати. Якими довідками провести зміни і по якому КЕКВ будуть видатки?
Я не знаю кто у вас даст справку о том, что умерший не работал??? У нас дается копия трудовой книжки первая и последняя страница, заверяется на месте - это если он не работал пол года, если же больше- то составляется акт уполномоченным или уличным с подписями 3 соседей. И еще справка у нас с ЖЕКА о том, что умерший был зарегистрирован за данным адресом( у вас наверное паспортный отдел).А так все такие же документы.
КЕКВ-1343, довідка про змінм до річного розпису бюджету(кошторису), довідка про зміни до помісячного розпису асигнувань загального фонду бюджету, та вносяться зміни в розрахунок до кошторису
У нас еще требуют ксерокопию паспорта и ИНН получателя, акт депутата м/с с опросом 2-х соседей, подтверждающих проживание умершего на территории города (вместо справки с ЖЭКА) , к/копия свид-ва о смерти. Вообще, перечень документов должен быть утвержден решением сессии местного совета, и там же оговаривается кто должен выплату проводить.
Я при надані допомоги на поховання вимагаю :
1. Копію паспорта отримувача та ідентифікаційний код.
2. Копію свідоцтва про смерть.
3. Довідка про те хто поніс витрати на поховання.
4. Довідка що померлий не працював, не пенсіонер, не перебував на обліку в центрі зайнятості.
5. Заява на ім'я голови від заявника.
Всі ці документи підложую до рішення сесії про виплату допомоги. Під час перевірки КРУ питань стосовно даного питання не виникало.
Підкажіть будьласка, сільська рада 090412 для виплати соціальної допомоги громадянам, малозабезпеченим-на лікування який пакет документів потрібно, та яким документом оформити-рішення сесії чи виконкому? дякую.