ТМЦ

Tany
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 74
З нами з: 04 лютого 2014, 12:50

Повідомлення Tany »

Доброго дня підскажіть будь ласка? Наша організація придбала лічильник електроенергії, для того щоб його установити також були придбані щит монтажний під кришку (вартість 10,60 грн.) та автоматичний вимикач (вартість 57,92) на якому рахунку обліковувати такі матеріали?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Вопрос, касающийся приобретения и установки счетчика, а также сопутствующих расходов был подробно рассмотрен в газете "Бюджетная бухгалтерия", 2013, № 31.
Как правило, работы по установке (замене) электросчетчика, выполняет электропередающая организация. Причем стоимость нового счетчика, услуг по его поверке, непосредственно установке и опломбированию включается в общую стоимость услуг электропередающей организации по установке. В таком случае расходы на оплату таких услуг осуществляются по КЭКР 2240 (п. 7 п.п. 2.2.4 Инструкции № 333).
Если же установкой счетчика организация занимается самостоятельно, то счетчик - на субсчете 113, а расходные материалы - на субсчет 234. Но тогда приобретение электросчетчика и кабеля, а также комплектующих изделий и деталей для ремонта всех видов производственного и непроизводственного оборудования осуществляете по КЭКР 2210.

Tany
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 74
З нами з: 04 лютого 2014, 12:50

Повідомлення Tany »

Дякую за розяснення.

Аватар користувача
LINAS
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 02 квітня 2013, 15:05
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення LINAS »

Бюджетна установа ( психоневрологічний інтернат) -маємо на складі тару (3-х л банки). Чи маємо право реалізувати надлишок тари працівникам установи ?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Будь ласка, поясніть, що значить надлишок? Таку тару обліковуєте на балансі?

Аватар користувача
LINAS
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 02 квітня 2013, 15:05
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення LINAS »

наприклад:на складі є 5 тис. шт.банок . 3 тис.шт потрібні для сезонних заготовок, 2 тис.шт не використовуються.Чи можна ці 2 тис реалізувати.

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

На сьогодні ще діє Інструкція з обліку продуктів харчування в лікувально-профілактичних та інших установах охорони здоров’я, які перебувають на Державному бюджеті СРСР, затвердженої наказом МОЗ СРСР від 05.05.83 р. № 530 (далі — Інструкція № 530). Ця Інструкція застаріла, але вона продовжує свою дію на підставі постанови КМУ «Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР» від 12.09.91 р. № 1545-XII*.
Тара може бути обмінною або поворотною.
Обмінна тара, як правило, не ідентифікується, тому при укладанні договорів на поставку товарів можна провести одночасний обмін такої тари. Звернемо увагу на те, що у цьому разі вартість тари до рахунків на оплату товарів не входить.
Якщо ж склотара є поворотною, то вона належить до повторних матеріальних ресурсів і підлягає повторному використанню шляхом або безпосереднього продажу постачальникам, або здавання тарозбиральній організації.
Відповідно до п.18 Інструкції № 530 порожня тара повертається постачальникам або тарозбиральним організаціям, баз, ремонтних заводам Главтари. Повернення тари оформляється документами у встановленому порядку. Тарозбиральним організації на прийняту тару виписують накладні, які є документами для розрахунків за повернуту тару.
Таким чином, ви можете вчинити такі дії щодо використання склотари:
1) якщо тара обмінна — повернути її постачальнику та отримати взамін тару з матеріальними цінностями;
2) якщо тара поворотна, то її можна продати постачальнику або спеціальній тарозбиральній організації.
Реалізація тари фізчним особам, в тому числі працівникам, чинним законодавством не передбачена.
В звязку з цим вважаємо, що тару ліпше реалізувати спеціальній тарозбиральній організації.

nachalnik
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 113
З нами з: 29 травня 2014, 11:07
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення nachalnik »

Підскажіть якими проводками відобразити суму НДС при закупівлі медикаментів для учнів школи? Постійно ми закупали медикаменти в учбових потребах приблизно на 380 грн без НДС, а зараз 380грн. з НДС у смі 24,86грн. Як це відобразити?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Якща установа не є платником ПДВ, то суму ПДВ, сплаченого при придбанні медикаментів, списуєте на видатки (Дт 802, 811 — Кт 675, 364).
У разі, якщо установа є платником ПДВ, то тоді таку суму відносите до податкового кредиту (Дт 641 — Кт 675, 364).
Зверніть увагу: як раніше, так і нині, сума ПДВ не включаєте до первісної вартості запасів.

lilindi
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 24 вересня 2014, 16:39

Повідомлення lilindi »

Добрый день! Помогите с проводками, бюджетная организация. Пример: получили от управления рукава(пожарные)-1200.00 грн. делаю проводку ДТ- 113 , КТ - 401. (1200); износ КТ -132, ДТ - 401 (600);
1) Как правильно когда списываю
2) Когда передаю в управление

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

При списании с баланса 113 (например в связи с непригодностью к дальнейшей эксплуатации) вы делаете проводки:
- Дт 401 Кт 132 — 600 грн. (остальные 50 % суммы износа)
- Дт 401 Кт 113 — 1200 грн. - на первоначальную стоимость
- Дт 132 Кт 401 — 1200 грн. - на общую сумму износа
Востаннє редагувалось 29 жовтня 2014, 12:03 користувачем Матвєєва Вікторія, всього редагувалось 1 раз.

lilindi
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 24 вересня 2014, 16:39

Повідомлення lilindi »

Спасибо большое за подсказку! А если списываем с баланса при передаче назад в управление пригодные к дальнейшей эксплуатации, проводки те же? Износ меня больше всего интересует.

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Остальные 50 % износа вы начисляете при списании с баланса. Таков порядок начисления износа на субсчет 113 следует из п. 8.7 Положения по бухгалтерскому учету необоротных активов бюджетных учреждений. Т.е. проводки будут такие же.

nachalnik
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 113
З нами з: 29 травня 2014, 11:07
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення nachalnik »

Допоможіть! За установою числяться наволочки і простирадла, але вони фізично зношені.Чи може матер.відповідальна особа, списати ці наволчки та простирадла і зразу вказати, що ветошь спимана на прибиранння приміщень?

nachalnik
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 113
З нами з: 29 травня 2014, 11:07
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення nachalnik »

Які прводки при цьому складати?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Списання білизні установа здійснює за загальним порядком списання необоротних активів. Для встановлення факту непридатності таких цінностей , а також для оформлення документів на списання майна в установі створюєте комісію із списання майна. Головою такої комісії зазвичай, є заступник керівника установи, а членами — головний бухгалтер або його заступник, працівники інженерних, технічних, технологічних, будівельних, обліково-економічних та інших служб суб’єкта господарювання, а також залучені за вимогою вищої за рівнем організації її представники та інші фахівці.

Списання оформлюєте Актом списання типової форми № ОЗ-3 (бюджет).

Якщо після списанні білизні залишились матеріали, які можна використати для господарських потреб (наприклад, для прибирання приміщення), то вони підлягають обов’язковому оприбутковуванню до складу запасів. Таке ганчір’я оприбутковують за вартістю, установленою комісією . Таку операцію оформлюєте накладною чи актом приймання матеріалів за типовими формами, затвердженими наказом № 130. Також у цій ситуації комісія додатково складає Акт оцінки матеріалів (у кількісному та вартісному виразі). Подальша видача ганчір’я зі складу прибиральниці відображається у відомості видачі матеріальних цінностей на потреби установи.

В бухгалтерському обліку робите такі записи:
1) списана білизна у зв*язку з непринадністю до використання
- Дт 401 Кт 132 — нарахована решта 50 % суми зноса
- Дт 401 Кт 113 — первісна вартість
- Дт 132 Кт 401 — загальна сума зноса
2) оприбутковане ганчір’я, придатне для подальшого використання
- Дт 323 Кт 711
- Дт 364 Кт 323
- Дт 234 Кт 364
Зверніть увагу: вам також необхідно подати до органу Держказначейства Довідку про надходження в натуральній формі, форму якої наведено в додатку 22 до Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Мінфіну від 23.08.2012 р. № 938.
довідку слід подати не пізніше останнього робочого дня звітного місяця

Аватар користувача
Славич Вікторія
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 26 березня 2015, 17:19
Регіон: Закарпатская область
Звідки: Україна, Ужгород

Повідомлення Славич Вікторія »

Доброго дня допоможіть наша установа придбала клектричний лічильник по КЕКВ 2210 на суму 1480 без ПДВ. З ПДВ 1776 на який рахунок беду правильно оприбуткувати на 221 чи 113 з ПДВ чи Без :23: . Дякую

In@
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 14 березня 2013, 12:31
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення In@ »

Доброго дня, підскажіть будь-ласка, списуємо штори та покривала, зважили 5кг, оцінили в 10грн., чи варто проводити через казну?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Если вы проводите оценку как ветоши - то да, конечно. Надходження у натуральн_й форм_

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”