Доброго дня! Ситуація така бюджетна установа. держ.служба, фактично працює 2 працівники, в.о.начальника вона ж заступник начальника і головний спеціаліст-бухгалтер.Робили ремонт кабінету начальника власними силами. Для документального оформлення та списання матеріалів які були раніше придбанні необхідно дефектний акт (комісія працює) в нас всього дві людини і акт на списання матеріалів. Також комісія складає. (тобто ми самі). Склад комісії: голова заступник
члени: головний спеціаліст-бухгалтер
начальник відділу інспекції (вона хворіє і ще буде хворіти 6 міс).
Чи можемо ми взагалі без негативих наслідків для себе оформлювати даний ремонт?
Поточний ремонт кабінету власними силами
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
У Вашій ситуації краще оформити ремонт таким складом комісії, який у вас є , аніж зовсім не оформити таку операцію.
Дякую за оперативну відповідь. Отже складаємо дефектний акт потім акт на списання, не потрібно більше ніяких додаткових документів ?
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Після проведення ремонту приміщення комісія повинна буде провести огляд відремонтованого об’єкта та підписати акт, в якому вказати фактичні обсяги виконаних робіт та їх вартість.
Крім того, після проведення ремонту об’єктів необоротних активів (незалежно від того, поточний чи капітальний) необхідно оформити Акт прийняття-здання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів за типовою формою № ОЗ-2 (бюджет).
В Акті зазначаєте:
— який об’єкт перебував у ремонті, його інвентарний номер;
— протягом якого часу проводився ремонт (із зазначенням дати початку та закінчення);
— обсяг виконаних робіт, передбачених дефектним актом*, а також які саме роботи не виконано;
— дата здання об’єкта в експлуатацію.
* Форму дефектного акта наведено в спільному листі Держкомітету України з будівництва та архітектури і Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 24.02.2005 р. № 7/8-134, № 4/3-260. З прикладом його заповнення можна ознайомитися у статті «Капітальний ремонт: що потрібно знати бухгалтеру» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2008, № 9).
В Акті вказують кошторисну вартість робіт відповідно до затвердженого розрахунку витрат, необхідних для їх здійснення, та фактичну вартість закінчених робіт. Акт здаєте до бухгалтерії установи, де здійснюють відповідні записи про виконані роботи в інвентарних картках обліку основних засобів за формою № ОЗ-6 (бюджет). Зміни в характеристиці об’єкта, пов’язані з його ремонтом, уносяться до відповідного розділу Акта та до технічного паспорта об’єкта.
Щоб не пропустити всіх нюансів, раджу звернути увагу на консультацію фахівця Держфінінспеенкціі в газеті Бюджетна бухгалтерія, 2011, № 11, "Якщо ремонт здійснюється силами батьків"
Крім того, після проведення ремонту об’єктів необоротних активів (незалежно від того, поточний чи капітальний) необхідно оформити Акт прийняття-здання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів за типовою формою № ОЗ-2 (бюджет).
В Акті зазначаєте:
— який об’єкт перебував у ремонті, його інвентарний номер;
— протягом якого часу проводився ремонт (із зазначенням дати початку та закінчення);
— обсяг виконаних робіт, передбачених дефектним актом*, а також які саме роботи не виконано;
— дата здання об’єкта в експлуатацію.
* Форму дефектного акта наведено в спільному листі Держкомітету України з будівництва та архітектури і Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 24.02.2005 р. № 7/8-134, № 4/3-260. З прикладом його заповнення можна ознайомитися у статті «Капітальний ремонт: що потрібно знати бухгалтеру» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2008, № 9).
В Акті вказують кошторисну вартість робіт відповідно до затвердженого розрахунку витрат, необхідних для їх здійснення, та фактичну вартість закінчених робіт. Акт здаєте до бухгалтерії установи, де здійснюють відповідні записи про виконані роботи в інвентарних картках обліку основних засобів за формою № ОЗ-6 (бюджет). Зміни в характеристиці об’єкта, пов’язані з його ремонтом, уносяться до відповідного розділу Акта та до технічного паспорта об’єкта.
Щоб не пропустити всіх нюансів, раджу звернути увагу на консультацію фахівця Держфінінспеенкціі в газеті Бюджетна бухгалтерія, 2011, № 11, "Якщо ремонт здійснюється силами батьків"
Щоб не пропустити всіх нюансів, раджу звернути увагу на консультацію фахівця Держфінінспеенкціі в газеті Бюджетна бухгалтерія, 2011, № 11, "Якщо ремонт здійснюється силами батьків"
Підскажіть, де можна ознайомитися із даним номером?
Підскажіть, де можна ознайомитися із даним номером?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Ось, будь ласкаVicasy писав:Щоб не пропустити всіх нюансів, раджу звернути увагу на консультацію фахівця Держфінінспеенкціі в газеті Бюджетна бухгалтерія, 2011, № 11, "Якщо ремонт здійснюється силами батьків"
Підскажіть, де можна ознайомитися із даним номером?
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.