Добрий день! У кінці 2015 року перший раз обрався депутатом сільської ради. Почав розбиратися як воно все там організовано в виконавчих органах сільської ради і виявив таке:
- в сільській раді "працює" на постійній основі 5 осіб (разом з сільським головою та секретарем сільради) і називають себе "апарат сільської ради". Працюють вони там всі років по 15-ть, звітують тільки перед секретарем с/р (теж 15 років працює) та головою. В своїй діяльності керуються Положенням КМУ "Про фінансове забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування" та посадовими інструкціями які "зараз" показати не можуть бо вони приймалися колись депутатами поза-позаминулого скликання. Положення про цей "апарат", я так розумію що взагалі ніхто ніколи не приймав.
- також створений Виконавчий комітет із 7 осіб, до складу якого увійшли сільський голова, секретар с/р, директор школи та представники агрофірм які розташовані на території сільської ради. За такий якісний склад проголосували майже всі депутати сільради. Положення про виконком приймалось депутатами позаминулого скликання і є в наявності.
Всі депутати сільради "працюють" з таким виглядом ніби так і має бути. Більш того, всі сільські ради в районі, а відповідно і їх виконавчі органи працюють за такою ж структурою.
Я повторюсь, я перший раз став депутатом сільської ради. Тому прийшлось прочитати Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" і виявляється, що в законі описана "трохи" інша структура виконавчих органів. Так, згідно закону, сільська рада повинна розробити та затвердити структуру виконавчих органів, а саме:
- Виконавчий комітет до складу якого повинні входити "керівники відділів, управлінь та інших виконавчих органів влади" (тобто бухгалтер, землевпорядник, касир, юрист тощо) а не тільки "інші особи". Затвердити Положення про виконком з детальним описом посадових обов'язків кожного члена виконавчого комітету, а також затвердити склад виконкому за поданням сільського голови. (До 2015 року створенням виконавчого комітету організація виконавчих органів і закінчилася б, населення сільради складає до 2 тис.осіб)
- відділи, управління та інші виконавчі органи. Затвердження Положення про ці виконавчі органи з детальним описом посадових обов'язків кожного члена органу.
Підкажіть будь-ласка, може я неправильно прочитав закон!
Якщо я правильно прочитав закон, то підкажіть будь-ласка, як мені довести і сільському голові, і секретарю, і депутатам моєї сільської ради, що в законі Про місцеве самоврядування написано так як кажу я, а не так як організували вони і не так як "роблять всі сільські ради в районі.."
Створення виконавчих органів сільської ради для початківців?
Повернутись до “Місцеве самоврядування”
Перейти
- Бухгалтерський облік
- ↳ Новини
- ↳ Медичні установи із КУ в КНП
- ↳ Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій
- ↳ Облік запасів
- ↳ Інші питання обліку активів (ТМЦ)
- ↳ Бухгалтерська служба
- ↳ Перевірки та відповідальність
- ↳ Надання платних послуг
- ↳ Кореспонденція субрахунків
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Позабалансовi рахунки
- ↳ Документи, бланки, форми
- ↳ Різне
- Оплата праці та кадрова справа
- ↳ Виплати працівникам
- ↳ Індексація і компенсація заробітної плати
- ↳ Лікарняні та декретні
- ↳ Відпускні
- ↳ Середня зарплата
- ↳ ЄСВ, ПДФО, ВЗ
- ↳ Військовий збір
- ↳ Податкова соціальна пільга (ПСП)
- ↳ Стипендії, соціальні виплати та пільги
- ↳ Трудові відносини
- ↳ Звітність
- ↳ Інші питання оплати праці
- ↳ Відрядження
- Казначейське обслуговування
- ↳ Застосування КЕКВ
- ↳ Закупівлі за рахунок бюджетних коштів
- ↳ Складання та виконання кошторису
- ↳ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВИЙ МЕТОД СКЛАДАННЯ БЮДЖЕТУ
- ↳ Різне
- Звітність
- ↳ Оприлюднення публічних коштів, робота з e-data
- ↳ Звітність до казначейства
- ↳ Звітність до фіскальної служби
- ↳ Статистична звітність
- ↳ Звітність до Пенсійного фонду
- Автоматизацiя облiку бюджетних установ
- ↳ FIT-Бюджет
- ↳ Звітність в Excel яка викладена на сайті
- ↳ Наш помічник - Excel
- ↳ Програма Payments (фіндокументи)
- ↳ СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"
- ↳ Безкоштовні програми
- ↳ Платні програми
- ↳ Різне
- Законодавство
- ↳ Виборче законодавство
- ↳ Земельне законодавство у бюджетній сфері
- ↳ Антикорупційне законодавство
- ↳ Люстрація влади
- Галузеві напрямки
- ↳ Освіта
- ↳ Соціальна політика (УПСЗН)
- ↳ Медицина
- ↳ МВС та армія
- ↳ Державна служба
- ↳ Інші
- Різне
- ↳ Архів чату buhgalter.com.ua
- ↳ Дiловодство
- ↳ Новое в законодательстве
- ↳ Ваші пропозиції та побажання, щоб ви ще хотіли бачити на сайті?!?
- ↳ Курилка
- ↳ Свіжі плітки
- ФОРУМ (АРХІВ)
- ↳ Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Регламент районної ради
- ↳ Проходження служби в органах місцевого самоврядування
- ↳ Прийняття рішень органами місцевого самоврядування
- ↳ Вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування
- ↳ Реформа місцевого самоврядування
- ↳ Правовий супровід реформи (децентралізація)
- ↳ Правові питання реорганізації ОМС ОТГ
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Питання передачі майна
- ↳ Кадрові питання
- ↳ Питання передачі документації
- ↳ Бюджетний процес у ОМС ОТГ
- ↳ Статути та інші публічні документи ОТГ
- ↳ Реалізація ОМС ОТГ нових повноважень: реєстрація, держархбудконтроль тощо
- ↳ Земельні відносини у зв'язку зі створенням громади
- ↳ Питання діяльності комунальних підприємств та установ, що належать ОТГ
- ↳ Сторінки видань
- ↳ Бюджетна бухгалтерія
- ↳ Оплата праці
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Держслужбовець
- ↳ Правила форума
- ↳ Как пользоваться форумом
- ↳ Как создавать темы
- ↳ Куда заливать файлы и скриншоты
- ↳ Архів тем
- ↳ Всі бланки з єдиного внеску на соціальне страхування
- ↳ Увійти на форум стало ще легше!!!
- ↳ Всі бланки податкової звітності
- ↳ Бланки кошторису
- ↳ Робота з інформацією у бюджетних установах
- ↳ Загальні питання
- ↳ Акції та пропозиції
- ↳ Безкоштовні вебінари та література
- ↳ Ваші коментарії та побажання по бюджетним виданням